מחזור 18 בליגת העל: 1-3 למ. ת"א בסמי עופר; 1-1 בין ב"ש להפ' חיפה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏12/1/18.

  1. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,592
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    מצחיק אתה.

    @zivmay זה או אדום לשני הצדדים או צהוב לכל שחקן, תראו את כל האירוע בלי הפרשנות של הטקטיקן המופלא(שבאופן לא מפתיע לא הצליח באף מקום בו אימן).
     
  2. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,612
    לייקים שהתקבלו:
    2,482
    אני ראיתי את כל האירוע. היו תפיסות הדדיות כמו שקורה בין המון שחקנים, ואז קונטה אוכל סיבוב, מפיל ומוסיף אגרוף לאיזור הראש. אני לא מבין איך זה צהוב.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אורי אוזן הוא אחד הפרשן הכי מקצועיים בארץ. או שהיית מעדיף שיתנו לניר סביליה לפרשן, הוא בטח שלא יהיה מוטה נגדכם.
     
  4. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    פשוט משחק הזוי בנתניה. נתניה עוד בטעות תצא מאוכזבת מהמשחק הזה למרות שבתכלס לא הגיע לה כלום. גם העובדה שירדה ב0-1 למחצית היא שוד. היא הייתה משמעותית פחות טובה ופעמיים מאוריציוס היה צריך להבקיע.
    ערן לוי חצוף ברמה היסטרית. עוד צועק אחרי שמחליפים אותו. קודם כל החוצפה לא לתת לסבע לבעוט פנדל, ואחרך כל התלונות אחרי שהוחלף אחרי 2 פנדלים שחירבת.

    מי שנתן לנתניה נקודה הוא רק תורג'מן. בטח יגידו כמה הוא גדול עם יעקובוביץ', אז האמת היא שאחרי ה 1-2 של קינדה, שנתניה קבורה לגמרי ובהלם מוחלט וכל התקפה מתפרצת אלקה וקינדה אונסים את אולסק, גולדברג, כחלון וכו', הגאון מוציא מיד אחרי השער השני את...אלקה. ואחרי כמה דקות את קינדה. מאז אשדוד הייתה גמורה לגמרי התקפית ולא היה לה טיפה של מהירות. אלו היו חילופים הזויים, שאני בטוח שאם ה-2 האלה על המגרש גם ב10 שחקנים הם היו עוקצים שוב את נתניה שהפקירה לגמרי את החלק האחורי שלה.

    נתניה רעה כבר כמה משחקים. מוחמד הפצוע זה הבעיה העיקרית. גם וארגץ'. דווקא אברהם לא חסר שם במיוחד (קוגבניה לא פחות טוב). אם מוחמד חוזר אני משאיר את קוגבניה ונותן לערן לוי לנוח קצת בספסל כמה משחקים.
     
    Sir Alex Ferguson, גלץ ו-Maccabi Diamond אוהבים את זה.
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    לגבי בניון עצמו, אי אפשר להגיד שמה שקורה איתו לא מעלה אצלי חיוך. פייר מגיע לו, סוף סוף הוא משלם על ההתנהגות הנלוזה שלו. הוא לומד עכשיו על בשרו שאת מה שהוא עשה בחיפה ובמכבי הוא לא יכול לעשות אצל טביב. שימשיך להתחמם, קר בחוץ.
     
    Sir Alex Ferguson, EsheD ו-de Middenweg אוהבים את זה.
  6. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    אני ממעט לראות משחקים אחרים, אבל לאור הבלאגן שהיה היום בשני משחקים אני צפיתי עכשיו בתקצירים.

    נתניה - אשדוד
    ריינשרייבר יכול כמה שבועות לשרוק הלאומית. מילא שהוא שרק את הפנדל הראשון, אבל בשני אתה צריך ביצים כדי גם לשרוק וגם להרחיק את גנב. לא רק זה, ההכשלה על שחקנה של אשדוד ברחבה היתה עבירה של מיליון אחוז. את הכעס הרב של אשדוד אני מבין.

    ק"ש - בית"ר
    עוד ליצן עם משרוקית. אם לפני שבוע משיח מחליט להתערב לטובת מכבי ת"א איפה היה היום הקוון בשער של קלאודמיר? החוק אומר שאסור לנגוע בשוער בתיבת החמש. אם כך, מה עושה שכטר? הוא בבירור מפריע במכוון לשוער היריב. אם זה לא מספיק אז אחד הרמאים הכי גדולים בכדורגל הישראלי שוב מנסה את אותו טריק אחרי זה, אבל הפעם זה לא נגמר בשער. הצהוב של ניצן מצחיק כי הוא כועס בצדק.

    תקרית קונטה את הסלביינק. צהוב להולנדי מצוין, צהוב לקונטה? ממתי מותר לחבוט בשחקן יריב? עוד טעות של שמואלביץ'. בתוספת הזמן שני שחקנים של בית"ר בנבדל. לשמחת הקוון ג'ורג'יניו מחמיץ...

    מילה אחרונה לטביב. מתי הוא הולך לאמן? מה שכן, דרור צודק, בניון מקבל עכשיו את מה שמגיע לו. בקטע הזה צריך להוריד כובע לבעלי בית"ר.

    בקיצור, סוף שבוע נחמד בליגת העל הישראלית :lol:
     
    Ajax Amsterdam אוהב/ת את זה.
  7. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    מכבי נתניה מסריחה את הדשא כבר כמה שבועות. מלא אנשים מדברים עליה כאילו מדובר בקבוצה שהיא מלאך שירד מן השמיים כדי לגאול את הליגה הזו מהכדורגל המשעמם שרוב הקבוצות מציגות ואני כבר כמה שבועות חוזר וטוען כאן שהיא הפכה להיות קבוצה משעממת וצפויה.

    אני חי בשלום עם התיקו הזה, מכמה סיבות:
    א. מכבי נתניה פוגשת את מ.ס. אשדוד בעוד כמה ימים במסגרת גביע המדינה. אין סרט שהצהובים היו מנצחים בכל שלושת המפגשים ולהתקדם בגביע המדינה חשוב לי יותר מאשר משחק על שלוש נקודות.
    ב. לקבוצה לא הגיע יותר.
    ג. בלי עלי מוחמד, אביב אברהם וברנקו ורגוץ', שכל אחד מהם הוא מהמובילים בליגה בתפקידו, מכבי נתניה לא טובה יותר מאף קבוצה אחרת.
     
    henry1 אוהב/ת את זה.
  8. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    פחות טוב, הרבה פחות טוב. לא יודע אם שמת לב, הגול הלא חוקי שספגנו היה בגלל קוגבניה. תירם הרחיק את הכדור וקוגבניה לא שמר על השחקן שלו ונתן לו לבעוט. אביב אברהם עושה גם עבודה הגנתית, מה שקוגבניה הרבה פחות עושה. הוא גם מניע את הקישור הרבה יותר טוב. לדעתי, אין מה להשוות ביניהם. היו עוד כמה מקרים שקוגבניה היה מעורב בשערים שספגנו. לא שאביב לא טועה, אבל הוא מנסה לעזור הגנתית, מה שהשני כמעט ולא עושה.
    כבר שיחקנו עם קוגבניה במקום ערן לוי, לא היה להיט. זה נראה יפה בתיאוריה אבל בתכלס אין הרבה שינוי, אם בכלל. ניצחנו כשקוגבניה היה על הספסל וניצחנו גם כשהחליף את ערן לוי. את האמת, די אדיש לשינוי הזה אם יקרה. צריך לנער את הקבוצה ויעשו צמד המאמנים מה שיעשו העיקר שנחזור לשחק כפי ששיחקנו. כמובן שעלי הוא פקטור משמעותי בפאזל.

    אבל אני שמח שקוגבניה מעורב יותר. קשה לשחק בלי תרומה מהספסל ובטח מהשחקנים הזרים שלך. קוגבניה, לצד משחקים חלשים, עוד מידי פעם תורם, עכשיו אנחנו רוצים לראות אם ריביירו כזה.
     
  9. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    @Maccabi Diamond
    העובדה שאתם נלחמים בחלק העליון של הטבלה משכיחה למעשה את המציאות שאתם הייתם אמורים להלחם בתחתית, לא? בתקציר שמעתי שריקות בוז ברורות (בחצי הראשון) ואני לא מבין למה. אתם עושים אחלה עונה. אתם תישארו בקלות בליגה וטוב שכך. מכבי נתניה היא קבוצה שצריכה להיות בליגת העל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/1/18
    גלץ אוהב/ת את זה.
  10. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אני אתייחס לזה פעם אחת, כי מבלי לפגוע בך או באחרים, הקטע הזה של לכתוב על שריקות בוז שנשמעות בתקצירים הוא מהמאוסים בעיניי ובאופן אישי אני בקביעות מדלג על הודעות שמדברות על הנושאים האלה.
    זריקות בוז הן לא כמו קריאות ולכן מי שלא נמצא במגרש לא יכול להבין על מה שורקים בוז.

    שריקות הבוז היו לדולפינים על משחק אלים ובזבוזי זמן ובעיקר לשופט, שאפשר את זה והתעלם מכמה כניסות פראיות או עבירות ציניות של השחקנים של מ.ס. אשדוד.
     
    עידן444 ו-Sir Alex Ferguson אוהבים את זה.
  11. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    ישבתי ליד השדרי רדיו וגם הפרשן שם מילמל על בושה שהקהל של נתניה שורק בוז כשהם נמצאים במקום שהם היו חולמים להיות בו בתחילת העונה. לא מתרגש מזה אבל יחד עם זאת זה לגיטימי.מי שחושב שהקהל של ב"ש, אותו אחד ש"ב"ש לא תרד" פתאום עכשיו יפסיד 6 משחקים וירד למקום 4 הם לא ישרקו בוז - חי בלה לה לנד. מתרגלים פה מהר לטוב. גם נתניה, גם ב"ש וגם כל קבוצה.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הקהל משנה את עורו בהתאם לסיטואציה, לטוב ולרע וגם לפעמים הפוך על הפוך. אני הייתי בחרם על הפועל איזה חודשיים בערך, לא הייתי מוכן לקבל את ה-5:0 בדרבי אבל כשהגיע צו 8 אחרי הפירוק והורדת הנקודות - הלכתי לכל משחק.

    מ.ס אשדוד הייתה טובה אתמול אבל לדעתי נדיר שקבוצה עם מאזן בית כל-כך קטסטרופלי מצליחה להישאר, מה גם שנגד הקבוצות החלשות או השוות ברמתה היא לא באמת נראית טוב.
    מילה על מכבי נתניה, ערן לוי היה האיש הכי מתוסכל אתמול, הוא רוצה לנצח יותר מכולם. דיא סבע לא צריך לגשת למאמן ולבקש לבעוט את הפנדל הראשון כי ברור שיש מי שבועט. אולי בפנדל במשחקים הבאים זה יקרה. ערן לוי נכנס לרשימה מצומצמת של מחמיצי הפנדלים אבל זה קורה. אני חושב שזה נכון שדראפיץ' הוציא אותו גם אם ערן היה שבור באותו רגע, הוא לא היה מצליח לעשות את הסוויץ ולחזור לעניינים.

    בני-יהודה צריכה להיות מרוצה מצד אחד - היא מצליחה לנצח כשואלסקיס בכושר רע, ומצד שני לא הייתי בונה על הרבה גולים ממנה אם זה לא הוא או אלמוג בוזגלו שגם נמצא בדעיכה לדעתי. צ'יבוטה שחקן מאוד לא יציב והוא יכול להיות האס בצורה נקודתית. אתמול בני-יהודה נתקלה בסגנון שלה מן הסתם אבל בלי קשר כל משחק ההתקפה הוא אחר כשולאסקיס לא טוב.

    לגבי עירוני ק"ש - בית"ר, השופט ממש מתאים למשפט 'הרצחת וגם ירשת?' גול לא חוקי, אדום מארץ האדומים לקונט, לא ברור מה שהלך שם. בית"ר תמיד תביא את הגול העונה, לא חשוב איך. מצחיק לבוא בטענות לבני בן זקן כי זה כמו 'לדבר לקיר', אבל הוא יכול להפוך את בית"ר לורסטילית יותר מבחינת שיטת המשחק כי ואראן מתגלה כטוב מהמצופה ומצד שני הוא לא משתמש מספיק בבניון או אפילו בז'אורז'יניו שהוא גולר בפוטנצייה. אם עידן ורד יחזור חד ומהר ובריא על אמת - היא תשתפר משמעותית.
     
  13. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,149
    לייקים שהתקבלו:
    6,186
    לא ראיתי את המשחק המלא של אשדוד נגד נתניה, ורק את התקציר, לכן רציתי להבין קצת את הלך הרוח מול השופט.
    על פי התקציר בלבד, נראה היה שהשדר והפרשן קבלו בהבנה את 2 השריקות (הראשונה אגב נראת גם לי כנכונה, 2 ידיים מושטות קדימה), לגבי האדום - זו טעות נגררת, והשער באמת היה בנבדל. אבל, זה נראה שבשער הראשון של יעקובוביץ' יש שחקן של אשדוד שעומד בנבדל ונותן לכדור לחלוף על פניו, ועל פי החוקה של היום, זה נבדל - שריקה שלא דברו עליה בכלל.

    אגב, נמאס לי כבר לשמוע משדרים "הוא לא נגע בכוונה", או "הוא עמד כל כך קרוב לשחקן ולא יכל למנוע את נגיעת היד", או כשמדובר בתאקל של הסתבכות ברגליים אז יש את המשפט האהוב עלי "הוא נתקל ברגליים שלא, ולא הכשיל". אם נגיעת היד/העבירה מנעו מצב ודאי לשער או מהלך מסוכן, למי אכפת אם זה היה בטעות או בכוונה?
     
    גלץ ו-עידן444 אוהבים את זה.
  14. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    1. אין לי מושג למה מתלוננים על הפנדל הראשון, פנדל ברור, הכדור הלך למסגרת.
    2. שריקות הבוז במחצית ה-1 היו לבנצי מושל ובמחצית ה-2 לטום בן זקן.
    לא רק שיטת משחק מגעילה אלא גם משחק מגעיל עם ביזבוזי זמן נוראיים מהחצי הראשון, עבירות שלא נשרקו (כניסה מאחור של מאוריסיו הסתיימה בעבירה רגילה) והצגות על עבירות שלא היו (בעיקר בן זקן ומושל, במחצית ה-1 תיקול נקי של גולדנברג על בן זקן, גם ככה כדור חוץ לטובת אשדוד אבל בן זקן נשכב על הדשא ומורח את הזמן).
     
  15. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,439
    לייקים שהתקבלו:
    3,839
    מיקי דורסמן, גרסת הכדורגל?