מחזור 20 בליגת העל: נתניה מנצחת את בית"ר; תיקו אפס בין מכבי לבני יהודה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Blanco 7, ‏26/1/18.

  1. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    הפועל חיפה עם ניצחון ענק ומוצדק. לא משחק גדול שלה, אבל כן משחק שהגיע לה לנצח בזכות העקשנות והריכוז שמאפיינים אותה מתחילת העונה. היחידה שהצליחה לנצח פעמיים תוך כמה ימים את אותה היריבה וזה לא עניין של מה בכך.

    לו הייתי אוהד של מכבי חיפה, הייתי נמצא ברגשות מעורבים. מצד אחד, הקבוצה לא ניצחה. מצד שני, הקבוצה נראתה טוב יותר מכפי שהיא נראית לרוב. מצד שלישי, נראה שהמאמן החדש עובד על יסודות של קבוצת צמרת, אבל לא בטוח שזה מתאים למצב הנוכחי, בו מכבי חיפה צפויה לשחק בפלייאוף התחתון וכל משחק הוא מאבק מסוג אחר לגמרי ממה שהמועדון הכיר בעשרות השנים האחרונות.

    השחקנים של הפועל ב"ש באו לתת עבודה, אבל רואים שזה לא מה שהיה בשנה שעברה. המסירות לא תמיד מגיעות ליעדן, חסרה חדות בחלק הקדמי ובהגנה מפשלים מדי פעם. מבלי לראות את המשחקים של הפועל אשקלון, יש לי תחושה שהיא נמצאת בערך באותו המצב, סוג של הפועל ב"ש של התחתית, משמע שאלה בערך אותם שחקנים, עם אותו צוות מקצועי, אבל זה לא מצליח כפי שזה הצליח קודם לכן.
     
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,966
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    מגיע למכבי חיפה לרדת על המינוי הלא מקצועי של לוזון ומירידה שחר כבר לא יקום.
    אני לגמרי קונה ירידה כדי להפטר משחר.

    גם מה המועדון הזה ישן? מזמן היו צריכים להביא תחליפים לקלאוס וקאיו שהם מהזרים הגרועים ביותר שדרכו בכדורגל שלנו.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מבחינת יכולת התקפית אז באר-שבע אמנם לא בלבל של העונה שעברה אבל זה כן משתפר, רעננה לאחרונה באמת אגוז קשה לפיצוח, באר-שבע ספגה גול 'בדקה קריטית' כמו שאומרים וידעה להגיב והיו לה מספיק מצבים. וואקמה השתחרר להרבה מצבי בעיטה והיה קרוב מאוד וגם מליקסון נשחק ומאוד-מאוד מעורב. ריספקט גם לאייבינדר על שער גדול. לגבי ההגנה - הרבה מאוד מהשערים שהיא סופגת זו תוצאה של בעיית מיקום וזה קריטי מאוד לבלם מעבר לכך שברור שאלה שמשחקים עכשיו לא ברמה של צדק(מעולה בקנה מידה ישראלי) או ויטור. באר-שבע צריכה איזו התופצצות אחת, משחק שהיא תבקיע רביעייה-חמישייה - כדי לצאת מזה אולי. אבל טוב לראות שאפשר לספור את פקהארט והנה ברק בכר ראה שאתמול זה לא זה עם בן אז הוא ביצע חילוף והצליח.

    לא באמת עוקב אחרי אשקלון ברמה קשה אבל אני די מתחבר למה שאמרו עליה אתמול, נראה שהם ניסו לשחק קצת יותר יפה וזה פגע בהם. שער הניצחון של אשדוד אתמול זה ממש היפקרות מבחינתם ואשקלון לדעתי עם ניצחון אחד ב-14 המשחקים האחרונים - חרפה גדולה. בצד השני, לאשדוד אסור לעצור, היא צריכה להביא נקודות בבית ואהבתי את הראיון של קינדה, עם הרבה חיוך וחן.

    לגבי מכבי חיפה אמנם זה מאמן חדש שנמצא בקבוצה כמה ימים אבל הגיע הזמן להפסיק לחפש נק' אור בכוח והיא צריכה נקודות אמיתיות לדעתי. גם בסיבוב הקודם היא פיגרה ולא הפסידה למכבי פ"ת. רוקאביצה בכושר טוב וגם אלברמן השתפר אבל זה לא מספיק ואני חושב ששלומי אזולאי חייב פשוט חייב לשחק, היחיד שיודע לעשות משהו בקבוצה הזו מול משחק הגנה עומד. דוס-סאנטוס פתח את העונה לא רע אבל כעת הוא מתחרה עם רמי גרשון על תואר הבלם הגרוע. מעבר ליכולת קבוצתית וזה, צריך לזכור: ההבדל בין לשחק כאחד משלושה בלמים לבין צמד בלמים, וכמובן השינוי הגדול בקבוצה.
     
  4. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    יש לכם בשבת את בית"ר בטדי, 3 נקודות שיעזרו לכם במאבקי התחתית.
    לפני שאומרים שאני מנחס, עם יד על הלב מתישהו פגשתם את בית"ר כאשר הייתם במשבר ולא ניצחתם? אחד מחוקי הטבע של הכדורגל הישראלי.
     
  5. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    אנחנו נראים כמו קבוצה שיכולה לנצח את בית''ר? ועוד בטדי?
     
  6. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    רק בסיבוב הקודם הם פגשו אתכם במשבר ולא נצחו.

    הקבוצה שהם תמיד מנצחים כשהם במשבר זו הפועל תל אביב.

    אפילו כשאנחנו בלאומית הם הצליחו "לצאת מהמשבר נגדינו" העונה.
     
  7. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771










    ואפשר ללכת עוד המון אחורה, לאורך שנים קשה לבית"ר לנצח את מכבי חיפה כאשר היא פייבוריטית.
     
  8. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,966
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    הניצחון האחרון בטדי שהיה בפוקס מוחלט עשה נזק גדול. הביא פליי אוף עליון שם התבזו קשות. אלמלא הניצחון לוזון אולי לא היה ממשיך לעונה הנוכחית.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אין לאף-אחד ספק מי קבוצה טובה יותר וזה היה ככה גם בשנה שעברה, אבל יש נפילות. בטח כשקבוצה אחת להוטה לנצח כדי להשיג את המטרה, ויש לה מטרה - לא חשוב שהיא מטרה מעפנה שמזהמת את הסמל ומבישה את המועדון - לבין קבוצה שאין לה על מה לשחק. לפעמים קשה לשחק טוב גם נגד שם גדול למרות שהקהל מגיע בהמוניו. בית"ר של אז זו לא בית"ר של היום מבחינת דבר אחד - צבירת הנקודות. בית"ר הייתה אז במקום שלישי - מרחק עצום ממקום רביעי ומרחק עצום מהמקום השני באותה הנשימה. היום היא חלק ממאבק האליפות ובעוד שכולנו מהמרים שהפועל חיפה אומרת שלום תוך 2-3-4 מחזורים - בית"ר יכולה להישאר צמודה.

    בשנים האחרונות בית"ר עושה את המוות למכבי חיפה וגם למכבי ת"א אבל הבעיה מבחינתה שהיא הפסידה לשתיהן במשחקים החשובים באמת - השלבים הגבוהים של גביע המדינה.
     
  10. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    https://scontent.ftlv4-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/19961209_1562434293811693_4345827212150361426_n.Xxx?oh=d859e53598867f2884c04d7ae0f737a0&oe=5AE127BE

    המשחק המרכזי שינעל את המחזור ה-20 יפגיש את מכבי נתניה ובית"ר ירושלים.

    חודש מאכזב עבר על מכבי נתניה שרשמה 4 משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון יחד עם הדחה מאכזבת מהגביע באמצע השבוע האחרון. היהלומים שרוצים להבטיח במהרה מקום בפלייאוף העליון כדי לסמן וי על עונה מוצלחת מצידם יודעים שניצחון מחר על בית"ר יכול לשנות לגמרי את המומנטום השלילי שנוצר. צמד המאמנים סלובודן דראפיץ' ושי ברדה יחסרו מחר את בראנקו ורגוץ', אלחסן קייטה ולאנדרו ריביירו הפצועים, גם עדי קונסטנטינוס ובן צעירי שקיבלו הודעת שחרור לא יכללו בסגל ומי שעדיין בספק הוא עלי מוחמד שבכל מקרה לא יפתח אבל עשוי להיכלל ב-18 שיתלבשו למשחק.

    הרכב משוער:
    דני עמוס - טים הויבאך, דודי תירם, ויקי כחלון, חגי גולדנברג - דן גלזר, ניקו אולסק, אביב אברהם - ערן לוי, דיא סבע, דידייה קוגבניה

    בבית"ר ירושלים רועש כרגיל והפעם סיפור יוסי בניון. הקשר הותיק החליט לעזוב בסוף השבוע האחרון את בית"ר בפרשיה בהחלט מביכה עבור המועדון שממשיך להתנהל בצורה לא ברורה. למרות הבלאגן בבית"ר הקבוצה עדיין חזק בצמרת וניצחון מחר בנתניה ישאיר אותה דבוקה למכבי ת"א והפועל ב"ש שמובילות את הטבלה. מלבד בניון שעזב גם עידן ורד ודוד קלטינס הפצועים לא יעמדו לרשותו של בן-זקן. אריק סאבו שחוזר מהשעייה ארוכה יפתח בהרכב וכמוהו גם אופיר קריאף שהצטיין בניצחון על סכנין.

    הרכב משוער:
    בוריס קליימן - מיקי סירושטיין, טל כחילה, אנטואן קונטה, מרסל הייסטר - קלאודמיר פריירה, אופיר קריאף, אריק סאבו - אנתוני וארן, חן עזרא, איתי שכטר

    */aaa031
     
  11. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    כמה שחקנים מושאלים ממכבי תל אביב לבני יהודה? זה מרגיש כאילו כל חילוף של אבוקסיס היום (פלוס יונתן כהן שבהרכב) הוא מושאל ממכבי...
     
  12. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    כדורגל פשוט בדיחה.
    מספרת דרדלה של שמש, שחקן הגנה של קריית שמונה מחכה 2 דק בערך עד שהכדור יגיע אליו כדי שיוכל להרחיק מהקו, ואז זועבי השוער מחליט לזנק בוירטואוזיות, להוציא את הכדור מהראש של שחקן ההגנה שלנו ולהכניס אותו לחיבור.
    שער עצמי של שוער חלש. שברוב חוצפתו כעס על המגן אחר כך.

    נ.ב
    לליגה הישראלית האסלבנייק חתיכת שחקן. לא שזו חוכמה מול ההגנה ליגה ז של סכנין.
     
  13. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    איזה אפס סילבס הזה אה?
    מתי מפטרים אותו?
     
  14. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    מי אמר לפטר את סילבס?
    אמרו שק״ש מאכזבת העונה. מה זה אמרו? סילבס אומר את זה בעצמו.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  15. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    כשתסתיים העונה יהיה אפשר לקבוע עם הקבוצה מאכזבת או לא. כרגע, הם פחות או יותר איפה שהם צריכים להיות.