מחזור 19 בליגת העל: מכבי ת"א ראשונה; מהפך גדול לבית"ר על סכנין

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏19/1/18.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ואיתן טייב גם לא היה מכור? סתם קשר שרוכים ברחבה וההוא מבית-שאן שכבש את שער השיוויון ההוא ואף שחקן לא רץ לחבק אותו והוא לא הבין למה?

    *****

    מה זה משנה אם בית"ר עשתה בבית רק 1 מ-6 נגד שתי הגדולות, הרי במשחק פתיחת העונה היא ניצחה את מכבי ת"א 3:0, אי-אפשר לבדוק ולהתייחס רק לחלק מהנתונים. יש לה התקפה מצוינת, כל אחד נותן גולים ולדעתי זו העונה הטובה בקריירה של חן עזרא(הציפיות ממכבי נתניה היו אחרות, ועונת הבכורה שלו במכבי חיפה הייתה טובה אבל זה לא היה מאבק אליפות באמת).

    לגבי טביב, היה יכול לבנות אימפריה אחרי הדאבל אבל היה קמצן, לא הביא חיזוק אמיתי לצ'מפיונס. הוא הלך על טוטו תמוז וזה התברר כרכש מעולה ובזול, אבל לא הביא אף שחקן שובר שיוויון אמיתי וגם לא בן-שהר. היינו חייבים קשר אחורי אמיתי. לספסל הגיעו שבחון וטועמה קשישא.

    הפועל באר-שבע עם 31 שערי זכות בלבד, שער וחצי למשחק, זה נתון קטסטרופה. בשנה שעברה היו לה 41 שערים והיא כבשה כבר 3 חמישיות בשלב הזה של העונה. שנתיים קודם לכן היו לה 35 שערים. אפילו בעונה האחרונה של אלישע המצב היה פחות קטסטרופלי.
     
  2. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    את הטענה שאתה פתטי? כן.
     
  3. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    וואו. איזה עוקצני וחד אתה.
     
  4. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    ראוליטו באותה מידה אפשר להגיד שמכבי חיפה ניצחה בסיבוב ראשון את באר שבע, ומה זה אומר? כלום.
    אז באר שבע ומכבי באו עייפות ושחוקות מאירופה, היום הן מרוכזות בליגה ולא במקרה הן מתחילות עכשיו לתת גז לקראת הפלייאוף( מכבי עוד הייתה עדינה עם ביתר במשחק האחרון ביניהן-משחק חד צדדי לגמרי).
    ביתר לדעתי עוד צריכה להוכיח את עצמה במשחקים נגד שתיהן בפלייאוף העליון. לא מאמין שהם ישיגו שם יותר ממקום שלישי אחרי איבוד נקודות נגד בני יהודה והפועל חיפה כזה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/1/18