מחזור 19: הפועל ת"א משפילה את בית"ר עם 0:4 ענק

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏6/2/09.

  1. אבו Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/06
    הודעות:
    10,824
    לייקים שהתקבלו:
    13
    איזה שער חולני. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/bduh.Xxx
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    השער של אלירן עטר מדהים ואני אצטט משפט שאמר יורם ארבל אחרי שער מדהים של פיני בלילי בדרבי בעונת 03\2002(בעיטת יעף מ35 מטר) - "שער כזה לא תראו לא בכל משחק, לא בכל יום ולא בכל עונה". אין ספק שהשחקן הזה נמצא בכותרות כבר הרבה זמן והוא גם אחד משחקני העונה עד עכשיו. בסוף העונה סביר להניח שיהיו לו הצעות מקבוצות גדולות, ואז נראה האם הוא יישאר בבני-יהודה, הקבוצה שהאמינה בו והוציאה אותו מחיי הפשע, או שהוא ייבחר לקדם את הקריירה שלו שלב נוסף.
    בני-יהודה ממשיכה את הכושר המטורף שלה והיא הייתה טובה יותר מתחילת המשחק. אם היא תנצח היא עולה למקום הרביעי לפחות זמנית והיא תיהיה חמש נקודות מהמקום הראשון. נראה מה יש למכבי נתניה להציע. אני רוצה לראות חילוף פשוט - ראובן עובד פנימה, לא חשוב מי ייצא, רק שלא שכטר.
    עריכה: בני-יהודה הלכה אחורה, נתנה לנתניה להיכנס למשחק ובסופו של דבר שילמה על כך ביוקר. באמת כבר יותר מידי זמן שאיינוגבה מציג יכולת טובה ולא עושה טעויות. חבל מבחינת הקבוצה של לוזון, הרי גם ככה בשבוע הבא היא תפסיד בטדי(לכתומים לא הולך אף פעם מול בית"ר).

    מכבי ת"א מוכיחה בינתיים אופי. היא לא נשברה אחרי השער שק"ש השיגה מקרן מסכנה(גם ליבריץ מותר לטעות, קורה) והמשיכה לשחק כדורגל טוב. איגור טומאסיץ מפתיע עם עבודה לא רעה בקישור האחורי, ובטח שעם בישול מצויין למגרלשווילי שהוסיף המון למשחק ההתקפה של הקבוצה. גם בוזגלו והחלוץ החדש של מכבי נראים דיי טוב. דולי ג'ונסון, בפעולה החיובית היחידה שלו מאז הגיע ארצה - בנה את השער השני של מכבי, שער יפה מאוד. מכבי בורחת מהתחתית אם היא תנצח היום.
    ק"ש לעומת זאת אנטי-כדורגל עד עכשיו, היא לא הגיעה לשום מצב וחבל. היא ממשיכה להידרדר.

     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/2/09
  3. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    זה לא קרית שמונה, זה אלי כהן והכדורגל הפחדני המגעיל והמיושן שלו.

    אגב המשפט שיוטרם ארבל אמר:"שער כזה לא תראו, לא בכל משחק, לא בכל עונה" שכחת לא אחד.

    בני יהודה בלחץ, עצירה גדולה של איינוגבה מבלאנקו בבעיטה המסוכנת הראשונה של נתניה במחצית השניה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/2/09
  4. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    פשוט מאכזב התוצאת תיקו הזו. הגול של נתניה פשוט אין לי מושג מה איינוגבה עשה, אבל כנראה שהוא הזכיר לךנו שהוא היה עקב אכילס של הקבוצה בתחילת העונה (להזכירכם הגול מול קרית שמונה).

    התוצאה משרתת את מכבי חיפה שיכולה לשייט לה בקלילות אל עבר עוד אליפות, מספר 11. לא רואה מישהי עוצרת אותה, גם לא הפועל או בית"ר.מעניין אם הכח תחזיק מעמד יותר מ-10 דקות שלא לדבר על מחצית או 65 דקות.
     
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    לא ראיתי את המשחק, אבל אני מניח שבני יהודה היא המאוכזבת מהתיקו, אבל זה ברור שהניצחונות לא יכולים להימשך עד אינסוף, אם בני יהודה תמשיך ביכולת הזאת אין לי ספק שהיא תחלוף על פני מכבי נתניה לפחות, אבל השאלה היא האם היא מסוגלת להמשיך ביכולת הגבוהה לאורך הזמן וגם אחרי עצירת המומנטום היום. מהמחזור הבא זה המבחן הגדול של בני יהודה.

    יש למכבי חיפה עוד הזדמנות לדהור קדימה. מכבי נתניה ממשיכה לשמוט נקודות, אני לא רואה את נתניה מאיימת בכלל על האליפות השנה, חיפה חייבת לנצח היום את הכח, אחרת בית"ר ירושלים\הפועל ת"א יתקרבו ויאיימו ברצינות על הירוקים.
     
  6. שגיא Guest

    נתניה מצליחה לעצור את בני יהודה ושתי הקבוצות מתחלקות בנקודות. למרות שלא היה חסר הרבה כדי שנתניה גם תנצח את המשחק, אין ספק שאילולא השער המקרי של גואטה, היא כנראה לא הייתה מצליחה לכבוש שער.

    השער של עטר הוא בהחלט שער העונה והשחקן בהחלט מראה ניצוצות של כדורגל טוב אבל לא הייתי מפריז במילים כמו "קדימה לנבחרת" וכאלה. לא חסר הרבה דוגמאות ואפשר אפילו לקחת מהעונה את אבו חצירא שפתח בסערה ונחלש. החוכמה היא לשמור על היכולת הזו לאורך זמן ולהוכיח שזה לא הבלחה של מספר מחזורים. בני יהודה יכולים להרגיש מבואסים מהמשחק כי להוציא את הדקות האחרונות היא הייתה טובה יותר ממכבי נתניה ואם לאחת מהקבוצות הגיע לנצח, זו בני יהודה.

    מכבי תל אביב גם כן חוזרת לעצמה לאט לאט. למרות הטעות האיומה של יבריץ' בשער, מכבי תל אביב ניצלה את החולשה של קריית שמונה על מנת לכבוש שער שיווין בדקה קריטית ובפתיחת המחצית השניה את שער הניצחון, גם אם הובקע מנבדל, סביר שגם בלי השער הזה, מכבי תל אביב הייתה מוצאת את ההזדמנות לכבוש שער ניצחון. קריית שמונה עם אלי כהן לא שונה מזו של מישל דיין ואפילו פחות טובה. נראה שהם צריכים לשחק כל הזמן מול בית"ר כדי שיוכלו לאגור נקודות.

    מכבי תל אביב עם ניצחון שיכול להוציא אותם לדרך חדשה בליגה. אבי נימני פגע במשחק הזה עם שתי הרכישות שלו, החלוץ סקוט סילי ומגן חיים מגרלשווילי שמוצג בקישור. מגרלשווילי אף פעם לא היה שחקן הגנה גדול והמהירות שלו הוא משהו שנימני שם לב שאפשר לנצל בחלק ההתקפי ובינתיים זה הולך לו מצויין.
     
  7. beitar4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/07
    הודעות:
    2,286
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בני יהודה אמורים להיות מבואסים מהתיקו. הם הכתיבו את קצב המשחק, אם כי נתניה עשתה סוויץ' ביכולת שלה רק ב 20-10 דקות האחרונות, אך זה לא מספיק כדי להגיד שהם שיחקו טוב יותר במהלך המשחק.
    אם להגיד את האמת, מכבי נתניה היא קבוצה שלא מגיעה לה להיות במקום השלישי.
    זו קבוצה שלא מציגה יכולת של מקום שלישי. בכל המשחקים שצפיתי בהם לא ראיתי משהו מיוחד מהקבוצה הזו מלבד שיטת משחק מצחיקה וכמה הברקות של מנשה ושכטר.
    קבוצה שרצה בצמרת צריכה להיות יותר טובה. כיום לנתניה יש קבוצה מאוד בינונית ואפילו חוליית ההגנה שהייתה הטובה מכולן לפי דעתי, ירדה ביכולתה.
    ותבינו, לא שאני אומר שיש איזה קבוצה שראויה יותר( ואת זה אני אומר רק בגלל אי היציבות של הקבוצות בליגה כיוון שמבחינת יכולת יש כמה קבוצות שמגיע להם יותר את המקום השלישי), אבל זה לא מספיק למקום שלישי, כפי שאמרתי קודם.
    זזתי לראות את חיפה. סלאמת'.

     
  8. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    ניצחון חשוב מאוד. הגיע לנו לנצח, לא רק ששיחקנו יותר טוב ורצינו יותר, קריית שמונה פשוט לא עשתה כלום. מלבד הגול שגם ככה היה טעות של דרגו ובעיטה טובה של צרפתי, היא לא עשתה שום דבר רציני שראוי לציון. שני הרכשים החדשים עם שערים בכורה - מגרשוילי כבר הראה שיש לו הרבה כדורגל ברגליים וההצבה שלו בעמדת הקשר השמאלי פשוט מושלמת, אותו דבר עם סקוט סילי שבישל נהדר לבוזגלו בגול נגד חיפה, היה טוב נגד אשדוד וגם היום כך שהשער מגיע לו.
    ההגנה ממשיכה עם הקו עלייה שלה, טומאסיץ עם משחק טוב בקישור האחורי וג'ונסון ממשיך להיות אנטי כדורגל. משחק טוב מאוד שלנו, המומנטום המשיך, אני מקווה שהניצחון היום ישים קץ לסיפור שלו בתחתית.

    בנוגע לבני יהודה נתניה - שער ענק של אלירן עטר בעוד שגואטה מבקיע מטעות נוראית של איינוגבה. ככל שעובר הזמן, הדברים שלי מתחזקים - מכבי נתניה לא יכולה לזכות באליפות. חיפה יכולה וצריכה לנצח את הכח ולפתוח פער של שש נקודות שיהיה מאוד קשה לשאר הקבוצות לסגור.
     
  9. Mr.Eko Member

    הצטרף ב:
    ‏26/10/07
    הודעות:
    1,664
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חייב לציין,ההחלטה של נימני להציב את מגרשווילי בעמדת הקיצוני השמאלי היא ההחלטה הטובה ביותר שלו עד עכשיו ואולי לכל העונה,ללא ספק הברקה שלו. לא רק שהגרוזיני עושה המון צרות להגנה היריבה,יש לו פריצות נהדרות מהאגף ויותר מזה התיאום בינו לבין שטרית הולך לא רע עד עכשיו. רואים ששטרית מרגיש בטוח לעלות כשיש את מגרשווילי איתו. לפני תחילת העוה טענתי שלא צריך לשקול אפילו את האפשרות להביא אותו אבל זו החלטה באמת מוצלחת.

    אגב,שילמדו את בוזגלו להרים קרנות... בשכונה אני מרים טוב יותר...
     
  10. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,163
    לייקים שהתקבלו:
    907
    כמו שחשבתי, כשמגרלשווילי משחק כקשר שמאלי יש למהירות האדירה שלו הרבה פלוסים והוא משנה את המשחק של מכבי לגמריי, רק מראה איזו טעות עשו בחיפה כששמו אותו כמגן שמאלי, כקשר הוא הרבה יותר אקטיבי, החלטה נהדרת של נימני.
     
  11. Lupo Member

    הצטרף ב:
    ‏16/6/08
    הודעות:
    1,847
    לייקים שהתקבלו:
    16
    מחצית רעה של חיפה, לא מתקיפים כמו שצריך, לא סבלניים מספיק ולמרות השער אין מה להתלהב.
    ארבייטמן רע, הייתי רוצה לראות את רנספורד במקומו. גם לגולסה יש מקום על המגרש ע''ח בוקולי לדעתי.
     
  12. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    9,991
    לייקים שהתקבלו:
    1,363
    מחצית לא משהו בקריית אליעזר, על אף היתרון מהשער של קטן לקראת תום השריקה של השופט.
    למרות הנסיונות שלנו לרוץ קדימה, להתקיף עם כמה שיותר שחקנים, אני אמרתי ואגיד את זה שוב -
    פאנטיני הוא שחקן בדיחה, גם לשלוט בכדורים הוא לא יודע? תאמינו לי אני מתחיל להתגעגע לרנאטו,
    שאולי התעצל במהלך העונה אך בתקופה הטובה שלו היה בעל שליטה טובה בכדור, עם המון טכניקה וכמובן כישרון.

    לא התלהבתי מהמשחק של ליאור רפאלוב, בעט מחוץ לרחבת ה16 מספר פעמים,
    ראה שלא הולך לו אז ניסה שוב ושוב ושוב, אגואיסטיות לשמה, פשוט דוחה.

    אני לא אתנגד שגולסה יכנס על חשבונו של רפאלוב החל מפתיחת המחצית השניה,
    אך כמו שאני מכיר את אלישע, הוא יעשה את החילוף הראשון שלו בדקה ה70 לפחות ...
     
  13. מכבי או מוות!!! Member

    הצטרף ב:
    ‏31/12/06
    הודעות:
    718
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא אגיד שאני לא מרוצה מהניצחון 2-1...אנחנו עם 23 נקודות,בלי הפסד כבר יחסית הרבה זמן ובמומנטום נחמד אבל עדיין במשחק הזה ספיצפית רציתי לצאת ווינרים,ק"ש נראו על הפנים,אלי כהן ידע שהוא חייב להוציא לפחות נקודה נגדנו,הוא התחיל לשחק עם 7 שחקני התקפה והזניח לגמרי את ההגנה..ההתקפה של ק"ש נראתה על הפנים למרות ה-7 שחקני התקפה ואנחנו כימעט כל התקפה נגמרה במצב מצוין שלנו יכלנו להכניס עוד חלוץ אפילו ולצאת ווינרים,אבל במקום זה הכנסנו את ייני וחבל....

    עוד משהו על מגרוושוילי,שחקן מצוין הוא לא עושה כימעט טעויות למרות שהייתה לו איזה טעות אחת אבל הוא ישר טס להגנה לחפות עליה..כל הכבוד לו,לא מפסיק להתאמץ והוא מביא הרבה התלהבות למשחק.
     
  14. Lupo Member

    הצטרף ב:
    ‏16/6/08
    הודעות:
    1,847
    לייקים שהתקבלו:
    16
    אני חושב שאתה קצת מגזים. לקרוא לפאנטיני בדיחה זו הגזמה, אני חושב שיש לו כדורגל ברגליים, הבעייה היא שהוא לא מראה את זה מספיק.
    הוא מוכשר, הוא טכני הוא זריז, אך הוא לא מחובר היטב להתקפה לטעמי ויש לו בעייה קלה בקבלת החלטות.
    לדעתי יש מקום לחפש לו מחליף, אבל הוא לא הזר הכי גרוע שנחת אצלנו.
     
  15. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420

    ברור שזה לא חוכמה, בגלל זה הבאתי את הדוגמאות לפיספוסים שלנו (שאגב, בקלות אפשר להוסיף את ההחמצה הבלתי ייאמנת של האנטי כדורגל - ימפולסקי). אתה זה שאמרת מה היה קורה אם.., לא אני.

    לגבי המשחק שלנו, אז שבועיים רצופים שהקבוצה נראת כבויה מאוד, והשחקנים עושים טובה שהם משחקים. השינוי הראשון שמתבקש לשבוע הבא, הוא הכנסתו של גואטה בהרכב. בשבועיים האחרונים גואטה נכנס כמחליף והביא לשינוי, והוא בטח יתאמץ יותר מכל אותם שחקנים שבעים שעושים טובה שהם משחקים.