מחזור 21 בליגת העל: ה.חיפה מביסה את ה.ת"א ושירזי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏12/1/12.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    גם אחרי הניצחונות על ראשון לציון ובית"ר אמרתי שאנחנו קבוצה פח, חלשה ביותר. כל קבוצה מעט איכותית יכולה בקלות לתת לנו 3-4 חתיכות. אז אתמול הכל התחבר למכבי, וזאת התוצאה, אין ספק שההבדלים בין 2 הקבוצות הרבה יותר גדולים מה-4-0 הזה.

    בשבועיים האלו בניתי על 0 נקודות, אז השגנו 1, סוג של בונוס להמשך, אם לא ננצח את הפועל חיפה בשבת הדרך ללאומית תהיה קצרה מאוד, מבחינת איכות הסגל אין ספק שמקומנו בליגה השנייה, אם נישאר זה רק כי מישהו למעלה עשה מצווה עבור הקהל הנפלא הזה, שהגיע גם אתמול בכמות נכבדת ביותר לבלומפילד, וצריך לסבול שבוע אחר שבוע, עונה אחר עונה. תראו את נתניה, היו שנים רעות ומאכזבות, הלך הקהל. פה.. אין לי מושג מאיפה יש לכל כך הרבה אנשים את האומץ, את הסבלנות, את הכח לבוא כל שבוע, ולצפות בחבורת הזבל הזאת, ולא משנה איפה.
     
  2. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    לירן - תדייק. בתקופות הרעות הקופסא הייתה מלאה בלפחות 5,000 אוהדים שלנו, גם במשחקים הזניחים ביותר. משחקים 'נחשבים' היו מושכים כמו כלום עשרת אלפים צופים - ואם היה מקום ליותר, היו מגיעים יותר. בתקופות העלאק 'טובות' התחילה הנטישה.
    ואגב, אלה 29 שנים רעות. שלושה עשורים. לא איזה 4-5 שנים רעות כמשתמע מדבריך.

    כל הכבוד לקהל של הפועל באר שבע על מה שהוא עושה היום. ותודה לך שאתה כל הזמן מחמיא לנו בכך שאתה משתמש בנו כמושא להשוואה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/1/12
  3. crazyblue5 למען האיש עם המגל והפטיש

    הצטרף ב:
    ‏23/8/10
    הודעות:
    7,092
    לייקים שהתקבלו:
    951
    מין:
    זכר
    אני לא מתכוון להשוות פה בין קהלים
    אבל מאוד מאכזב אותי לראות שמכבי נתניה אתמול הביאה 1500 אוהדים למשחק בבית

    סך הכל נתניה קבוצת אמצע טבלה שעושה יותר ממה שמצפים ממנה כבר שנה שנייה ברציפות
    אז נכון אתם לא מנצחים כל שבת אבל אין שום סיבה שבעולם הקהל לא יגיע.
     
  4. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    כמו שאמרתי בסיבוב הקודם, גם אז פירקתם אותנו בקלות, הניצחון אתמול לא אומר עליכם כלום כקבוצה. הוא מעיד בעיקר על החולשה שלנו השנה..
    כל קבוצה שתבוא ותניע מולנו כדור בצורה מהירה (כולל רמת השרון בפיגור 3-0) תנצח אותנו.
    גם קריית שמונה פירקה אותנו ברגע שהיא התחילה עם הנעת הכדור הידועה שלה.
    סוארס הוא הברומטר שלנו השנה. כשהוא טוב, אז הכל נראה טוב יותר (כמו שהיה במשחקים מול בני יהודה ועכו). כשהוא חסר (רמת השרון) או מציג יכולת חלשה (אתמול) אנחנו מתפרקים.

    אבירם, אתה יודע שאני אוהב אותך, אבל מקהל של קבוצה שסיימה בעשור האחרון לא מעט פעמים כסגנית האלופה או בצמרת, שהופיעה באירופה, שהגיעה מספר פעמים לחצי גמר הגביע, מצופה ליותר.
    לא יתכן שאתם מביאים למשחק בית את אותה כמות קהל שאנחנו מביאים למשחק חוץ בבלומפילד.
    אחרי העונה הנפלאה שלכם בשנה שעברה המנוים אצלכם היו צריכים להימכר כמו לחמניות חמות בקיץ.
    גם שחקני בית שיוצרים זהות, גם שחקנים צעירים שרעבים להצלחות, גם שחקנים איכותים, גם מאמן שהקהל מתחבר אליו, גם עונה שהסתיימה עם ריצה בצמרת וחצי גמר הגביע, הבסיס היה קיים בשביל שהאוהדים שלכם יבואו ויצרו את הבאז. אבל, למרות הכל, האוהדים שלכם לא הגיעו.

    אז מעבר לאכזבה מהעונה הנוכחית, מעבר לעובדה שהקבוצה של נתניה השנה פחות טובה מזאת של שנה שעברה, אפשר בהחלט להגיד שכבר בקיץ הקהל של נתניה אכזב. לטעמי, את התירוצים הקהל של נתניה סיים כבר בקיץ...
     
  5. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,187
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    גם בעונה שסיימתם בה במקום השני, גם בעונה שעברה, בעיקר בחצי השני, ששיחקתם אולי את הכדורגל הכי יפה בארץ ורצתם לסדרה של 16 משחקים בלי הפסד, לא מילאתם את הקופסא. הביקורת כאן היא לא אישית כלפייך, אבל אין ספק שיש כאן אכזבה מהכמויות שהקהל שלכם מביא.
     
  6. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    אבירם- פעמיים מקום שני זאת לא תקופה רעה, זה אומנם לא תואר אבל תן לנו דבר כזה והאוהדים הופכים לנר לרגלי הבעלים והשחקנים....

    ויכול להיות שבעבר הרחוק היו תקופות רעות והקופסא הייתה מלאה, אני יודע שהיו תקופות כאלו והייתי עד לכך, אבל לא כך. הקהל של נתניה היום לא שונה מהקהל של של שאר הקבוצות הבינוניות/קטנות.
    כמובן שאין פה משהו אישי, לא צריך אפילו לציין את זה, אבל הקהל של נתניה הוא קהל עגום מבחינת הכמויות, זה לא הקהל של שנות ה-90, זה רחוק שנות אור מכך, בגלל זה אני תמיד מדבר על הקהל של נתניה בלשון עבר.. כי 2,000 איש בבית על בסיס כמעט קבוע זה לא מספיק, זה מתאים לאשדוד, מכבי פ"ת, אפילו בני יהודה, לא לנתניה, נתניה הייתה שווה יותר מזזה. וההשוואות תמיד יהיו ביחס לקהל של נתניה, כי נתניה פעם הייתה מקבילה אלינו לכל דבר ועניין, השאלה היא מתי התהליך הזה יקרה אצלנו- ואצלנו כישלון זה לא מקום 2.... זה כנראה ירידת ליגה.

    אבירם, זה שאתה אומר שהנטישה התחילה בתקופות הטובות, סבבה, אני לא נכנס לסיבות, כי לקהל כדורגל לא צריכות להיות סיבות, אם זה היה הולך לפי סיבות לא הייתה רואה כמעט 1,000 אדומים אתמול בבלומפילד, אין להם שום סיבה להגיע לשם. אני מתייחס לשורה התחתונה- הקהל של נתניה לא קיים, הסיבות... יש, אולי כאלו שניתנות להבנה, אבל זה לא מעניין ולדעתי גם לא מצדיק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/1/12
  7. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    בעונה האחרונה הבנתי את זה ואנשים צריכים לעשות סוויץ' במוח לשנות את החשיבה על הקהל של נתניה כי הוא כבר לא כמו שהיה פעם, לצערי הרב.
    כמות פוטנציאלית יש והרבה, יש המון אוהדים פשוט הם עצלנים מדי כדי להגיע למשחקים וזאת הבעיה המרכזית.. ובגלל זה זה נראה ככה.
     
  8. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,187
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    אני רק מקווה שבאיצטדיון החדש הקהל שלכם יתחיל להתעורר, כי אם למרגש של 6000 צופים אתם מביאים 2000, והוא נשמע די ריק אבל עוד איכשהו סביר, עם איצטדיו של 12,000 צופים זה יהיה כבר על תקן מביך.
     
  9. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    עונה שעברה כן. העונה לא. הסגל הזה היה צריך להשיג הרבה יותר, בטח בעונה שבה קבוצות הצמרת נראות כפי שהן נראות. בעצמך יצאת מגדרך בפתיחת העונה ואמרת כמה הקבוצה הזו אדירה וכמה פוטנציאל יהיה לה עם שובו של סרגיי טרטיאק.

    הלוואי שרק 'לא היינו מנצחים כל שבת'. הקבוצה השנה אפילו לא מנסה לעשות כאילו היא מתאמצת, מלבד 3-4 שחקנים שבאמת מתאמצים. אני לא אלך לראות קבוצה שלא רוצה לנצח, שברוח סנטה-קלאוסית נותנת משחק לכבוד השנה האזרחית החדשה.

    בוא נשים דברים על דיוקם. ה'לא מעט פעמים כסגנית אלופה' זה בעצם פעמיים בלבד, שתי עונות שאני מזכיר לכם שרובכם באייסוקר טענתם שהכדורגל שהצגנו היה מגעיל עד כדי הקאה ושזו בושה ותעודת עניות לכדורגל הישראלי שקבוצה כזו נמצאת במקום השני.
    ואגב, מקום שני זה סתם נשמע יפה. זה לא שנאבקנו על האליפות או משהו כזה. רוב הקבוצות שהשקיעו יותר מאיתנו נפלו, אז אנחנו היינו שם כדי להתברג בצמרת.

    ואגב, בעונה הראשונה היה הרבה קהל. מול מועדון ספורט אשדוד היו 7,000 אוהדים שלנו במחזור השישי (כמובן שהפסדנו, כמו בכל משחק גדול). מול מכבי הרצליה במשחק חוץ היו 3,000 אוהדים.
    התלונות עלינו באותן שנים היו רק על העונה השנייה עם ראובן עטר, כי גם בעונה עם לותר מתיאוס הקהל הגיע.

    ואני לא יודע על איזה קיץ גדול אתה מדבר. אני זוכר שאיבדתי שחקני בית לטובת שכירי חרב מבוגרים, שבעים וגרועים ברמה המקצועית.
    למרות זאת, נרכשו בסביבות ה-1,000 מנויים. רק שתבינו, במשחק הבית האחרון אוהדים שרכשו מנוי בחרו להישאר צמודים לרדיו מאשר להגיע לקופסא.

    זהו שקר (ואני לא טוען שאתה ממציא אותו מכוונה רעה, חלילה). אתה מוזמן להסתכל בתקצירי המשחק, לחכות לרגע שמצולם בו הקהל ואני מבטיח לך שתהנה מהתמונות (ומהכדורגל שהצגנו).

    הכמות שהייתה אתמול היא חד פעמית והיא עשויה להתרחש פעם בעונה. רוב הזמן ה-2,000 שמגיעים בכל מצב (ורוב הזמן זה יותר, אני בכוונה לוקח את המספר הנמוך) הם עדיין יותר מאותן קבוצות שציינת וזה עדיין מספר סביר לקבוצה שלא נאבקת על כלום, שהיא לא יותר מתחנת מעבר לשחקנים צעירים שמתגלחים על הזקן שלנו, שמשחקת במגרש הגרוע ביותר בליגת העל ואין לה בעלים, עתיד, תקווה או חלום.

    אתם קוראים לתקופה הזו 'תקופת שפל' - ואני אומר, מכל הלב, תודה. זו תקופת שפל? השיא העונתי של 3,000 צופים שהיה להפועל תל אביב באמצע שנות ה-90, זוהי תקופת שפל. ה-200 אוהדים שהיו בוסרמיל בשנים האחרונות של אלי זינו בהפועל באר שבע, זוהי תקופת שפל. ה-2,000 ירוקים שפקדו את יציעי קריית אליעזר כשהקבוצה איבדה עניין בעידן ארקדי גיידמק, זוהי תקופת שפל.

    האם מנעד של 2,000-3,000 צופים הוא כה נוראי לקבוצה כמו מכבי נתניה, במצבה הנוכחי? אני חושב שלא. מי שחושב שכן, זכותו. זה מחמיא לנו. תודה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/1/12
  10. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    אחרי כמה מחזורים ששי חדד הוזז ממרכז הקישור להגנה והצליח לא להיות השחקן הכי גרוע על המגרש אנחנו זוכים לקבל אותו שוב, כנראה בתור איזון לדריו.

    מתפרצת ראשונה שלנו העונה מסתיימת בשער. מזל טוב.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏15/1/12
  11. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    אחלה גול של בית"ר. סטיבן כהן ממשיך להציג יכולת טובה. אולי משהו מתחיל להשתנות?
     
  12. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,187
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    אני חייב לציין שהייתי בטוח שפאסוס הזה זה חתול בשק כשהבנתי שהוא כמעט חצי שנה מתאמן עם הקבוצה מרצונו. היום הוא הראה בגול שיש לו תכונות של חלוץ טיפוסי. איזו סיומת מול השער. אלגנטית.
     
  13. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    אחלה תנועה הוא נתן שם בלי כדור.
    אבל מישהו מוכן להסביר למה יובל נעים ממשיך עם ה3 קשרים אחוריים ושניים קדמיים? פרננדז ושי חדד כרגיל חוץ מצל על המגינים לא בדיוק עושים משהו במשחק.
     
  14. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    זהו. לצערי, הפועל פתח תקווה תרד ליגה השנה.
     
  15. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    בית"ר לא קשורה לתחתית. יש שם חומר איכותי בהרבה בטח ביחס אלינו, המגמה הזאת תמשיך ותוך כמה מחזורים בית"ר תתרחק מהקו האדום. הגעה של פרננדז, פאסוס ואולי עוד שחקנים מוסיפה המון וכמובן הדובדבן בקצפת- עזיבה של ברוכיאן- מפה בית"ר תגיע למקומה הטבעי מבחינת הסגל הנוכחי- שזה אמצע טבלה.