מחזור 21 בליגת העל: מכבי חיפה מביסה 1:4 את באר שבע

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Number 8, ‏5/2/10.

  1. מיכל3 Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/06
    הודעות:
    2,427
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שחם, ואתה מייצג את האובייקטיביות בהתגלמותה. תראה לי קבוצה בעולם שמובילה ב-15 נקודות (או 12 במידה ותנצחו מחר) את הטבלה כתוצאה מ"מזל". הדבר הכי דבילי ששמעתי מאז היותי אוהדת.

    מכבי חיפה חד משמעית יותר טובה, יציבה ויעילה מהפועל ת"א העונה ובמשחק מול פ"ת שבוע שעבר נראנו הרבה יותר טובים וחדים מאשר איך שאתם נראתם נגדם. ד"א זה נגמר רק 1-0 קטן.. אבל יכל להגמר לפחות 2 או 3-0. או שמצפים ממכבי חיפה לנצח כל שבוע בהפרש של 4-5 שערים?

    וקבוצה שיודעת גם לנצח את הקטנות מגיע לה לזכות באליפות, לא לקבוצה האטרקטיבית שלך שמציגה את הכדורגל היפה בארץ (לדבריכם כמובן) ומפשלת תמיד ברגעי האמת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/2/10
  2. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    נכון, זה ההבדל בין מכבי חיפה להפועל ת''א ומכבי ת''א, המזל.

    קודם כל מה מכבי ת''א עושה ברשימה הזאת? מכבי קבוצה בבנייה, היא לא בלבל של הפועל ומכבי חיפה.

    דבר שני, כמו שאמרתי בתור אוהד הפועל, מכבי חיפה הוכיחה ומוכיחה שהיא קבוצה טובה מהפועל ת''א, לא בהרבה כמובן, אבל כרגע הטבלה מוכיחה אתזה ושום דבר שתגיד לא יעזור.

    היא קבוצה יציבה, יש לה 2 חלוצים גדולים לליגה שלנו, יש לא הגנה חזקה ומרכז שדה חזק, והיא הכי יציבה.
     
  3. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    על סמך מה אתה שופט אותו?הבנאדם בקושי שיחק העונה בגלל פציעה,חזר ממנה ובקושי שיחק מאז - הייתה לו כבר חצי עונה שהוא לא היה טוב ואז פתאום חזר לעצמו,אז זה שאתמול הוא 19 דקות לא שיחק טוב בזמן שכל הקבוצה נרדמה זה לא אומר כלום.
    וכן זה שכל הקבוצה נרדמה כן אומר שיותר קשה לשחקן אחד לבלוט מעל כולם,או שלפי איך שאתה אומר סאדאת חרא של שחקן כי בזמן שהוא שיחק הוא גם לא הראה כלום.
    אני לא אומר שאין מצב שבוקולי גמר את זה,אבל אני לא מבין לפי מה אתה ואלכס כבר שופטים אותו,בטח שחקן כמו בוקולי שכבר עשה קאמבקים בעבר.

    שחם,מזל?הקבוצה הפסידה משחק אחד ויצאה תיקו משחק אחד,זה שאנחנו יציבים וגם במשחקים חלשים אנחנו עדיין יודעים לשמור על שער נקי ולשים גול זה לא עניין של מזל.
    מול מכבי פתח תקווה וגם אתמול הראנו עליונות ברורה לגמרי.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,410
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אחרי שמכבי ניצחה אתמול ועברה אותנו - הפועל חייבת לעשות את העבודה ולעלות למגרש הנאחס באשדוד בטירוף. המיספרים מספרים כי הפועל לא ניצחה שם מאז עונת 02\2001 ואשדוד השיגה במשחקי הבית שלה מול הפועל הכי הרבה נקודות(20) פרט למשחקי הבית שלה נגד הפועל פ"ת. בעשרת משחקי החוץ האחרונים שלה מול אשדוד, הפסידה הפועל חמישה משחקים וסיימה חמישה בתיקו.
    אז היום או שבאים לשחק כמו גברים, או שאפשר ללכת לחכות קצת ואז ללכת לים ולוותר גם על המקום השני. את הפער ממכבי חיפה אני כבר הספקתי לספור, אנחנו לא פקטור במירוץ האליפות. מעניין אם השחקנים בוחרים באופצייה הראשונה. דה רידר הזה למשל מעצבן אותי, הגיע מנופח כולו בתמורה להרבה כסף וכל הזמן הוא פצוע. חבל שהחלוץ הקרואטי לא פותח היום בהרכב ושוב נצטרך לסבול את לאלא או מרעי(עוד יותר גרוע). אני מעדיף שעומרי קנדה יפתח בהרכב בגלל התרומה הגדולה שלו למשחק ההתקפה שלנו. מתערב איתכם שורמוט ינוח על המגרש אחרי השבוע המטורף שלו בשבוע שעבר. מנגד, אם אני לא טועה, שכטר מפרק את אשדוד שנה אחרי שנה, אז אולי הישועה תבוא ממנו?
    מה שברור - לאשדוד יש חלוצים טובים ומקרייב נהנה לשחק נגדינו, מה גם שעוקבים אחריו. אז, אם דה-סילבה רוצה להציג יכולת חלשה כמו בשבוע שעבר - אז נרדם במצב הנייח וגם בשער השלישי של נתניה לא היה באיזור - שיגיד ולא ישחק. טעויות בהגנה יעלו לנו ביוקר. אבל אני מאמין שחזרתו של אניימה לשער תגביר את הביטחון בקרב כל השחקנים. טוב שהוא חזר, התגעגענו, וינסנט.
    המשחק הקודם נגד אשדוד השאיר אותי עם סיוטים בלילה - זה מוכיח שגם כשהקבוצה עושה הכל נכון - לא תמיד היא תנצח. במקום לנצח 10-2, הפועל סיימה בתיקו והחמצנו מכל מקום אפשרי, וגם סטויקיץ - סוף-סוף לאשדוד יש שוער שמביא נקודות ואלא מחליש אותה - עצר הכל. עם חוסר המזל שלנו, בהחלט ייתכן שזו תיהיה המגמה גם הפעם(החמצות) ואנחנו נסיים בתיקו, כי אשדוד לא ממש מבריקה השנה והרבה משחקים שלה מסתימיים בתיקו מאכזב.

    אגב, אני חייב לתקן את עצמי קצת בקשר לבית"ר - אתמול הקבוצה הציגה יכולת טובה מאוד וזה בא לידי ביטוי במהלכים החכמים והזריזים על שטח קטן. כל מה שהיה חסר זה פשוט גול - אין דרך אחרת לתאר את זה. לטעמי ברוכיאן הציג את המשחק הטוב ביותר שלו העונה וגם הגיע לו פנדל. ואני עדיין לא נרגעתי מהסלאלום של ורד, איך שהוא חתך בין שני שחקנים של בני-יהודה. לדעתי עדיף לשום להציב את ורד בקו ולהכניס את ברוכיאן לאמצע. ומזל טוב לאריק בנאדו, שאם אני לא טועה, הפך לשחקן עם הכי הרבה הופעות בליגת העל. בנאדו תמיד יזכה למקום מכובד בהיכל התהילה של הכדורגל הישראלי, וגם השנה הזוועתית הזאת לא מביישת את הקריירה המדהימה שלו.
     
  5. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שחם, אתה מדבר על אלכס ומתכוון לעצמך?
    אני קורא את הפוסטים ואתה אחד הכותבים הכי לא אובייקטיביים שקיימים בפורום הזה.
    תפסיק לריב עם כולם, אתה מדבר די הרבה שטויות וחי בשביל מלחמות מטופשות נגד אוהדים של קבוצה אחרת, כאילו הם הגיעו מכוכב אחר.
    אני לא אוהד חיפה, ממש לא, אבל חיפה היא הקבוצה הטובה בארץ. תפסיק לקשקש על מזל. 15 נקודות פער זה לא מזל. תתחיל להפנים את זה ולא להדחיק ולפרסם שטויות. שמעת על המונח "יציבות"? תתנחם בזה שהפועל ישחקו גם בעונה הבאה באופ"א.
     
  6. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,261
    לייקים שהתקבלו:
    25,769
    מין:
    זכר
    למה שתזלזלו בגביע. זה הדבר האחרון שנשאר לכם להילחם עליו, גם אם יש לכם משחק ליגה גדול אחר כך.
     
  7. AVISEY Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/07
    הודעות:
    676
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שחם, לא משנה מה יקרה אתה בדעה שלך ולא יזיזו אותך משם , קשה לך לקבל דעות של אנשים אחרים, וקשה לקיים דיון עם בנאדם שחושב שהוא צודק בכל מה שהוא אומר , מכבי חיפה הקבוצה הכי טובה בליגה לפחות עובדתית וזהו זה. מזל שמזל , אין כזה דבר לנצח כמות כזו של משחקים במזל , אגב ההפסד גם היה סוג של מזל מבחינה של מכבי ת"א ? ראיתה כמה הצלות שטראובר הביא? אז אם על כל הצלחה כזו או אחרת נגיד מזל, שום דבר לא יהיה הישג אמיתי . הסיבות שמכבי חיפה מובילה הן ברורות , אבל סיבת המזל ?! זה בהחלט עלוב , ולא הגיוני . כנראה שבמכבי חיפה יש שחקנים ווינרים שיודעים לנצח משחקים בכל מחיר , ובהפועל אין .

    לפעמים אני חושב לעצמי , אם היית ראש ממשלה זה היה בטוח במשטר דיקטטורי .
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/2/10
  8. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,803
    לייקים שהתקבלו:
    5,899
    קאלה עשה אתמול הכל הפוך. בשערים מספר 1 ו-4 הוא נראה כמו ליצן, אבל בין השערים האלה הוא עצר עוד כמה כדורים מצויינים. אני מעולם לא הייתי אוהד שלו כי גם בזמנו בבית"ר הוא היה מאד לא יציב. לפעמים הוא עושה רושם שהוא אחד השוערים הכי טובים בעולם, אבל אחרי זה הוא מפסיד לך את המשחק עם יציאות לא טובות והשמטות לא ברורות.

     
  9. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה שבטוח הוא לא אשם בהפסד,הגול הראשון,השני(דווקא ממש לא הרביעי) יכולים להיות באשמתו,אבל מצד שני הוא הציל לפחות עוד 3-4 גולים בטוחים והיו לו עוד כמה הצלות ששוערים אחרים אולי גם לא היו מצילים,ההגנה של באר שבע ובכלל באר שבע הייתה ביזיון.

    בקשר לאדמו,מדובר במישהו שב"ש צריכה להעיף דחוף,הוא כסחן לא מועיל וממש לא ברמה,לא ראיתי ממנו שום פעולה חיובית והדבר היחיד שהוא ניסה זה לשבור רגליים,גם מול הפועל זה היה ככה.
     
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,261
    לייקים שהתקבלו:
    25,769
    מין:
    זכר
    המשחק אתמול שיקף את הקריירה של קאלה, לפחות בארץ.
    לצד הצלות גדולות הוא מקבל שערים שטותיים של שוער בן 16.
    בגביע אירופה ראו את זה נהדר. שוער בן 30+ שמקבל שערים כאלה צריך לפרוש מכדורגל.
    לא פלא שקאלה מעולם לא הגיע לרמות הגבוהות.

    חבל שבבית"ר לא נתנו לאיציק לשחק עוד שנה-שנתיים. לא היה משנה בכלל, לפחות היו מנצלים את משבצת הזר לעמדה אחרת, בלם למשל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/2/10
  11. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,803
    לייקים שהתקבלו:
    5,899
    זיו, למה קאלה אשם בשער השני ולא ברביעי?
    בשער השני של ארבייטמן קאלה מצא את עצמו במצב מאד לא קל. ברב המקרים ארבייטמן היה מוסר לדבאלישווילי בשביל לגמור את העניין, אבל החלוץ שהעונה מפציץ מכל כיוון הלך על בעיטה.

    בשער הרביעי קאלה עמד כמו קונוס, כמו בשער השני שחקן חיפאי היה יכול למסור, אבל החליט ללכת על בעיטה לשער. כשרואים את המיקום של קאלה מקבלים רושם שמדובר בשוער מאד לא מוכשר.

    ברור שקאלה לא אשם בהפסד הקבוצה, אבל ההרגשה שלי היא שהוא כמו הרבה פעמים הכל עשה הפוך. השוער הזה לא מעלה את הביטחון של ההגנה הממילא רעועה שלו.
     
  12. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    בכל אחד מהמשחקים האלה חוץ מבית"ר היינו יותר טובים, בחלקם הרבה יותר טובים. היה פה איזה אחד שאמר שאני לא יודע לקבל דעות של אנשים, אין לי מושג מאיפה הוא הביא את זה. אתה יכול להגיד את זה על כל אחד שרב עם מישהו. אתה רוצה בכוח שאני יסכים? אני לא מסכים, והדברים שאני חושב על אלכס לא קשורות לדעות שלו על כדורגל אלא על כל ה"אתם מקנאים" וכו'. אוהדי חיפה וחלק גדול מהפורום הזה הם חבורה של שחצנים.
     
  13. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בשער השני,במצבים כאלה שוער צריך לסגור קודם את הפינה שלו,בשביל המסירה יש שחקנים,אין אף שחקן שמגן על הפינה של השוער ולכן הוא היה חייב לסגור אותה.

    בשער השני - מה הוא אשם,הוא לא יכל להגיע למסירה ובטח לא לעצור את הבעיטה מקרוב.
     
  14. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    מזל לא משחק פה תפקיד אצל מכבי חיפה, בטח לא ברוב המשחקים העונה, אולי בתחילת העונה אפשר להגדיר את הנצחונות שלהם כמזליקים אם זה הניצחון על עכו בדקה 90, הניצחון על רעננה מאופסייד דקה 85 ואולי עוד משחק פה ושם, אבל בשאר המשחקים מכבי חיפה הראתה עליונות ברורה על היריבות, אבל העניין שזה לא המזל, ההבדל הוא שגם יריבות לא באות לשחק נגד מכבי חיפה (וגם נגד הפועל ת"א...להבדיל ממכבי ת"א) וגם כי מכבי חיפה קבוצה כל כך מחוברת משחקת יחד כבר כמה שנים אם אני לא טועה 3 שנים וברור שהאליפות שנה שעברה נתנה להם ביטחון, אבל זה שהם יודעים כל אחד כבר את השני זה יתרון עצום, זה נותן להם לפחות 10 שערים בעונה. אין לי ולו קצה של ספק שאם הפועל תשמור על התלכיד שלה ותצרף שחקן פה שחקן שם, ומכבי ת"א כנ"ל הם רק יתקרבו למכבי חיפה, ולא יתרחקו. בכל מקרה העונה הזאת של מכבי חיפה בליגה היא עונה נדירה, והסיכוי שהם יחזרו עליה בשנה הבאה הוא כל כך אפסי שאנשים לא מבינים עד כמה. מכבי והפועל נותנות עונות די טובות מבחינתן ואם לא הריצה הזאת של מכבי חיפה, היה פה משולש אליפות עד המשחק האחרון.
     
  15. Yaniv "Rey de Copas hay uno solo"

    הצטרף ב:
    ‏22/4/08
    הודעות:
    3,583
    לייקים שהתקבלו:
    60
    מין:
    זכר
    אז מאיפה אתה הבאת את מכבי פ"ת ראית בכלל את המשחק ? מלבד ההחמצה של מגרלשווילי לא היה להם כלום ואילו לחיפה היה שלושה משקופים, אבל הבעיה הכי גדולה הייתה יבריץ' ואם אתה ממשיך רוצה להמשיך להכחיש קח את העיתון מהיום תוסיף לו את העיתון מיום שני שעבר ותספור אם מכבי חיפה הייתה באמת עם מזל (כמו שלכם) מאזן השערים לא היה עומד על 48-9 אלא על 60-9 (ואם אני בכיין אוסיף שהשער של אלמליח במחזור הראשון ושל רעננה במחזור השני היה "פוקס") אז קבל תיקון 60-7...
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏7/2/10