מחזור 18 בלאומית - כפר סבא מצפינה לקרית שמונה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏15/1/10.

  1. The best of The best Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/06
    הודעות:
    1,040
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא יודע אם אמרתי כאן אבל כל כדור עונשין של כבדה זה 80% שער.
    כמה בישולים יש לו? מי סופר ,טפו טפו טפו... ויש לו.
    מחר קרב אמיתי בשפלה קרב שצפוי להתנהל במזג אוויר סוער קרב שלולא המגרש הנהדר בנס ציונה כנראה לא היה מתקיים.
    בנס ציונה דרוכים למשחק מחר כאילו זה היה גמר גביע, היום הייתה ישיבת בוררות בנושא גאגא טאקיצני ומחר בבוקר יינתן פסק הדין בעניינו, במידה והפסק בורר יהיה לטובת נס ציונה טאקיצני מחר ישחק מול בת ים וישלים לראשונה העונה (!) סגל מלא לנס ציונה אחרי שסהר לוי חוזר מהשבתה של חודש וחצי ודין רפאלי שחוזר מהרחקה.
     
  2. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    תגיד לי אתה בסדר?

    עשיתם התקפה ב-90 דקות? הסתגרתם בתוך ה-35 מטר האחרונים שלכם כל המשחק כולל התוספת על מה אתה מדבר? העפתם כדורים לדופלה וחבר שלו בהתקפה ופשוט התפללתם שהם יעשו משהו...הייתם צריכים לקבל תבוסה אם לא החמצות של סוויסה ועמאשה, ושוב קרית שמונה לא נתנה בכלל משחק שמתקררב למשחק הטוב שהיא נתנה מול בת ים לדוגמא.

    רוב הקבוצות באותה רמה, וקרית שמונה אולי טיפה יותר טובה מהשאר, אבל הפועל כפ"ס היא באותה קבוצת איכות כמו השאר, ויש לה מומנטום חיובי פשוט זה הכל.
     
  3. איתי שכן-טוב Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/09
    הודעות:
    1,163
    לייקים שהתקבלו:
    37
    קובי דג'אני ועומרי רון חתמו בהפועל אשקלון.
     
  4. הפועל_כפר_סבא Member

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    1,182
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עזוב עומר תתרכז בקבוצה שלך כי אתה כותב פה קשקושים מוזרים!
    למה נראה לך שמה שהיה שלשום קורה בכל משחקי החוץ שלנו?? גם אני חושב שהתבנקרנו ובצדק כי זה המשחק הכי קשה שהליגה יכולה להציע..
    כששיחקנו במרמורק, רמה"ש, בלומפילד (מול שמשון) ובעוד כמה משחקי חוץ אז הצגנו יכולת הרבה יותר איכותית תאמין לי.
    כמו שבשבוע שעבר הצגנו יכולת יותר טובה מהרגיל ככה שלשום הצגנו יכולת גרועה יותר מהרגיל ככה זה בכדורגל.

    ועוד משהו - אני לא יודע אם יש לך זיכרון טוב אבל אתה בטח זוכר איזה יכולת נהדרת הצגנו בעונת 2007/2008 עם ישראלביץ, יבואה ודה סילבה.
    ולמרות שהצגנו יכולת טובה באותה עונה ירדנו ליגה, אז הגיע הזמן שנשחק מגעיל ונעלה, זה בודאי עדיף מלשחק טוב ולרדת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/1/10
  5. הפועל_כפר_סבא Member

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    1,182
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכנים האשקלונים! אחרי שחטפו שער שיוויון כואב מפנדל שלא היה מול נצרת ואחרי שהאכלנו אותם רביעייה בשבוע שעבר היום מגיעה הכח ומנצחת 0:1 בדקה ה-90 אחרי שסביר להניח התבנקרה כל המשחק.
    מלמיליאן אתה עלוב, תתפטר!!
     
  6. The best of The best Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/06
    הודעות:
    1,040
    לייקים שהתקבלו:
    0
    במילה אחת - אכזבה בשתי מילים, אכבה ענקית.
    אין לי הרבה מה להגיד למדתי להכיר את הליגה הלאומית ושום דבר כאן לא מגיע בקלות אבל אחרי שנס ציונה לאורך שלבים גדולים של העונה עולה על היריבות בצורה ד ר ס ט ית ולא מתרגמת את זה לנקודות זה קצת צורם.
    היום בת ים הוכיחה לי היא כמו קבוצה קטנה תרתי משמע ופשוט בושה לליגה השניה בישראל שיש לה קבוצה כזו במקום השלישי, מהרגע הראשון בת ים התבנקרה בבונקר שלא היה מבייש קבוצה מליגה ב' 11 שחקנים לא בחצי שלהם אלה ברחבה שלהם, כל שניה נופלים לארץ ומבזבזים זמן בצורה שהמאיסה עלי בתור צופה לראות את המשחק, הייתי מצפה מקבוצה שנמצאת במקום השלישי לפחות אם להתבנקר ולשחק על תיקו לעשות את זה בצורה קצת ראויה מאשר בצורה נלוזה.
    נס ציונה כנראה באשמתי הגיעה למשחק בהרכב חסר!!! ואני חשבתי שהיום נזכה לראות הרכב מלא.
    זיו קבדה מתח שריר ולא שיחק ולא ישחק גם בשבת, סהר לוי עדיין לא כשיר ולא שיחק, גאגא טקיצני קיבל שיחרור מאוחר במהלך היום ולא הספיק לעבור בבקרה. היום פעם ראשונה ראיתי כמה קבדה גדול על הליגה הזו כשהוא לא שיחק לראשונה מאז הגיע לנס ציונה לא היה בעל בית באמצע ואחד שיעשה גול מ6 מצבים נייחים.
    זה עדיין לא מוריד מאומה מכך שהמחצית הראשונה שלנו הייתה אחת מהטובות ביותר העונה כשהחמצה רודפת החמצה יוסי אסייג מחמיץ ברשלנות פעם אחר פעם ואותו אסייג מותח שריר ובדקה ה-40 מוחלף, לא מספיק שהסגל דליל גם את החלוץ היחיד שסיכן את שער האורחים איבדנו, 2 הגיאורגים האחרים היו נפלאים אבל כמו שאמרתי לא פעם הם עדיין לא בכושר משחק ופשוט "שחו" במחצית השניה ונתנו את כל כולם כי לא היה מי שיחליף אותם.
    בקיצור שליטה אבסולוטית שלנו בונקר מזעזע של קבוצה במקום 3 בליגה הלאומית מחצית מאופסת כשבת ים קוצרת שחקן אחר שחקן שלנו וסיימה את המשחק עם 6 צהובים ל6 שחקנים שונים.
    שרון ברנשטיין קיבל צהוב בחצי הראשון צהוב שבחצי השני עלה לנו במשחק.
    בחצי השני השליטה נמשכה...עד אשר נפסק כדור עונשין לנס ציונה אלכסונית לשערו של שאלו הכדור מוגבה לרחבה הגנת בת ים מרחיקה, מאסור אסור פותח מבערים באגף בנתיים צמד הבלמים שלנו שועט בחזרה להגנה, שרון ברנשטיין בעבירה מיותרת! דוחף את אסור שקלל לא היווה סכנה ומקבל צהוב שני ואדום, אדום שחיסל אותנו לגמרי כמה אפשר לסחוב...
    יש לי טענות לרמי בן יצחק ששלף אדום לבת ים רק בסוף המשחק, אם היה יותר תכליתי הם לא היו מתקלים אותנו בחריפות פעם אחר פעם האדום היה חייב להישלף מוקדם יותר.
    ברגע שנשלף האדום לברנשטיין המשחק התאזן ולא היו אירועים מיוחדים נס ציונה ניסתה אבל זה היה מעט מדי בת ים מצידה התבנקרה ושמחה שהשופט עשה בשבילה את העבודה ובסיום 0:0 צורם.
    בסיום שחקני בת ים התחבקו כאילו לקחו אליפות ושאגו משמחה בצורה כל כך פתאטית, אני אומר את הדברים בכנות זה באמת בושה שקבוצה כזו במקום השלישי זה לא יאומן.
    רק אם ננצח בנצרת עלית מה שיהיה מאד מאד קשה זה יחפר על התוצאה היום.
    הבעיה היא שזיו כבדה ושרון ברנשטיין יהיו חסרים מאידך סהר לוי אחרי חודש וחצי יחזור לפעילות, ואיתו בהופעת בכורה העונה יפתח גאגא טאקיצני.

    בכל אופן הכל פתוח בצמרת בליגה הכי משוגעת בעולם.

    אגב מברוק להכח, אשקלון אתם לא פחות פתטים מבת ים אבל אני כואב את כאבכם יש לכם פשוט יושב ראש בדיחה אתם לא אשמים ולא מגיעה לכם קבוצה כזו.
    לגבי קובי חסן, שלאף אחד לא יהיו ספקות הוא לא הגיע להכח בגלל שהוא רוצה להשאיר אותם בליגה הוא היה מעדיף לחתום בקרית שמונה או רמת השרון אבל כשגל יוסף מנהל את רמת גן והמבין יבין אז הוא הגיע לאן שהגיע, אבל מברוק להכח וחסן ניצחון גדול במגרש שאף קבוצה לא ניצחה בו העונה.
     
  7. איתי שכן-טוב Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/09
    הודעות:
    1,163
    לייקים שהתקבלו:
    37
    מה שהיה היום באשקלון פשוט ביזיון אחד גדול והפעם מצד שתי הקבוצות !! אשקלון החזיקה הרבה יותר בכדור אבל לא ניצלה את ההזדמנות המעטות שהיו לה.
    הכח רמת גן התבססה בעיקר על מתפרצות.. ובהזדמנות הראשונה שלה במשחק עשתה גול.

    אני כבר לא יודע מה יקרה איתנו.. כמו שאוהד כפר סבא אמר קיבלנו גול דקה 94 מול נצרת עילית על פשוט כלום! שמשון השוו לנו דקה 90. אכלנו 4 שבוע שעבר, ועכשיו לחטוף גול דקה 93 מההזדמנות הראשונה של הכח במשחק.

    אני בטוח שקובי דג'אני שהיה די בסדר במשחק אומר לעצמו "לאיזה בלאגן הכנסתי את עצמי". עומרי רון היה חלש. גורמז'נו חלש כמו תמיד.. וברגע שבריאן מן עם צהובים אין מי שיכבוש בקבוצה!

    די הסתבכנו בתחתית ויום שישי יש לנו את מרמורק בחוץ. עוד הפסד ואני באמת בצרות !!
     
  8. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,417
    לייקים שהתקבלו:
    2,297
    תתחיל להתרגל, אם הוא יבקיע 2 שערים עד סוף העונה זה יהיה טוב.
     
  9. הפועל_כפר_סבא Member

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    1,182
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוהד נס ציונה תגיד תודה שעוד יצאתם בתיקו.
    אנחנו חזרנו מולם פעמיים מפיגור ובמצב של 2:2 במשך מחצית שלמה שכבנו להם לא על השער אלא על קו השער!! ובסוף הבני אלף ניצחו 2:3 וחגגו כאילו לקחו את אליפות הצמפיונס.. טפו!!
     
  10. Ariel Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    2,399
    לייקים שהתקבלו:
    91
    נס ציונה קבוצה נפלאה ומוכשרת, אבל ראיתי מספיק משחקים שלה העונה בכדי להבין שאת השליטה האבסולוטית היא משיגה רק בחלק ספציפי מהמשחק ולא לכל אורכו. קשה הרבה יותר לתרגם יתרון ב-30 דקות שליטה מאשר ב-60 דקות.
     
  11. אשקלוניי Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/09
    הודעות:
    132
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עוד פעם לקבל גול בתוספת הזמן
    אולי לא שיחקנו טוב אבל גם הכח היו גרועים ולא בעטו לשער בכלל חוץ מאותו מצב בהתקפה האחרונה. השופט אפילו לא חידש את המשחק
     
  12. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    9,991
    לייקים שהתקבלו:
    1,363
    אשקלון העונה היא קבוצה עם לא מעט פוטנציאל אבל בפועל עם 0% יעילות.
    4 נקודות בלבד מהקו האדום לאחר שבתחילת העונה הצהירו על עלייה, בל נשכח שלקראת הפלייאוף יחתכו את הנקודות בחצי והפער עוד יותר יצטמצם, בשבוע הבא משחק של להיות או לחדול מול מרמורק האחרונה בטבלה, אם משם אשקלון לא תצא עם מלוא הנקודות אז היא תהיה בבעיה קשה.
     
  13. The best of The best Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/06
    הודעות:
    1,040
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אשקלון זה כמו כוסות רוח למת כל שבוע עושים שם חצי ניתוח ושום דבר לא הולך... העיקר שאורי ימשיך "לאמן" את השחקנים שהוא מחתים, הטיילת באשקלון מזמן לא נראתה גועשת כ"כ אחרי כזו כמו של שחקנים.

    אריאל,
    מה שאמרת זה נכון במאה אחוז אני לא מבין איפה דברי "הביקורת" שרצית לומר? הריי זה כלל ידוע בכדורגל שקבוצה שפותחת בבליץ ברוב המשחקים לא תצליח לשמור על אותו קצב ואותו מומנטום בשבלבים גדולים של המשחק בדר"כ זה הרבה יותר מחצי שעה אצלנו אבל ככל שעובר הזמן ובצירוף מהלכים ביזארים של משחק (אדומים/פציעות) והלך המומנטום... הבעיה טמונה לדעתי בפעם האלף... ברגל מסיימת שיחררנו את פארקר אבל עד היום כמעט חודש שלם מתחילת ינואר אין לנו שינוי אמיתי בחלק הקדמי הביאו כאן 2 גיאורגים שרואים שיש להם כדורגל יחד עם זאת עדיין אי אפשר לשפוט לגבי יכולתם האמיתית ומאידך הביאו אותם אחרי שלא שיחקו המווווון זמן ככה שהשתיים בקושי גומרים מחצית ואתמול שיחקו 90 דקות בגלל שלא היו חלופות על הספסל טאקיצני שהוא חלוץ נהדר ובכושר נפלא נקלע לבירוקרטיה מצד רמת השרון וגם הוא לא שיחק, ככה שגם מעבר לכדורגל יש כאן דברים שלא מוסיפים שקט.

    מישהו אמר לי שליגה לאומית זה עניין של מומנטום, אני מקווה שבנס ציונה המומנטום יתחיל לעבוד בצורה טובה עוד חודש כשכולם יכנסו כבר לעניינים ואין לי ספק שאם 3 הגיאורגים יכנסו לעניינים ביחד עם סהר לוי וזיו כבדה תהיה כאן קבוצה מצויינת.
     
  14. הפועל אשקלון =] Member

    הצטרף ב:
    ‏5/8/07
    הודעות:
    211
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מלמיליאיאן חייב להתפטרר אני לא זוכר מתי בשנים האחרונות הייתה לנו קבוצה גרועה כזאת!

    אבל ההנהלה הלייצנית של אשקלון תעשה באמת הכל כדיי שאוריי יישאר!

    חלאס נמאס כבררר!