מחזור 21 בליגת העל: תיקו 0-0 בין מכבי לחיפה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י David De Gea, ‏16/2/07.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    וואה אני רואה חצי הרכב בחוץ. בלי אבוקסיס וברדה זה לא אותו דבר, סביר להניח שנראה משחק בחצי הילוך נגד אשדוד ואני לא בטוח בכלל שזה יספיק לנו לניצחון, אני חושב שסיכויים גדולים יותר ששוב אחרי ניצחון גדול באירופה נפסיד לאשדוד והפער מבית"ר ייגדל. ההרכב שלוין מעלה לא רע בכלל(לדעתי לאנטבי מגיע מנוחה ופרץ צריך לעלות במקומו גם אם אנטבי בסוף יבריא), אני מצפה להרבה מאוד מגילי וורמוט, וסוף סוף זיטו פותח בחוד איפה שהוא צריך להיות. אני עדיין מחכה שיישחזר את העונה הגדולה שלו ב04\2003 עם הפועל שהוא הבקיע 11 שערים ב31 משחקים והיה מעולה, הוא איים המון על השער ולמרות שהיו לו החטאות הוא היה שחקן ההתקפה הטוב ביותר שלנו והיו לו גם שערים יפים מאוד. בהחלט יש מקום לתת לאבוטבול לשחק ולאבוקסיס מנוחה. חסרונו של בונדר הוא בעייתי מאוד הוא מגן נהדר ולאשדוד יש מספיק שחקני התקפה טובים(אני שונא שקבוצות באות נגדינו לאחר שלא ניצחו מחזור קודם, המוטיבציה בשמיים, ובכלל הם בתקופה רעה מאוד), לפחות רביבו לא משחק. מנצור שיחק לפני שלוש שנים בהרכב מספר משחקים וגם בעונה המזעזעת שכמעט ירדנו ליגה ולא הרשים, אבל לא פוסל אותו בכלל. דגו לא היה כל-כך טוב נגד ריינג'רס למרות שהשקיע ואני מצפה למשחק טוב ממנו, למרות שיש את דה ברונו על הספסל, אני מחכה שלוסיאנו כבר ייפתח בהרכב ויוריד את הקילוגרמים המיותרים שהוסיף במהלך הפציעה. פחות מניצחון זה כישלון כי המשחק בבית והגיע הזמן לנצח קבוצה טובה השנה בליגה שנמצאת ממש ממש בחלק העליון בבית, פרט לחיפה ונתניה בבלומפילד.
     
  2. ManUtd Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    3,278
    לייקים שהתקבלו:
    26
    חבל, חבל שדווקא בזמן הזה נדפק לנו המשחק, שאני ממש רוצה לראות אותנו מנצחים את המכלבים מת"א. 3 ימים לפני המשחק הסופר חשוב, הרבה יותר חשוב מהמשחק הזה, חבל שדווקא הקבוצה הזאת נדפקה, והיא באה עוד במצב מצוין, ואני ממש רוצה לראות אותנו עוצרים את הרצף הזה. אני מניח שהשחקנים ישמרו על הרגליים שלהם, וזה מובן, אבל הייתי רוצה לראות אותם משחקים אך זה רק מה הייתי רוצה לראות אילו לא היה את המשחק מול צסק"א. צריך לעלות בהרכב חזק לטעמי, היחידים שצריכים לקבל את המנוחה אלו מסודי ובוקולי, שבטח עייפים בצורה לא נורמלית אחרי המשחק ברוסיה.
    אני מקווה לטוב, אך אני בא מאוד פסימי למשחק הזה.
     
  3. Gustavo Boccoli Member

    הצטרף ב:
    ‏19/12/06
    הודעות:
    1,042
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מאמין שהם ישמרו על הרגליים של עצמם. בכל זאת, זאת מכבי ת''א, בקבוצה יודעים עד כמה זה חשוב לאוהדים. חוץ מזה, אני גם בטוח שרוני אומר להם לא להתייחס לצ'סק''א, כמו שהוא אמר לפני צ'סק''א לא להתחייס למכבי ת''א.
     
  4. Itai Lampard Member

    הצטרף ב:
    ‏17/2/07
    הודעות:
    3
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מלבד המשחק המרכזי, יש עוד שני משחקים מעניינים למדי. הראשון: הפועל ת"א - מ.ס. אשדוד. הניצחון האחרון של הפועל ת"א היה ב-20/1, 0:2 מול הפועל פ"ת. מאז הקבוצה לא ניצחה. בצד השני המצב גרוע עוד יותר. הפעם אחרונה שבה מ.ס. אשדוד יצאה מנצחת, הייתה ב-30/12, כשגברה 2:3 על אותה הפועל פ"ת בחוץ. שתי הקבוצות רוצות לצאת מן המשבר, ולנצח סוף כל סוף. יהיה מעניין, זה מה שבטוח. המשחק השני: מכבי הרצליה - הפועל כפ"ס. מכבי הרצליה מגיעה למשחק הזה בתקופה יחסית טובה, אחרי שניצחה שתיים מקבוצות הפאר של הכדורגל הישראלי: בית"ר ירושלים ומכבי חיפה. עם זאת, הקבוצה של פרדי דוד הפסידה לקבוצות בינוניות ומטה, דוגמת הכח ר"ג, ואף סיימה בתיקו עם האחרונה בטבלה, הפועל פ"ת. מנגד, הקבוצה של אלי אוחנה נמצאת בתקופה נוראית, והניצחון האחרון שלה היה ב-20/1 מול מכבי פ"ת באורווה. מכבי הרצליה רוצה לברוח מהתחתית, וניצחון שלה בדרבי השרון על כפ"ס, יעשה את העבודה. גם הפועל כפ"ס קרובה לתחתית, אך ניצחון שלה, יבטיח את הישארותה בליגה. אני מניח שעל המשחק המרכזי איני צריך לדבר, כולם יודעים מה הולך להיות בו. ערב נעים לכם ושבת שלום.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הרבה מאוד משחקים יכולים להתפתח לכאן או לכאן. אני מאמין ומקווה שנתניה תנצח את הכח, אני מעדיף שהרצליה תישאר בליגה ולא הכח, בכל מקרה, נתניה שיחקה מעולה נגד הפועל לפני שבוע ורק בחוסר מזל לא הצליחה לנצח, זה גם קרה לה נגד בני יהודה, מגיע לקבוצה להיות עם מספר נקודות גבוה יותר, ובמקום יותר גבוה מהמקום השישי, נתניה בייחד עם בית"ר ואולי מכבי בכושר הטוב ביותר בליגה בזמן האחרון. עטר עשה בקבוצה הזו המון ומגיע לו כל הכבוד על זה. שכטר הוא האיש המרכזי בחלק ההתקפי של נתניה בייחד עם בונדאה. להכח יהיה קשה מאוד ללא יוסי רוזן במרכז המגרש לו איך תחליף בהכח, אני בספק איך גמאן שגם בהגנה לא נותן עונה טובה(איפה הבלם הנהדר של בני יהודה ב2004 ושל נתניה עונה לפני זה ואיפה השחקן השמנמן של היום), יכול לתת את התשובות לקישור האדיר של נתניה ולא רואה את הכח משיגה נקודה, למרות שייאמר לזכותה שהיא עולה עם מערך התקפי.

    לטעמי בית"ר ירושלים מקבלת יריבה בהזמנה שתעזור לה לפתוח פער גדול יותר מהמקום השני. הפועל פ"ת ומכבי פ"ת קבוצות הפוכות לגמריי, למכבי פ"ת יש הגנה טובה יחסית אך איטית, ולבית"ר היה חוסר מזל, אבל להפועל פ"ת אין את הכלים לבונקר כמו שהיה ללוזון עם סגירת מרכז המגרש, למרות שאולי זה היה יום פחות טוב של בית"ר. ההתקפה השנייה הטובה בליגה נגד ההגנה השנייה מהסוף בטיבה מבחינת ספיגות, זה לא נשמע טוב. אני לא מבין למה שוונקי מקבל צ'אנסים בבית"ר, לטעמי תמוז צריך לפתוח וגם בן שושן שייקבל מספר משחקים רצוף מקום בהרכב והוא יתחיל להראות ניצוצות.

    מכבי הרצליה נגד כפר סבא זה משחק שיכול לקרות בו הכל, אני מחכה שכפר סבא כבר תיקח נקודות ותתקדם קדימה, כי היא קבוצה מוכשרת בטירוף, אבל משהו התפספס שם אצל אוחנה וחניכיו. אם כפר סבא מפסידה היא ממש בתוך המאבק. כפר סבא קבוצה יותר איכותית אבל יהיה לה לא קל נגד הרצליה שחייבת נקודות גם היא. חבל שכפר סבא קרובה לתחתית.
    בני יהודה ופ"ת גם משחק שיכול לקרות בו הכל. אני מקווה לנצחון של הזהובים של שירזי שייברחו גם מהתחתית, את הקבוצה של הלוזונים אני פחות מעדיף. בני יהודה מגיעה בשיא הלחץ למשחק, ויהיה לה קשה לעצור את השחקן החדש של מכבי פ"ת, מהיר כמו שד. לוזון לא לומד ושוב קאלדיירה באגפים ולירן כהן על הספסל. לא מובן. מבחינת בני יהודה מחכה להופעה טובה מבאטורינה ששכחתי מתי שיחק טוב בפעם האחרונה.
     
  6. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,439
    לייקים שהתקבלו:
    2,305
    מחר אנחנו עולים למשחק בלי שתי עמודי הטווח הכי גדולים שלנו.
    הבלם המצויין יא-יא פטי שרק בשבוע שעבר רשמתי שאני לא רוצה לראות איך ההגנה שלנו תסתדר בלעדיו והנה אחרי שבוע הוא בחוץ ואנחנו חוזרים להיות חולית ההגנה שפתחה את העונה, טרטצקי,מימון,מלכה ובן-לולו, דווקא מול קבוצה עם התקפה מצויינת כמו הפועל כפר סבא.

    עדן בן בסט פותח בהרכב והגיע הזמן אדון פרדי שתבין שיש לך כאן פוטנציאל ענק ואתה עד עכשיו העדפת לפתוח עם השחקן הכי גרוע בליגת העל בכל הזמנים.

    גם גיא שמיר ייערוך הופעת בכורה אבל זה דווקא לא ממש משמח כי דייהו דיוויס הנהדר בחוץ.

    בוקסנבוים פותח בהרכב למרות האדום בשבת(כמה טוב שיש גביע הטוטו) ולצד מהארן ראדי שיכול לבחון את השוער הצעיר של כפר סבא בבעיטות מרחוק וכפיר אדרי שסוף סוף כבש בשבוע שעבר יכול להיות קישור מעניין.

    ההתקפה שלנו שרק לפני שלושה שבועות נראיתה כמו הצרות שלי(קימוטו וטולדו) נראית עכשיו מצויין עם בן-בסט וקאמנן שלפי מה שהם הראו בגביע הטוטו יכול לעבוד בצורה יוצאת מן הכלל.

    השוער היגינס הוא לא כזה באנקר כמו שחשבו בהתחלה, הוא עושה לא מעט שטויות במהלך המשחק אמנם לעיתים הוא מחפה עליהם בצורה נפלאה, אבל הוא עדיין צריך להיות מרוכז יותר ממה שהוא הראה נגד הפועל פ"ת ומכבי תל אביב.

    אז בלי שלושה שחקני הרכב חשובים,עם שני שחקנים שעושים הופעת בכורה ועוד שבוע של חור באוזון באגף שמאל יוצאים לחפש ניצחון חמישי העונה ושלישי במשחק בית ומה טוב שזה הדבר הכי קרוב שיש לנו לדרבי ולכן... מלחמה!!!
     
  7. קינג לדלי Member

    הצטרף ב:
    ‏13/2/05
    הודעות:
    17,726
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חבל על כל ההרצאה הזאת...
    אני פשוט מכיר כל כך טוב את הקבוצה שלי,ויודע ש....

    עזוב...יש כבר תוצאה.
     
  8. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,178
    לייקים שהתקבלו:
    5,348
  9. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,772
    לייקים שהתקבלו:
    8,316
    עבור כולם פה ההודעה שלך היא בגדר תעלומה... לא יודעים למה התכוונת.. לטוב או רע... יהיה נחמד אם תביא פירוש...
     
  10. מ.ח.א Member

    הצטרף ב:
    ‏10/7/06
    הודעות:
    782
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפועל ת"א-מ.ס. אשדוד
    שתי הקבוצות נמצאות במומנטום גרוע בליגה
    הפועל ת"א מגיעה אחרי הניצחון של ריינג'רס והם צריכים לחזור לקרקע
    זה הולך להיות קשה בלי ברדה ואבוקסיס
    מ.ס. אשדוד היא קבוצה איכותית והפועל ת"א בטח עייפים קצת אחרי ריינג'רס
    וההעידרות של ברדה ואבוקסיס גם הולכת מאוד להשפיע
    אני מהמר על ניצחון של אשדוד

    הכח עמידר ר"ג-מכבי נתניה
    מכבי נתניה מגיעה אחרי שתי משחקים ללא ניצחון והכח עמידר ר"ג
    זאת בדיוק הקבוצה המתאימה בשביל להפסיק את הרצף השלילי הזה
    מכבי נתניה היא קבוצה הרבה יותר איכותית מר"ג ועל הנייר היא אמורה לנצח
    אני מהמר על ניצחון של נתניה

    מכבי הרצליה-הפועל כפ"ס
    משחק חשוב מאוד בשביל שתי הקבוצות
    מכבי הרצליה רוצה לברוח מהתחתית
    אבל אם כפ"ס תפסיד אז היא תסתבך במאבקי התחתית
    מכבי הרצליה התחזקה בזמן האחרון והם משחקים בבית
    מכבי הרצליה נהיו בזמן האחרון קבוצה הרבה יותר טובה עם הרכישות שהם עשו
    אני מהמר על ניצחון של הרצליה

    בני יהודה-מכבי פ"ת
    בני יהודה היא קבוצה טובה והיא לא אמורה להיות בתחתית
    הסגל שיש לבני יהודה הוא בעצם סגל טוב והם פשוט נקלעו למשבר קטן
    מכבי פ"ת היא לא קבוצה פראירית והיא הצליחה להוציא תיקו בטדי
    אני מהמר על תיקו

    הפועל פ"ת-בית"ר ירושלים
    על הנייר בית"ר אמורה לנצח בקלות את המשחק הזה ואני חושב שזה מה שהולך לקרות
    אני לא חושב שפ"ת תוכל לעשות את מה שהרצליה עשתה
    אני מהמר על ניצחון של בית"ר
     
  11. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפועל ת"א - מ.ס אשדוד:
    משחק מעניין מאוד יהיה היום בבלומפילד. הפועל מגיע אחרי הנצחון המרשים על ריינג'רס 2-1 ורוצה להראות שהיא יכולה להראות את אותה יכולת גם היום, בליגה. דיבורים לחוד ומעשים לחוד, גם ברדה וגם אבוקסיס לא יפתחו היום נגד אשדוד כדי שינוחו לקראת המשחק בגביע אופ"א בגלאזגו, ניר לוין גם יאלץ להסתדר ללא בונדר ופאאס המושעים, אתמול גם התברר שאנטבי ואלימלך בספק למשחק היום מה שמשאיר את לוין בלי הגנה.
    בהפועל זוכרים את ההפסדים לאשדוד שתמיד שבאו אחרי שהקבוצה שיחקה באירופה, בסיבוב הראשון זה נגמר בנצחון לאשדודים אחרי הלילה הקסום ההוא בפריז, גם אחרי מסע הקסם בשנת 2000 בא אשדוד ונתנה בראש להפועל.
    מנגד אשדוד המגמגמת רוצה נצחון כדי לצאת מהתקופה הרעה שלה, אשדוד במחזור הקודם סיימה בתיקו עם בני יהודה שעצר רצף של 3 הפסדים רצופים. התוצאות האחרונות ציננו את ההתלהבות סביב הקבוצה וכנראה שלאשדוד אין את הכלים להאבק על האליפות והיא תהיה קבוצה שתאבק על מקומות 4-6, לא יותר מזה. דוד רביבו ימשיך להעדר ויחמיץ גם את המשחק היום. באשדוד ימשיכו להסתמך על השלישיה הקדמית: שריקי, הולצמן ועזרן שיעשו צרות להגנה הפצועה של לוין.
    אני מהמר על תיקו ומעלה לאשדוד הרבה בגלל מכת הפציעות של הפועל.

    מכבי הרצליה - הפועל כפ"ס
    משחק מעניין מאוד בין שתי קבוצות שחייבות נצחון כדי לברוח מהתחתית הבוערת. לשתי הקבוצות הולך הרבה יותר טוב בטוטו מאשר בליגה שם הם העפילו לחצי הגמר.
    נתחיל עם כפ"ס, כפ"ס לא נראת טוב כבר הרבה זמן וההפסד בשבוע שעבר להכח ומלמיליאן שבר את הקרח. כפ"ס לא יכולה לשחק נגד קבוצות שהיא פייבוריטית מסיבה מאוד פשוטה כפ"ס בנויה על מתפרצות ומבקיעה גם את רוב שעריה במתפרצות. נגד הקבוצות הגדולות שלא מסתגרות ושולחות שחקנים קדימה, כפ"ס יוצאת למתפרצת ועוקצת אבל נגד הקטנות שמתגוננות כפ"ס לא מצליחה לכבוש.
    השחקן הכי חשוב בכפ"ס היום לדעתי הוא ישראלביץ' עליו בנויה כל הקבוצה. לישראלביץ' יש תכונות מדהימות, מסירה מצוינת, טאץ' נהדר בכדור, מהירות ובטוטו גם ראינו שיש לו בעיטה לא רעה בכלל. אם ישראלביץ' יהיה טוב כפ"ס תהיה טובה.
    מנגד הרצליה בתקופה סבירה אחרי שהקבוצה נתנה בראש לגדולות היא לא הצליחה לשחזר את ההצגות גם למשחקים החשובים באמת שלה מול הקבוצות ששות לה ביכולתם. הרצליה תחסר היום את יא-יא פטי לדעתי השחקן הכי חשוב שלה, כל הסופרלטיבים כבר נאמרו עליו והוא יחסר מאוד להרצליה מול החלק הקדמי של כפ"ס. הרצליה תמשיך להשען על קמאנן שהיה מצוין בגביע הטוטו וכבש צמד, קמאנן חלוץ מוכשר מאוד מההתחלה ראינו את זה, עכשיו הוא צריך להיות קצת יותר יציב והיום מול ההגנה החלשה של כפ"ס הוא חייב להיות טוב ולכבוש.
    אני הולך על תיקו עם שערים, גם כאן הפציעות משפיעות על המשחק. נראה משחק פתוח בלי הרבה הגנות, כמו שצריך!

    בני יהודה - מכבי פ"ת:
    מכבי פ"ת אחרי הבונקר המגעיל הטדי חוזרת לשחק כדורגל מול בני יהודה המשתפרת. במחזור הקודם הוציאו הזהובים תיקו מכובד וטוב מאשדוד של חזן. בני יהודה רוצה לברוח לתחתית ונצחון על מכבי פ"ת היום יקרב אותה משמעותית להשארות בליגה. אני מאמין ששירזי ילך על התקפה, הוא חייב לנצח את המשחק. החלק הקדמי של בני יהוגה: בלדוט, עובד, בטורינה ואסולין חייב להיות פעיל כי המשחק תלוי בהם בעיקר בראובן עובד שצריך לקחת אחריות, מאז שדיברו על המעבר שלו לבית"ר הוא נהיה חלש מאוד, טוב ככה זה שחקן שבית"ר רוצה נהיה גרוע http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/dry.Xxx
    מכבי פ"ת אחרי הבונקר המגעיל הטדי מול בית"ר, בנתיים המצב של פ"ת בטבלה סביר פלוס במרכז הטבלה. כנראה זה מה שהקבוצה הזאת שווה. דיאלו מאוד הרשים אותי במשחקים הראשונים שלו, כח פריצה מדהים, מסירה טובה בעיטה לא רע בכלל ומה זה חשוב בכלל שהוא אפילו לא 1.60 מטר?
    כמה מילים על עומר גולן, אם הוא רוצה לשחק באנגליה הוא צריך להתחיל לשחק כדורגל. גולן של הזמן האחרון משחק רע מאוד והפציעות שלו לא מעניינות אותי, כולם דיברו עליו כהחלוץ הבא של הנבחרת, בנתיים הוא נראה יותר כמו פלופ גדול של הלוזונים.
    אני מהמר על בני יהודה פשוט כי היא רוצה יותר, הלוזונים כבר גמרו מזמן את העונה ותיקו ישמח אותם.

    הכח ר"ג - מכבי נתניה:
    משחק מענין מאוד יהיה בוינטר היום. הכח של מלמיליאן מקווה שאחרי הנצחון המרשים על כפ"ס בחוץ והעלייה באמצע השבוע לחצי גמר גביע הטוטו הקבוצה תמשיך את המומנטום ותנצח גם את החבורה של עטר. הכח בנתיים משחקת כדורגל טוב וכל מי שקבר אותה בתחילת העונה אכל את הכובע. הכח חייבת לקחת נקודות היום מנתניה במאבקי התחתית ולקוות שאחרי המחזר הזה היה תמצא את עצמה מעל לקו האדום.
    הכח תפתח בהרכב התקפי, יהיה מענין לראות את קימוטו היום מול קבוצתו לשעבר הקבוצה שלמעשה הביא אותו לארץ.
    גם נתניה משחקת כדורגל לא רע בכלל, נתניה מגיע מאוד מאוכזבת אחרי שבמחזור הקודם יצאה רק בתיקו עם הפועל אחרי ששיחקה הרבה יותר טוב וגם הובילה (אוי סאנוגו, סאנוגו). למרות התיקו המאכזב ההוא עדיין נתניה במקום טוב בטבלה, משחקת כדורגל יפה לעין. לדעתי אם קצת יותר ריכוז ויציבות נתניה היתה יכולה להאבק על האליפות. הליגה השנה כל-כך חלשה שזה היה יכול להיות מאוד אפשרי לזכות באליפות, אבל עכשיו כמובן זה כבר לא ריאלי.
    עטר ישנה את המערך שלו לעוד יותר התקפי 4-3-3, לדעתי החלטה טובה מאוד של ראובן. כשהקבוצה רצה ונצחה 3 פעמים ברציפות היא שיחקה באותו מערך, מה גם ש 4-4-2 לא מתאים לנתניה, אין לה עוד קשר טוב (אולי בירוק?).
    אני מהמר על תיקו ומעלה להכח.

    הפועל פ"ת - בית"ר ירושלים:
    מה יהיה איתך בית"ר? משחק זוועתי של בית"ר בבית מול מכבי פ"ת במחזור הקודם. שום דבר מלבד נצחון לא יתקבל בירושלים, זה לא יהיה פשוט כשאתה משחק מול לוחמי הבושידו של לחמן שעוד מאמין שהקבוצה שלו תשאר בליגה. בקשר להרכב יוסי מחזיר את מירוסביץ' להרכב על חשבונו של ברוכיאן
    יוסי מזרחי נשאר מקובע למערך שלו, מאיזה שחקן הוא מפחד בפ"ת שהוא עולה עם 2 דפנסיבים? דווקא נגד הפועל פ"ת שתסתגר כל המשחק ותצא למתפרצות צריך לשחק יותר התקפי ולפתוח במקום עם רמאליו עם בן שושן או ברוכיאן, זה הרי ברור שפ"ת תתגונן אז למה לפתוח עם 2 קשרים אחורים קיבינימאט?
    כמה מילים על מזרחי, נמאס כבר מהסטטיות שלו, תמיד נשאר באותו מערך או אותו הרכב, אלא אם כן יש פציעה או הרחקה של שחקן. הוא לא נותן מספיק קרדיט לצעירי, לדוגמה ברוכיאן, נכון שהוא לא הרשים במשחק בקודם נגד מכבי פ"ת בבית, אבל זה בגלל שיוסי מתעקש לפתוח איתו כקשר ימני ולא כפליימיקר. מול קבוצה כמו הפועל פ"ת שתסתגר נגדנו כל המשחק ותצא למתפרצות חייבים לשחק התקפי וברוכיאן הוא שחקן שיכול לשבור הגנה במסירה אחת וזה בדיוק מה שצריך מול קבוצות תחתית, מה גם שלא צריך מול קבוצה עם חלוץ וחצי 2 קשרים דפנסיבים, זה יותר מדי.
    לברוכיאן יש הרבה פונטנציאל, חייבים לתת לו צ'אנס והכי חשוב לתת לו לשחק בעמדה הטבעית שלו.
    גם ההחלטה על הבאתו של רמאליו טפשית מאוד בעיניי לבית"ר יש 3 קשרים אחורים פנטסטים (מויאל, אלברמן ובואטנג), באמת רמאליו שחקן נהדר כל הסופרלטיבים נאמרו עליו, שקט, יציב, פיזי, הנעת כדור יוצאת מהכלל.
    אני מהמר על בית"ר למרות הכל...
     
  12. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    ברוכיאן התבלט הכי הרבה בתור קשר ימני אצל פרננדז.
    זה שמזרחי פחדן ולחוץ עולה על העצבים זה נכון, אבל גם בן שושן וגם ברוכיאן לא הוכיחו את עצמם. בן שושן על מה שהוא עשה מול הרצליה היה צריך לקבל את הכמות משחקים בלי דקות והוא קיבל, עכשיו הוא צריך להתחיל להראות מה הוא יודע, והוא לא הראה את זה מול מכבי פ"ת, שם היינו צריכים מאוד את היכולת שלו לעשות פעולות באגף.
     
  13. ManUtd Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    3,278
    לייקים שהתקבלו:
    26
    הפועל ת"א - מ.ס. אשדוד

    משחק דווקא מאוד מעניין צפוי להיות בבלומפילד. הפועל ת"א כבר ללא ניצחון במשך שלושה משחקים, אך גם ללא הפסד. את כל שלושת המשחקים האחרונים היא הוציאה בתיקו, בעוד אשדוד עוד לא ניצחה בשנת 2007 שום קבוצה, מתוכם יש 3 הפסדים ו-3 תוצאות תיקו. בכל אופן, זה היה ברור שמתישהו תחול ירידה בקבוצה של אלי חזן, בכלל לא ציפיתי ממנה להמשיך ולהאבק על האליפות, בטח לא כשבית"ר ירושלים, למרות שהיא לא הכי מרשימה, מנצחת ללא הפסקה. הפועל תחסר שחקנים מאוד חשובים דני בונדר וחבייא פאאס, שירצו השעייה, בעוד שביט אלימלך, יגאל אנטבי נמצאים בספק, ובנוסף, גם יוסי אבוקסיס ואליניב ברדה נמצאים בסימן שאלה. אצל אשדוד יחסרו דויד רביבו, עידן מליחי וינון ברדה, אך כריסטין גונזאלס ואדיר טובול חוזרים אל ההרכב לאחר שאחד היה פצוע, והשני ריצה עונש השעייה. אני הולך פה על תיקו, ואני לא יכול לקרוא לזה הפתעה, לאחר שהפועל ת"א ככל הנראה תעלה עם הרכב משני לחלוטין.

    הכח עמידר ר"ג - מכבי נתניה

    מכבי נתניה באים אחרי שתי תוצאות תיקו, הוציאו תיקו מהפועל ת"א, ולהוציא תיקו מהפועל ת"א זה בהחלט תוצאה מאוד מכובדת לדעתי, למרות חילופי המאמנים. מנגד, היא הוציאה גם תיקו נגד קבוצה נחותה ממנה העונה לשם בני-יהודה. בכל אופן, כאן אני מאמין שהיא תחזור לנצח. הכח היא קבוצה מאוד מאוד לא יציבה, כאשר היא יכולה לנצח קבוצה גדולה, אך מנגד להפסיד לקבוצה נחותה הרבה יותר מהקבוצה אותה ניצחה. נתניה תקבל בחזרה את אבי סטרול שזה היה בספק, אך בסופו של דבר נמצא כשיר למשחק. ר"ג מתחת לקו האדום, עם אותו מספר נקודות כמו למכבי הרצליה, אני מאמין שכאן הנקודות לא יבואו, והם צריכים לקוות בנוסף למעידה של מכבי הרצליה. יוסי רוזן מתח את השריר, ולא ישותף במשחק הזה, ובמקומו יעלה מור גולן. משחק לא קל צפוי לנתניה, משחק חוץ מאוד קשה, אך אני מאמין שהיא תצליח לאסוף את מלוא הנקודות.

    מכבי הרצליה - הפועל כפ"ס

    משחק דווקא טוב מאוד צפוי להיות בהרצליה. הפסד של הפועל כפ"ס, שבשלושת המשחקים האחרונים הספיקה להיקלע למצב לא נעים, בו היא מוצאת את עצמה נאבקת נגד ירידה, עשוי לדרדר עוד יותר את הקבוצה של אלי נחונה. אביחי ידין ישוב להרכב של אלי אוחנה, לאחר שלא שותף בהפסד לר"ג עקב צבירת צהובים. עידן שום נמצא בספק למשחק. מנגד, מגיע מכבי הרצליה, שרוצה להתרחק ממאבקי התחתית רחוק ככל האפשר, ובשביל זה צריך לנצח קבוצה עם התקפה מאוד טובה. מכבי הרצליה תחסר את יא-יא פטי ודייהו דיוויס, שני שחקנים מאוד חשובים למערך של מכבי הרצליה. חיים מלכה ימלא את חסרונו של יא-יא פטי, וגיא שמיר, שהגיע בחלון העברות צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו כשיכנס במקומו של דיוויס. גם ארז אליאב יחסר, ויחליף אותו חי בן לולו. משחק מאוד קשה צפוי להרצליה, שתחסר שני שחקנים מאוד חשובים, ומנגד הפועל כפ"ס מחזירה אל שורותיה שחקן מאוד חשוב. משחק מאוד מעניין, ואני מקווה שנראה את זה גם על המגרש.


    בקשר לשאר המשחקים. בני יהודה תארח את מכבי פ"ת לאחר שהאחרונה באה מתוצאת תיקו מצוינת בטדי נגד בית"ר ירושלים, לאחר שלא נתנו להם לשחק כדורגל עם בונקר. בני-יהודה צריכה את הנקודות על מנת להיחלץ ממאבקי התחתית, בעוד מכבי פ"ת רוצה להמשיך ולבאיבק בצמרת. לרשותו של ניצן שירזי יעמוד סגל מלא, מלבד אלי אברבנל. מנגד, לא פחות משבעה שחקנים יצאו עם פציעה מהמשחק בטדי. פטריק סופו, בלסינג קאקו, אנדרה קאלדיירה, עומר גולן, אורי לוזון, קובי גנון ואיסמעיל עאמר. ככל הנראה זה לא ימנע מהם להיות כשירים למשחק, אבל זה בהחלט מצב דיי מפחיד עבור גיא לוזון.

    ובקשר למשחק האחרון שעליו עוד לא דיברתי, בית"ר, מוליכת הטבלה, תארח את הפועל פ"ת, האחרונה בטבלה. הפועל פ"ת תבוא כהרגלה לשחק משחק מאוד מאוד אגרסיבי, יותר מדי אגרסיבי, ואני מאמין שזה יהיה נס במידה ויוסי מזרחי לא יצא משם עם פצוע אחד. לבית"ר יש את ההזדמנות להרתחק עוד יותר מהפועל וממכבי, בעוד הראשונה תחסר אולי חצי הרכב, והשנייה, תשחק מול קבוצה שכבר איבדה לדעתי עניין באליפות, אך לא תיתן לחבורה של אלי כהן לנצח אותם. אני מניח שכאן התוצאה ידועה מראש, והפועל פ"ת סוללת את דרכה לעבר הליגה השנייה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/2/07
  14. David De Gea Rade Prica היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏18/9/03
    הודעות:
    7,794
    לייקים שהתקבלו:
    191
    מין:
    זכר
    http://www.liga.co.il/leaguespic/1042574317hpt.Xxx הפועל פ"ת - בית"ר ירושלים http://www.liga.co.il/leaguespic/1151084427beutar.Xxx

    שבת, 19:30, האורווה, פ"ת.
    שופט: ערן פרוסט.

    הסטטיסטיקה בין שתי הקבוצות מצביעה על יתרון בולט לאורחת, שכן ב-33 מפגשים בינהן ניצחה בית"ר 14 משחקים לעומת 8 של המלאבסים. במשחק האחרון, אגב, ניצחה הירושלמית בביתה, 0:2.

    הפועל פתח-תקוה מגיעה אל המשחק כשהיא עם רגל אחת כבר בליגה השנייה. הקבוצה ממלאבס טעמה ניצחון רק לפני שלושה מחזורים, במשחק מול הכח עמידר ר"ג. כבר נדמה היה שהקבוצה של אייל לחמן יוצאת אל דרך חדשה, אולם בשני המחזורים האחרונים היא הצליחה לסיים בתיקו עם מכבי הרצליה ולהפסיד למכבי חיפה.

    מהמשחק עצמו ייעדרו בוודאות הקשר עידן סרור שהורחק במשחק גביע הטוטו, והשוער ברק ויסוקר שנפצע במהלך אותו המשחק וייעדר כשבועיים.יתר השחקנים יעמדו לרשותו של לחמן למרות שהיה חשש כי מעוז סמיה והרצל לוי, עלולים שלא לפתוח בהרכב בגלל פציעה. הבוקר ערכו השחקנים אימון מלא, מכאן שלחמן יוכל לעלות עם אותו ההרכב שעמו עלה במשחק הליגה הקודם.

    http://images.one.co.il/images/d/gg120226.Xxx
    אימון בפ"ת.

    הרכב משוער: רפי כהן, עומרי קנדה, הרצל לוי, זאב חיימוביץ', רמי עאמר, צ'ק גדיאגה, יניב לוזון, אברימה סילה, קונסטנט קיפרה, סעיד מקאסי, שמעון אבו-חצירא.


    בית"ר ירושלים סיימה את ההכנות למשחק מול הפועל פ"ת שייערך הערב. שחקני הקבוצה ראו את קלטת המשחק מהשבוע שעבר מול מכבי פ"ת, כאשר יוסי מזרחי מתכונן לאותו סגנון משחק גם מול הקבוצה השניה מהמלאבס. בעניין זה לקח מזרחי את דרק בואטנג וביקש ממנו: "כשאנחנו משחקים מול קבוצה שמסתגרת, אני רוצה שתעלה למעלה, תצטרף לשחקני ההתקפה ותעזור להם, אני סומך עליך".

    באימון המסכם תירגל יוסי מזרחי את ההרכב לקראת המשחק. מלבד שינוי אחד בו מילובן מירוסביץ' יחזור להרכב על חשבונו של אבירם ברוכיאן, לא צפויים עוד שינויים בהרכב הפותח של המוליכה. שמעון גרשון ותומר בן יוסף, שמציג במשחקים האחרונים יכולת טובה, ימשיכו לשחק אחד עם השני כבלמים כשאת חוליית ההגנה ישלימו יואב זיו ורוני גפני, שלדעת הצוות המקצועי מציג יכולת טובה לאחרונה. בקישור כאמור, שינוי אחד כשמילובן מירוסביץ' יחזור לעמדת הקשר הימני וישחק לצידם של דרק בואטנג, מיכאל זנדברג והברזילאי ז'וז'ה רמאליו, שעד כה נראה כמו הרכש הטוב מבין שלושת הברזילאים החדשים בקבוצה. בחוד לא מתכנן יוסי מזרחי שינוי מהמשחקים האחרונים והחלוץ הפורה טוטו תמוז יפתח לצידו של שוונק.

    בבית"ר מקווים כי השער שכבש החלוץ הברזילאי בגביע הטוטו מול כפר סבא ייתן לו ביטחון שיעזור לו לכיבוש שערים גם בליגה. ברק יצחקי שוב חש כאבים בברכו והתבקש לנוח לפחות יומיים עד שיחזור לאימונים רגילים. יצחקי מצטרף לדוד אמסלם הפצוע ושניהם לא יכללו בסגל של יוסי מזרחי למשחק. גם קובי מויאל ייעדר בגלל שיתופו במשחק הנוער של הקבוצה, גם מול הפועל פתח תקוה. גל אלברמן, שחזר בלילה מבלגיה, השתתף באימון הקבוצה ויעמוד לרשותו של מזרחי. עדיין לא ברור אם המאמן ישתמש באלברמן, שעדיין לא כשיר במאת האחוזים, גם בגלל העובדה שלא התאמן בצורה סדירה עם הקבוצה השבוע.

    http://images.one.co.il/images/d/gg120871.Xxx
    הפגנת אקרובטיות באימון, טוטו (הברזילאי).

    הרכב משוער: איציק קורנפיין, רוני גפני, שמעון גרשון, תומר בן יוסף, יואב זיו, מילובן מיורסביץ', ז'וז'ה רמאליו, דרק בואטנג, מיכאל זנדברג, טוטו תמוז ושוונק.
     
  15. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,772
    לייקים שהתקבלו:
    8,316
    גליל בן שאנן, טל חן, רמי דואני, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, וולינגטון ריביירה, שי אבוטבול, ברוך דגו, סלים טועמה, גילי ורמוט, זיטו אוגבונה.


    זה ההרכב שאיתו עלתה הפועל ת"א לפני מספר דקת במשחק נגד אשדוד. ללא ספק הרכב בעייתי בהגנה, גליל בן שאנן זה הימור לכאן ולכאן וטל חן בתור מגן... זה קצת מצחיק אבל דואני הוא המניה הכי בטוחה בהגנה הזאת, במיוחד שלדצידו עומד באדיר שבתור בלם הוא כישלון מוחלט. לפחות בהתקפה הפועל עם ארבעה שחקנים שיכולים להכריע את המשחק הזה לטובתם.