מחזור 2 בליגת העל: ניצחון גדול למכבי חיפה על באר-שבע

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Blanco 7, ‏25/8/17.

  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,206
    לייקים שהתקבלו:
    25,758
    מין:
    זכר
    אין במכבי חיפה מי שיתן גול בכלל.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מכבי נתניה ובני-יהודה היו על הגל במחזור הקודם, לא הפסיקו לפרגן וללטף, ובצדק. שתי קבוצות ראויות, רציניות, עם אנשי מקצוע איכותיים על הקווים, כאלה שמתרכזות בתאכלס ולא מדברות יותר מדי. אבל הנה עבר מחזור, שני משחקים בהם הן פייבוריטיות בטירוף והנה, רק נקודה, כאילו 'האפקט' מהמשחק הקודם בוטל לחלוטין וחבל. זה רק מראה עד כמה בכדורגל שלנו אף קבוצה לא יודעת להתמודד עם הטייטל של 'פייבוריטית' או ליזום בכוחות עצמה, הכי נוח להגיע כאנדרדוג. יודע שמכבי נתניה החמיצה בלי סוף וערן לוי בישל פעמיים ומראה שהוא ייתן מספרים גם בעונה הזו, אבל פשוט חבל.

    בני-סכנין לראשונה בהיסטוריה שלה עם שני נצחונות במחזור הפתיחה ולמרות שקיבלה הגרלה בהזמנה - אלה בשורות טובות, אחרי הפיאסקו עם המאמן הקיץ זה היה נראה שפתיחת העונה תושפע מכך, סכנין אוגרת נקודות לימים קשים.
    לגבי הפועל חיפה, הניצחון הראשון היה אמור להיות מובן מאליו, אבל 2:0 על מכבי פ"ת בחוץ זה כבר יותר רציני, אז בינתיים קלינגר יכול להמשיך להיות על הגל ואין שום סיבה לא להמשיך עם תורג'מן בהרכב. חנן ממן בהפועל היה בסדר, לא עפתי עליו, נתן גול גדול אחרי בין הרגליים לדקל קינן אבל ירד בצורה משמעותית בהמשך. נכון שהאמצע של הפועל היה פרוץ, ועדיין. אני חושב שהפועל חיפה יושבת עליו בול. הוא צריך להיות הכוכב בהצגה.
     
  3. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,254
    לייקים שהתקבלו:
    6,228
    למה? קינן פותח.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  4. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,254
    לייקים שהתקבלו:
    6,228
    אני לא יודע למה עשיתי את זה לעצמי, אבל אחרי 90 דק' של צפייה בעכו אתמול, ואחרי צפייה במשחק של מכבי חיפה נגד הפועל עכו בגביע הטוטו; אלקרנאווי שחקן. שווה לעקוב אחריו העונה.
     
  5. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    אלקרנואי שחקן של הפועל באר שבע במקור, הושאל לבני לוד.
    מעניין אם הוא יתאים לקבוצה הבוגרת של בש בקרוב, עושה רושם שהוא מתקדם יפה
     
  6. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    מסכים. למרות שממה שראיתי מהתקציר בני יהודה שלטה לחלוטין וזה היה נראה עניין של זמן עד שיתנו את השער השני. נכשלו בזה אבל היו טובים ונהנתי לראות אותם. קבוצה חזקה , אני מאמין שהם יהיו בפלייאוף העליון.

    זה בניגוד למכבי נתניה שדי איכזבה, הייתה נרפית והיה משחק שקול לגמרי שלהם נגד עכו.
    נראה שלנתניה יש את הכלים לעשות צרות לקבוצות אבל אין מספיק קילריות. הם נחמדים מדי במשחק שלהם.
     
  7. אבי סנדור Member

    הצטרף ב:
    ‏24/6/05
    הודעות:
    910
    לייקים שהתקבלו:
    414
    רעננה של השנה קבוצה יותר טובה מהקבוצה של שנה שעברה, אבל אני מזהה בעיית אופי חמורה, משהו שאצל סילבס לא היה קורה..פחות מחוייבות ושימוש לא נכון בכלים..זה לא נכון להצהיר על כדורגל התקפי כשבמרכז המגרש לא קיים קישור, פושה ואבוחצירה אמורים לתת מספרים אבל אין מי שיתן להם כדורים, הכח שלנו תמיד היה בהגנה חזקה ויציבה ובמחצית השנייה היה נראה שברעננה שכחו שצריך לעשות גם הגנה והחילופים המזעזעים של אברהם חיסלו את המשחק סופית.

    בשבוע הבא מול נתניה אם נפסיד זה כבר עלול להיות כדור שלג..אם בשנה שעברה הסגל של כ"ס ואשקלון היה פחות טוב משלנו משמעותית, השנה כמו שזה נראה לא הולכת להיות אף קבוצה שתוגדר כבשר תותחים ורעננה עלולה למצוא עצמה עמוק במאבקים, בתסריט האופטימי יותר, בשבוע הבא הרומני החדש ישתלב בסגל ויתברר כבינגו שיפתור לנו את בעיית הקישור, אבל אחריי כל ההתנהלות השכונתית השנה אני בכלל לא בטוח שהרומני יהיה שחקן רעננה עד שהוא לא יעלה על הדשא..
    עוד כמה נקודות:
    -שימו לב למוחמד עלי קאמרה, נראה כמו כישרון גדול, בגינאה מכנים אותו "פיקה הגנאי".
    -דור חוגי זה בלוף גדול..טעות גדולה עשו ברעננה שהעדיפו אותו (או את החוזה שלו) על פני כליבאת.
    -ירדן כהן הצעיר, כבר משחק שני מוכיח שיש לו מקום בהרכב הרבה לפניי אמבולה.
    -פושה נראה מאוד מתוסכל כרגע, אני מאוד מקווה שהביטחון שלו יחזור אחריי הגול הראשון, בנתיים הוא לא עומד בציפיות.
     
    Raulito אוהב/ת את זה.
  8. Blanco 7 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/7/10
    הודעות:
    686
    לייקים שהתקבלו:
    307
    מין:
    זכר
    בהתחשב במפגשים בין שתי הקבוצות מאז שסמי עופר נחנך, אפשר להבין למה הבאר שבעיים מודאגים מהמשחק הערב. זה מגרש שהם מתקשים בו סדרתית, למרות שהבדלי הרמות בין הקבוצות נוטים לטובתם. @Ajax Amsterdam הלך לדוגמא של ברצלונה בסוסיאדד, אני רואה את זה יותר כמו ריאל בריאזור.
    לא בושה להודות שזה איצטדיון שלא מעיר פנים להפועל באר שבע, אך יחד עם זאת היא עדיין מגיעה בתור האלופה, הקבוצה הטובה יותר וכמובן הפייבוריטית. מקווה בשבילם שהם שמו את ההדחה מהצ'מפיונס מאחור ויבואו לנצח את המשחק הזה, אחרי שמעדו במחזור הראשון. גם מכבי חיפה יודעת שאם היא לא מנצחת היא מכניסה את עצמה לסוג של מדרון, ואני מאמין שהיא לא תבוא להיות תפאורה הערב.
    בצד המקצועי בחיפה עטר כמובן לא בסגל (שתיגמר כבר הסאגה הזאת) והאחריות בחלק הקדמי תיפול בעיקר על קאיו ואולי גם רוקאביצה. אצל באר שבע ייערך שינוי מתבקש כאשר פקהארט יפתח בהרכב על חשבונו של גאדיר. בחוליית הקישור ייתכן שנראה את מיכאל אוחנה על חשבונו של איינבינדר או ראדי.
     
  9. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,619
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    ריאל כבר שברה את קלללת הריאזור לפני 3 שנים אני חושב וכל שנה נותנת שם בראש , ברצלונה עדיין מתקשה בסוסידאד ומאבדת נקודות שנה אחר שנה .

    היתי רוצה לראות הרכב התקפי כדי להתפוצץ:
    חיימוב
    קורהוט צדק טאהא ביטון
    ראדי/איבינדר אוגו אוחנה
    טוני פקהארט מליקסון
     
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,568
    לייקים שהתקבלו:
    14,298
    מין:
    זכר
    תרשמו מה אני אומר לכם הוא מסיים עם שלושער-גול לרשת של ב"ש,שער עצמי ודיפלקשיין.
     
  11. AmitHBS Member

    הצטרף ב:
    ‏23/6/08
    הודעות:
    517
    לייקים שהתקבלו:
    139
    אני רואה במשחק הערב הזדמנות גדולה דווקא בגלל שזה מגרש 'מנחוס׳ כי נצחון שם יהיה שווה יותר למרות שתאכלס הבדלי הרמות הערב גדולים. חיפה בלי גרשון, בוזגלו ואולי גם דוס סנטוס פחות טובה מאיתנו משמעותית ובכר חייב לפתוח עם הרכב התקפי(אוחנה ע״ח אייבינדר).

    בסופ״ש רשמו ב׳ידיעות׳ שהערב ייערך טקס הצגה לבוזגלו, אבל היום לא ראיתי שום אזכור על כך, מישהו שמע על זה? יכול להיות מעניין.
     
  12. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,619
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    מי לא שמע .
    זה היה החלום הרטוב שלו , להיות מוצג נגד האקסית , המשפחה הארורה עיכבה את הסכם החוזה כאילו יש באמת פערים בין הצדדים רק כדי שהוא יחתום שבוע לפני המשחק מולנו , ויוצא מולנו כשחקן מכבי חיפה , הוא יודע שיקבל בוז מהאוהדים שלנו ואוהדי חיפה יגיבו בעידוד חזק יותר , הוא חי מהצומי הזה .
     
    nadav16, zivmay ו-Ajax Amsterdam אוהבים את זה.
  13. קשר ימני Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/17
    הודעות:
    828
    לייקים שהתקבלו:
    399
    מין:
    זכר
    אבא בוזגלו התראיין לרדיו חיפה בשבוע שעבר ואמר שהם לא רוצים לפגוע באף אחד ומאור לא יוצג לפני המשחק.
    אפשר להירגע עם הקונספירציות.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    קללת הריאזור של ריאל מדריד נשברה עוד מזמן, ב-2010, עם העקב האל-מותי של גוטי לבנזמה ואז ניצחנו 3:1. מאז היה לנו עוד תיקו אבל בארבעת המשחקים האחרונים שם ניצחנו ולרוב בקלות. היה 8:2 ב-2015, 6:2 אשתקד ו-3:0 במחזור הפתיחה הזה. יש גבול כמה סטט' יכולה להחזיק מעמד.

    אמנם באר-שבע מאוכזבת מההדחה מאירופה אבל ברק בכר כבר חווה דברים כאלה ועצם זה ש'נופלים' למשחק נגד מועדון גדול כמו מכבי חיפה זה אולי נוח יותר מאשר לפגוש עוד יריבה קטנה שאין לך בכלל חשק לשחק מולה. ראינו את באר-שבע מתקשה נגד קבוצה כמו מאריבור ותהינו האם ההוא מתאים והאם ההוא מתאים אבל ביחס לליגה יש לה עדיין הרכב על. מעבר לכך, אני חושב שלמרות שבאר-שבע גם כן לא ניצחה במחזור הפתיחה והיא האלופה - מכבי חיפה שמארחת את המשחק הזה, לה אין שום תירוץ אחרי תצוגת הנפל נגד בני-יהודה, היא חייבת לנצח. בשנה שעברה היא אולי נקלעה לפיגור וחזרה איכשהו אבל לא הייתי חותם על זה. 0 מ-6 מבחינתה יהיה קטסטרופה.
    עוד שחקנים מצטרפים, חלקם נהדרים, אבל בוזגלו ביציע כמובן, גם רמי גרשון, דמארי לא כשיר ואתה מביט על ההרכב של חיפה ויש שם המון בינוניות. רוקאביצה, שון וייסמן ואופיר מזרחי, אלה מי שצריכים להבקיע? לאלברמן יהיה קשה מול אוגו וראדי ונאווקמה שחקן מעל הליגה הזו מה גם שפקהארט אמנם לא סילון כמו גאדיר אבל הוא מטיל איימה ברחבה והתרשמתי ממנו לטובה.
    הרבה ירדו על ורמוט השבוע ובצדק, קראתי עליו כתבה במעריב, אני חושב שבנמצא במצב העניינים הזה הוא כן צריך לשחק, ובעמדה קדמית יותר, אבל האילוצים של חיפה(וגם של הפועל, אגב) גורמים לו לשחק ממש מאחור. אם יש שחקן שיודע לשמור על כדור במכבי חיפה זה הוא. רק אני צופה אגב את אוחנה נניח עולה חצי שעה לסיום וטוחן את חיפה חסרת המהירות והכושר הגופני?
     
  15. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,622
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    אין לנו הרבה כאלה בשנים האחרונות אבל היום באמת משחק מעניין לאוהדים הנייטרלים.
    התפאורה של סמי עופר מלא, שתי קבוצות עם ציפיות גבוהות שחייבות לנצח והרבה שחקנים טובים על הדשא, רק שיהיה משחק טוב.