מחזור 19: הפועל ת"א משפילה את בית"ר עם 0:4 ענק

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏6/2/09.

  1. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    השאלה היא האם הסגל הזה יספיק למכבי חיפה לליגת האלופות נוכח ההגרלה הקלה לישראלית בשנה הבאה.

    האם עם שחקנים כמו מסיללה פאנטיני וראנספורד (שלמרות כל הסיפורים עוד לא שיחק דקה) ואחרים (זרים) איתם הולכים לליגת האלופות

    שער נהדר של בוקולי
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/2/09
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    איפה הייתה מכבי חיפה בלי יניב קטן?; השחקן הזה מיעט להבקיע עד עתה, באמתחתו חמישה שערי ליגה בלבד, אבל אם התוצאה נשארת ככה בקריית-אליעזר, וסביר להניח שהכח שלא עשתה כלום במשך מחצית שלמה ובמשך חצי עונה, לא תמצא פתאום רעיונות חדשים - אז מגלים שקטן השיג לחיפה העונה לא פחות מ12 נקודות: שער הניצחון מול סכנין בקריית-אליעזר לפני שני מחזורים, שער ניצחון נגד בני-יהודה, צמד נגד אשדוד במחזור הראשון וגם שער היום.
    ריבוי שחקני התקפה לא מבטיח כדורגל איכותי ועושה רושם היום שהשחקנים דורכים אחד על השני וחבל. ארבייטמן לא מנצל את הצ'אנס שהוא מקבל ופנטני ממשיך להציג יכולת רעה וחבל, כי כישרון יש לו. קבלת ההחלטות שלו מנגד היא פשוט נוראית. לדעתי אם בדקות הבאות לא יהיה שינוי חיובי במשחק של חיפה, אז כדאי לאלישע לוי לחשוב על לשתף את רנספורד. אם חיפה לא תשכיל לנצח את המשחק הזה אז לא מגיע לה לזכות באליפות. אני בכל-אופן חושב שהיא תיהיה המרוויחה הגדולה מהמחזור. ורק אני מדבר וכבר 2-0, בוקולי ממשיך להבקיע שערים יפים. מגיע לו על המאמץ הרב שהוא משקיע.

    הפועל פ"ת אומנם נמצאת כרגע בשיוויון עם בני-סכנין, והתיקו הזה לא טוב לאף אחת מהן, אבל הקבוצה של מחפוד יכולה להתנחם בדבר אחד - שמעון אבוחצירא חזר לכבוש אחרי בצורת ארוכה מאוד, כמעט סיבוב שלם. אני מקווה שזה יחזיר לו את הביטחון ושהפועל פ"ת תעלה קצת בטבלה. אני מקווה שחן עזריאל ייכנס למשחק, הוא יוכל להוסיף מחץ להתקפה. בינתיים אני קורא שסספדס מוסיף הרבה למשחק של הפועל פ"ת, אני חושב שלקבוצה בסדר גודל כזה הוא שחקן טוב, ק"ש סתם וויתרה עליו.

    וכמובן שאי-אפשר לדעת מה לומר על אשדוד, שמוליכה בינתיים 1-0 על מכבי פ"ת, משער מוקדם של דימיטאר מקרייב. הקבוצה של יוסי מזרחי הכי לא יציבה שיש. המאמן כל-כך לא מאמין בהגנה שלו ורוצה לשמור על היתרון - והוא עשה חילופים הגנתיים!!; אני לא זוכר דבר כזה באשדוד. רוני לוי מנגד מנסה לחזק את ההתקפה של קבוצתו, אבל גם כניסתו של טל בן-חיים לא הועילה. באורווה בינתיים יש לרוני לוי מאזן מושלם, אבל בחוץ העניינים לא עובדים כל-כך טוב. הוא בדרך להפסד ראשון עם מכבי פ"ת. אבל אצל אשדוד אי-אפשר לדעת, פתאום הבלם שלה מסוגל להבקיע גול עצמי מכלום.

    אגב, שכחתי לציין לגבי בני-יהודה: אני חושב שההבדל הגדול בין שני המשחקים האחרונים שלה הוא העניין של התשוקה. לאחר השער הראשון נגד הפועל, הקבוצה של לוזון ממש לא הרפתה, היא לא הורידה את הרגל מהדוושה והמשיכה ללחוץ כדי להבקיע את השער השני וגם השלישי. היום בני-יהודה הסתפקה ביתרון שברירי וחבל. ושבוע הבא היא תפסיד בטדי.

     
  3. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אנשים יכולים להמשיך לבלבל את המח, אבל התיקו הזה עוד יסתבר כאחלה תוצאה. בני יהודה הייתה בתנופה אדירה והמחצית הראשונה שלה הייתה מצויינת, אבל לשמחתי במחצית השנייה התעוררנו וגם היינו יכולים לנצח. למרות המחצית הראשונה הסוחפת של בני יהודה, היא לא הצליחה ליצור מצבי הבקעה רבים, בעוד שאנחנו יכולנו להכריע את המשחק כמה פעמים.

    מכבי נתניה השנה תרוץ עד הרגע האחרון (אלא אם כן נסגור את הסיפור כמה מחזורים לסוף), למרות התקשורת, השופטים, הטמטום של השחקנים שלנו ומה שלא יהיה. למכבי חיפה הייתה ריצה טובה, להפועל תל אביב הייתה ריצה טובה, עוד יגיע הזמן שלנו. הליקויים שהיו תוקנו ועכשיו הכל שאלה של זמן עד שזה יתחבר. צריך רק לקוות שזה לא יהיה מאוחר מדי.

    השער של אלירן עטר זהו שער השנה בכדורגל הישראלי ואני ארצה לראות מיטב השערים שהובקעו באירופה, כדי לראות היכן הוא עומד.
     
  4. Mehmet Member

    הצטרף ב:
    ‏23/8/06
    הודעות:
    1,425
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמו נגד קרית שמונה, וכמו נגד נתניה, שוב אשדוד מאבדת ניצחון בתוספת הזמן.
    נשבר כבר הזין מהקבוצה הזאת. היום זה בהחלט הגיע להם לאבד את הניצחון, כשהתחילו לשחק מכוער ולבזבז זמן הרבה לפני סיום המשחק.

    חבל מאוד, עם 6 הנקודות האלו שאיבדנו באותם שלושה משחקים, היינו יכולים להיות חזק בצמרת.
     
  5. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קצת בקשר למשחק שלנו.
    קטן כרגיל מלך.

    מסיללה חייב לעוף מההרכב ומהקבוצה מצידי,הוא כזה אפססס שזה לא ייאמן,הוא כמו חור באגף,לא הייתה לו פעולה אחת טובה במשחק,אפילו לא אחת.
    אנדרסון ווסט - ראיתי אותו בגביע השוקו מול הפועל,ראיתי שהוא שחקן פחות טוב מקרופניק והיום הוא המשיך להראות את זה,לא מבין בשביל מה הביאו שחקן כזה,גם איטי,גם לא יותר מידי פיזי,גם מבחינה התקפית אין לו כלום..אפילו להכח לא בטוח שהוא מתאים.
     
  6. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    למישהו יש לינק לגול?


    אגב, ווסט אפס.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/2/09
  7. ManUtd Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    3,278
    לייקים שהתקבלו:
    26
    והינה מתחילים אחרי משחק בכורה של שחקן ישר לפסול אותו. זה לא רציני, תנו לו את הזמן להשתלב ולהתחבר עם השוער ועם שאר שחקני ההגנה. נכון, היום הוא נתן משחק גרוע אבל ישר לפסול אותו? נו באמת.
    איגי, יש צורך להזכיר לך את אברה בהופעת הבכורה שלו ולהזכיר לך איפה הוא עומד היום? אז נכון שזו לא ההשוואה הכי טובה בעולם, אבל רק להראות שאחרי משחק אחד אי אפשר להגיד כלום.

    לגבי מסיללה, מה לעזאזל אתה רוצה ממנו, ריינמן? הוא לא הועיל מבחינה התקפית, אך בטח לא הזיק. מבחינה הגנתית הוא תמיד עושה את העבודה שלו. עדיף שתפנה את הטענות האלה לפאנטיני שפשוט אסור לו לשחק כחלוץ בודד וחבל מאוד שאלישע לוי לא שם לב לזה וממשיך לתת לו את הקרדיט שלא מגיע לו. או שישחק ביחד עם ארבייטמן בחוד או שיפתח על הספסל, אין אמצע.

    ראנספורד בהופעת בכורה אצל מכבי חיפה בצד ימין. אני מקווה מאוד שזה היה חד פעמי. לא צריך להרוס אותו.
     
  8. beitar4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/07
    הודעות:
    2,286
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חיפה היום ניצחה קבוצה שהיא בעצמה כבר לא מאמינה שיש לה סיכוי להישאר בליגה.
    הכוח ר"ג היא קבוצה חלשה מאוד עם סגל שלא היה מצליח להיות מקום שני או שלישי בליגה הלאומית. אפילו טוקורה שהצטייר אצלי ככישרון גדול הראה שהוא נגרר לתוך המפולת של הקבוצה .
    זה היה צפוי שחיפה תעשה מהם צחוק גם כשהיא בהילוך ראשון. שחקנים שאהבתי לראות בחיפה זה יניב קטן, רפאלוב ובוקולי. השחקנים האלו הראו על יכולת גבוהה במשחק, במיוחד יניב קטן שעד עכשיו לוקח בהליכה את תואר שחקן העונה. אין לי שמץ של מושג איך קשטן לא מזמן אותו לנבחרת?!
    ועכשיו לנקודות הפחות טובות של חיפה והיו כמה-
    *אנדרסון ווסט התגלה היום כבלם מיותר מאוד למכבי חיפה. השחקן הזה הוא מאוד מסורבל ואיטי, כזה שלא היה שווה להחליף בעדו את קרופניק. אך אני לא ממהר לסתום עליו את הגולל, ניתן לו את הזמן שלו.
    *פנטיני. שחקן שציפו ממנו לגדולות ובינתיים הוא אפילו לא מביא אפילו חצי מהציפיות שתלו לגביו. למרות זאת, לדעתי יש לשחקן הזה פוטנציאל אך אני בספק מאוד אם הוא יממש אותו בחיפה אם ימשיך ביכולת הזו.
    לסיכום, חיפה עשתה היום ניצחון טוב להעלאת המורל והמוטיבציה להמשך הדרך, אך אם להגיד את האמת זה לא מבחן רציני. שבוע הבא זה סוג של מבחן רציני עבור חיפה מול נתניה הטוענת לכתר, למרות שלדעתי חיפה לא תתקשה לקחת את המשחק הזה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/2/09
  9. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,801
    לייקים שהתקבלו:
    5,899
    לצערי זו פעם שנייה ברציפות שאני לא יכול לראות את הקבוצה שלי, אבל לנצח 2-0 את נועלת הטבלה זאת אולי תוצאה מתבקשת.

    ממה שאני קורא עכשיו פה ובמקומות אחרים, יש בהחלט עוד מה לשפר, אבל ברגע שהפער עם נתניה שוב פעם עומד על 6 נק', אז בנתיים עד שבוע הבא אני מבסוט...כזכור הירוקים נוסעים אז לנתניה על נקודות חשובות מאד.

    דבר אחרון, אני קורא עכשיו את החגיגות שעושים במכבי ת"א...לא מובן לי כל הפסטיגל הזה. גביע טוטו רחוק מלהיות תואר שרב הקבוצות חפצות בו ועכשיו אחרי ניצחון 2-1 על קבוצה לא מרשימה של קרית שמונה פתאום "נמצאים בדרך למעלה"? לא ברור לי הקטע הזה.

     
  10. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    גם אני לא מבין מה הבעיה עם מסיללה, כן הוא נתן משחק די חלש, אבל קצת הגזמתם איתו. מי שבאמת היו חלשים היום הם רפאלוב ופאנטני. האחרון אמנם הביא בישול נחמד, אבל זה לא מה שאני מצפה משחקן שתופס את העמדה הכי חמה בקריית אליעזר ועוד על משבצת של זר. ורפאלוב סתם נתן עוד אחד ממשחקי הפוזה שלו , לא ראוי ולא מתאים לשחקן הרכב במכבי חיפה.

    לגבי ווסט - manutd, בדר"כ אני לא נוהג לשפוט שחקן חיזוק לפי משחק אחד, אבל היום זה באמת שדי בלתי נמנע. נכון, אפשר להגיד את הסיסמאות הקבועות ש"יכול להיות שהוא פשוט לא התרגל לקבוצה" ו"אסור לפסול" וכו'...אני לא מאמין שזה המקרה. לא מבין מה עובר לאלישע בראש שהוא מביא שחקנים כאלה לחיפה- בלם שהוא לא מהיר ולא חזק.
    מה גם שאנחנו מחזיקים במערכת סקאוטינג מרשימה ומביאה זרים איכותיים(למרות שדווקא בעמדת הבלם אנחנו משום מה פשוט לא מצליחים לפגוע בשנים האחרונות)... עזוב, זה סתם רושם ראשונים ויכול להיות שאני יוצא דפוק ובסוף הוא יתגלה כליליאן טורהאם הבא, אבל בדר"כ יש לי עין לשחקנים זרים בארץ והרושם הראשוני שלי מווסט הוא שלצרכים הבסיסיים של חיפה אצל בלם ליד דקל ומסיללה הוא פשוט לא עונה,אבל עדיין אני מקווה מן הסתם שהוא יוכיח אחרת מול נתניה...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/2/09
  11. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
  12. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,768
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    אבירם אני יכול לחשוב שנתניה לא תאיים על האליפות גם מבלי שאני יחשב "מבלבל מח"....? או שעצם העובדה שאני חושב כך הופכת אותי לכזה? שאני אדע איך אתה מחלק את התארים שלך...

    התיקו הזה כשלעצמו היא תוצאה טובה לנתניה כי היא פגשה קבוצה במומנטום הרבה יותר טוב ממנה וגם כי במחצית אלוהים יודע איך לא היה 2-0 לבני יהודה, 2 הזדמנויות של שער בטוח.
    מצד שני... נתניה הייתה קרובה לנצח אחרי השער המצחיק של שניר גואטה, אלוהים יודע איך ימפולסקי החמיץ את המצב הכל כך קל שהגיע אליו.
    בגדול, נתניה פגשה קבוצה שהייתה מנצחת גם היום כמעט כל קבוצה בליגה, ולא הפסידה, זאת בהחלט לא תוצאה רעה כשלעצמה.
    אבל נתניה מאבדת יותר מדי נקודות, גם חיפה מאבדת נקודות אבל לא בקצב של נתניה. בנוסף אני רואה אפשרות שבית"ר או הפועל ת"א יעשו ריצה טובה ויסגרו את הפער ממכבי חיפה, אני לא חושב שנתניה תהיה מסוגלת לעשות ריצה כזאת, למרות הרכש שהגיע בינואר.

    אבל, וזה אבל גדול, אני לא פוסל זאת. אני לא חושב שנתניה יכולה לקחת להתמודד על האליפות באמת, אבל אני חושב שיכול להיווצר מצב כזה עם החלוץ הטרי יתברר כהצלחה ושאר הזרים יתחברו טוב יותר לקבוצה, אם כל זה יקרה השמיים מבחינת נתניה הם הגבול.
    ועוד שבועיים נגד מכבי חיפה, טענותיי יכולות לקבל אולי חותמת, או להתפורר...

    מה שבטוח, מאוד מעניין בליגה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/2/09
  13. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,251
    לייקים שהתקבלו:
    953
    זה לא מערכת סקאוטינג כמו שזה פיני זהבי שמביא למכבי חיפה הרבה שחקנים איכותיים, כשלא פונים אליו ומנסים לבד אז מביאים כל מיני זרים כמו אנדרסון ווסט והקשר הארגנטיני ההוא שאמרו שהוא כישרון גדול לורפיסה ומדיי פעם פוגעים בול.
    כשפונים לפיני זהבי אז בד"כ מוצאים את יעקובו, ראנספורד, רנאטו וכו'.

    למרות ששוב עדיף לחכות עם הטענות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/2/09
  14. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,344
    לייקים שהתקבלו:
    798
    עוד לא הספקתי להתלהב פה מהגול האדיר של אלירן עטר, שער העונה ללא ספק ואחד היפים ששחקן ישראלי כבש אי פעם.
    אייייייייייזזזזהההההההההההההה גווווווווללללללללל!!!!!!!!!!!!!!! ענק! אדיר! מדהים! וירטואוזי! פנומנלי! לא יאמן! נהדר! מקסים! (לא, זה הומואי) כל המוסיף גורע! שער עצום!
     
  15. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    בסופו של דבר ברור שאתם צודקיפ, היום זה לא מבחן רציני ושבוע הבא נתניה בקופסא שלהם , אין מבחן יותר טוב מזה בכדי לקבוע האם הוא באמת איטי וחלש פיזית.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/2/09