מחזור 20 בליגת העל: 3:3 מטורף בין הפועל ת"א לנתניה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏29/1/10.

  1. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,016
    לייקים שהתקבלו:
    1,945
    אמרתי שזה המשחק הכי קשה שיכול להיות וצדקתי. לא להאמין הפועל עכו הזאת קבוצה כל כך מגעילה במחצית הראשונה באמת שעד דקה 33 השכרנו דירה ברחבה של דודו גורש וכלום לא נכנס גם לא שיבחון הליצן שפעמיים מול שער ריק. ואז עכו בהתקפה היחידה שלה עושה 1:0.

    מחצית שניה נפתחת עם לחץ כמו שצריך ושיוויון ומה אז קורה? הליצן מגיע!!!! כזה שוער קוקסינל ליצן לא ראיתי בחיים שלי...ראיתי שחור אחרי הגול הזה אבל שיבחון בבעיטה פוקסית אחרי בישול נחמד של בוזגלו (מעניין מה אבא יגיד עכשיו) עשה 2:2. מפה הפועל עכו פשוט לא הפסיקה לבזבז זמן ולא יודע מה, אבל המזל היה איתנו היום ויבוריאן שבאמת החמיץ החמצות יותר גדולות מהשער השלישי עשה את זה סוף סוף וניצחנו ובאמת שמגיע לנו הניצחון הזה.

    דבר רע: מנשה משיח, אתה שופט הומו גיי, נותן לקומאץ' צהוב שני על כלום אבל כשגיטה מכסח את דור מלול בלי כדור במחצית הראשונה אתה מתעלם מכלום...

    דבר טוב: תודה לקוקסינל הליצן שהציל את הכבוד של עצמו בתוספת הזמן.

    דבר נחמד: יובל אבידור בסיום הגיע למצב טוב ובעט החוצה אבל מה שהיה יפה זה לראות שיובל אבידור מקבל לאט לאט את הביטחון שלו, זה עדיין לא זה, אבל זה מתקדם.

    שי, מכבי אולי לא ברמה של כמבי חיפה והפועל, אבל עם כל הכבוד, הן לא יותר גדולות ממנה בכמה רמות, הם יותר טובות מבחינת חומר שחקנים ומשחק אבל לא בצורה כמו שאתה מנסה לתאר אותה.

    בוזגלו שיחק 25 דקות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/1/10
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    מחצית ראשונה הם לפחות עוד קצת רצו.
    אני בהחלט לא מבין אכמוך יך בית"ר לא הביסה את ב"ש, שלא לדבר על ניצחון.
    יצחקי כרגיל עם החמצה אדירה, שמאוד מתאימה לו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/1/10
  3. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,770
    כל פעם נגד ב"ש מגיע שופט בן חרא שהורס קבוצה, היום(ונעזוב רגע את 34040241235 ההחמצות של החלוצים) הוא והקוון פוסלים שער חוקי של תמוז ויותר גרוע אחרי שהוא מוסיף 6 דקות מוצדקות במהלך תוספת הזמן הורחקו 2 שחקנים שלא יצאו ישר ומשכו כל אחד דקה וגם השער הובקע לאחר ההודעה על התוספת וגזל עוד חצי דקה והאידיוט שורק עוד לפני הדקה ה-96.
    7 נקודות חוקיות נלקחו העונה מבית"ר, 5 מול הפועל ב"ש.
     
  4. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,016
    לייקים שהתקבלו:
    1,945
    מעניין אותי אוהדי בית"ר תגידו עם יד על הלב, אני לא ראיתי את המשחק כמובן, איך היה המשחק של בית"ר.
     
  5. ישראל היום Member

    הצטרף ב:
    ‏21/1/10
    הודעות:
    144
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חרא משחק. קבוצה עלובה. אבל הכי משעשע זה שבכייני וברוכיאני רוצים אירופה. בעצם הם יכולים ללכת לשחק בליגה השניה באלבניה.

    רק 3500 צופים הגיעו. תיקחו בחשבון שחלק מבאר שבע, חלק נכנסים חינם, ותבינו שהקהל של בית"ר פחות מטומטם ממה שחושבים: הוא מצביע ברגליים.

    עונה פיננסית? עונה בזיונית!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/1/10
  6. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,770
    קשה לומר כי הפועל ב"ש לא היוותה יריב, מלבד שער בדיפלקשן בדקה הראשונה ועוד 20 דקות של התלהבות הם בכלל לא הראו כדורגל ואם במקום קאלה עומד שוער אחר/יצחקי, תמוז ועידן טל מאופסים אז בית"ר מנצחת את המשחק בגדול אבל כדורגל גדול קשה לי לומר שהיה כי רוב המשחק התנהל בחלק המגרש של ב"ש.
     
  7. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,016
    לייקים שהתקבלו:
    1,945
    הפועל חיפה - אלא אם תעשי מהפך ב-30 דקות, ברוכה הבאה למאבקי התחתית של ליגת העל!
     
  8. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    בקשר למשחק, עד עכשיו בינוני מאוד. דה רידר וזהבי היחידים שאיכשהו עושים משהו, ידין חלש התקפית, ורמוט ושכטר לא מורגשים מי יודע מה(למרות ששטר התעורר לקראת הסוף). דה רידר עשה 2 ביצועים נהדרים, אחד כשהוא רץ 50 מטר(אין שחקן מהיר כמוהו בארץ) ובסוף נתן עקב רע ואחד כשהוא עשה תרגיל נהדר על דגני באגף ימין, השחיל אותו ובסוף דגני עשה עבירה מחוסר אונים.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏3/2/10
  9. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    לדעתי גוטמן פשוט לא מבין איפה דניאל דה ריד צריך לשחק. הדגשתי את העניין הזה כבר ביום שהפועל החתימה את השחקן הזה. דה רידר קיצוני, הוא צריך לשחק על הקו ולא באמצע. לדעתי אם גוטמן יבין את זה כל הקבוצה תהנה מזה.

    בית"ר השנה על הפנים הודות לבעיות בקבוצה, זה מתחיל מענייני כסף, ניהול כושל של אגיאר וקורנפיין ומסתיים בשחקנים עצמם שפשוט נראים שבעים, לא רציניים וחלקם צריך לפרוש.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏3/2/10
  10. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,161
    לייקים שהתקבלו:
    907
    הפועל באר שבע זו הקבוצה הכי גרועה שבאה ל"טדי" בשנים האחרונות, בונקר ענקי, טונות של מזל ואפס של שכל, וחבל שקאלה הרס את המחוות היפות עם בזבוזי זמן מאוד מאוד מיותרים שגזלו לכל הפחות 4 דקות של משחק, בנוגע לשופט אין לי מה להגיד חוץ מדבר אחד: שאלוהים ישלם לו, פשוט בושה הוא התעלל בבית"ר בדיוק כמו אלי חכמון וחבל ששופטים באים לגנוב את ההצגה אבל גם בלי השופט היינו צריכים לפרק, תרתי משמע: לפרק את הסירחון הזה שהגיע מהנגב, אבל ברק, עמית, טוטו, עידן טל וגם עידן ורד החמיצו מצבים קורצים ומנגד חטפנו גול מזליקי של ב"ש, חבל אבל לא נורא.

    ומשהו לסיום: שומי תתפטר לא רוצים אותך יותר לך הביתה יא בן זונה שמן!
    הוא רואה שבן שושן נותן משחק נהדר, נלחם, מניע את הקישור, מוסר מדויק, מאיים על השער והוא מוציא אותו רק בגלל שאין לו ביצים להתעסק עם ברק יצחקי שאני מת עליו אבל ראו שהוא לא טוב וגם טוטו היה מבולבל אבל הוא והחילופים שלו מהבית מחייבים להוציא את עמית ולהכניס מישהו אחר, אידיוט!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/1/10
  11. נועם אסולין Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/09
    הודעות:
    397
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נמאס שאתה יוצא נגד הקבוצה.. חלאס.. צריך לדעת לקבל את מה שיש עכשיו נקודה ולתמוך בקבוצה .
    המשחק לא היה עלוב, עם יד על הלב ביתר שיחקו מצויין במיוחד במחצית השנייה חוץ מהסיומת שבאמת הייתה על הפנים.
    ב"ש חוץ מהשער שהיה מיקרי לחלוטין לא הגיעו לשער בכלל..התוצאה בכלל לא משקפת.
    לגבי הקהל אני מסכים, אומנם לדעתי היה יותר ולדעתי אם המשחק היה משוחק ב7 היינו רואים הרבה יותר.
    צריך לדעת לקבל תמצב, הקבוצה כמעט התפרקה בקיץ ובונים פה על צעירים שהם שחקני בית וצריך לתת את הזמן .
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏31/1/10
  12. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    מכבי תל אביב ניצחה בצדק גמור את המשחק מול הפועל עכו. אני אגיד את זה שוב, למרות שאמרתי בעבר - מכבי תל אביב רחוקה מלהיות קבוצה מבריקה. מלבד איביצה אילייב, אין לה אף שחקן בחלק הקדמי שהיה יכול לשחק במכבי חיפה. אבל אבי נימני מוציא מהשחקנים שלו משחק מהיר של הנעת כדור ולא עושה להם הנחות. אף שחקן לא מתעצל לרגע והשחקנים תמיד בתנועה. מזכיר מאוד את לותר מתיאוס, רק שהוא אבי נימני ובמכבי תל אביב הוא לא יתקל באיזה איתי שכטר שירשה לעצמו לזייף, אז מכבי תל אביב משיגה נצחונות בדיוק כפי שקבוצות זרות עושות לישראליות במפעלים אירופאים.
    לירן שטראובר חילק שתי מתנות להפועל עכו. מילא היציאה הפחדנית בשער הראשון, שאלמלא העצירה הלא מובנת בריצה שלו, הוא היה משיג את השחקן של הפועל עכו, אבל בשער השני הוא פשוט בישל לשחקן של הפועל עכו.

    ראיתי גם את הדקות האחרונות בטדי והיה מתח לא נורמלי. הייתי בטוח שביתר ירושלים תצליח להפוך את התוצאה, אבל בסוף זה הסתיים בתיקו, שיחד עם התיקו של בני יהודה וכנראה של מועדון ספורט אשדוד (נראה מה תעשה מכבי נתניה), הופך להיות מירוץ עלוב למקום הרביעי. כבר כמה שבועות שאף קבוצה לא זזה לשום מקום. אולי בכל זאת אנחנו? http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/ph34r.Xxx

    ראיתי רק את המחצית הראשונה שלנו מול הפועל תל אביב אצל סבתא שלי ולאחר מכן הייתי חייב לחזור הביתה. הודעה מפורטת אכתוב בהמשך.
     
  13. ישראל היום Member

    הצטרף ב:
    ‏21/1/10
    הודעות:
    144
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נו, יעקב בוזגלו כבר כתב ב ONE טור שבו הוא מספר לנו ש"ראינו כמה מאור היה חסר" , וכו' ?

    :aaarofl:
     
  14. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,016
    לייקים שהתקבלו:
    1,945
    הדבר הכי מעצבן אותי בעולם זה כשיש בעיטה חופשית לקבוצה וחומה לא עומדת 9 מטר מהכדור. תגידו לא היה איזשהו ספריי שהוא מרססים השופטים ואת הקו הזה אסור היה לעבור?

    אבירם בוזגלו לא יכול לשחק בהרכב של מכבי חיפה? ראלדס לא יכול לשחק בהרכב של מכבי חיפה? דור מלול עם עוד השקעה לא יכול לשחק בהרכב של חיפה אם זה בתפקיד קיצוני או מגן? אני לא חושב שמוחמד גאדיר לצורך העניין יותר טוב ממנו, פרט למהירות, מבחינת טכניקה לדור מלול יש טכניקה שאין להרבה שחקנים צעירים בליגה שלנו.

    נכון מכבי ת"א לא מכבי חיפה, ולא הפועל ת"א, אבל היא גם לא ב"ש, בית"ר ושות'. אם יש קבוצה שיכולה להתמודד עם חיפה והפועל זו מכבי ת"א, ונציין שמדובר בקבוצה שהקיץ שלה היה לא בדיוק גן של שושנים והבעלים התחלף בשניה האחרונה. המבחן של גולדהאר מבחינתי זה בקיץ לפתוח את הארנק ולתת כסף לחלוץ זר וישראלי וגם לקשר אחורי ומגן שמאלי כי אני מגפני כבר התייאשתי (ומן הסתם על שטרית אני לא בונה)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/1/10
  15. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,016
    לייקים שהתקבלו:
    1,945
    הניצחון של סכנין (0:1 בקרית אליעזר) מסבך את הפועל חיפה בתחתית וגורם לכך שמכבי פ"ת,אם חשבה שהיא אולי יוצאת מהתחתית, שתחשוב שוב, אני מקווה שזה לפחות יגביר את המוטיבציה של הלוזונים לקראת יום שני, כי אם יתנו את משחק חייהם, ורק אז, אולי יוכלו לסחוט תיקו מהחיפאים.