מחזור 21 בליגת העל: תיקו 0-0 בין מכבי לחיפה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י David De Gea, ‏16/2/07.

  1. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכבי חיפה - מכבי ת"א

    היום יערך המשחק 133 בין מכבי חיפה למכבי ת"א, מכבי ת"א מחזיקה ביותר ניצחונות מאשר הירוקים מהכרמל. ההיסטוריה של 2 הקבוצות והיריבות בינהן זאת יריבות בין עשרות שנים. לא פעם נגמרו המשחקים בין הקבוצות במספר בלתי רגיל של שערים. לקראת המשחק ה- ה133 בין הקבוצות, נעבור על המשחקים הגדולים והזכורים בין 2 הקבוצות.


    נתחיל עם חגיגות צהובות

    מכבי חיפה 2 - 10 מכבי תל-אביב (12.11.1949)
    מכבי חיפה אירחה את מכבי ת"א במשחק במסגרת המחזור השישי של הליגה.
    לא קיימים הרבה נתונים אודות המשחק אך ידועים כל כובשי 12 השערים באותו משחק, לזכות המארחים בכרמל כבשו אוטו שפלנברג וגוזלן כאשר לזכות הצהובים כבשו 5 שחקנים שונים, ישראלי כבש שלושער, סידי, סטודינסקי ואברהם טוריקה השלימו צמדים כל אחד ואת השער האחרון כבש יהושע גלזר.

    מכבי תל-אביב 2 - 1 מכבי חיפה (21.5.1996)
    מכבי ת"א שזכתה באליפות באותה עונה רצתה גם גביע בדרך לדאבל גדול, ובדרך עברה את מכבי חיפה באחד המשחקים שזכורים פחות בגלל התוצאה אלא בזכות אדם אחד יחיד ומיוחד, אייל ברקוביץ'. מכבי חיפה עלתה ליתרון ראשונה משער של חיים רביבו אך לאחר 10 דקות נגיחה של ניר קלינגר סיכמה את תוצאת המחצית.
    בדקה ה- 76 איציק זוהר שלח כדור מ18 מטר, כדור שפגע ברוני לוי ונכנס לרשת של רפי כהן. עוד לא הבנתם איך ברקו קשור לתמונה, אייל ברקבוביץ' תפס בדקה ה82 את אשכיו של איציק זוהר וראה כצפוי את אדום.


    מכבי תל-אביב 7 - 0 מכבי חיפה (5.1.1952)
    כמו באותו ניצחון 10 - 2 של הצהובים, שוב הביסה מכבי ת"א את מכבי חיפה במחזור השישי בליגה.
    אצטדיון המכבייה בת"א ראה את יהושע גלזר שכבש גם בניצחון ב1949 כובש שלושער, כמוכן גם ישראלי שכבש באותו משחק כבש גם הוא, ישראל חליבנר וצמד של יונה פוקס סגרו שבעייה לרשת של בנימין דוידוביץ'.

    מכבי תל-אביב 6 - 0 מכבי חיפה (8.4.1950)
    שנתיים לפני הניצחון 7- 0 מכבי ת"א השפילה פעם נוספת את מכבי חיפה, 6 - 0 כאשר במשחק הזה במסגרת הליגה במחזור ה15 שנערך באצטדיון המכבייה בת"א כבשו למכבי ת"א יוסף מרימוביץ, יהושע גלזר, יוסף גולדשטיין וצמד של יהושע גלזר שכבר למדנו להכיר בהיסטוריה בין הקבוצות.



    נעבור עכשיו לניצחונות של הירוקים

    מכבי חיפה 10 - 0 מכבי תל-אביב (14.5.1988)
    לאחר בערך 30 שנה, הגיע התשובה של מכבי חיפה לניצחון 10 - 2 של מכבי ת"א.
    חגיגה של שערים בקריית אליעזר במשחק המחזור ה30 בליגה, כבר לאחר דקה אחת כבש איתן אהרוני את הראשון. עופר מזרחי כבש את השני בדקה השביעית, זהאי ארמלי התחיל את החגיגה הפרטית שלו בדקה ה13 עם השער השלישי של חיפה. 2 דקות מאוחר יותר כבש עופר מזרחי את השני שלו והרביעי של הירוקים. ארמלי חגג גם הוא צמד בדקה ה36 והמשחק כבר היה גמור. בדקה ה45 כבש אחד האנשים שמזוהים עם מכבי ת"א ניר קלינגר את השביעי של חיפה.ארמלי כבש השלים שלושער ולאחר מכך גם רביעייה בדקות 55 ו-69. השער האחרון במשחק הגיע בדקה ה80 מרגליו איתי מרדכי.

    מכבי חיפה 5 - 2 מכבי תל-אביב (7.5.1962)
    גמר גביע המדינה, מכבי חיפה פתחה חזק את המשחק עם 5 שערים (אברהם מנצל [2], יונתן הרדי, יצחק שפירא [2]) עוד במחצית הראשונה. בהמשך מכבי ת"א ניסתה עוד לחזור למשחק ושערים של גלזר ובכר
    היו סוג של נחמה של הצהובים. מכבי חיפה יצאה מהאצטדיון בירושלים כשהיא זוכה בגביע.

    מכבי חיפה 6 - 1 מכבי תל-אביב (6.11.1962)
    בעוד משחק גדול בין 2 הקבוצות מכבי חיפה ניצחה בביתה בחיפה אך דווקא הייתה בפיגור בהתחלה. רזניק כבש בדקה ה36 לרשתו של יחזקאל גרשוני. עברו 2 דקות בלבד ומכבי חיפה כבשה את השיוויון, דני שלומביץ שכבש שלושער כבש את הראשון. אברהם מנצ'ל כבש בדקה ה45 וקבע מהפך, מכאן מכבי חיפה רצה. שלומוביץ' הוסיף עוד 2, מנצ'ל ושפירא כבשו גם הם.

    מכבי חיפה 5 - 0 מכבי תל-אביב (26.2.1994)
    ניצחון גדול חיפאי במחזור ה25 בליגת העל, למול 20,000 צופים. אייל ברקוביץ התחיל את החגיגה בדקה התשיעית עם השער הראשון. אחריו הגיעו עוד שערים של אלון מזרחי שכבש בדקה ה22 וראובן עטר שכבש בדקה ה31 שסגרו מחצית ראשונה גדולה. במחצית השנייה המשיכה החגיגה כשהפעם איוון גצקו ומשה גלאן כבשו לזכות הירוקים. 4 ימים לאחר מכן חגג אייל ברקוביץ' את חתונתו עם אישתו טלי, מתנה יפה מאוד הוא קיבל.

    -------------


    מקווה שיהיה משחק טוב, לא פחות מהמסופר עליהם כאן.
    מצטער שלא נגעתי בעוד משחקים גדולים, פשוט יש מגבלת זמן וכמה אני יכול לחפור לכם בשכל על היסטוריה.


     
  2. David De Gea Rade Prica היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏18/9/03
    הודעות:
    7,794
    לייקים שהתקבלו:
    191
    מין:
    זכר
    אני ממש, אבל ממש לא רוצה לדעת איפה מכבי הייתה היום ללא קאלה בשער.
     
  3. Antonio Cassano Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    14
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם אני לא רוצה לדעת. קאלה, ואני לא מגזים, הוא השוער הטוב ביותר בליגת העל כיום. אגב, הסתיימה המחצית הראשונה - תיקו מאופס די מאכזב. נקווה לשערים במחצית השנייה.
     
  4. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שוב, למכבי חיפה אין סיומת, היא מגיעה למצבים אבל אז ממשיכה להתמסר וכשהיא מחליטה לנסות לאיים אל השער של חלש מדי. גם מכבי ת"א לא מרשימה כל כך כמו ששרף מדבר, משחק שמנוהל מרחבה לרחבה, ההגנות במקום, קישור נגד קישור. אין התקפה. משגע אותי למה חיפה עלו עם נעליים מחליקות.
    יאלה צפו לחפירה בהמשך.
     
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,768
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    מסכן יניב קטן... הוא באמת היה טוב יחסית היום, הוא היה חד, החלטי, עשה מהלכים טובים ומוצלחים ואז באה הפציעה. באמת מכה למכבי חיפה, לפחות שרוני לוי יעבור לבאמת 4-4-2 ולא בכאילו חלוץ שני שלמעשה משחק באגף כמו תמיד.
     
  6. Paolo Maldini שחקן ותיקים

    הצטרף ב:
    ‏1/11/03
    הודעות:
    4,350
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
    משחק חלש מאוד.
    מכבי ת"א, כמה שנראה שהיא שולטת במשחק, לא עושה כלום. בדיוק כמו שאלי כהן אמר, היא לועסת את הכדור. השחקנים לא מתפנים אחד לשני, לא יודעים מה לעשות עם הכדור, חסר בעל בית במרכז השדה, רואים בבירור את חסרונו של אבי נמני.
    גם מכבי חיפה, המצבים שהיא הגיעה אליהם היו מהתקפות מתפרצות. בוקולי צריך להיכנס יותר לאמצע. לדעתי מכבי חיפה קרובה יותר לכיבוש שער.
    יניב קטן השחקן הכי טוב על המגרש, חבל שנפצע.
     
  7. David De Gea Rade Prica היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏18/9/03
    הודעות:
    7,794
    לייקים שהתקבלו:
    191
    מין:
    זכר
    הפתיע אותי בגלל שמכבי עולה להתקפה ועוד שולטת בכדור, אבל מה? שליטה אופטית. הכדור ברגליים של השחקנים, אבל לא מסכנים את השער של דוידוביץ'.
     
  8. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,439
    לייקים שהתקבלו:
    2,305
    יש לך טעות, הרצליה עדיין לא מתחת לקו האדום, לשתי הקבוצות יש יחס שערים של 11- אבל מכיוון שהרצליה הבקיעה 22 שערים והכח 18, הרצליה עדיין מעל הקו האדום.
     
  9. Antonio Cassano Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    14
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המחצית השנייה יצאה לדרך. חילוף אחד, מהצד הצהוב: ליאור ז'אן, שחקן הנבחרת הצעירה, מחליף את שירן ייני כמגן ימני.
     
  10. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,624
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    קאסנו לא צריך תגובות כאלה , כולנו רואים את המשחק
     
  11. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק בינוני מאוד אבל יאמר לזכותו שהוא גורם לי לא לזוז מאזור שבו רואים את הטלויזיה, כמה שהמשחק חלש, הוא עושה רושם שהנה, עכשיו מגיע השער. מכבי חיפה עדיפה על מכבי ת"א במחצית השנייה הבעיה זה הפחד לנסות ולאיים על השער ויותר גרוע נבדלים. בכל התקפה שנייה של מכבי חיפה יש נבדל מה שכבר מתחיל להיות מגעיל. מלבד יכולת הסיום החלשה של חיפה, הם חייבים להוסיף לאותו אימון שבו הם יעבדו על היכולת סיום את הבריחה מהנבדלים ואת התיאום אחד עם השני. חילוף שלישי מאוחר לדעתי של מכבי חיפה. מכבי חיפה נראתה רגוע, יותר מידי רגועה, חסרת מוטיבציה. אני חייב לציין מילה טובה לחיים מגרשלווילי שמראה שיפור במשחק שלו אך עדיין הוא צריך לשפר את יכולת הבלימה שלו. הכניסה של רפאלוב הפכה את המשחק לחד צדדי מלבד התקפה או שניים של ת"א שהזכורה ביותר הייתה בהחמצה של ביטון. החוסר תיאום בין קולאוטי וארביטמן כבר יצא לי מכל החורים וזה נראה כאילו כל אחד רוצה להוכיח לשני. כל המחמאות למשחק ההגנה של הירוקים שהיה שקט ורגוע בעיקר אנדרסון, רק חבל שבמשחק ההתקפי משומר וחיים עושים טעויות. בוקולי חלש מאוד והגיע הזמן לתת לו לראות קצת ספסל, הוא לא מדוייק, איטי ומאחר בהתקפות. יותר מידי שטויות של שחקני חיפה בעיקר של דוידוביץ' שרץ אל השופט ומסבך את עצמו סתם, כמו בוקולי ודירסאו שגררו עבירות מיותרות שאצל שופט אחר הם כבר היו עם אדום בחוץ.

    בפעם הראשונה אני מסכים עם שרף שאמר שחיפה לא ניצלה את רוסו בתור מגן שמאלי ולא לחצה באגף. אחת נקודות האור הגדולות של חיפה במשחק הזה הוא ליאור רפאלוב שמחליף מקומות תוך כדי משחק ומנהל את המשחק החיפאי, אבל עם כל הנבדלים שראינו כנראה שיש לו עוד מה ללמוד.

    ממכבי ת"א גם לא ראינו יותר מידי. משחק מצויין של קאלה למרות שאני שונא את הדרך שבה הוא משחק.
    רוסו היה מצויין וממשיך ביכולת הטובה שלו במשחקים האחרונים, מפעיל לחץ רב ושותף גם במשחק ההגנה.
    מלבדו לא ראינו אף אחד שהיה טוב, מישאלוב היה בסדר לא יותר מידי, ביטון היה כלא היה ובמובן הרע של הביטוי. לפחות ראינו שיתוף פעולה בין השחקנים מה שלא היה בצד החיפאי.

    בסך הכל משחק חלש, אין יותר מידי מה להרחיב בנושא.
    תיקו שרע מאוד ל2 הקבוצות, בעיקר למכבי חיפה ששוב לא מבינה שאם היא רוצה להנות באירופה כמו שהיא עושה היא צריכה לסיים במקום טוב בליגה בשביל להגיע לאפשרות הזאת בכלל.
     
  12. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,439
    לייקים שהתקבלו:
    2,305
    צריך להוציא חוק נגד שידורים ישירים של מכבי תל אביב, איכס.
    למה הם עלו לשחק היום? מה המטרה שלהם מעצמם העונה?
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אמרתי בהתחלה שיהיה 0-0 משעמם. מדהים איך מכבי חיפה שכחה לגמריי איך מפצחים הגנה שהיא לא הגנה ברמה נמוכה מאוד. למכבי יש הגנה טובה שקשה לפצח אותה אבל עם השחקנים שיש למכבי חיפה אתה מצפה להרבה יותר. חיפה ניסתה יותר אבל לא בהכרח הייתה טובה יותר. מכבי יכלה להכריע את המשחק עם המצב של משה ביטון, שחבל שהוא ניסה להתחכם הוא היה צריך לגמור את המשחק עם בעיטה שטוחה רגילה שדוידוביץ לא היה הודף. לפחות רוני לוי הימר ועשה חילוף התקפי בדמות רפאלוב. אני התאכזבתי מבוקולי שלא היה פקטור באגף ולא עשה שום פעולה טובה. אלי כהן לא התאכזב בכלל מהמצב ומכבי בכלל לא ניסתה ליזום ולתקוף, עד שנמני נכנס יוצא שבחון שהוא שחקן שיכול לבנות התקפה כמו שצריך ויש לו כדרור, אלי כהן היה צריך להמר. חיפה באמת שיחקה בטיפשות ולא עשתה שום מהלך מעניין כמו דאבל פס, חילופי מקומות מעניינים או דברים כאלה. שרוסו ירד לשחק כמגן ימני, לא שיחקו עליו וניסו לנצל שהוא פחות טוב בפן ההגנתי ובטח הוא עייף כבר. היה מצב שקולאוטי היה חייב למסור לארבייטמן, כאשר קולאוטי היה באגף והוא לא עשה זאת וזה הרטיח אותי גם, קבלת ההחלטות שלו איומה ונוראה. המשחק הזה לא תרם כלום וחבל שזה הרמה במשחקים, זה משחק שקירב את בית"ר לאליפות וחיפה תמשיך בבינוניות שלה כנראה. משחק ההגנה של חיפה כן היה טוב מול האין ניסיונות של מכבי להבקיע, לפחות הם לא עברו את הפועל במספר הנקודות. בהחלט משחק מבאס היה.
     
  14. Nevermore Member

    הצטרף ב:
    ‏17/11/06
    הודעות:
    1,841
    לייקים שהתקבלו:
    41
    הדבר היחיד שמשתנה בכותרות פה זה שמות הקבוצות, כי ה-0-0 המשעמם תמיד נשאר.
    אנטי כדורגל במיטבו. מכבי באו להתגונן ולא התקשו להשיג את המטרה מול התקפה גרועה של חיפה. וגם שיפוט ביזיוני, שילמדו כבר מהאנגלים איך לא עוצרים משחק על כל נפילה.
     
  15. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    יופי מכבי תל אביב. הצלחתם להעביר עוד משחק עם בונקר.
    פשוט ביזיון השופט הזה. היה צריך להוסיף לפחות 5 דקות תוספת זמן. בסוף הוא מוסיף 3 ושורק אחרי שתיים. שיהיה בריא.