מחזור 20 בליגת העל: 3:3 מטורף בין הפועל ת"א לנתניה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏29/1/10.

  1. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה באמת לא משנה מה קטן אמר, ואם הקדיש את הנצחון לשחר או לחתול שלו. מה שרואים זו קבוצה מקצוענית שעושה את העבודה. לא יותר מדי, רק מה שצריך, ומה שצריך זו אליפות, ושום דבר לא יכול, כך נראה, לעצור העונה את חיפה מלקחת אליפות. יש לי את התחושה שאירוע דומה בהפועל ת"א לא היה "מוחלק" מהר כל כך.
    וגולסה? אני שמח עבור כל שחקן כדורגל ישראלי שיוצא לחו"ל ועוד יותר עבור אלה שמצליחים. דרך, לא דרך, אם גולסה אכן ישחק בלאציו אז כל הכבוד. גולסה אינו יקר ללבי, הכדורגל הישראלי כן. שחקן ישראלי בליגה האיטלקית זה משהו שהיה לנו רק פעם אחת, ולמרות הירידה ברמה בליגה, ולמרות שזו לאציו ולא א.ס, זה קידום משמעותי
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/2/10
  2. Ariel Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    2,399
    לייקים שהתקבלו:
    91
    באר שבע לא קבוצה חלשה, אלא קבוצה עם מאמן אפור.

    אי אפשר להגיד על קבוצה עם קאלה, סוארס, אדאמו, רביבו, מליקסון ובדש חלשה.

    אני לא מסכים שהמשחק בין הפועל ת"א לנתניה הוא אחד הגדולים. קונצרט כדורגל צריך לבוא מצד 2 קבוצות ולא נאיביות אדירה של אחת מהן. לא מזמן היה משחק בצרפת שנגמר ב5-4 עם שערים לשתי הקבוצות בתוספת הזמן. זה נקרא משחק גדול.
    תצוגות כמו של הפועל- נתניה יש כל שבוע בליגות הנידחות והחלשות באירופה.
     
  3. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    קבוצה עם מאמן טוב יכולה להיות מצוינת גם בלי רביבו מליקסון וקאלה. אבל הפועל באר שבע היא קבוצה חלשה לכל הדיעות - קבוצה לא מורכבת רק משחקנים, אלא גם ממאמן.
     
  4. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תצוגות כמו של הפועל-נתניה אין בכל שבוע בליגות החלשות והנידחות. זה היה משחק טוב עם נאיביות של שני הצדדים אבל גם גדולה של שני הצדדים. לפעמים מספיקות גם עשרים דקות כדי להפוך משחק רגיל לגדול. רק להזכיר לך מליגות פחות חלשות ונידחות: ארסנל וליברפול סיימו בתיקו 4:4. צ'לסי וליברפול בליגת האלופות גם כן 4:4. אז אולי המשחק הוא לא אחד הגדולים, אבל הוא די גדול.
     
  5. Ariel Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    2,399
    לייקים שהתקבלו:
    91
    כמובן שכדי לחזות במשחק רב שערים מחייב שתהיה מנת נאיביות על הדשא מצד שתי הקבוצות.

    הכוונה שלי שקאמבקים כאלה יש כל שבוע בליגות הנידחות (בעיקר בגלל מכירות והימורים). קבוצה שחוזרת מ0-3 ל-3-3 לא ראוי להיכנס לקטגוריה של "משחקים גדולים", גג למדף של "קאמבק".

    אני מתכוון שמשחק גדול מצריך הרבה יותר ממהלך עניינים שכולל יתרון 0-3 של קבוצה ו3-3 בסיום, ההיפך הגמור ממה שהיה בליברפול-צלסי וליברפול-ארסנל.
     
  6. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    בנוגע לכדורגל:
    - הרבה אנשים אומרים שמכבי ת"א לא מתקרבת להפועל ת"א אבל היא כבר במרחק של שתי נקודות ממנה, ועל פי שיטת לוזון זו רק נקודה אחת. אז אולי הפועל ת"א מורכבת משחקנים יותר טובים ומשחקת כדורגל טוב יותר אבל השחקנים של אבי נמני לא פחות מוכשרים ויעילים.
    - קאמבק ענק של הפועל ת"א מול נתניה אבל בסופו של דבר היא השיגה רק נקודה בעוד שמכבי חיפה ניצחה והגדילה את הפער, כך שאפילו אפשר לומר שזו תחושה של הפסד מבחינת הפועל. מכבי נתניה הבקיעה שלוש שערים בבלומפילד מול ההגנה של הפועל ת"א שטובה העונה(אבל כנראה מסתבר שזו לא ההגנה אלא אניימה) אבך בסופו של דבר חזרה הביתה רק עם נקודה... אבל זה גם לקח טוב לצעירים החסרי ניסיון, בפעם הבאה הם ידעו לשמור על התוצאה.
    - דרגו יבריץ' שוער ענק. הוא עשה אצלנו שנתיים יפות מאוד והציל אותנו מאינספור מצבים ועכשיו הוא עושה את אותו דבר במכבי פ"ת.

    ועכשיו לצערי להרבה שלא קשורה לכדורגל:
    נמחקו כאן הרבה הודעות שקשורות לבעיות השיפוט. אני לא אומר שאסור לדבר על דברים כאלה אבל לא צריך להיגרר לויכוחים מטופשים לאורך עמודים שלמים... אנחנו לא רוצים למחוק כל תגובה שקשורה לשיפוט, אבל אם הסיפור הזה שוב יחזור על עצמו, לא נחשוב פעמיים. לתשומת ליבכם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/2/10
  7. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,251
    לייקים שהתקבלו:
    953
    ברק ובנאדו לק יבלו השבוע כרטיסים כך שהם ישחקן מולכם כמעט בוודאות, למרות שזה לא משנה, כל עוד שום על הקווים גם בלי קטן, קולמה ומסיללה, 0פשוט כי אצלנו אין מאמן שיסגל שיטה לקבוצה ומול קבוצה כ"כ מסודרת מול מכבי חיפה הסיכוי שלנו לנצח הוא לא גבוהה למרות שבמשחקים גדולים במיוחד ב"טדי" בית"ר יכולה להתעלות.
     
  8. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,254
    לייקים שהתקבלו:
    25,768
    מין:
    זכר
    בית"ר גם תלויה הרבה במוטיבציה שהיא באה באותו יום. כרגע נראה שבבית"ר הפנימו שהעונה בליגה גמורה ולכן לרוב המוטיבציה אפסית(אולי גם מסיבות אחרות), אבל לדעתי מול מכבי חיפה המוטיבציה תהיה בשיא.
    ככה שלא הייתי מסיק מסקנות מהמשחקים האחרים, למשחק בטדי, אם כי כמובן מכבי חיפה פייבוריטית.

    זה דווקא טוב שאריק לא יעדר מול מכבי חיפה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
     
  9. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,251
    לייקים שהתקבלו:
    953
    בזה שזה טוב לכם שבנאדו לא ייעדר אני מסכים איתך כי הוא נראה קטסטרופה העונה אבל גם הוא יכול פתאום להבריק בגלל שזו מכבי חיפה, בקיצור נחיה ונראה מה יהיה.
     
  10. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אריאל המשחק היה בין מארסיי לליון ונגמר ב-5:5
     
  11. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,627
    לייקים שהתקבלו:
    9,788
    אנחנו תמיד נותנים משחק טוב שמכבי חיפה באה לטדי אבל הפעם יש הרגשה שאם הם באמת יבואו מוכנים אנחנו נפסיד בלי תנאי כי אנחנו נראים פשוט עלוב וחסרי כל מוטיבציה לעשות משהו והם על הגל.
    עכשיו יש 5 מחזורים אחרונים עד לאופציה אפשרית של פירוק וצריך לצבור בהם נקודות לפני הפחתת 9 נקודות אז זה אומר שגם נגד מכבי חיפה חלק מהפרזיטים(את השמות כולכם יודעים) צריכים להתאמץ כי בטדי אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה עם דחיפה של הקהל.