מחזור 19 בליגת העל: בית"ר מוחצת את חיפה 3-0

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י David De Gea, ‏2/2/07.

  1. איתיוש Member

    הצטרף ב:
    ‏4/2/07
    הודעות:
    13
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוקיי, אז הם סופגים הרבה. בטח לא קל להבקיע בבכורה, ועוד 7 דקות מהפתיחה. זה יותר מספק אתכם? נדבר על שאר המשחקים. התיקו בין בני יהודה לנתניה היה צפוי. נתניה אמנם הייתה הרבה יותר טובה, אבל זה היה ברור שהם יספגו את השיוויון בסופו של דבר. מכבי ממשיכה עם הניצחונות הקטנים האלו, וזה יפה. רוסו תמיד יישאר רוסו, אין מה לעשות: לטוב ולרע. אגב, יכול להיות שאני באמת לא מבין בכדורגל, כי הנה השני של פ"ת. קובי גנון כבש.
     
  2. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,163
    לייקים שהתקבלו:
    907
    לא קל להכניע את סמי אג'יי, אבל כן קל לכבוש נגד אשדוד שערים.
    אתם יודעים איך זה מסתדר ביחד? אז ככה, אשדוד חשופה מאוד להתקפות יריב ואחת הסיבות היחידות שהיא לא סופגת כפול זה סמי אג'יי שבכמעט כל משחק מציל שניים-שלושה שערים.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏4/2/07
  3. Gustavo Boccoli Member

    הצטרף ב:
    ‏19/12/06
    הודעות:
    1,042
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכבי שוב מציגה כדורגל משעמם וגרוע, אבל איכשהו בסוף היא מצליחה לנצח 1-0 קטן ולקחת איתה את ה3 נקודות החשובות והיא ממשיך להיאבק בצמרת הגבוהה. עכשיו היא כבר במקום השני (לפני המשחק של הפועל ת''א ושל מ.ס אשדוד), ואלי כהן מוציא המון מהקבוצה דלת הכישרון הזה. לוני אמר שהוא העמיד לו תקציב כמו בעונת העגאלקטיקוס, אבל אני מתקווה להאמין, כי אין שם הרבה שחקנים ברמה (לא שבעגלות היה, אבל שם היה שמות, פה גם אין שמות).

    ובקשר למשחק של נתניה, בושה גדולה. השופט לירן וקסברגר הכריע אותו, הביא אדום שלא בטוח היה צריך להיות ואת הפנדל של בני יהודה הוא שרק שלא היה שם כלום. בטח היום ביציע ידברו על זה המון ואולי גם יביאו איזה אחד מנתניה שיצעק על השופט. בכל מקרה, הוא הכריע את המשחק הזה, וחבל, כי אמנם במחצית השניה בני יהודה יזמה והגיע לכמה מצבים, נתניה הייתה יותר טובה ויכלה והייתה צריכה לנצח את המשחק.
     
  4. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכבי בעוד משחק גרוע. פרט לעוד הזדמנות או שתיים, מכבי לא סיכנה את הכח בצורה רצינית,
    מצד שני מכבי ממשיכה להציג הגנה חזקה - הכח גם היא לא עשתה הרבה בהתקפה.

    שורה תחתונה יש עוד 3 נק', שאולי יעזרו לעלות למקום השני. שנסיים את הסיבוב הזה כמו
    שצריך קודם כל. אגב אצטדיון בית קברות וינטר הזה..

    ולוני לא הביא כסף מהבית השנה, כך אומרים, וכל התקציב בנוי מהכנסות.. שחקנים כמו
    איליץ' ומרדיקוביץ' הובאו ע"י משקיעים חיצוניים(אלונה ברקת, מאיר שמיר).
     
  5. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,417
    לייקים שהתקבלו:
    2,297
    גועל נפש,מזל שלא הפסדנו.
     
  6. איתיוש Member

    הצטרף ב:
    ‏4/2/07
    הודעות:
    13
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הרצליה איכזבה. אחרי 2 ניצחונות מדהימים על בית"ר ירושלים ומכבי חיפה, הגיע המשחק המשעמם נגד הפועל פ"ת. ציפיתי שהרצליה, עם שחקני הרכש החדשים, תנצח ללא שום בעיה, אבל כנראה שהקבוצה עוד צריכה להתחבר. נקווה שהמשחק מחר יכפר על מחזור המשחקים הבינוני הזה.
     
  7. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    הרצליה לא איכזבה אותי לפחות. לבוא כאנדרדוג זה קל מאוד, אני לא מוריד מערך הניצחונות שלה כי הם עשו 6 נקודות אדירות רק בזכות עצמם, אבל זה די קל לבוא כאנדרדוג שאין לך מה להפסיד, מבחינה פסיכולוגית כמובן.
    הרצליה מעל הקו האדום רק בזכות הניצחונות על הגדולות כי מול יריבותיה לתחתית היא לא מופיעה נכשלת בגדול. מתוך 6 משחקים (אני מחשיב את בני יהודה) יש לה רק ניצחון אחד, על הכח ר"ג. הרצליה לא מראה שום התעלות על שאר יריבותיה לתחתית, היתרון היחיד שלה זה שעדיין יש לה שחקנים עדיפים שיודעים להוציא מהגדולות יותר מאשר יריבותיה בתחתית.

    אני צפיתי שהרצליה תפסיד כך שהתיקו הזה לא גורם לי להגיד שהרצליה איכזבה.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    משחק מבזה מאוד שלנו, לא יכולים לנצח עשרה שחקנים של כפר סבא, הפועל עם משחק מרושל, דה ברונו שנכנס לא תרם בכלום, יוליץ היה שניסה בחלק ההתקפי, טועמה חוץ מהשער הנפלא שלו לא עשה הרבה ולא ייתכן שמכל מקום הוא יגביהה, אלימלך זינוק בגול כמו טמבל, הכדור הלך חצי גבוה, למה הוא מזנק שטוח? זה היה כדור בהחלט שניתן לעצירה, אנחנו לא יכולים לקחת אליפות, אנחנו קבוצה לוזרית, שום התקפה רצינית הפועל לא סיפקה היום פרט לגול. דני בונדר מאבד כל כדור שני ויכולת התקפית אין לו, השחקן היחיד שהיה טוב בהפועל היום הוא שי אבוטבול שחילץ הרבה מאוד כדורים. הסיפור לאליפות נגמר כאן ומקווה שנתפוס את המקום השני לפחות כי אנחנו הקבוצה הכי מוכשרת בארץ פרט לבית"ר למרות שזה לא תמיד מספיק, להקיא מהאדישות של כל השחקנים, תנאי המגרש הם לא תירוץ. השחקן המצטיין בכל המשחק היה אלירן דנין שסיבסב את כל הגנת הפועל אך למזלינו יבואה החמיץ ברשלנות, מגן נהדר יש להפועל כפר סבא ואנטבי שהיום לא היה דומיננטי, יכול ללמוד משהו מהצעיר המוכשר. כפר סבא מאבדת נקודות נגד קבוצות חלשות מאוד, אבל העיקר נגדינו, מבלומפילד, מה שאמור להיות המבצר שלנו, היא לוקחת נקודה. למה שננצח אם היריבה היא לא הרצליה, עמידר או פ"ת(סליחה על הזלזול) ושבוע הבא יש לנו את נתניה על הראש. שתלך לעזאזל העונה הזו. בלי ברדה אין לנו התקפה.

    בקשר למשחק של מכבי: הם לא היו כאלה חלשים, עדיין היה להם שלושה מצבים לגול. היו להם משחקים הרבה יותר חלשים העונה, עמידר לא רציניים, הם חייבים נקודות והם משחקים הגנתי כל-כך בבית. כמה תהפוכות יש לנו השנה.
    מכבי במקום השני בצוותא איתנו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/2/07
  9. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    אחרי שראיתי את התקציר... הפועל ת"א צריכים להגיד תודה רבה על התיקו הזה.
    כפר סבא קופחה בענק, בתחילת המשחק אלימלך גולש החוצה ונוגע ביד בצורה ברורה, בדקה ה-89 פאהס עושה פנדל ברורה עם חסימה כל כך כל כך כל כך שקופה על שחקן שאני לא זוכר מי זה היה. אומנם העבירה שהובילה לשער של דנין לא הייתה ולא נבראה אבל זה יותר מראה על חולשה גדולה של בוחבוט שהיה היום איום ונורא.
    בגדול, כפר סבא הייתה צריכה לנצח, יבואה היה מצויין אבל החטיא יותר מדי מצבים, במיוחד אחרי הפעולה הנדירה של דנין שאני לא יודע איך מ-7 מטר הוא בעט ככה לשמיים... הפועל ת"א ניצלה מהפס שהגיע לה.

    בית"ר ירושלים גם אם תפסיד מחר, יכולה להיות רגועה מאוד.

    תענוג לראות את כפ"ס.
     
  10. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפועל ת"א יצאה בזול מהמשחק, כפ"ס הגיעה ל 2-3 מצבים של שער בטוח, אבל החמיצו. תענוג לראות את כפ"ס, תוקפת עם הרבה שחקנים, מכל מתפרצת היא יוצרת מצב של חצי גול. אם הקבוצה תתחזק בהגנה היא תוכל שנה הבאה לקוץ בצמרת בקלות. אוחנה פגע בינגו באלירן דנין, כמה שמחתי שדנין הבקיע היום כל-כך מגיעה לשחקן המוכשר הזה. מה שהוא עשה באגף שמאל היום היה נהדר.
    כמו שכבר אמרתי הפועל ניצלה היום מהפסד, כל התירוצים של פציעות של ברדה, אבוקסיס, דגו וכ'ו זה שטויות. שומי מאוד אכזב שלא עלה עם דה ברונו שיכל לשבור את ההגנה של כפ"ס עם המסירות הנהדרות שלו. השחקן היחיד שמשחק אחרי משחק עושה את שלו ומעבר הוא טועמה. תענוג לראות את טועמה של השנה שפשוט לבד מחזיק את הפועל במאבק האליפות, לדעתי הוא צריך לצאת לאירופה יש לו מקום שם.
    כמה מילים על השיפוט פשוט שערוריה, הגלישה של שביט אלימלך מחוץ לרחבה מחייבת שריקה, בשביל זה לא צריך קוון והילוך חוזר! גם הפועל קופחה, אני בטוח ב-99% שלא היתה עבירה על ישראלביץ' שהובילה לפנדל, אבל בסוף זה התקזז שגם כפ"ס קופחה שהגיעה לה פנדל ברור אחרי שפאאס חסם בצורה לא חוקית את שחקן כפ"ס.
    התוצאה הזאת בעיקר שירתה אותנו ואם ננצח מחר האליפות שלנו.
    מישהו ראה את מה שבאדיר עשה לישראלביץ' :aaarofl:

    בקשר למשחק של מכבי נגד הכח, מכבי שוב פעם משעממת נורא אבל מנצחת. התלות של מכבי באבי נימני פשוט מדהימה, אפילו שהוא לא עשה יותר מדי על המגרש מאז שנכנס 3 דקות אחרי שנכנס הקבוצה כבשה.
    אבל יש גם דברים רעים לתלות הזאת בנימני, שנה הבאה עוד עוד שנתיים נימני פורש וכמו שאיציק זוהר אמר בתכנית סיכום המחזור אין אף שחקן שיבוא מהנוער ויחליף את נימני אחרי שיפרוש. יש את שבחון וביטון שבאו מקבוצות קטנות ודובר שהם ינהיגו את הקבוצה. שניהם מאוד מאכזבים, שבחון מתחיל לחזור לכושר וכובש שערים חשובים (והיום גם החמיץ גול בטוח אחרי שנגח מעל השער) גם ביטון מאוד מאכזב ולא לוקח את המושכות.
    כל הכבוד לג'ובאני רוסו שחוזר לעצמו עם שער פה ושער שם ומשתפר ממשחק למשחק.
    הכח נתנה עוד משחק גרוע ואם היא תמשיך ביכולת הזאת היא תרד ליגה. להכח יש פונטנציאל ואני מאוד מסמפט את הקבוצה הזאת, אבל היא משחקת כדורגל רע. כל הזמן מחפשת רק איך לא לספוג ולא מגיעה למצבים. בחלון העברות, הכח לעומת הרצליה, יריבתה בתחתית שהתחזקה מאוד בינואר, לא התחזקה. אני בטוח שמלמיליאן רצה לחזק את הקבוצה, אבל אין כסף.
    מכבי צריכה להגיד תודה למרשל אודה שמעניק נקודות לכל מי שרוצה אחרי שהשמיט כדור ובעצם נתן למכבי את הנצחון.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏4/2/07
  11. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,417
    לייקים שהתקבלו:
    2,297
    מילה טובה מאוד לקהל של הפועל פ"ת.

    הביאו להרצליה יותר מכל קבוצה בליגה עד עכשיו, קבוצה במקום אחרון שמביאה יותר אוהדים מבית"ר,מכבי,הפועל,חיפה וכו'.

    בהרצליה אין חדש תחת השמש, גם 4-0 בחיפה לא עוזר.
     
  12. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    למה לא עוזר...? בזכות ה- 4-0 הזה אתם מעל הקו האדום.
     
  13. אורדון במכתש Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/07
    הודעות:
    395
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הלו להירגע

    7 נקודות מ9 אפשריות ב3 המשחקים האחרונים....

    מה רצית?
     
  14. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    כל הכבוד למכבי תל אביב על הנצחון מול הכח עמידר רמת גן, פשוט כל הכבוד. בינתיים מכבי תל אביב נראית כמו הקבוצה היחידה שבאמת מסוגלת לזכות באליפות. איך אומרים? אליפות לוקחים מול הקבוצות הקטנות. בינתיים מכבי תל אביב היא היחידה שמיישמת את זה.

    מכבי הרצליה והפועל פתח תקווה סיימו בשוויון שלא עוזר לאף אחת מהן, בטח שלא להפועל פתח תקווה. זו הייתה הזדמנות אחת ויחידה עבור הפועל פתח תקווה והפעם הבאה שהיא תוכל לפגוש קבוצה בסדר גודל שלה תהיה עוד הרבה ועד אז היא לא צפויה ממש לקחת נקודות. היא הייתה צריכה להמר יותר כדי לקחת את המשחק הזה.

    מכבי פתח תקווה הפתיעה אותי בנצחון שלה, או שאולי מועדון ספורט אשדוד אכזבה אותי, אני לא ממש יודע מה בדיוק קרה בין השניים. בכל מקרה, די מבאס לראות את מכבי פתח תקווה שוב מעל מכבי נתניה בטבלה, אותה מכבי נתניה שניצחה אותה די בקלילות במחזור הקודם.

    הפועל כפר סבא השיגה בסופו של דבר שוויון, שלדעתי, יהווה אבן דרך להמשך. אני מודה שרציתי יותר שהפועל תל אביב תגיע למשחק מולנו אחרי נצחון, אבל גם אנחנו לא נצחנו, ככה שזה לא ממש משנה.

    בקשר למשחק של מכבי נתניה, השופט פשוט הרג אותנו, אבל למרות זאת היינו יכולים לנצח את המשחק אם ראובן עטר היה מעדיף להשאיר את איתי שכטר על הספסל ולתת קרדיט להרכב שטייל מול מכבי פתח תקווה. מתחילת השבוע לא התלהבתי מהרעיון שאיתי שכטר יחזור להרכב על חשבונו של דלה ימפולסקי ונוכחתי לראות שאני צודק.
    אגב, אם עד היום חשבתי שראובן עובד הוא השחקן הכי טוב בליגת העל, היום אני בטוח.
     
  15. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,417
    לייקים שהתקבלו:
    2,297
    התכוונתי לכמות הצופים.