מחזור 20 בספרד: צמד לקאסמירו בניצחון ריאל, בכורה מוצלחת לסטיין בברצלונה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏17/1/20.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    האוהדים יכולים להיות מאושרים, לבריאות, ואני בטוח שקיקה סטיין בא כדי לשנות דברים ולא צריך להיות עיוור כדי לראות מה לא עובד. אבל הוא לא יכול לשנות דברים בשלושה ימים והייתי אומר אותו דבר אם היה מפסיד, זה לא היה הפסד 'באשמתו'. נוח במידה מסוימת לנצח יריבה מהמקום העשירי שלא ממש ניסתה לעקוץ. בקאמפ נואו זה בדרך כלל נגמר ברביעייה או חמישייה לבארסה, ואלוורדה היה חוטף ביקורת על תוצאה כזו וניצחון צנוע כזה. ואם לא ההברקה של מסי, איך היית מגיב? ואלוורדה אמר להם להעיף כדור למסי?
    משחק האגפים ישתפר במעט בזכות פאטי וגם ג'ורדי אלבה יעביר הילוך ברגע הנכון. גריזמן צריך לשחק באמצע, יכול לבצע חילופי מקומות עם מסי ואם מסי יהיה קרוב לשער לפרקים יותר ארוכים זה יעזור לו. בטווח היותר רחוק גם דמבלה יוכל לתרום. אני לא חושב שיש שם גדול שיכול לחזק את הקבוצה כבר עכשיו, חלוץ '9' שיהיה מחליף גם אם זה סטואני או משהו כזה - עדיף על כלום, יש רצוי ומצוי. אדבאיור הגיע פעם בחורף ב-2010 ועזר מאוד לריאל בתקופה מנומנמת של בנזמה וכשהיגואין היה פצוע.
     
  2. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    התגובה שלי הייתה כללית ולא כוונה אלייך אם זו הייתה הכוונה, אבל אני אתייחס לכמה נקודות שכתבת:

    1. לא משנה מי היריבה, צריך לדעת לשחק ולנצח. תחזור למשחקים של בארסה נגד לגאנס, אספניול, סלטה ויגו ועוד ותראה שבארסה לא הציגה שום דבר ממה שראינו אתמול.

    2. אתה יכול להגיד שאי אפשר לשנות הרבה במעט זמן, אבל עובדתית ראינו שינוי.

    3. אני יודע שאתה אוהב למחזר איזו מנטרה שג'ורדי אלבה הוא איזה דני אלבש, אבל הוא לא. התרומה ההתקפית שלו מוגבלת לתנועה הטובה שהוא עושה מעורבבת עם המהירות הגבוהה שלו. אין לו את היכולת לייצר מצבים לעצמו או לעזור בניהול המשחק. בשילוב עם שאר השחקנים בקבוצה ובסגל אנחנו מאוד מוגבלים מהאגף הזה.

    4. הנקודה לגבי ואלורדה מיותרת.
    היו כלפיו ביקורות לא מוצדקות והיו גם ביקורות מוצדקות, כל משחק וכל מאמן צריך להבידק לגופו. אתה מדבר עם אחד האנשים אולי הבודדים שחושב שהקדנציה של ואלורדה לא הייתה קטסטרופה כמו שעושים ממנה.
     
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    מכל ההודעה שלך זה המשפט שהכי משך לי את העין. בתור אחד שעוקב אחרי הקבוצה יותר ממני אשמח שתסביר לי מה אפרורי בקישור שלכם. יש לכם את ארתור שהאוהדים דיברו עליו שנה שעברה בתור "צ'אבי החדש" וגם היה בורג מרכזי בזכיה של ברזיל בקופה אמריקה. מה קורה איתו השנה? יש לכם את דה יונג שהגיע בקול תרועה רמה, יש לכם את וידאל שהוא אולי לא להטוטן אבל אחלה 50:50, לבטח טוב יותר מאלה של יובה למשל.
     
  4. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,612
    לייקים שהתקבלו:
    2,482
    למרות הזמן הקצר, השינוי הוא גדול, לפחות בקונספט. להגיד שאם זה היה וואלרדה וכו', מראה על חוסר הבנה בסיסי בכדורגל, כי זה לא הזכיר אפילו בקצת את סגנון המשחק. נעזוב שנייה את השליטה האבסולוטית, ששנים ארוכות לא ראינו, גראנדה היו שווים אתמול פאקינג 0.2 שערים, איפה ראינו נתון כזה במשחקים של בארסה בשנתייפ האחרונות?
     
  5. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    ספציפית אתמול שיחקנו עם וידאל וראקיטיץ' שהם בעיקר סוסי עבודה. היכולת שלהם לייצר מצבים בין אם זה בדריבל או במסירה היא די מוגבלת(גם בהנעת הכדור הם סובלים מגמלוניות ורמה יחסית נמוכה של טכניקה תחת לחץ).
    ארתור ודה יונג נהדרים עם פוטנציאל עצום. הראשון עדיין לא הוכיח את עצמו ככלי התקפי ואת רוב קריירת הבוגרים שלו העביר כקשר אחורי(עד היום בנבחרת), יש לו מה להוכיח בחלק הזה וגם מה לשפר בצד ההגנתי ומבחינת מקצוענות.
    השני, לא הטביע חותם אף פעם כשחקן עם יכולות בחלק הזה של המגרש. גם כשהוא הוצב בעמדות התקפיות יותר הוא היה נראה קצת מבולבל ומהוסס, אולי עם הזמן זה משהו שאפשר לשפר אבל לא בטוח שקיים כרגע.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.