מחזור 18 בליגת העל: בית"ר והפועל ת"א נפרדו בתיקו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏26/12/11.

  1. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    בלם צריך להגן, לא לתרום להתקפה. לא ראיתי איזה מהלך מדהים של אייבינדר בהתקפה מעמדת הבלם.
    פעם קודמת שהוא עשה חילוף דומה קיבלנו 2 גולים בדקה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏29/12/11
  2. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    תזכיר לי מתי?
    איינבינדר העביר את הכדור קדימה הרבה יותר מהר והרבה יותר יעיל מאשר בראשי, למשל. ובכלל לא היה את מי להוציא. הרי אם נעים היה מוציא חלוץ/ קשר/ אפילו קשר אחורי היו ממילא מתלוננים שנעים פחדן שלא מעז לתקוף בכל הכלים.
     
  3. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,246
    לייקים שהתקבלו:
    953
    נגד הפועל פ"ת כשבמקום להוציא את שי חדד הוא הוציא את החור המהלך וישר חטפנו גול.

    ומי שהיה צריך לצאת לדעתי היה אבי ריקן שעבר משחק בינוני עד חלש.
     
  4. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    גם אני לא הייתי נגד חילוף של ריקן, אבל גם ההוצאה של בראשי הועילה והישארותו של ריקן לא הזיקה.

    האירוניה...
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏29/12/11
  5. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,627
    לייקים שהתקבלו:
    9,788
    מתן בראשי נכנס להרכב והופ בשני משחקים ההגנה שלנו נראית טוב ולא מגיעים נגדנו כמעט למצבים ולא במקרה, רואים על בראשי שיש לו פוטנציאל גדול להפוך למנהיג ההגנה שלנו, ואגב - שני המשחקים האחרונים הם גם שני המשחקים היחידים של בראשי יחד עם פיליאבסקי, בכל השאר הוא שיחק עם תומר וחורטיז'ו, השילוב הטוב ביותר עבורנו זה פיליאבסקי ובראשי.

    ליובל נעים היה אתמול הכי קל להוציא אותו ולהכניס את סטיבן כהן(שלא הוסיף כלום בזמן ששיחק), הייתי מוציא את ריקן או ברוכיאן לפני שהייתי מוציא בלם צעיר שנמצא בכושר טוב.

    ועוד משהו -
    למרות שברק משה ושי חדד נתנו משחק לא רע באגפים הם שניהם קשרים וצריכים לשחק בקישור, תומר ירוחם ומתנאל בן-סימון צריכים לשחק כמגנים, כל האילתורים האלו אף פעם לא טובים לטווח ארוך ובניגוד לשי חדד לדעתי לברק משה יש מקום בהרכב גם כקשר.
     
  6. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    שי חדד היה מצוין בבאר שבע בתור מגן שמאלי וגם אתמול הוא היה אדיר, גם ברק משה אתמול עשה הכל טוב. יכול להיות שזה היה על האדים של ההתלהבות ממשחק של הפועל וכל זה, יכול להיות זו התלהבות של רצון להוכיח- אבל אני הייתי מעלה את שניהם באגפים מול הפועל חיפה, "הרכב מנצח לא מחליפים"...
    היו הסבות תפקידים מאז ומעולם, ואפשר לתת לזה עוד צ'אנס.

    סטיבן כהן הוסיף אתמול עוד דחיפה קדימה בהתקפה, מה גם שבכלל אין לך התקפה, אז די היית צריך להכניס אותו (כן, גם להוציא את ריקן זו אופציה).

    לגבי בראשי- הוא נהדר והכל, אבל אל תגזימו בסופרלטיבים "בלם העתיד", "מנהיג ההגנה" וכו', לא כל שחקן נוער הוא אוחנה או מלמיליאן. לא שחובה להיות אוחנה או מלמיליאן כדי לשחק בבית"ר וגם שחקנים כמו בראשי זה אחלה, אבל אל תנפחו ציפיות יותר מדי גדולות לגביו. הוא יהיה עוד שחקן- מועיל, אבל לא כוכב.
     
  7. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,246
    לייקים שהתקבלו:
    953
    סטיבן כהן לא הוסיף אתמול כלום, הוא אולי הוסיף להפועל תל אביב עם האיטיות שלו, אבל זה לא משנה את העובדה שהוא היה צריך להיכנס כחילוף כי הוא שחקן התקפי שיכול לתרום, הבעיה שבראשי לא היה צריך לצאת, אבל בסדר אינבינדר עשה עבודה טובה מאוד כבלם.

    בראשי לא כחילה ולא טרטיאק אבל הוא בלם עם פוטנציאל ויכולת והוא חייב להמשיך בהרכב יחד עם פילאבסקי גם אם ייקלע למשחק חלש הוא עדיין צריך לקבל קרדיט.

    ושי חדד יודע לשחק כמגן אמרתי את זה עוד לפניי הרבה מאוד זמן ואמרתי גם ליובל נעים באחד האימונים שאם הוא מתעקש להרכיב את חדד שיחליף בינו לבין אבי ריקן עמדות וייתן לזה צ'אנס כמה משחקים, שמח ששי נתן אתמול משחק טוב, נקווה להמשכיות ובכל מקרה אפשר וצריך לתת לירוחם ומתנאל יותר דקות משחק.

    נ.ב יובל נעים חצי עונה בוכה שאין לו סגל אבל עכשיו כשהוא מתחיל להשתמש בעדן נחמני ובברק משה ובמתנאל בן סימון הוא פתאום מגלה שיש לו סגל ושיש שחקנים שאפשר לחלק איתם עומס וזה שלברק משה לא קוראים אביחי ידין לא אומר שהוא לא יודע לשחק כדורגל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/12/11
  8. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    כמובן.
    אם הוא היה משתמש בכל הסגל כמו שצריך ושחקנים צעירים היו מקבלים את הדקות שלהם מתחילת המשחק- היינו היום על גל הניצחונות כבר במקום טוב באמצע.