מחזור 19 בליגת העל: תיקו 0 בין מ.חיפה להפועל ת"א

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏22/1/10.

  1. ישראל היום Member

    הצטרף ב:
    ‏21/1/10
    הודעות:
    144
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וואי וואי וואי איזה מופעי אימים מצד גאון הכדורגל/פרשן/כותב הטורים המהולל מיסטר ג'קי בוזגלו: טור וראיונות אצל סמירה, הפגנה מול ביתו של נימני. גם עזרה בטוחה מהקוסעמאק.

    אבי נימני שיחק אותה היום עם החילופים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/1/10
  2. הפועל_23 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/6/07
    הודעות:
    1,125
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפועל ר"ג: איתי ארקין, קובי מוסא, אסי דומב, גולן חרמון, אלי לוי, תמיר בן עמי, בני חדד, שי חדד, קרלוס צ'קאנה, עומר בוקסנבוים ועמית אוחנה.

    יובל נעים תתפטר.
     
  3. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    ראיתי את המשחק של מכבי תל אביב מול הפועל חיפה (תוך כדי שראיתי את המשחק של מנצ'סטר יונייטד מול האל סיטי) רק עד הדקה ה-60 ודי היה ברור לי שהם ינצחו בסופו של דבר את המשחק. הכדור היה ברוב הזמן ברגליים של שחקני מכבי תל אביב והכדורים כל הזמן שרקו ברחבה של אוהד כהן. מגיעות לאבי נימני מחמאות רבות על כך שהקבוצה שלו לא מורידה את הרגל מהגז. מכבי תל אביב לא קבוצה איכותית, אבל בכל מה שקשור למשחק לחץ ולנסיונות לשחק כמה שיותר מהר, אבי נימני משפר את הקבוצה פלאים.

    הפועל חיפה לא יכולה להרשות לעצמה להראות ככה. היא מסוג הקבוצות שאתה מצפה מהן תמיד לשאוף לשחק כדורגל ברמה סבירה לכל הפחות. היום הם התבזו.
     
  4. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,593
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    טל, בנאדו, ריקן ועזריאל יורדים לספסל.

    ההרכב:

    הרוש
    דנין, גרשון, בן-אדום, טיבי
    דה-לה באסה, מויאל
    ברוכיאן, בן-שושן
    יצחקי, תמוז
     
  5. קטלוני Member

    הצטרף ב:
    ‏15/12/08
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הקבוצה הכי גרועה בארץ הפועל חיפה.עכו או רעננה לפחות היו נלחמות להשיג שער.
     
  6. ENGLAND Member

    הצטרף ב:
    ‏28/7/06
    הודעות:
    684
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/goodpost.Xxx


    גם אם נקבל 7 היום , יובל לא ילך הבייתה.
     
  7. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אם לא היינו מנצחים את המשחק הזה זה היה שוד לאור זרקורים מה שנקרא...

    מכבי שלטה והחזיקה בכדור במשך 85 דקות מתוך ה-93 (כולל תוספת) ואני לא מגזים ואילמלא ההתעקשות על כל הזמן ללכת מהרמות במקום לבעוט גם אם זה אומר לבעוט מרחוק אז זה היה מוכרע הרבה יותצר מוקדם מהדקה ה-85, ישראלביץ' היה קרוב, קומאץ' סחט הדיפה ויבוריאן הצליח להחמיץ החמצה מזעזעת...אבל נכון כולכם צודקים, למכבי חסר את החלוץ שיעשה את המשחק יותר קל עבורה ויפתח את הבונקר של הפועל חיפה, מה שיש בעצם למכבי חיפה והפועל ת"א...מאיוקה חלוץ נחמד בהתקדמות אבל הוא ילד, אבל יאמר לזכותו שהוא מתקדם, ויחסית לשנה שעברה בה שיחק הוא הרבה יותר טוב. אם למכבי ת"א היה חלוץ נורמלי שמשחק מתחילת העונה, העונה הזאת היתה אחרת לחלוטין ועדיין הגיע למכבי לנצח את המשחק, ישבה, הקימה יחידת דיור אצל אוהד כהן ברחבה והפועל חיפה שבא לעשות בונקר כולל ערן לוי הגיע לה להפסיד עם כל הכבוד.

    יואב כץ אמר שהוא חרד לגורל הקבוצה אם הוא יעזוב, אני חרד לגורל הקבוצה אם הוא ישאר...מי ייתן והאחים דנקנר (מהאנשים העשירים במדינה) שהם אוהדי הפועל חיפה, ייקחו ממנו את הקבוצה, כי הבן אדם פשוט לא רוצה למכור, אם זה יקרה, הפועל חיפה תחזור לימי רובי שפירא היפים ותהיה אפילו יותר גדולה...אם.
     
  8. M_T_A Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/05
    הודעות:
    5,310
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עם כל הדיבורים על זה שחסר חלוץ דווקא יובל אבידור המושמץ ניצח את המשחק עם סיום של חלוץ אמיתי. אבידור לא מרשים מתחילת העונה אבל הוא מראה ניצוצות ואין ספק שהוא הרבה יותר מתאים למערך של 4-4-2 כחלוץ שני, אבל נימני בדרך כלל משחק 4-5-1 עם חלוץ חוד ובמערך הזה הוא פשוט לא מוצא את עצמו. אני בכל מקרה בעד ולהשאיר אותו בקבוצה ולשחרר את יבוריאן שכבר ממש לא פוגע..
    אני רוצה לראות במכבי 4-4-2 עם אבידור לצד מאיוקה בחוד ואילייב וכחלון\בוזגלו באגפים, עם ייני וישראלביץ' מאחוריהם באמצע. הרכב מאוד התקפי אבל אמור לעשות את העבודה מול רוב הליגה ולתת לקהל כדורגל מהנה.

    ד"א לגבי היום חייבים לציין גם את הבישול המצוין של ישראלביץ', קיבל כדור מיבוריאן והרים בנגיעה כדור מדויק לאבידור שסיים כמו שצריך.. בדיוק מסוג המהלכים האהובים עליי
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/1/10
  9. קטלוני Member

    הצטרף ב:
    ‏15/12/08
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל מה שכץ אומר הוא לא נכון.הוא אמר שאין מי שיקנה,וזה לא נכון.התירוץ היחיד להישארות של כץ בעיני אוהדי הפועל היא שאין קונה והקבוצה תלך לפירוק.אבל היו כבר 2 רוכשים פונטציאלים.
     
  10. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    כץ לא מוכר מהסיבה הפשוטה: הוא מרוויח מליונים על גב הקבוצה כשיש לה תקציב של 10.2 מיליון שקל. 3/4 מתוך זה מגיע מכספי ציבור לפחות, השאר זה מנויים, כרטיסים וכו' זאת אומרת שהוא עושה רווח של כמה מיליונים בשנה...מה איכפת לו? צריך שהאחים דנקנר פשוט יציעו לו את הסכום הנכוןנ ואז גם הוא ימכור אבל השאלה היא אם הם רוצים...הם יכולים לבוא ולתת להפועל חיפה תקציב סטייל גאידמק כל עונה מבלי שיקרה להם קמרה גאידמק...

    לוני הרציקוביץ' השקיע מאז שנת 2000 עד שנת 2007 במכבי ת"א - 0 שקל בעונה...היה לוקח לכיס משהו כמו 10-15 מיליון שקל בשנה ואני אפילו לא מדבר על הצ'מפיונס שהוא לקח 35 מיליון שקל לכיס ועל המכירה לגולדהאר שהכניסה לו עוד מיליונים. קיצר אל תרחמו על היו"ר הגרוע בתולדות הכדורגל. מוראטי לידו זה יעקב שחר...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/1/10
  11. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,593
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    המחצית הכי גרועה ביייייייייייייייייייייייייייייי פאר של בית"ר שאני אי-פעם ראיתי, מהדקה ה-20 אני התלבטתי אם להעביר ערוץ אבל אמרתי לעצמי שאולי יש סיכוי שהם יתעוררו אבל נאדה, עצוב מאוד מה שהולך בקבוצה.
    דה-לה באסה, חור-דנין וטיבי זה לא שחקני כדורגל, ונמאס שכל הזמן מזכירים את הכישרון של 7-8-9 מה הם עושים כל העונה?
    האחד מבלה כל היום ובמגרש משחק עם עצמו, השני נזהר על הרגליים והשלישי עדיין לא יודע באיזה עמדה הוא משחק, גם תמוז נדבק מהם אחרי חצי עונה טובה.
    על המחצית השנייה אני אוותר, חיים עוד כמה ימים נשאר?
     
  12. ישראל היום Member

    הצטרף ב:
    ‏21/1/10
    הודעות:
    144
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתם יודעים מה, גומא באמת פסיכי: אם הוא משלם לחבורת הזבלים האלה כסף, הוא צריך להמשיך להיות סגור.רעננה הכי גרועה? הצחקתם אותי, בית"ר הכי גרועה!
     
  13. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    ניצחון סופר חשוב. שלטנו כל המשחק, תקפנו כל הזמן אבל לא הצלחנו לפרוץ את הבונקר של הפועל חיפה. כבר מהדקות הראשונות היה נראה ששלומי דורה הגיע לבלומפילד על מנת להוציא נקודה(למרות שבראיון בסיום המשחק הוא אמר שלא הייתה שום הנחייה להסתגר), אבל עדיין ניסינו וניסינו, הרבה פעמים עם הראש בקיר עם מסירות ומסירות או הגבהות סתמיות(אני שונא את רוני גפני!), ולמרות ההחמצה הענקית של הקציצה יבוריאן, דווקא יובל אבידור הוא זה שהבקיע. אני מקווה שהשער הזה יחזיר לו את הביטחון ואולי נמני סוף סוף יבין שהוא לא חלוץ יחיד ועם עוד אחד לידו, הוא יכול לפרוח.

    אני לא מבין איך קבוצה כמו הפועל חיפה בעלת חוד עם שלושה שחקנים כמו ערן לוי, עדן בן בסט וירו בלו, יכולה לא להגיע לאף מצב בכל התשעים דקות. שלומי דורה אמר שהוא לא הגיע בשביל להוציא נקודה וללכת הביתה כך שזה עוד יותר לא מובן לי, היום הפועל חיפה הייתה מאוד חלשה.

    שבע משחקים ללא הפסד, שלוש נצחונות רצופים וארבע משחקים רצופים שאנחנו לא סופגים(אגב, ראלדס מתגלה כאחד הבלמים הטובים בליגה, אם לא הכי טוב). עכשיו יש לנו שלוש משחקים נגד העולות החדשות שאנחנו חייבים לקחת בהם את כל הנקודות.

    בנוגע למאור בוזגלו - גי'זרמו ישראלביץ זה חילוף באנקר ורק הייתה שאלה של זמן עד שהוא ייכנס, כך שנשארו עוד שני חילופים. נמני החליט לתת היום הזדמנות לציון צמח, מגיע לו מדי פעם כך שנשאר עוד חילוף אחד. גם יבוריאן זה סוג של חילוף באנקר ובסופו של דבר גם היה חילוף מנצח. אז מאור בוזגלו לא ראה דקות היום, לא קרה כלום... שאבא שלו ימשיך לעשות פוזות אם זה עושה לו טוב וישב בשקט. מאור עוד יקבל את הדקות שמגיעות לו. אם התוצאה לא הייתה 0:0 רבע שעה לסיום, אני בטוח שהוא היה נכנס, אבל כאשר צריכים ללכת על כל הקופה, ישנם חילופים שחייביים לעשות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/1/10
  14. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    אני מתחיל לקבל את הרושם שגם השחקנים בעצמם צריכים קצת לקבל בראש. טל ובנאדו על הספסל, אבל במגרש אנחנו רואים חבורה שעושה טובה שהיא בכלל משחקת. למה אוהדי בית"ר לא יתחילו פעם לכעוס על השחקנים שלהם ויעזבו קצת את שום במנוחה?
     
  15. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    שבוע שעבר וגם נגד הפועל במשחקים שראיתי ור"ג נראתה אשפח, אני מסכים איתך, אבל בהתחשב בעובדה שאתה לא רואה את המשחק, ור"ג חזרה מ-2:0 ל-2:2, זה שם את ההודעה הזאת באור מגוחך, בהתחשב בעובדה שלמשחק הזה יובל נעים עשה שינויים מתבקשים כשהראשון שביניהם היה העפתו של רפי כהן, די תפרוש, מהשער...אבל שוב גם אם רמת גן תפסיד אני לא חושב שיובל נעים אשם, ר"ג צריכה חיזוק, לא להחליף מאמן (כי עובדה שנגד קבוצות ששייכות לליגה שלה, היא מסוגלת לעשות דברים).

    במצב הזה של התוצאות כרגע שימו לב לתחתית:

    דקה 75
    נתניה - ר"ג 2:2
    הפועל פ"ת - בית"ר 0:0
    אחי נצרת - עכו 0:1
    אשדוד - רעננה 0:0
    מכבי ת"א - הפועל חיפה 0:1
    סכנין - בני יהודה 0:2

    9. הפועל חיפה 21
    10. מכבי פ"ת 18
    11. בני סכנין 17
    12. הפועל רעננה 16
    13. הפועל עכו 16
    14. הפועל פ"ת 16
    15. הפועל ר"ג 16
    16. אחי נצרת 16
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/1/10