מחזור 18 בפרמיירליג: קאמבק אלוהי של צ'לסי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏15/12/06.

  1. XabiAlonso Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    2,834
    לייקים שהתקבלו:
    2
    ובמשחק השלמה של המחזור ה-18 בפרמיירליג, פולהאם מוליכה בקרייבן קוטג' 0-2 על מידלסבורו. נכון למחצית.
     
  2. Hammer Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/06
    הודעות:
    1,206
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מאוד אשמח http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx
     
  3. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוקיי R9, לאיזה קבוצה בפרמיירשיפ אין חלוץ שעולה ביכולתו, ובתועלת שלו, על מר זאמורה? לצורך העניין אני אחסוך לך - לדעתי מארלון קינג, רוב הולס וקוין דויל עדיפים עליו בלי ספק. קינג הוא סוג של הרווד עם יותר שכל ופחות מזל, ודויל והולס מוכיחים את עצמם בינתיים כסקוררים אמיתיים, למקרה שהתכוונת לציין את אחת העולות החדשות.

    דניאל, גם טבז לא צנום ועושה יותר ממספיק ריצות, על אשטון בכלל אין מה לדבר, ולמען האמת ראיתי יותר תרומה גם משרינגהאם אתמול. אוקיי, אז נגיד שטדי לא יכול לסחוב 90 דקות, מקובל, עדיין אחד מהשניים הקודמים, ובמקרה ואשטון עדיין לא חזר לכושר משחק אז פשוט טבז, עדיפים. קח את כל הפוקסים של זאמורה, תקבל גם את מספר הפוקסים השליליים של טבז, שכבר במשחק הראשון לא היה רחוק מהגול. וזה בלי לציין את כל הערך המוסף של טבז, למשל זה שיש לו כדורגל גם בכפות הרגליים ולא רק מבחינה פיזית.

    לגבי העונה הקודמת של זאמורה - את דעתי לגביו ולגבי הרווד אמר מילה במילה איל ברקוביץ' באחת התוכניות של יציע העיתונות - גם שנה שעברה הם לא היו כאלה גדולים, פשוט כבשו יותר. אבל כמו שאמרתי, מהרווד אני יורד. אבל לפי הטענות שלכם, זאמורה הוא בעצם סוג של... הרווד?
     
  4. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זוכר אותה בשלישיית "מנגו"? גרה בשנקין ,שותה בקפה תמר ;-)
     
  5. Claret&Blue Member

    הצטרף ב:
    ‏23/2/06
    הודעות:
    4,149
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אשטון החלוץ הטוב ביותר בסגל, מוסכם. הוא לא כשיר, לכן אין על מה לדבר(ד"א הוא לא עושה רבע מהריצות של בובי). טבז שורף דשא, נכון, והוא שחקן הרבה יותר מגוון, גם נכון, אבל קארבס מעדיף את השחקנים שלו בריטים עושה רושם, ככה שלא יודע אם נראה ממנו הרבה. בכל מקרה, במדד הפיזיות רק הארווד עולה על בובי, אבל על כל הגמלוניות שלו בובי יש לו כדורגל.
     
  6. raanana4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏12/9/02
    הודעות:
    2,674
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זמורה לא מקבל דקות? אין לי סטטיסטיקה לגבות את זה אבל אני די בטוח שהוא החלוץ ששיחק הכי הרבה בווסטהאם העונה. אז די לקשקש שהוא ירשים אם ישחק כי הוא שיחק ועוד איך...
    אם רוצים שחקן עם ראיית משחק לצד מרלון או טבז שישחקו עם טדי.
     
  7. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,178
    לייקים שהתקבלו:
    5,348
    הלו, מה בדיוק חשבתם שהוא? סתם מכנים אותו הקניבל (אולי קירק גם יבין מתישהו שזה קניבל ולא קצב אבל ניחא...). ידיים וברוטאליות, זה לא שהוא מגלה צד חדש שלא ידענו בו. זה הבחור, עוד מגיל 19 חלוצים בהולנד היו מעדיפים לעבור לצד השני, הוא כל הקריירה לא ממש ידע להשתמש יותר בשכל בפיזיות ובכח שלו אז למה שפתאום עכשיו ידע. הוא שחקן מאוד ברוטאלי ואגרסיבי כי זה בצורה מסיומת מחפה על יכולות אישיות מוגבלות מאוד. זה הוא, יום אחד הברוטאליות שלו הרגה את רונאלדו, יום אחד הוא שיתק את רונאדליניו וביום אחר הוא יעשה שטויות נגד אברטון. זה אותו בלם מRKC ומהמבורג, לצפות ממנו שפתאום ישתמש יותר טוב בפיזיות ובכח שלו עכשיו כי הוא בצ'לסי, יהיה קצת לא ריאלי. הוא בלם טוב, אבל מוגבל מאוד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/12/06