מחזור 20 בליגת העל: נתניה מנצחת 0:2 את מכבי חיפה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏20/2/09.

  1. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,799
    לייקים שהתקבלו:
    5,897
    לפני שיהיה לי מה להגיד על קבוצתי, אל תדאגו אלה לא יהיו מלים חמות, הרשו לי קודם כל לפתר לכם חצי מהחידה. למה מכבי חיפה עדיין מובילה את הטבלה? פשוט מאד. מכבי נתניה ניצחה היום קודם כל בגלל ההגנה של מכבי חיפה. כשדווידוביץ עושה שטויות כאלו (הבעיטה של שכטר אפילו לא היתה בעיטה אלא פאס!!!), קולמה לא יודע לנגוח כדור פשוט אז למכבי נתניה מאד מאד קל לעשות במחצית השנייה בונקר שמתאימה לנאצים בחופי נורמנדי...

    מכבי נתניה לא נמצאת היום מעל לקבוצה שלי כי ברב המשחקים בליגה היא צריכה ליצור לחץ רצוף על הגנת היריבה ע"י כדורגל אמיתי. את זה היא לא יודעת, חד וחלק. מתיאוס מבחינתי מאמן מצויין כי הוא מוציא מהקבוצה שלו 110 אחוז. שכטר? שחקן נחמד, אבל כמו 99 אחוז מהמקרים העיתונות והאוהדים הישראליים מגזימים ביכולת ובעיקר במנטליות של כל כשרון העתידי. שכטר תותח, בוזגלו מלך וגולסה כבר הפך בכרמל למשיח. לפי מה שאני ראיתי שכטר קודם כל בחור עם חתיכת אגו ולדעתי מתיאוס חושב שהוא עצלן. שכטר לבטח רץ אחרי כל פריחה בעיר בשביל שתהיה לו דוגמנית כחברה. לעבוד קשה באימונים? דורטמונד רוצה אותו? אז כדאי שיזיז את התחת כי במערב אירופה לא אוהבים עצלנים...לרונאלדיניו אולי נותנים הנחות מסויימות, אבל אפילו בברצלונה כבר נמאסו ממנו. עם כל הכבוד לשכטר, מדובר בשחקן נחמד, לא יותר אז כדאי שיתחיל באמת להשקיע אם יירצה לעשות קריירה טובה באירופה!

    אז מה נתניה כן? קבוצה מאומנת ומסודת להפליא. את זה רואים גם בהפועל ת"א, אבל אנא אבירם היא לא קבוצה יותר איכותית ממכבי חיפה. מכבי נתניה ביחד עם הפועל ת"א קבוצות מאומנות היטב עם דגש על משחק ההגנה, אבל לדעתי הפועל ת"א הציגה בשבועות האחרונים משחק הרבה יותר משובח ממה שראיתי כל העונה מהצהובים מעיר היהלומים.

    עכשיו לקבוצה שלי...חשבתם שאני פה קודם כל בא לרדת על מכבי נתניה? טעיתם. מה אתם רוצים לשמוע?
    קודם כל אלישע לוי קיבל היום בפעם השני בראש ממאמן נתניה. אחרי חצי שעה כשכולם ראו שההגנה פשוט הגנת ליגת א' למה רק מכניסים את אלון חרזי במחצית? במהלך המחצית השנייה נתניה הגיעה להזדמנות אחת אמיתית (שכטר השתחרר מצויין מחרזי ורצה לפרגן כמו שצריך. ברקוביץ צריך להפסיק לרדת על שחקנים במצב הזה כי הפטפטן הזה כשחקן תמיד העדיף למסור מאשר לבעוט. מה לעשות ברקוביץ לא ידע לבעוט...). עכשיו מה אני דורש? חרזי לאלתר בהגנת קבוצתי. דבר שני, אנדרסון ווסט לספסל ולתת לבחור דקות כשאנחנו מובילים בבטחה. האם הוא רק בן 19? יכול להיות שהוא סובל מקשיי התאקלמות ולכן עושה כל כך הרבה טעויות. אני בהחלט לא הייתי מחמיר איתו יותר מדי כי בסה"כ דווידוביץ' וקולמה עשו טעויות הרבה יותר גדולות! מסיללה שחקן בינוני, אבל אם יש לכם לכם מועמדים יותר טובים אז שהמאמן יקשיב לנו קצת.

    הקישור/התקפה: אלישע לוי צריך קודם כל להעיף את קולמה לספסל. אני פשוט לא אוהב את השחקן הזה, היה טוב בסכנין? יופי, מכבי חיפה זאת לא קבוצה תחתית...רפאלוב? תן לגולסה לחזור להרכב כי רפאלוב כנראה עסוק בדברים אחרים. בוקולי היה היחיד היום שהיה בסדר, עליו אין לי יותר מדי מה להגיד. אוסיי רנפורד? בוא שים אותו כחלוץ שני, בכנף מתבזבז. ברקוביץ' יכול לטעון עד מחר שהוא שחקן כנף, אבל לדעתי הוא לא. פאנטיני? לספסל ומיד. לא תורם בדבר.

    יניב קטן, המנהיג הבלתי מעורער של הקבוצה? גם הוא לא בא ברב המקרים לעבודה. היום אינספור דריבלים מיותרים שבסוף הלכו לאיבוד. אין ספק שיש לו מה להציג, אבל במשחקים גדולים בנתיים חושך.

    ולסיום עצה קטנה לאלישע לוי. אנא הפסק עם הקטע של החלוץ האחד, השתמש בחלוצים שלך כמו שצריך. אפילו כשעוד יכולנו לחזור למשחק מתעקש המאמן לא לשנות שום דבר בשיטת המשחק. בעזרת הרבה טמטום עזרנו היום למכבי נתניה בצדק לנצח.

    בשבוע הבא ניצחון דחוק בקרית שמונה, מכבי חיפה לא מסוגלת לתת הצגות, אבל בוא נראה את נתניה מנצחת בירושלים (את זה היא אך ורק תעשה עם כדורגל הגנתי) והפועל ת"א סוף סוף מחליטה לשחק יותר על ההתקפה המצויינת שלה. מבחינתי להפועל ת"א יש את כל הכלים בשביל לעקוף את מכבי חיפה, אבל גוטמן ייצטרך מדי פעם לוותר על הפחד שלו לתקוף. האם גוטמן באמת יכול לתת להתקפה שלו לקחת אליפות או שמא נראה אלופה מסכנה?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/2/09
  2. VaN Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/04
    הודעות:
    1,305
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם פאנטיני וגם מסיללה שחקנים מספיק איכותיים בשביל לעזור לקבוצה לקחת אליפות.
    כמו שכבר נכתב פה, לא נותנים לפאנטיני את ההזדמנות להוכיח את עצמו בתפקיד הטבעי שלו ומשאירים אותו בודד בחוד.
    מסיללה כבר הוכיח את עצמו בשנה שעברה והשנה, יחד עם הקבוצה, הוא ירד ביכולת. אני מאמין שניצחון או שניים יעזרו גם לו להראות יותר טוב.

    כרגע זה לא נראה טוב, אבל אני חושב ומקווה שאלישע ידע לעשות את השיטה של המשחק ואולי אז הוא יפסיד להתפלא איך אןי לקבוצה משחק אגפים כשהוא משחק מתחילת העונה בלי שחקן כנף טבעי אחד.
    אני עדיין חושב שהעברה של קטן לאגף תעשה לחיפה רק טוב. הוא כבר הוכיח שהוא משחק שם טוב וגולסה/גאדיר/רפאלוב/ראנספורד שישחקו בעמדה של קטן או בעמדה קידמית יותר יהנו מיותר חופש ולפי דעתי ישפרו את הקבוצה המון בצד ההתקפי.
     
  3. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    VaN,
    עם כל הכבוד לזה שמסיללה היה טוב בעונה הקודמת, היכולת שלו כרגע מתחת לכל ביקורת יחסית לתרומה שזר אמור להביא. לאליפות זה מספיק, אבל אני בספק גדול אם זה שחקן שצריך לתפוס מקום של זר במכבי חיפה.
    הדבר היחידי שעוד מציל אותו מבחינתי זה העובדה שקשה מאד למצוא מגן שמאלי. נכון שכרגע עם איך שמסיללה נראה גפני כבר לא נראה כאופציה כ"כ נוראית, אבל לדעתי עדיין אי אפשר לסמוך עליו. בקיצור, אם לא יקרה משהו יוצא דופן, התלבטות לא קטנה לאלישע עם מסיללה בקיץ. לגבי פאנטני- יכול להיות שאתה צודק עם השיטה של השני חלוצים, אני מאד מקווה שעוד נצליח לזכות ולראות אותה העונה.
     
  4. VaN Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/04
    הודעות:
    1,305
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דווקא בגלל הניסיון שלנו עם זרים צריך להשאיר שחקנים כמו מסיללה לדעתי.
    אם שחקן הוכיח שהוא יכול לתת משהו ששחקן ישראלי לא יכול לתת חייבים לתת לו צ'אנס ולהשאיר אותו בקבוצה.
    אני בטוח שאני לא היחיד שראה את הכשרון שלו בשנה שעברה ובקבוצה עם משחק אגפים הוא יבוא לידי ביטוי הרבה יותר.

    תמיד היה ברור שמבחינה הגנתית הוא צריך להשתפר אבל לפי דעתי הוא נותן ערך מוסף לקבוצה, והמהירות שהוא מוסיף מאחורה יכולה לעזור לצמד האיטי שלנו בהגנה (ולא משנה איזה צמד ישחק, כולם איטיים) אם הוא ילמד להתמקם יותר טוב.

    אני חושב שאחד הדברים המרכזיים שהביאו לקבוצה את ההצלחה שלה היה היציבות. שחר לא נוהג לעשות מהלכים קיצוניים ומנסה לתת שקט למערכת והדרך הזאת מוכיחה את עצמה למרות הפאנצ'רים בדרך (ומבחינתי אלישע בקבוצה כדי לסתום הפאנצ'ר שהשאיר רוני לוי, משהו זמני).
    אין לי ספק שיש לקבוצה סגל לאליפות, ואני חושב שצריך לתת לאלישע זמן וגיבוי כל עוד הוא בתפקיד ובסוף העונה להגיע למסקנות לגביו כמו לגבי הזרים ושאר שחקני הסגל.
    עד אז אני אמשיך להעביר ביקורת ואחכה לשינוי.
     
  5. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    המשחק הכי גרוע העונה של מכבי חיפה by far, גועל נפש צרוף. רמה כזו ירודה, משחק ברמה של ליגה ג'. גם היריבה לא הבריקה בלשון המעטה אבל עדיין היה מגיע לה לנצח ועוד בפער גדול יותר, אם איך שנראינו היום גם בית"ר חיפה היו מפרקים אותנו. רק בוקולי ואפק נתנו משחקים סבירים יחסית, כאלה שיכולים לזכות אותם ב-4.5/5 בעיתון, כל היתר מתחת לכל ביקורת. מהשוער מספר אחד אעלק למנהיג אעלק יניב קטן. יותר גרוע מזה לא יכול להיות.

    אתם ראיתם את מה שהילד אוראל דגני עשה לקראת סיום המשחק? עם ה"פציעה" הקשה שלו שאחריה הוא התגלגל חזרה לתוך המגרש כדי לגרום למשחק להיעצר? אני ראיתי שהוא עשה את זה עוד לפני הריפליי, ואני מאוד שמח שמנשה משיח ראה את זה ושגם המצלמות קלטו את זה. התנהגות מבזה ובלתי-ספורטיבית בעליל, כשהראו את זה בריפליי הרגשתי כמו שמראים סרטים שרואים בהם איך החמאס רואה רקטות מתוך בתי ספר וגני ילדים.
     
  6. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,799
    לייקים שהתקבלו:
    5,897
    תצחקו איתי לרגע. קראתי עכשיו את זה:
    http://www.sport5.co.il/articles.aspx?fold...d=54703&lang=HE

    קודם כל כמה תיקונים. אני לא מומחה גדול לעניין הזה, אבל לדעתי האדון הנחמד לא כל כך מבין את ההבדל בין ההופעות ב'שאנז אליזה' לבין מופע חשפנות בארץ. המולן רוז' היא מקום שבה מציגים מופעות עם רדקניות חשופות שדיים, אבל זאת היום לדעתי כעיקרון לא מופע אירוטי. בויקיפדיה יש הסברים על המקום. אני ביקרתי כילד בשאנז אליזה ומשום מה ראיתי רק חנויות רגילות, מסעדות יקרות מאד, אבל בחלק המרכזי לא ראיתי מקומות כמו שהאדון רוצה לספר לנו.

    לדעתי האדון הנחמד פשוט רוצה שהשחקנים יבלו במועדון חשפנות רגיל. מבחינתי אחלה, אבל שלא יעשו את זה במסגרת הקבוצה. מה יקרה בפעם הבא? אורגייה קבוצתית למוטיבציית יתר או משהו כזה? לדעתי מדובר בחובבנות מגעילה שלא תורמת לדבר. אגב מה יגידו הנשים/חברות על בילויים כאלה?

     
  7. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    שלו לא משחק? דדי על הספסל? דגני מגן ימני וסבן שמאלי? כנפו משחק? סיאבונגה?? נו באמת מתיאוס, מה אתה עושה? איך אתה מעז לפתוח בלי שלו? רק בגלל זה אתה צריך ללכת הביתה, אוהדים טענו. הם הרי מבינים טוב ממך. הם נמצאים באימונים, הם יודעים מה כושרם של השחקנים. וברצינות, מתיאוס הוכיח, שוב, עד כמה ענק הוא, ועד כמה יש לו ביצים. מי שטוב באימונים משחק! מי שמתאים לשיטה מסויימת מול קבוצה מסויימת, משחק! סיאבונגה (איזה החצמה!), סתם היום פיות לדי הרבה אנשים. אוקיי, הוא לא ג'ובאני רוסו, אבל בהחלט מדובר בשחקן שיש לו כדורגל, יודע מה הוא עושה על המגרש, ושחקן די טוב, בטח ביחס לזמן שהביאו אותו (ינואר למי שלא הבין).

    משחק מלחמה יוצא מן הכלל של נתניה. אני מסיר את הכובע בפני כל השחקנים על המאמץ שהם נתנו והאושר שהם הביאו לנו. לפני המשחק אמרתי שלא משנה מי משחק, אנחנו צריכים לנצח, כי חיפה, עם כל הכבוד, לא שווה הרבה מול הקבוצות הגדולות (על הקטנות היא יודעת לחגוג). המשחק הזה הוכיח, שוב, שנתניה קבוצה חזקה יותר, ולפחות בהשוואה מול חיפה, אנחנו עולים עליהם.

    בלאנקו ממשיך להיות יציב בקישור, גזל לא במשחק הכי גדול שלו, אבל כל הכבוד על הלחימה. אני רוצה להתייחס לשני שחקנים ענקיים :חיימוביץ ומרין. הראשון הוכיח עד כמה הוא חשוב בהגנה, וכמה הבדל הוא עושה כשהוא משחק. פשוט בלם נהדר. רציתי להתייחס גם למרין, אבל נגמרו לי על המילים עליו. שחקן ענק!

    שחקן נוסף שמגיע לו תשבוחות הוא איתי שכטר, שלמרות החמצות ענקיות (אם רק היית סקורר, כל הליגה הזאת הייתה קטנה עלייך), היה חלק מרכזי בניצחון, וחגג על ההגנה של חיפה. אבי כנפו תרם את שלו במחצית הראשונה, ובשנייה נעלם. הוא עשה את שלו. דגני וסבן גם כן עשו את שלהם ונתנו את כל מה שיש להם.

    המשחק בקלות היה יכול להיגמר ב - 5-0 לנתניה, ורק המזל מנע מחיפה תבוסה מוצדקת.

    עוד מילה קטנה לכל אותם "פרשנים": אין לכם מושג, לא היה לכם ולא יהיה לכם. מתיאוס הכניס לכם שוב, וכמה שזה כ י ף!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/2/09
  8. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אלישע חייב להעיף מההרכב את מסיללה וווסט ובכלל מהקבוצה.

    ההרכב צריך להראות ככה.

    אפק,קרופניק,דקל,גפני.
    רפאלוב בוקולי כיאל קטן
    ארביטמן ופנטיני

    קולמה אחרי הביזיון של היום צריך לרדת למשחק אחד לפחות לספסל בשביל לתת צ'אנס נוסף לכיאל.
    ואנדרסון צריך לתת צ'אנס לדיילת במטוס לתת לו לבחור בין קולה לפפסי,תצוגת נפל כזאת של בלם לא ראיתי הרבה זמן.
     
  9. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    בדיוק ההרכב שחשבתי עליו(אפילו הנימוקים...) חוץ מגפני.
    אני חושב שקרופניק יהיה עדיף על חרזי כבלם ולגבי קולמה- למרות הסיכון ההגתני שזה יצור, הוא צריך לצאת לכמה משחקים מההרכב לטובת כיאל(בדיוק כמו שהאחרון יצא כשנכנס לכושר לא טוב) ובנוסף לכך, אני חושב שאם מסתכלים על שני הסיבובים האלה מבחינתי קולמה עצמו הוכיח שהוא לא מספיק טוב ולא מתאים לעמדה כ"כ חשובה במכבי חיפה ובהחלט אפשר למצוא שחקן יותר איכותי ממנו. לא מאמין שהסיבוב האחרון ישנה את הדעה שלי לגביו.

    לגבי שינוי שיטת המשחק אין מה להסביר, זה פשוט דבר הכרחי.

    את המסקנות לגבי מסיללה ופאנטני אני אשאיר לשלבים יותר מאוחרים. לך תדע, אולי אלישע סוף סוף יתעשת, אפשר עדיין לתת להם סיבוב של צ'אנס אחרון.
     
  10. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    הנצחון לא הפתיע אותי. הפתיעה אותי הקלות. לא היה לנו בכלל משחק אגפים ורוב שחקני החלק הקדמי בכלל לא חשבו לפני חודשיים שיצא להם לשחק אחד עם השני בגלגול הזה ועדיין יכולנו בכיף להשחיל לירוקים עוד כמה חתיכות. למכבי חיפה אין הגנה וקשה לה מול קבוצות גדולות, אבל זה לא אומר כלום על המשך הדרך. עובדה, מכבי נתניה לקחה לה 6 נקודות, אך היא עדיין מסתכלת עליה מלמטה.

    הנצחון היום מחזיר אותנו לחיים ובגדול, אך כפי שכבר כתבתי כאן, זה לא שווה כלום אם לא תהיה המשכיות. אנחנו צריכים לנצח במחזור הבא את ביתר ירושלים בטדי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/2/09
  11. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למה גפני?כי מסיללה האפס הזה לא ראוי ללבוש את החולצה שלנו.
    לבנאדם יש 20 משחקים העונה ו-0 בישולים או שערים,כל פעם שהוא מקבל את הכדור אתה יודע שב-95 אחוז מהפעמים הוא לא יידע מה לעשות איתו כי הוא לא יודע למסור טוב או להגביה,אין לו טכניקה.
    אז אני מעדיף לתת צ'אנס לגפני,שחקן שלפחות יודע להגביה טוב ויודע לעשות הגנה טובה.
     
  12. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    לא סתם זרקו אותו מבית"ר, אי אפשר לסמוך על שחקן כמו גפני. בתור מחליף הוא סביר, אבל בתור שחקן הרכב הוא מגן בינוני שלא רק שהוא לא מוסיף יותר מדי למשחק, הוא גם יכול בקלות להיפצע לתקופה ארוכה ולהשאיר אותנו בלי מגן מחליף. חוץ מזה, אל תשכח מה קרה בפעם האחרונה העונה שהוא קיבל צ'אנס... ועם כל זה, אני חושב שאם לא יחול שיפור ביכולת של מסיללה בסיבוב האחרון כבר לא תהיה לנו ברירה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/2/09
  13. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא אומר לתת לו את המושכות בעונה הבאה,אבל אי אפשר לדעת אולי הוא יהיה טוב בשבילנו בהרכב?איך נדע את זה אם לא נשים אותו בהרכב.
    וזה לא שיש לנו עילוי על המגרש,מסיללה איך שהוא משחק כרגע לא ראוי להיות בסגל.
    20 משחקים ואפילו לא שער או בישול והוא ממש לא מחפה על זה עם הגנה כי גם שם הוא בינוני במקרה הטוב.
     
  14. N כמוני Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/05
    הודעות:
    1,064
    לייקים שהתקבלו:
    30
    משחק רע של מכבי חיפה אתמול.
    אני לא הבנתי מלכתכילה מדוע הביאו את אנדרסון ווסט.בלם שמגיע בינואר גם כך יתקשה להשתלב עם שאר הקבוצה,מה גם שמדובר בשחקן צעיר ולא מנוסה.אין לי מושג איך הוא הרשים במבחנים,כי מהמשחק הראשון שלו מול הכח אני רואה רק תצוגות נפל.אני מקווה שהיום נפל לאלישע האסימון ולא נראה אותו יותר בהרכב עד סוף העונה.
    מסיללה לא מצליח לשחזר את היכולת שלו מהשנה שעברה,אבל אני לא מצטרף אליכם בדעה שצריך לספסל אותו.אני עדיין חושב שהוא שחקן מוכשר שעולה על גפני ביכולת,הבישולים שלו עוד יגיעו,אבל חשוב יותר שיעשה קודם את העבודה שלו בהגנה.
    גם קולמה מאכזב ואני חושב שהגיע הזמן להוריד אותו לספסל.כיאל ובוקולי יכולים לעשות עבודה טוב באמצע.זה לא יהיה מושלם,אבל מספיק לאליפות.
    לדעתי החלק ההתקפי של מכבי חיפה הוא מוכשר וטוב ורק צריך לקבל צ'אנס.אין מה לשים את ארבייטמן,ראנספורד וגאדיר באגף.חיפה צריכה לפתוח עם 2 חלוצים.
     
  15. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,627
    לייקים שהתקבלו:
    9,788
    אלישע לוי הוא אולי אחד המאמנים הנחמדים ביותר שיש בליגת העל , אבל לאמן את את הקבוצה השניה הגדולה בישראל זה גדול עליו.
    אלישע טועה יותר מדי , למשל עם החלוצים , לפתוח עם חלוץ אחד שיש לך כל כך הרבה כלים התקפיים: קטן, פנטיני , רנספורד , ארבייטמן , גאדיר , גולסה זה פשוט פשע , אלישע יכל לסיים את סיפור האליפות בדצמבר אם היה מגדיל ראש ותופס אומץ אב הוא העדיף לסמוך על פנטיני שאתה לא יודע מה תראה ממנו בכל משחק.
    ווסט לא נחוץ כרגע להרכב וגם אם בחיפה טוענת שהוא כישרוני ויהיה בלם ענק שיתחילו איתו קודם מהספסל , אין מצוקת בלמים בקבוצה של לוי ו-ווסט יכול להרוס לה את העונה.
    קטן לא יוכל לסחוב את חיפה עונה שלמה הוא פשוט לא טוב מספיק חבל שהירוקים מבינים את ז רק במחזור ה-20.
    בנוגע לנתניה , שמעתי שלותר מתיאוס אמר שכרגע הם לא מדברים על אליפות...וואלה , אז מתי תדברו , ניצחתם את מוליכת הטבלה הפער הוא 3 נקודות ויש עוד סיבוב שלם לשחק.
    מכבי נתניה היא כרגע השניה בטיבה מבין 3 המובילות אבל קשה לי לראות אותה מנצחת בטדי , הפעם האחרונה שנתניה ניצחה שם את בית"ר הייתה ב2003 במחזור האחרון מול הנוער המחוזק של בית"ר.