מחזור 21 בליגה הלאומית: שתי המוליכות במשחקי קצוות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Number 8, ‏5/2/10.

  1. Ariel Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    2,399
    לייקים שהתקבלו:
    91
    לא צריך להגזים, מרמורק הייתה נקלעת לאותו סרט גם לו הייתה מארחת בנס ציונה.

    מרמורק איבדה את המגרש השכונתי ברחובות, המגרש צר המידות עם הבורות, בנייני המגורים והיציעים שיושבים על כר הדשא. מאפיינים שנותנים יתרון לקבוצה הביתית גם כשזו מגיעה אנדרדוג ותנאים שונים לגמרי מהמתקנים בנס ציונה ובראשון (שהם דומים מאוד).

    מרמורק נמצאת למטה בראש ובראשונה בגלל המצוקה הכלכלית שתרמה לעובדה שלקבוצה סגל לא שונה בהרבה מזה שבקושי העלתה אותה מהליגה השלישית.

    בכלל, בליגה הזו אסור להספיד אף קבוצה. 2 נצחונות וקבוצות עולות על מסלול נצחונות מטורף. בטח בשיטת הקיזוז. איזה פסיכופת היה מי שחשב על השיטה הזו בלאומית, כאילו שבלעדיה היא לא צמודה מספיק. השיטה הזו מבטיחה 8 משחקי עונה בכל אחד מחמשת מחזורי הסיום.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/2/10
  2. The best of The best Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/06
    הודעות:
    1,040
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אריאל מרמורק של השנה זה בדיחה עצובה, כישלון רודף כישלון טעות רודפת טעות.
    זה התחיל עם מינויו של גניש שהעמיד סגל יותר גרוע מהסגל שעלה ללאומית, עדני חשב שמה שטוב לארצית טוב ללאומית וידוע שהוא קמצן.
    פיטר את גניש החרים את הקהל שלו הביא את פביאן, לא חיזק את הקבוצה ולא רצה לחזק האמין במה שיש, הביא כל מיני ילדים ושחקנים שבליגה א' לא ראויים לשחק וחשב שמה שטוב לליגה השלישית יהיה טוב לליגה השניה.
    ההתרסקות תהיה כואבת.
    אריאל כשאמרתי בנס ציונה התכוונתי שבנס ציונה היו באים אוהדים באותה כמות שהיו מגיעים "לאיצטוני" לקבוצה יש הרבה אוהדים דתיים שהיו הולכים ברגל לנס ציונה ובכלל המרחק הוא בדיחה בנסיעה ברכב.
    זה עדיף מאשר בשישי בצהריים לדוגמא לעזוב הכל ליסוע לאיצטדיון המנוכר הזה בחוף הים של ראשון.
    נס ציונה ורחובות זה רצועה אחת שלא לדבר על מרמורק טירת שלום והאיצטדיון העירוני כאן.
    אז אולי בהתחלה חבלי לידה קשים התרגלות למתקן שונה אבל הקהל היה בהמוניו מה שלא קורה ולא יכול לקרות בראשון לציון שהמרחק בהשוואה לנס ציונה הוא עצום.
    עכשיו עדני יתחיל בבוא העת לפתוח רגליים לכל המרבה במחיר...צריך להשלים הכנסה לליגה השלישית (ששם זה מקומה של הקבוצה הזו)
     
  3. הפועל אשקלון =] Member

    הצטרף ב:
    ‏5/8/07
    הודעות:
    211
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נועם (אוהד אליצור) אתה מסכים איתי שעד תחילת העונה הקהל של אליצור לא היה כל כך מסודר והיה בלאגן אם כל הילדודס שהיה שם?..עשכיכו אין לי מילים להגיד למה הקהל של אליצור משחחק אותה ובגדול!!!

    בקשר למשחק של היום:" משחחק מצויייןן של אשקלוןן ואיפה כל אלה שהספידו את אשקלון.???

    200 אשקלונים ליוו את הקבוצה למרות מזזג האוויר הסוערר ועדדוו לאורך כל המשחק!
    שבוע הבא קרנבללל באשקלון
     
  4. נועם אסולין Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/09
    הודעות:
    397
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx
    מסכים מאוד.. מלקראת סוף העונה הקודמת הקהל עשה שיפור ענק..

    בכל מיקרה לקראת השבוע הבא אני מקווה שנחזור לראות את הקהל מגיע למגרשים ובכמויות .
     
  5. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,016
    לייקים שהתקבלו:
    1,945
    אבל יש שמהו שהוא מוזר בעיניי, רמת השרון רוצה לעלות ליגה נכון? יפה. עכשיו מי שראה את המגרש ראה שיש להם 2 יציעי ברזל קטנים מול עמדת השידור (ויש עוד יציע מצד של העמדה אבל הוא איזה 2-3 מדרגות של בלטות), עכשיו אתם רוצים לעלות ליגה נכון? איפה תשחקו במגרש הביתי? כי עמדת שידור שלכם היא פח, ותאורה שלכם במגרש היא פח, והיציעים האלה כל כך קטנים שבמילא יצטרכו להרוס אותם ולבנות מחדש יציעי בטון יותר גדולים של 5000 מקומות, ועל השטח הזה אפשר לבנות לגובה כי יש שטח גדול בין הספסלים לבטון מאחורה, אז למה הם מחכים? וזה לא שהקהל מגיע אליהם באלפים כי בלחץ מגיעים 200 איש, אז אם כבר לבנות את האיצטדיון מחדש, למה לא כשאתה בלאומית, אתה מחכה להגיע לליגת על בשביל לבכות שאין לך מגרש ואין לך תאורה ואין לך יציעים ואין לך עמדת שידור?

    ---

    בנוגע לאשקלון, הקבוצה ששיחקה פעם אחת בלבד בליגה בעונת 97/8, והגיע פעם למעמד גמר גביע ולמעמד חצי גמר גביע, מקבוצה כזאת אני מצפה שכל משחק יהיה במגרש לפחות 1500 צופים ולא משנה איפה הקבוצה נמצאת, במקום זה אנחנו מקבלים 300-400 גג מדי משחק וזה מאכזב מאוד.
     
  6. נועם אסולין Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/09
    הודעות:
    397
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל הממוצע של הקהל קצת יותר גבוה מיזה.. היו משחקים שהגיעו גם אלף .
    אבל זה לא הנקודה, עם כל הציפיות שהיו באו כל האכזבות הפסד אחרי הפסד ובגלל זה לא בא הקהל.
    אשקלונים זוכרים את הימים של תקופת צ'קאנה פה ששיחקנו בארצית והיו פוקדים את האצטדיון אלפים כל שבוע ..
    וגמר גביע המדינה מול הפועל הבאנו לר"ג סביבות ה12 אלף.
    זה קהל עם פוטנציאל ענק .
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏6/2/10
  7. הפועל אשקלון =] Member

    הצטרף ב:
    ‏5/8/07
    הודעות:
    211
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני יכול להבטיח לך כבר עכשיו שבמשחק בית הקרוב מול מכבי באר שבע יהיה הרבה מאוד קהל!
     
  8. The best of The best Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/06
    הודעות:
    1,040
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מאוכזב ברמות קשות, אבל מצד שני קצת שמח...
    זיו כבדה הפצוע לא שיחק היום אבל בסגל החדש של נס ציונה יש מלחמה על חולצת ההרכב יש קאדר מצוין.
    במקום כבדה (וכאן הטעות של כל המשחק הזה) רפי כהן נותן לאחד בלי מושג בכדורגל לשחק כקשר, עמית אזולאי.
    יש לו בספסל את בבושווילי את סהר לוי את יוסי אסייג והוא מלביש את אזולאי...
    מחצית ראשונה בשליטה מוחלטת מוחלטת מוחלטת של הכתומים, ממש העתק של החצי הראשון מול כפר סבא בבית.
    עמית אזולאי ב3 החמצות שצריך להכניס לספר ההחמצות של נס ציונה בסוף העונה, פעם אחת מול חיימוב לבד לחלוטין בועט לגוף, פעם שני לבד לחלוטין מקבל הרמה שמשאירה אותו ללבד מול שער חשוף!!!! בועט לשמים, אלוהים ישמור.
    פעם שלישית שוב פעם מול חיימוב ושוב פעם הוא הודף.
    גאגא טאקיצני במהלך גדול עוצר כדור על החזה עם הגב לשער זורק את הבלם מוציא רוחב לאופיר חמו שעובר באחד על אחד את גיא חיימוב ובועט לעמוד מול שער ריק!!
    אין לי כח לרשום אבל היו עוד החמצות, במחצית הייתי אופטימי כי יש לנו כח בספסל ואכן בבושווילי החליף את אזולאי בחצי השני זה לא ממש עזר כי הבליץ של החצי הראשון התמתן אך עדיין המשחק היה בשליטה אבסולוטית שלנו כדור עונשין אופיר חמו מרים הגנת הכח מרחיקה שחקן שלהם מריץ את קובי חסן על 40 מטר אלכסונית מתפרצת קטלנית שתפסה אותנו עם המכנסיים למטה, בן חמו יוצא חסן מגיע ראשון לכדור ומקפיץ מעל בן חמו.
    זה הספיק לרפי כהן שבאיחור של משחק שלם הכניס את יוסי אסייג וסהר לוי שפשוט הפיחו רוח חדשה והתקפה רדפה התקפה הכח המגעילים שכבו על הדשא דקות שלמות מביאי הכדורים נעלמו... וכל אאוט הפך להיות נצח.
    ראיתם הפועל תל אביב - נתניה ? העתק מושלם היו ה-5 דקות האחרונות נס ציונה בבליץ אדיר, שחקן הכח נופל ברחבה שלו כשהכדור ברגלייהם של חבריו שחקני נס ציונה צועקים להם יש פצוע תוציאו את הכדור הם המשיכו... שחקן הכח במשיך לשכב נס ציונה חטפה את הכדור וסהר לוי במעשה אומנות מכניס ליוסי אסייג כדור על הארץ שחותך את כל ההגנה ומעמיד אותו לבד מול השוער כשחקן הכח על הארץ... 1:1, קובי חסן רץ לשופט מושך לו בחולצה ורואה את האדום, מעט מדי מאוחר מדי... אם רק היו עוד 5 דקות הכח היו מפסידים.
    תחושת החמצה ענקית, אנחנו לא מספיק יציבים באשר לנצחונות, אומנם 6 משחקי ליגה רצופים בלי הפסד ושער חובה אחד ב6 משחקים אבל העסק חייב להתחבר מהר מהר כי הרכבת עוד מעט יוצאת...
    הפסקתי להסתכל קרית שמונה אני מסתכל על מקומות 2 3 ולשם אנחנו יכולים להגיע וצריכים עם יכולת כזו וקאדר כזה זה ביזיון.
    בעניין הכח, נכון אנחנו היינו טובים יותר אבל תשמעו הכח עכשיו עשתה את השינויים וברגע שהעסק שם יכנס לעניינים הרבה קבוצות יאבדו שם נקודות אומנם היו הם היו חלשים אבל יש שם קאדר נהדר.

    שבוע הבא חובה ניצחון בייתי על מרמורק בתקווה למעידות של החבר'ה בצמרת.
     
  9. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,417
    לייקים שהתקבלו:
    2,297
    מה עוד אפשר להגיד על עוד משחק בלי שער.
    קבוצה שהבקיעה 2, שערים בתשעה משחקים(אחד מהם עצמי) היא ביזיון אחד גדול.

    העיקר שהם הביאו בחלון העברות שני קשרים אחוריים ואפילו לא חלוץ אחד(פארקר הוא לא חלוץ והאמת שגם אודינקה לא.)

    שבוע טוב.
     
  10. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    מילה טובה לאוהדי עראבה-הקבוצה שלהם במומנטום, 4 מ4 והם מגיעים בהמוניהם לוסרמיל-כ150 אוהדים אדומים של עראבה מילאו את היציע הקטן בוסרמיל, שבדרך כלל מייאש את אוהדי מכבי, ושלחו אותנו לתא הכבוד (תודה להם על זה). גם בשער הכבוד היו כ-15 אוהדי עראבה. הם הגיעו מצויידים בתוף, עמדו כל המשחק אבל היו דיי שקטים.
    על המגרש התפתחה מחצית ראשונה דיי משעממת. עראבה שלטה בצורה אופטית, לא ממש סיכנה את השער של אורי מכלוף השוער השני של מכבי (טל חיון השוער הראשון מוצהב). המחצית השנייה גם כן התחילה בצורה מנומנמת. בדקה 64 חילופי מסירות נהדרים בהתקפת באר שבע, הסתיימו במיקי עטיה שהתכוון לבעוט מ-5 מטרים, הוכשל בבירור ברחבה אבל השופט סימן הצגה, מאוחר יותר קיבל עטיה צהוב על הדיבורים המיותרים. עראבה ניצלו את המומנטום ובאחת ההתקפות המסוכנות הבודדות במשחק רונן שוורצמן הבקיע לאחר הפקרות בהגנת מכבי. נראה שהרוח יצאה מהמפרשים של חניכיו של שרון אביטן אבל לא אם תשאלו את מיקי עטיה, המצטיין במגרש.מלך בישולי הליגה, מיקי עטיה, ניגש להרים את הכדור ועשה את זה בצורה מדוייקת היישר לראש של הבלם אבי מלכה שנגח בצורה נהדרת את השיוויון. מאותו רגע האווירה ביציע של מכבי הייתה נהדרת, הקהל דחף את הקבוצה ואכן הקבוצה השתלטה על המגרש כאשר עראבה מנסה כדורים ארוכים שסוכלו בידי הגנת מכבי בראשות סטפן אופיי המצויין. רפי עמוס, שנכנס כמה דקות לפני כן, הוכשל בברוטאליות בדקה 84 ונפסק עוד כדור נייח לזכות מכבי. מיקי עטיה ניגש שוב להרים. הכדור פגש שחקן של עראבה, סטפן אופיי נגח לכיוון הרחבה, השוער נשאר בשער וינון ברדה פגש את הכדור בוולה נהדר, מכבי השלימה מהפך נהדר והאוהדים עפו באוויר. עד לסיום עראבה הפקירה את הגנתה בנסיון להשוות, קצת יותר חדות מצד ברדה, עמוס ועטיה והתצאה הייתה גבוהה יותר.
    משחק לא משהו של עראבה, שבעיקר העיפה כדורים למעלה וחיסלה לגמריי את הקישור שלה. מכבי ב"ש גם לא בהופעתה הטובה ביותר, אבל מי יזכור את זה אחרי מהפך נהדר?
    בסיבוב שעבר הייתה זו מכבי באר שבע שהכניסה את עראבה לתקופה השחורה שלה, והנה גם בסיבוב השני מכבי עוצרת את עראבה לאחר 4 נצחונות נהדרים. מי אמר כבשה שחורה?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/2/10
  11. הפועל_כפר_סבא Member

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    1,182
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מי העז להספיד את הפועל כפר סבא???

    הערב ב'לויטה' הפועל כפר סבא הציגה יכולת מצוינת כשהתוצאה משקרת ברמות על!!!
    לפחות 1:4, לפחות!! היו לנו שתי החטאות מול שער ריק, אחד כשחמאדה עבר ת'שוער ובעט החוצה מזוית קשה ועוד אחד שלדעתי זו ההחמצה הכי גדולה בתולגות הליגה הזו: שי דוד מוסר מסירת אומן לטל משעלי שמול שער ריק, ממטר אחד (!!) הצליח לבעוט לקורה והחוצה.. פשוט לא ייאמן!!
    במקום להביס להם ת'צורה היינו צריכים להחסיר פעימה בדקות הסיום..
    ניצחון ענק שמחזיר אותנו בגדול לצמרת ובשבוע הבא רק ניצחון בהרצליה!!

    אה ויש גם משחק גביע לא? מול מכבי חיפה משהו?
     
  12. אשקלוניי Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/09
    הודעות:
    132
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל מה הקשר שאם שיחקנו בליגת העל והגענו לחצי גמר וגם לגמר לזה שלהביא יותר קהל במשחקים?
    ו 300-400 גג?? יום שישי היו 200 במשחק חוץ שגם נכנס שבת גם היה בטלוויזיה וגם ירד גשם חזק מהבוקר ובאו 200
    לא נראה לי שיש עוד קבוצה בליגה הזאת שיכולה להביא ככה קהל ובטח לא שהיא במקום 12
     
  13. הפועל_כפר_סבא Member

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    1,182
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אל תחיו בסרט, אשקלון כבר בשבוע הולכת לאבד נקודות מול ב"ש.
    גם לפני המשחק מול נ"ע האשקלונים הודיעו בחגיגיות שהם הולכים לעלות על דרך המלך ובום! תיקו מול נ"ע, רביעייה ב'לויטה' ועוד הפסד ביתי מביש מול הכח.
    אח"כ הם קיבלו את שני הקבוצות החלשות בליגה ועוד קבוצה לא יציבה כמו רמה"ש...
    יש לי הרגשה שמכבי ב"ש הולכת לנצח באשקלון, לא יודע תחושת בטן.
     
  14. הפועל_כפר_סבא Member

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    1,182
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כנראה שניחסתי את האשקלונים כי הם הולכים לקבל הפסד טכני לרמת השרון..
    הסיבה: החוק אומר ששחקן המורחק ממשחק פעמיים בעונה אחת לא יכול לשחק שני משחקים רצופים לאחר ההרחקה השנייה.
    בריאן מן החלוץ של אשקלון הורחק מול י-ם בסיבוב הראשון והורחק שוב במשחק הניצחון מול מרמוק.
    הוא לא שיחק מול ירושלים בשבוע שעבר אבל במשחק מול רמה"ש הוא נכנס בדקה ה-89 וכמעט בטוח שיופסק ניצחון טכני לחבר'ה מהשרון. מסכנה אשקלונה!
     
  15. איתי שכן-טוב Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/09
    הודעות:
    1,163
    לייקים שהתקבלו:
    37
    עזוב את באר שבע, למרות הניצחון על רמת השרון, כרגע הקבוצה עומדת לחטוף הפסד טכני בגלל שיתופו של בריאן מן במשחק. בריאן מן ספג לפני שבועיים אדום שני העונה והוא היה צריך להיעדר במשך שני משחקים.
    הוא לא שיחק נגד ירושלים, אבל אני לא יודע מי המפגר ששם אותו בסגל והוא נכנס דקה 89 .

    אשקלון תעמוד לדין משמעתי יום רביעי וכנראה תחטוף הפסד טכני כמו כפר-סבא ובאר-שבע.

    עש שאנחנו הנמצאים במומנטום טוב.. מגיע הדבר המגעיל הזה. מההה? הנלהת הפועל אשקלון לא יודעת שיש חוק כזה???

    איך מגיעים אחרי דבר כזה למשחק גביע? ועוד יותר גרוע מול באר שבע בייום שני הבא