מחזור 18 ליגת העל: מ.חיפה מביסה, בית"ר מפסידה בטדי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏15/1/10.

  1. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    טישיירה לא בלם מצוין ולא נעליים, ואל תיתן ל"קמפיין" האירופאי להטעות אותך, אני יזכיר לך שמול יובנטוס בחוץ ובבית התוצאה האמיתית היתה צריכה להיות 3:0 לפחות, ומול באיירן בחוץ, ה-1:0 היה במזל, חיפה צריכה להגיד תודה שקיבלה את באיירן ויובה כל כך רעות, אחרת הדעות שלך על הבלם המצוין שלך היו שצריכים להיפטר ממנו בינואר, בוא נגיד שאם חיפה משחקת היום נגד באיירן מינכן באליאנץ ארינה זה נגמר ב-5:0, וגם אני יודע את זה וגם אתה. דאבלשווילי סקורר? בשביל להבקיע מול הפועל רמת גן, עכו ורעננה לא צריך להיות סקורר...אם אני לא טועה במשחק שהיתה יריבה אמיתית בארץ אם זה הפועל או מכבי או בית"ר דאבלשווילי היה הכי גרוע על המגרש..."סקורר". אני לרגע לא האשמתי את חיפה בבעיות של קבוצות אחרות (אבל שוב אתה בוחר לקרוא רק מה שאתה רואה, אבל אין לי מושג מה אתה רואה...) אני רק אומר שאם הקבוצות היריבות לא היו נראות כמו שהן נראות, אז מכבי חיפה היתה נראית הרבה פחות טוב...

    מסיללה לא עבר שידרוג...אל תמציא עובדות, מסיללה היה ביכולת גבוהה כמו כל שנה...שלומי ארבייטמן, נראה טוב מאוד, אבל השנה זה לא מדד, אני רוצה לראות אותו בשנה הבאה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/1/10
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    מול כל קבוצה מחמיצים. עדיין טישיירה מהבלמים הטובים שנחתו בליגת העל מזה שנים. וגם במכבי חיפה.
    הוא משתפר והתאקלם נהדר.

    כל הדברים החיוביים אצלך לא מדד, וכל הפחות טובים כן.
    אתה לא אובייקטיבי כלפי מכבי חיפה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/1/10
  3. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אני לא אובייקטיבי לגבי אף קבוצה. אתה הכי אובייקטיבי פה.

    שבוע הבא נהיה יותר חכמים, יותר נכון ביום שני ב-22:00.
     
  4. שגיא Guest

    עם כל הכבוד לתביעת העין המקצועית שלך, בשביל לסווג אותו לכזה הוא יצטרך לתת קצת יותר מחודשיים טובים. גם אני מעריך אותו מקצועית, למרות שפקפקתי בהתחלה, אין לי ספק שהוא משתפר ככל שהעונה עוברת, אבל בשביל לקבוע כאלה דברים צריך קצת יותר מכמה משחקים טובים.

    וכן, אני אובייקטיבי.
     
  5. wings Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/09
    הודעות:
    2,889
    לייקים שהתקבלו:
    706
    מאיפה הבאת את זה? הוא לא יותר מהיר ממשומר, והוא בטוח לא יותר מהיר ממסיללה וגאדיר.
    תעקוב אחריו שבוע הבא ותראה.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מכבי חיפה השתדרגה משמעותית ביחס לעונה שעברה, על אף שלמעשה היא הביאה רק את דבאלשווילי, שהוא חלוץ טוב והוא נמצא בתקופה שכל דבר שהוא עושה מניב שער, אבל הייתי רוצה לראות אותו מוכיח את עצמו יותר כנגד הקבוצות הגדולות, אותו דבר לגבי ארבייטמן.
    בשנה שעברה, שחקני הקו של חיפה היו גוסטבו בוקולי שנמצא מעבר לשיאו, וליאור רפאלוב. השנה המצב שונה לגמריי - גאדיר השתדרג, גולסה נראה כמו שחקן שמתאים לאירופה.
    ארבייטמן בעונה שעברה היה מחמיצן כרוני והוא שיחק עם פרצוף חמוץ. השנה ארבייטמן נותן מעצמו מאה אחוז גם כשהוא עולה כמחליף. ארבייטמן עושה יותר תנועה, מסיים בצורה חכמה והוא אחד החלוצים הטובים בליגה מן הסתם. אני חושב שהוא לא בונה את רוב הגולים שלו, בניגוד לשכטר, אבל גם לדעת להבקיע מכל הרמה לרחבה זו מיומנות.
    פיטר מסיללה היה מגן שבנוי על מהירות. השנה הוא מדייק יותר וזה לא מיקרי שהוא מדורג גבוה מאוד בטבלת המבשלים. במשחקים באירופה, אין ספק כי מסיללה איכזב, אבל בכל הקשור למשחקי הליגה - הוא רמה מעל כולם.
    אני חושב שאת טשיירה חתכו מוקדם מידי. הוא חזק, מהיר, חכם, והוא צעיר מאוד. זה לא המוצר הגמור.

    מברוק למכבי חיפה על החמישייה. ככה צריך לפתוח משחקים נגד קבוצות חלשות - בלליץ' עצום, להבקיע שני שערים תוך עשר דקות ואחרי זה להשתעשע. ליאור רפאלוב היה היום השחקן המצטיין ללא שום צל של ספק, וחבל שהמהלך היפה ביותר שלו לא נכנס, והבעיטה פגעה במשקוף. רפאלובאני מקבל את הטיעון שהפועל רמת-גן חלשה, ומצחיק שיובל נעים עוד העז לזרוק את קובי חסן ושחקן נוסף, אפשר לחשוב כבר איזה כוכבים יש לו בסגל, אבל אם הליגה חלשה, זה פועל לטובת כולן. בית"ר לא תיתן חמישייה להפועל רמת-גן והיא לא תבקיע רביעייה באורווה וגם לא מכבי או הפועל. אני רוצה לראות את הפועל מנצחת בקלות את כל הקטנות גם בחוץ. מול עכו נכשלנו. ואני מתערב שחיפה כן תדע לנצח באורווה, בניגוד אליינו. גם אם הכדורגל של חיפה לא תמיד הכי מבריק, היא כן מבקיעה מספיק שערים והכי חשוב זה להיות ווינר. במשחקים נגד הגדולות, חיפה לא השאירה שום סימני שאלה.

    יואו, מכבי פ"ת עם שני שחקני התקפה בלבד בהרכב והיא מובילה 2-0 בטדי, משני שערים נפלאים. אפילו הם לא האמינו שזה יקרה והם רצו לשמור על היתרון המזערי שלהם לפני ההפסקה. דאבל פס ענק בין דן רומן לאסי משיח ותראו כמה בנאדו חלש. גם השער הראשון הגיע אחרי בישול אדיר של טל בן-חיים, לא סתם מדברים עליו כעל כישרון נפלא. מכבי פ"ת לא נבלה מבית"ר, שהיום אין שום סיבה לפחד ממנה, והיא התמודדה בקלות עם חוסר המחץ בהתקפה הבית"רית, ולא שבקבוצה מנסים יותר מידי פרט לברוכיאן. להגיד 'משחק טקטי מושלם' על מחצית כזאת, שבית"ר כה חלשה, זה מצחיק, אבל מגיעות להן מחמאות. ומה בנוגע לצד השני? - מדובר במבחן אופי עצום לבית"ר ירושלים ואני בספק אם יש לה את האנרגיות להשוות. עמית בן שושן צריך להיכנס על חשבונו של אבי ריקן.


     
  7. מכביחיפהזהבדם Member

    הצטרף ב:
    ‏11/10/09
    הודעות:
    119
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טישיירה הבלם הכי טוב במכבי חיפה.
    לנסות בכללל להשווות את קינן ומימון לטישיירה זה בדיחה.
     
  8. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    מכבי פ"ת היא הקבוצה ה"חמה" מאז התחילה עונת 2010, אבל לדעתי חסר להם עוד קשר וחלוץ בשביל להגיד שהם יכולים להתמודד עם הפועל ת"א ומכבי חיפה. אין ספק שיבריץ' הביא להם שידרוג מעולה וגם אוזן הביא שקט באגף (תזכירו לי את מי הם עוד הביאו?) אבל אני חושב שעומר גולן יוסיף להם המון, אחרי הכל רוב קבוצות ליגת העל זה לא שוויץ ויוון אלא ליכטנשטיין וסן מרינו ועם זה מכבי פ"ת יכולה וצריכה להתמודד ועם זה גם היא התמודדה יפה מאוד כל השנים ועובדה שהיא עדיין בליגה שלנו ואם אני לא טועה בעונת 2004 סיימה סגנית? (וב-2003 שלישית בוודאות) ושוב זה לא שהליגה אז היתה הרבה יותר יטובה, היא בוודאות היתה יותר טובה מזו של השנה אבל עדיין, בואו נגיד שאם מכבי פ"ת של אז משחקת היום, היא נמצאת במקום 2-3.

    ===

    אפילו שבלומפילד לא קרוב אליי הביתה העדפתי השבת לא ללכת כי אני פשוט גמור מהלימודים ובמיוחד עכשיו בתקופה מבחנים והעדפתי לנוח ולוותר על הוצאה של 100 שקל בכולל...לא נורא, הכדורגל מבחינת שתי הקבוצות גם ככה חלש מאוד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/1/10
  9. winger379 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/9/08
    הודעות:
    147
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה? אין להם אף שחקן שמתאים לרמה של הפועל ת"א ומכבי חיפה (אולי למעט השוער), או שאתה מחשיב את מכבי ובני יהודה כקבוצות שמתחרות איתן.

    ומכבי פ"ת סימה בעונת 04\05 כסגנית.
     
  10. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אני אמרתי שיש להם שחקן שמתאים לשחק בחיפה או הפועל? אני אמרתי שהם יוכלו להתמודד עם חיפה והפועל כי עם כל הכבוד מכבי פ"ת אפילו עם החיזוק הזה לא מתקרב לעליבות של הפועל רמת גן, עכו, רעננה וחברותיהן...מבחינתי להתמודד זה לא להיות איתן שווה בשווה בנקודות, אני מתכוון במשחק נתון זה אומר לא לעמוד על ה-16 ולצאת להתקפה אחת ב-90 דקות...מבחינתי להתמודד זה לשחק כמו שמכבי פ"ת שיחקה נגד הפועל...זהמבלחינתי להתמודד, שההגנה של הפועל מזיעה בשביל לקחת כדור, שההגנה של הפועל נאלצת לשחק ולא לעמוד ולשחק קלאס אחד עם השני...זה מבחינתי להתמודד לאו דווקא להפסיד. עם כל הכבוד להיעדרות של שכטר באותו משחק, מכבי פ"ת שיחקה טוב מאוד, בואו לא נשכח את זה לרגע ועם ריכוז היא גם מנצחת את המשחק בסיום...אני יגיד ככה, אם גולן יגיע לפ"ת ועוד קשר בשבוע הקרוב, יכול להיות, אני לא אומר בטוח, שזה יהיה מוקש למכבי חיפה בעוד שבועיים, אם...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/1/10
  11. אבו Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/06
    הודעות:
    10,824
    לייקים שהתקבלו:
    13
    לא אני כאילו לא מאמין...ספגנו עכשיו שנצרת ב-9 שחקנים? אנחנו גרועים.
     
  12. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    מחצית לא גדולה בבלומפילד, מלבד השער של שבחון ועוד הזדמנות גדולה שאם יבוריאן היה קצת יותר מהיר ומעביר כדור יותר מהר וכמו שצריך אז התוצאה הייתה כבר 0:2, לא היה משהו מיוחד. בני יהודה די מאכזבת, לא בעטה פעם אחת לשער ובכלל נראה שהיא לא הגיעה למשחק. מצידי שיישאר ככה.

    0:2 למכבי פ"ת על בית"ר ירושלים בטדי... יהיה מעניין בבית וגן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/1/10
  13. winger379 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/9/08
    הודעות:
    147
    לייקים שהתקבלו:
    0
    התכוונתי לשחקנים שמתאמים להתחרות איתם, סליחה.
    הבנתי, בפעם הקודמת אתה זה שלא היית ברור.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/1/10
  14. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אם יבוריאן היה מעביר כמו שצריך המשחק היה גמור, אבל הוא מתעקש לא להחזיר לעצמו את הביטחון, את המקום בהרכב הוא מקבל, מה ביקשתי שישים צמד? לא שקודם יחזיר לעצמו את הביטחון במסירות אחרי זה בבעיטות...יבוריאן חלוץ טוב לסגל שבכיף יכול לסיים פה עונה במיוחד בליגה שלנו השנה עם 12-14 שערים מול הקטנות...

    אגב אוהדי חיפה, אתם חושבים שיעקב שחר נהנה שככה נראית הליגה שלנו? אני יגיד לכם את האמת, הוא סובל. הוא סובל מהעובדה שההכנסות שלו יורדות במסגרת המקומית (עם כל הכבוד ל-70 מיליון מהצ'מפיונס), וכתוצאה מזה מכבי חיפה סובלת, כי היא לא תתחזק בשחקנים שבאמת יכולים לשדרג אותה מבחינה אירופאית כמו שצריך, כי כמו ששחר אמר, למה שהוא ישקיע ככה וככה כסף בשביל 6 משחקים שהם לא ערובה לכלום? בצדק. אני בטוח שאם הפועל ת"א היתה כמו שהיא השנה במשך כמה שנים רצוף, שחקנים כמו דאבלשווילי/טישיירה לא היו מגיעים לפה בחיים. איך אפשר להתכונן למשחק בצ'מפיונס מבחינת רמה כשיש לך רעננה/עכו ביום שבת, הרי השחקנים לא משקיעים שם אפילו 50 אחוז ממה שהם משקיעים במשחק צ'מפיונס אז פלא שהם גם קורסים ב-20 הדקות האחרונות כל משחק מהרגליים?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/1/10
  15. אבו Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/06
    הודעות:
    10,824
    לייקים שהתקבלו:
    13
    דקה 70 בקרייה, נצרת ביתרון 2-1. פתחנו טוב עם 1-0 של ערן לוי, נצרת קיבלה אדום וזה נראה מבטיח...ואז אחרי 2 דקות אנחנו חוטפים את השוויון. פתיחת המחצית השנייה, נצרת נשארת ב-9 שחקנים, אחרי 2 דקות אנחנו חוטפים עוד אחד. פאקינג לא ייאמן http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/bduh.Xxx

    איזה מזל שלא נסעתי. רק מהמחשב אני חוטף עצבים לא נורמליים...אם הייתי במגרש. פאקינג הל