מחזור 19 בפרמיירליג: פותחים את משחקי הכריסמס

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏22/12/06.

  1. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אנשים החליקו בעדינות מהתודעה את העובדה שג'וני שהוא שחקן ההגנה הטוב בעולם לא משחק. אז להגיד שהסגל מספיק רחב ושיש מחליפים זה אחלה - רק שלא יעזור בית דין, לרדת מרמה של הטוב בעולם לרמה של הקצב ההולנדי ולהזכירכם גם אתמול, לא צ'ך (שוב מספר 1 בעולם) לא קודו (אחד הטובים בליגה) רק הילאריו זה משהו שישפיע על ההגנה בכל פעם שהיא תעלה על הדשא.

    גם המעבר לשיטה של 4-4-2 משפיע מאוד על צ'לסי מבחינה הגנתית. זה לא מערך הרמטי וסגור.
     
  2. Tony Adams Member

    הצטרף ב:
    ‏19/12/06
    הודעות:
    5,889
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סוף סוף ניצחון משכנע מאז ה-3:0 על ליברפול ו-4:0 על רדינג.
    אני חייב להגיד שמאוד חששתי מהמשחק הזה, במיוחד אחרי היכולת הלא משהו של ארסנל בזמן האחרון, ובלקבורן תמיד היה הכבשה השחורה של קבוצות הצמרת.
    אבל למרות פיגור מאוד מוקדם מפנדל שלא היה, ארסנל ידעה לחזור ב-20 דק' ולכבוש 3 שערים, שהיפה בהם (לדעתי) של סילבה עם הנגיחה לחיבורים הרחוקים. בפעם הבאה שבדקתי את התוצאה היא היתה 3:2 לארסנל דקה 82' (הייתי בי-ם עם חברים), וממש פחדתי, ופתאום אחרי 10 דק' אני מקבל SMS מחבר שלי:" 6:2 לארסנל". אני לא יכול לתאר את תחושת השמחה שהיתה לי.
    סוף סוף חלב שם כדור ברשת, כנ"ל ואן פרסי. לראות את סילבה, פלאמיני ואדביור כובשים אנחנו רגילים, לא?
    מי שתהה, אז ואן פרסי למרות כל ההחמצות הכובש המוביל של ארסנל העונה עם 9, אחריו הנרי, אדביור ו.... ג'ילברטו עם עונת הכיבושים הכי טובה שלו.

    נ.ב
    ונגר בחר בשער החמישי של ואן פרסי כשער היפה של המשחק, אני איתו:"The sixth is good as well because it was individually Fabregas who passed on the flanks, but the fifth goal was a collective goal. Adebayor plays Fabregas through, who is in a position to shoot and cuts it back for Van Persie"
     
  3. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    אני צוחק קירק אל תיקח אותי קשה.

    ולגבי ההגנה. אני לא ראיתי את המשחק לצערי אבל איך אומרים משחק הגנה מתחיל מלמעלה. להאשים את הרביעייה האחורית יהיה קצת מוגזם (ועדיין, בלי טרי זה לא תירוץ, קבוצה אדירת משאבים עם מחליפים ברמה עולמית צריכה לדעת להסתדר גם עם הקפטן הנערץ הבלם הדגול ומה שלא נדביק לו, לא משחק). ברגע שוויגאן טורפת את המשחק ותוקפת גלים גלים כמו שתיארת, עם כל הכבוד, ברגע שהיא מגיעה לעימותים ישירים עם ההגנה, ולא משנה גם איזה הגנה, בסופו של דבר זה יכנס. הקישור והחלק הקדמי במצב כזה צריכים לנסות להחזיק בכדור ולהרגיע את הקצב, מה גם ששליטה במרכז מן הסתם תגדע מלכתחילה את ההתקפות של היריבה. אז לבוא ולהאשים את ההגנה זה הכי פשוט, אבל לנוכח קריסה של מרכז השדה, גם ההגנה הכי טובה בעולם יכולה לקרוס.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/12/06
  4. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    כן אבל הקישור לא קרס ביום בהיר אחד.
    נכון שבמשחק הזה מורניו ערך מספר שינויים שאולי השפיעו על כך שלוויגן יהיה קל יותר לשלוט וכמו שאמרת להגיע למצבים, אבל אין ספק שזוהי גם אשמתה של ההגנה.
    גם בשבוע שעבר צ'לסי ספגה שני שערים, והחוליה היחידה שהוחלפה בהגנה היא ג'ון טרי אז ככה שזה דיי עונה לך על מי מוטלת לפחות מירבית האשמה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏24/12/06
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    אין ספק שמה שהוביל אתמול לשער השני זה לא חסרונו של שחקן זה או אחר.
    כל המערך, כל הקבוצה לא הייתה על המגרש במשך חצי השעה של החצי השני עד הגול ופשוט נתנה לוויגאן את הכבוד לתקוף עד להשגת השוויון. זה לא ממש קשור לחסרונו של ג'וני טי אבל 4 שערים ב-2 משחקים... אני משוכנע במיליון אחוז שזה לא היה קורה אם טרי היה ולא הקניבל. אבל עזבו, אין אם בכדורגל.

    כמו שקירק ציין מה שהכי הפתיע זה שמוריניו ראה את הקבוצה חולמת במשך חצי שעה ולא עשה כלום... ישב בלי להניד עפעף.
     
  6. ManUtd Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    3,278
    לייקים שהתקבלו:
    26
    האמת יצאתי קצת מאוכזב המחזור הזה, וזה רק בגלל הניצחון של צ'לסי. אם אני ללא טועה, זה המשחק שלישי או הרביעי שלהם שהם כובשים שער בדקות הסיום וניצלים מהפסד נקודות יקרות. עד שהיו בי תקוות שאולי וויגן תעשה את הבלתי יאמן ותצליח לחלץ תיקו מהאלופה לאחר שפיגרה עוד 2-0, בא השער המרגיז הזה של רובן. צ'לסי נכנסה למשחק רק ברבע שעה אחרונה, לאחר הששער של הסקי.
    מוריניו היה צריך לעשות שינוי עוד לפני השער של הסקי, הוא ראה שצ'לסי לא עוברת את החצי, אבל הוא לא עושה שינוי, ופשוט היה חייב לעשות שינוי.

    חבל, באמת חבל.