מחזור 20 בליגת העל: מכבי חיפה נוקמת בהפועל תל אביב

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Captain Canada, ‏25/1/13.

  1. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    מה אתה רוצה שיגידו באיגוד?
    כששופט לא נותן למשחק לרוץ אז בסדר אפשר לטפל בזה (לא שעושים משהו כי זה לא זוהר מספיק) כי מדובר בשיקול דעת, תאמין לי שהשופטים לא רוצים לאשר גולים מנבדל או מפנדל שלא היה.
     
  2. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    הקטר הירוק לא עוצר באדום. המשחק אתמול אולי לא היה משחק העונה של הליגה, אבל עבור מכבי חיפה זה היה ה-משחק.
    לא להאמין מה בנאדו מוציא מהקבוצה הזאת אחרי פתיחת העונה האיומה שלה מבלי לעשות שינויים בסגל.
    מקום שני בטבלה ומרחק 5 נקודות בלבד ממכבי ת"א, הכל פתוח ואל תספידו את הפועל ת"א כבר עכשיו כי היא לא אמרה את המילה האחרונה
     
  3. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    מה שיותר מצחיק זה שבמקום לחזק את הקבוצה בקשר אחורי נוסף, למרות שהיה ברור שאי אפשר להסתמך על דג'מבה דג'מבה עונה שלמה, הפועל מחתימה שחקן רכש בעמדת.. המגן הימני. לא חוטבה הוא הבעיה של הפועל העונה.
     
  4. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,561
    לייקים שהתקבלו:
    18,459
    יש להפועל לא מעט בעיות. חוטבה ועמדת המגן הימני היא בהחלט אחת הגדולות שבהן.
    לא שזה תירוץ למערך הגרוע שהוא עלה בו אתמול..
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://msc.wcdn.co.il/w/f-466/1437315-18.Xxx

    שלוש בראש. אבוקסיס הטקטיקן הדגול העלה מערך של שלושה בלמים והרי התוצאה: שלושה שערים של מכבי חיפה בנגיחות מתוך הרחבה. הפועל יורדת למקום השלישי ובמידה ונרשום הפסד שלישי ברציפות תוך שבוע וחצי, כלומר הדחה מהגביע במלחמת עולם שצפויה לנו בוסרמיל - העונה הזו תיגמר רשמית. השבוע פגשנו את בית"ר בבית ואת חיפה בחוץ והמאזן - שני הפסדים, הפרש שערים מצטבר של 5:0 ומצב אחד לגול בשני המשחקים גם יחד.

    חיפה רצתה את הנקמה לא רק על מה שקרה בסיבוב הראשון והשיגה אותה כמו שצריך. איפה בנאדו שהוא קלאסה של מאמן - ווינר, חכם, מנהיג, מחובר, סמל במלוא מובן המילה, ואיפה אבוקסיס - מתלונן, מתרץ, משקר, כבוי, לא מבין עניין. קטן ובוקולי עשו בית-ספר, חן עזרא תענוג ולחיפה יש הגנת ברזל, קבוצה לאליפות.

    אני אגיד לכם את האמת: נסעתי למשחק ואפילו לא התעצבנתי כי לא היו לי שום ציפיות לנצח. אם בעבר כשהפועל של גוטמן הייתה מפסידה ולא משנה נגד מי - הייתי לוקח קשה. והיום - להוציא את מכבי או בית"ר - ממש לא מזיז לי, אני אדיש וזה לא רק משום שהתבגרתי והבנתי מה סדר העדיפויות הנכון בחיים. זה משום שידעתי שכל הפסד של הפועל של גוטמן ההיא יהווה מכשול בדרך לאליפות שהיא חובה ולא מטרה; כי הפועל של גוטמן הייתה קבוצה אדירה שהיו לה 'תשובות' להכל והיא הייתה מוכנה לכל תרחיש; כזו שרשמה רצף של 31 משחקים ללא הפסד ופירקה את הליגה; כזו שזכתה בדאבל והייתה קבוצה מרתיעה. פחדנו ממנה ולא להיפך. הפועל הזו? סתם מביישת את הסמל. זו הקבוצה הכי גרועה, מעצבנת ומרוחקת שאני זוכר מאז שאהי הולך לבלומפילד ביחס לסגל השחקנים כמובן.

    יש שחקנים שלא ראויים ללבוש את החולצה. לא מעניין אותי כמה הוא נלחם - חוטבה המגן הכי גרוע בארץ, הוא לא שחקן כדורגל. וכשאני רואה אותו משחק באופן קבוע בהרכב זה מעלה לי בחילה, החולצה שלנו הפכה לקלה להשגה מידיי, אנחנו הפועל ת"א ראבאק! כמוכן אני מתחרט שלא לקחתי את הכדורגל ברצינות. הייתי מוותר על המכון כושר עכשיו והולך ומציע את עצמי. הרי אם חוטבה יכול אז גם אני.

    כבר תקופה ארוכה שהשחקנים יורקים לנו האוהדים בפנים. אתמול העידוד ממש לא היה עבורם אלא בשביל התחושה הטובה שלנו. כי נסענו עד לשם אז נעודד. כי הדיבורים על 'בית-קברות' בבלומפילד אחרי בית"ר הם שקר ולא פחות. יש מחשבות קלות לוותר על משחק הבית הבא מול מכבי נתניה, אבל אני מכיר את עצמי טוב מאוד ואני אמשיך ללכת אחריהם באש ובמים כי זה מה שאני אוהב.

    מה שכן, אני מקווה לראות חריש עמוק בהרכב, משהו שהיה צריך לקרות עוד הרבה קודם לכן. אז הפועל תהיה הרבה פחות 'סקסית', אטרקטיבית ומהירה על הנייר, אבל נראה קבוצה שיורדת לגליצ'ים עם טועמה ואבוטבול. גורדנה וממן שאיבדו אינספור כדורים ולא מראים מחוייבות צריכים להיזרק לספסל וגם עדן שרם צריך לשחק במקום תמוז שלא מרוכז אבל העיקר בחדר ההלבשה 'משתולל' או לפחות זה מה שמודלף לתקשורת. מילים טובות להרוש על הופעה סבירה וזה הכל. בקיצור, ההרכב: קליימן; מגן ימני, באדיר, סאבו, הרוש; נחום, דג'מבה, אבוטבול, טועמה; שרם ודמארי.

    אנחנו נצא מזה כי אנחנו הפועל ת"א, מועדון גדול, קבוצה גדולה, קהל אוהדים עצום, איך ראמון אמר לשחקנים היום "יש לכם עשרות-אלפי אוהדים שנושמים את הקבוצה כל רגע ואתם חייבים להם", עברנו משברים הרבה יותר גדולים. עם יוסי אבוקסיס זה ייקח פשוט יותר זמן...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/1/13
  6. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    דור נראה לי שאתה קצת מגזים.
    עם כל הכבוד לזה שאתם 5 ממכבי, גם אנחנו 5 ממכבי. יש לכם דרבי בעוד שבועיים. עד אז עם אבוטבול ודג'מבה דג'מבה במרכז המגרש אתם בטוח תראו טוב יותר. נוסיף לזה את בן חיים ואולי ורמוט, ואתם קבוצה שונה לגמרי. עדיין מכבי תבוא פייבוריטית ברורה, אבל ניצחון מקרי שלכם כמו בדרבי הקודם, ואתם בסך הכל 2 נקודות ממכבי. זאת נחשבת עונה גמורה?
     
  7. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,561
    לייקים שהתקבלו:
    18,459
    אני מסכים עם raulito.
    אבוקסיס לא מאמן וזו הבעיה הכי גדולה שלהם. בנוסף לזה יש להם בעיה במרכז ההגנה ובעיה קשה בעמדת המגן הימני.
    בנוסף, אני בכלל לא בטוח שאבוטבול יקבל את הקרדיט בהרכב. והוא צריך להיות באנקר בהרכב שלהם. אין להם אף קשר חכם אחר שיכול לנהל את המשחק. ממן הוא אוברייטד גדול וגורדנה זה לא הסגנון שלו (הוא מוכשר אבל הוא צריך מאמן רציני שילמד אותו שכדורגל זה משחק קבוצתי).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/1/13