מחזור 18 בליגת העל: בית"ר והפועל ת"א נפרדו בתיקו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏26/12/11.

  1. crazyblue5 למען האיש עם המגל והפטיש

    הצטרף ב:
    ‏23/8/10
    הודעות:
    7,092
    לייקים שהתקבלו:
    951
    מין:
    זכר
    מצד אחד לשחק נגד קריית שמונה בחוץ זה משחק אבוד
    מצד שני יש לי הרגשה טובה.

    ק"ש הרי צריכה מתישהו להפסיד והגיע הזמן שהיא תפסיק לנצח 1-0 קטן ודי מגעיל

    או שזה נגמר בתוצאה גבוה לק"ש או שהפועל פ"ת יוצאת מהמשחק הזה כמו גדולה.
     
  2. idans Member

    הצטרף ב:
    ‏25/8/04
    הודעות:
    1,481
    לייקים שהתקבלו:
    27
    על מה בדיוק אתה דופק את הראש?
    לדעתי מבחינת יכולת שי חדד נופל רק מבן שושן בקבוצה הזאת, אבל הוא לא מביא את היכולת שלו למגרש שחקן פרווה כאילו ביתר משחקת ב10 שחקנים יש לו אפס שערים ובישול ב16 משחקים....קובי מויאל כל משחק הוא בספק או שהוא יוצא ברגע שהוא רואה שהקבוצה הולכת להתפרק ( רק נגד מכבי תל אביב הוא נתן משחק גדול)....ככה שבגדול מה שחיים רשם נכון
     
  3. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    אם הוא לא מביא את היכולת שלו למגרש על פי אתה קובע את זה? אני ראיתי את כל המשחקים של בית"ר העונה, ובכולם שי חדד היה השחקן הכי פחות טוב על המגרש, גם כשניצחנו וגם כשהפסדנו.
    קובי מויאל סובל מפציעה, בעיקר בגלל שהוא כל הזמן צריך לחזור מוקדם כי אין לו תחליף. בתור אחד שכתב שהוא שחקן גרוע לפני חצי שנה, אני מודה בטעות שלי והוא הקשר הכי טוב של בית"ר העונה בלי ספק. לא רק המשחק מול מכבי ת"א.
     
  4. idans Member

    הצטרף ב:
    ‏25/8/04
    הודעות:
    1,481
    לייקים שהתקבלו:
    27
    גם אני ראיתי כמעט את כל המשחקים של ביתר בגלל זה רשמתי שהוא פרווה...יש לי כמה חברים שמשחקים בביתר, בנוער הוא לא היה להיט אבל ב3 שנים האחרונות הוא עשה התקדמות גדולה ובאימונים הוא הכי טוב...למגרש הוא לא מביא את היכולת אולי זה לחץ אולי הוא לוזר לא יודע להסביר למה, לזכותו אפשר להגיד שכולם לא משחקים טוב (חוץ מבן שושן)
    ולא אמרתי שקובי לא שחקן להיפך, רק זה מוזר שאין משחק שהוא לא בספק אליו או יוצא באמצע.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/12/11
  5. crazyblue5 למען האיש עם המגל והפטיש

    הצטרף ב:
    ‏23/8/10
    הודעות:
    7,092
    לייקים שהתקבלו:
    951
    מין:
    זכר
    אפילו אני שלא עוקב אחרי בית"ר יומיום כמוכם האוהדים שם לב שלא נותנים לקובי מויאל את האפשרות להחלים לחלוטין

    אתם סוחטים אותו עד הסוף ולא רחוק היום שהוא פשוט ייפול באמצע המשחק וייפצע לתקופה ארוכה.

    אז כן קובי מויאל לפי דעתי הוא השחקן הכי חשוב של בית"ר ירושלים, אבל אם הוא משחק פצוע הוא לא תורם כמעט בכלל, תנו לו לנוח שבוע - שבועיים - חודש אם צריך בשביל שיחזור כשיר ב100% ויוכל לתרום.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    שחקן בהפועל אמר אתמול(לפי ישראל היום) - "עוד משחק לא לנצח זה אסון. אם נפסיד לבית"ר נתרחק מאוד מהמירוץ לאליפות והם ייצאו מהתחתית ויחזרו לחיים על חשבונינו. ואז האוהדים מאוד יכעסו". הניסוח עצמו קצת עילג - אבל המטרה ברורה. דם רע תמיד יהיה בין הפועל לבית"ר, גם בלי אבוקסיס או גרשון שעברו מצד לצד. וזה מה שיפה בספורט. אם אפשר לדחוף את בית"ר עוד קצת למטה אז למה לא? בעונה שעברה תהליך ההתאוששות שלהם התחיל נגדינו בטדי דווקא שבוע אחרי תצוגה אדירה שלנו מול חיפה. וכמובן שהפועל חייבת את הנקודות, שלושה משחקים בלי לנצח זה יותר מידי. אני לא אהיה מרוצה מתיקו.
    יובל נעים לשחקנים שלו:"90% מהפועל ת"א זה עומר דמארי וטוטו תמוז. אל תתנו להם להשתחרר". כמה שהוא צודק. בעם תיקון קל - עומר דמארי וטוטו תמוז הם הפועל ת"א כולה. השניים היחידים שבאמת אפשר לסמוך עליהם. הכל תלוי בהם לקראת מחר.
    וההרכב? בלאגן. אורמוש פתאום אמור לשחק במרכז השדה אחרי שהיה בדרך החוצה - וגורדנה משלם את המחיר. חוטבא היה סביר נגד בני-יהודה והנה פתאום שיש במקומו בהרכב. איגבור ממשיך להיעדר ואולי זה טוב כי למרות כל הכישרון הוא פשוט לא רץ. אני לא אוהב את המערך הלא-סימטרי שלנו וזה פוגע בשיטת המשחק.

    בעבר אחרי תקופה טובה שלה ואפילו פאלטה אחת של מכבי חיפה - הקבוצה של יוסי מזרחי הייתה מפסידה למכבי חיפה, בטח בקריית-אליעזר - כבר במנהרה. מחר לטעמי חיפה תנצח אבל זה יילך לה קשה. היא משחקת רע מאוד, אבל אני מתבסס על ההשערה שיותר גרוע מזה לא יכול להיות עבורה. אולי אלישע צריך לספסל את טוואטחה ולא את שראנוב.

    מכבי ת"א תנצח בבלומפילד את ראשון העלובה, אבל המשחק באשדוד הראה שהעונה הזאת היא לא מסוגלת לכלום. תנצח רק את הנמושות בקיצור. ובכל-זאת הזדמנות למכבי להבקיע יותר מגול אחד, לתת כמה חתיכות בראש.
     
  7. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    בני יהודה מנצחת את הפועל חיפה ומראה שלא משנה מי יאמן אותה בסיבוב הראשון היא לא תתפקד, כל עונה אותו דבר נותנים סיבוב ראשון גרוע ואחרי זה מצטערים על איבודי הנקודות ועל מה שהיה.. אבל עדיין השנה הליגה מאוד מאוד חלשה ושיוויונית ככה שאני רואה את בני יהודה אם ממשיכה ביכולת שראיתי ממנה בשלושת המשחקים האחרונים משתלבת בצמרת ומאיימת על מקומות באירופה
     
  8. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אני מקווה מאוד שהניסוי שראובן עטר עשה מול עירוני קריית שמונה יניב את פרותיו במשחק מול מכבי פתח תקווה. סך הכל, השער העצמי של לאוניד קרופניק באמת שלא קשור לכדורגל (מילא, כדור הרוחב היה חזק או מהיר) ויכול להיות שבלי זה היינו מוציאים משהו מהמשחק.
    אם אנחנו מפסידים, אנחנו בעצם בתחתית. אסור שזה יקרה.

    קובי דג'אני לא משחק ומי שיחליפו יהיה בן בנימין. מבחינה הגנתית עוד יש מה לדבר על 'כניסה לנעליים', אבל מבחינה התקפית זה יהיה מגוחך. ראובן עטר צריך לפתוח עם סרגיי טרטיאק ליד אחמד סבע, אחרת אני לא רואה איך אנחנו עוברים את החצי כקבוצה.
     
  9. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,001
    לייקים שהתקבלו:
    1,369
    בני יהודה של השנים האחרונות מאוד מזכירה לי את אברטון, פתיחה צולעת והתאוששות בחצי השני של העונה. זה לא סוד שגלבאן הוא נכס עבור הקבוצה, בלעדיו אני לא יודע איפה היא היתה היום. באשר לאדומים מהכרמל, לאחר שני הניצחונות על מכבי ת"א ומכבי חיפה העגלות, המתורגמן יצא בהצהרה שהוא מכוון למקומות 1-8, אולם הוא התעורר מהחלום והבין שהמציאות עולה על כל דימיון.
     
  10. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,793
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    זה היה ברור שהניצחונות של הפועל חיפה על מכבי ת"א ומכבי חיפה נבעו קודם כל מהמשברים הקשים שפוקדים את היריבות של האדומים מהכרמל. הפועל חיפה ניצלה זאת עד תום שזה נורא יפה, אבל עכשיו הקבוצה צריכה לשחק כדורגל. ה'חגיגות' מסביב למינוי החדש של בנין נגמרו ועכשיו כולם רואים שהפועל חיפה עדיין קבוצת תחתית.

    לדעתי בני יהודה לא תאבק על האליפות, אבל בעונה הזאת לך תדע מה עוד הולך לקרות. כעיקרון אם מדברים על בני יהודה כקבוצה שאולי עוד תרוץ למעלה אפשר גם לדבר באותה הצורה על סכנין שמדורגת מעל לזהובים משכונת התקווה...בעיניי זה מוגזם. סכנין ובני יהודה קבוצות לא רעות, אבל יש לנו כבר יותר מדי הפתעות העונה.
     
  11. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    סכנין קבוצה מצוינת שהוכיחה שהיא בצמרת בזכות, אבל עדיין בשבילהם מקום 4 יהיה חלום ואני דווקא רואה את סכנין נאבקת בשביל להיכנס לפלייאוף העליון

    בני יהודה אני חושב שהסיפור שונה וקבוצה שכן יכולה להיאבק בצמרת הגבוהה ולאיים על הכרטיס לאירופה
     
  12. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,793
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    אני מאמין שהעונה בליגה הכל אפשרי כי מי היה מאמין שק"ש ואשדוד הולכות להוביל בפתיחת הסיבוב השני את הליגה? כרגע, ואני מדגיש כרגע, נראה שגם סכנין וגם בני יהודה איחרו קצת את הרכבת. אני לא פוסל אף קבוצה בטח אם השחקנים מתחילים להאמין בעצמם. את זה אני רואה למשל קורה בק"ש ואשדוד. רן בן שמעון ויוסי מזרחי מצליחים כנראה להכניס לראשי השחקנים שהעונה הזאת הגדולות ממש לא במיטבן. ברור שיש עוד סיכוי שכל הגדולות יחזרו פתאום מאד חזק לצמרת, אבל כרגע נראה שהלחץ הגדול בקבוצות של מכבי חיפה ומכבי ת"א גורמות לשיתוק מערכות. אם הפועל ת"א ממשיכה לאבד גובה אני גם צופה שם בעיות כי ברור שיש כבר חודשים בעיות עם טביב והגרעין הקשה של האדומים.

     
  13. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    סכנין איחרו את מה? לדעתי הם במקום הכי גבוה מבחינתם ויותר מהשיא הזה אי אפשר לצפות ולחשוב שיגיעו לאנשהו... לא מבין למה אתה אומר איחרו את הצ'אנס שלהם
     
  14. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,793
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    בעונה כה מטורפת כל קבוצה יכלה אולי להצמד למובילות. ברור שסכנין עושה כרגע יופי של עונה, אבל בעונה שמכבי חיפה, מכבי ת"א ואפילו הפועל ת"א כל כך מזייפות אוהדי סכנין אולי היו מקווים לעוד כמה נקודות? אם ק"ש ואשדוד יכולות אז למה סכנין לא? אני לא רואה בק"ש שחקן כמסי ובאשדוד אחד שמזכיר את רונאלדו...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/12/11
  15. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    אם אנחנו מפסידים היום... מקומנו לא בליגה הזאת חד משמעית. והתאפקתי שלא לכתוב "אם אנחנו לא מנצחים..."

    הפועל עכו קבוצה טובה מאוד, שעושה עונה מצויינת, היא בהחלט קבוצה עדיפה עלינו, אבל קבוצה שרוצה לשרוד לא יכולה להרשות לעצמה לאבד נקודות בבית במשחק שכזה. חבל לי מאוד שעכו נתנו מול בית"ר את המשחק הכי חלש שלהם העונה (או משהו באזור), כי אלי כהן בטח נתן להם בראש, העמיד דגשים ונתן הערות, כך שהם אמורים להגיע הרבה יותר חדים למשחק הערב...

    אין הרבה מה לומר מבחינה מקצועית, זה יהיה עוד משחק מתסכל, שאם יסתיים לטובתנו יהיה בעזרת הגבהה טובה או מצב נייח, אבל באמת לא משנה איך.. מה שחשוב זה רק הנקודות.