מחזור 21 בליגת העל: 2-3 למכבי חיפה על הפועל ת"א; ה. חיפה עוצרת את מ. ת"א

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Jakur, ‏1/2/19.

  1. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    שמע אני באמת לא מתכוון לנהל את הדיון האינפנטילי הזה על גבי האינטרנט, אני רק אומר שבעיניי אתה שייך לזן הכי נחות של אוהדי באר שבע שהם אלו שמנסים לעשות תחרויות מי היה כאן לפני מי.
    רק בגלל אנשים כמוך שמנסים לצייר את עצמם כאוהדים מסורים על גבי אוהדים אחרים שיש להם דעה שונה משלהם יצא לאוהדי באר שבע שם של קהל הצלחות, רק בגלל אנשים כמוך יש פילוג בקהל, בגלל אנשים שלא מסוגלים לקבל דעה שונה משלהם.
    אני חושב שאתה הבנאדם הכי חסר כנות עצמית שפגשתי, שאין לך טיפת הבנה כמה חמור המשבר של הקבוצה, אבל זאת דעתך ואני מכבד אותה. לא מסכים איתה אבל לא חושב שאתה אוהד פחות טוב ממני כי אתה לא מסכים איתי.
    הצטרפנו רק בתקופה האחרונה שהכול היה טוב? אתה מביך. פשוט בנאדם מביך.
    הלחץ הזה שאתה מדבר עליו קיים בכל קבוצה הישגית, הקהל של באר שבע ללא יוצא מן הכלל תמך בקבוצה במשך כל כך הרבה זמן ואי אפשר שלא להבין את מי שכבר לא מסוגל להביע תמיכה במערכת שאיבדה את אמון האוהדים שלה, במשברים פחות גרועים ממה שיש בבאר שבע אוהדי קבוצות אחרות כבר זרקו חפצים על שחקנים אז אתה עוד בא ומאשים את הקהל?
    כולך קלישאות, כולך בלבולי שכל, ואתה לא יותר טוב מאף אוהד באר שבע גם אם הוא התחיל לאהוד את הקבוצה לפני שנה.
     
    קשר ימני אוהב/ת את זה.
  2. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,744
    לייקים שהתקבלו:
    6,968
    אתם מביכים, אנחנו אחרי 3 אליפויות, אז יש עונה פחות טובה (יחסית לשנים האחרונות, חצי ליגה הייתה מתחלפת איתנו גם העונה, כולל מועדוני פאר כמו הפועל תל אביב ובית״ר י״ם), אז להגיד שמישהו אחר כבר היה זורק חפצים על שחקנים שלפני כמה חודשים הביאו לו אליפות שלישית ברצף ולקחנו אותנו למסעות קסומים באירופה? על הנהלה שעם כך הטעויות שעשתה עדין משקיעה כספים שמעטים הקבוצות משקיעות? לא עושה מבחן מי אוהד, כן מציב בפני מי שצריך בקהל שלנו מראה, כמו שתמיד עשיתי, בתקווה אולי שתכנסו לפרופורציות ותורידו קצת מהלחץ שאתם מפעילים על הקבוצה והמועדון.
     
    Clock End Stand, Noam77 ו-עידן444 אוהבים את זה.
  3. Melikson24 Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/16
    הודעות:
    4,810
    לייקים שהתקבלו:
    2,506
    מין:
    זכר
    פחות טובה? זאת עונה קטסטרופה בכל קנה מידה. וכן, עוד יותר משפיל שזה אחרי האולימפוס של 3 אליפויות. רק מעצים את הכישלון, לא מוריד ממנו.
    אני באמת לא מבין מה אתה רוצה ומה הבעיה עם התנהגות הקהל. היה משהו חריג שפספסתי?
     
    קשר ימני, קשר שמאלי ו-EuropeGuy אוהבים את זה.
  4. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,627
    לייקים שהתקבלו:
    9,788
    רוצה להאמין שניצן ישאר בסגל למקרה שבו שטקוס לא יספק את הסחורה ויתפוס את מקומו, איכשהו יש לי הרגשה שזה מה שיקרה.

    מדהים איזה קבוצה נכה היינו עד לפני החזרה של קונטה וההוצאה של שיימן מההרכב, לא שעכשיו אנחנו מאריות הליגה אבל פתאום מסוגלים להתקיף ולהבקיע במהלכי כדורגל ולא רק במצבים נייחים או הבלחות פעם במי יודע כמה זמן. עד לפני שבועיים לא היה כאן משחק אגפים, קונטה משדרג לגמרי את הקבוצה, פלומה מוסיף כי הוא גם שחקן שיכול לתת את השער משום מקום כמו היום וכמובן בניון, להעריץ את הרעב שלו למשחק.

    אפשר לציין לטובה גם את ניצן וטב"ח שהושמצו לא לחינם בתחילת העונה ומתגלים כשחקנים מאוד יציבים, קלטינס עדיף על שיימן בשמאל שהיה לא התקפה ולא הגנה. בוזגלו היה חלש היום, במצב העניינים הנוכחי זה בניון ופלומה בהרכב ובוזגלו/ורד במשבצת החסרה.

    פלייאוף עליון? אני עדיין מסתכל על הפער מהקו האדום, לא רואה מצב שאנחנו משתחלים לשישיה ואם נאמר את האמת גם לא מגיע לנו.
    יש מכבי חיפה בבית שזה משחק מאוד טריקי(תמיד מפסידים להם שאנחנו במומנטום טוב), ב"ש בטרנר זה הפסד קבוע עם צמד של זריהן, נתניה בחוץ גם קשה מאוד והפועל ת"א בטדי זה תמיד משחק פתוח. גם מול רעננה בטדי שעל הנייר זה המשחק הקל ביותר אפשר בקלות ליפול.
     
  5. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    הבנאדם היחיד פה שצריך מראה זה אתה.
    להשמיע ביקורת על השחקנים ועל ההנהלה שהביאו תארים וקמפיינים אירופאיים זה לא אומר שכל מי שאומר אותה שכח לקבוצה את הטוב, זה אומר להיות ריאלי ולהסתכל למציאות בעיניים. כמה אפשר לשמוע את השטות הזאת שאם עד עכשיו היה טוב אז אסור להשמיע ביקורת? אתה נשמע כמו ילד בן ארבע.
    עונה פחות טובה זאת עונה כמו שלושת העונות האחרונות של מכבי, הפועל באר שבע איבדה כל צלם של קבוצה בעונה הזאת. זאת לא עונה פחות טובה, זאת התבזות חסרת תקדים בכדורגל הישראלי. אם על זה לא תישמע ביקורת אז על מה כן?
    אני אמרתי גם פה וגם במקום אחר בדיוק את כל מה שאני אומר עכשיו עוד מהעונה שעברה, הביקורת הזאת לא מושמעת מהיום. אנחנו אוכלים עכשיו את הדייסה שבישלו במשך יותר מדי זמן אנשים כמוך שלא רצו לשמוע, זה פשוט לא נתפס שגם כשכל החרא הזה מתפוצץ בפנים יש אנשים שעדיין מסרבים לראות את זה.
    זהו, לא מתכוון להתייחס לזה יותר, שכל אחד יגיד מה שבא לו וזהו. אם יש לך משהו להגיד לי על המצב המקצועי במועדון אני אשמח לשמוע, תשמור את כל המור"קים והסיפורים למי שמעניין אותו לשמוע את הבולשיט הזה.
    הקהל היום היה בסדר גמור, חוץ מבוז לא היה שום דבר יוצא דופן.
     
    קשר ימני ו-קשר שמאלי אוהבים את זה.
  6. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,744
    לייקים שהתקבלו:
    6,968
    אני לא אכתים את כל הקהל ואספר על חלק מהדברים שנחשפתי אליהם היום ושקרוב משפחה שלי נחשף אליהם ביציע ישיבה שם המצב גרוע הרבה יותר, רק אגיד שאם בזכות העונה הזאת הגוש הרקוב יעזוב אותנו זה יעשה לנו רק טוב, תמיד שמחתי שהכמות שלנו גדלה כי זה כוח אבל יש אנשים שבכיף הייתי מוותר עליהם אם הם שם רק שהכל ורוד וברגעים הקשיים מייצרים לחץ ואווירה של רעל.
     
  7. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    לא רואה שום בעיה בשריקות בוז הרבות שהיו היום ביציע, זה במקום, לשחקנים זה המעט שמגיע לקבל. אין לי מספיק אצבעות בכל הגוף כדי לספור את כמות הפעמים שהכדור בחצי שלנו וכולם פשוט עומדים, את השחקנים זה לא מעניין, השחקנים לא רוצים, השחקנים לא סופרים את הקהל. אז אם יש אוהדים שרוצים לעצום עיניים, וולקאם. מצדיק כל קריאה וכל שריקה כלפי השחקנים, זה המינימום שמגיע להם.
     
    South Boy אוהב/ת את זה.
  8. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,744
    לייקים שהתקבלו:
    6,968
    אם היית יודע מתי שורקים בוז לשחקנים מסוימים ומה אוהדי שער 2 לשעבר באחד היציעים (קבוצה של כמה עשרות) צועקים ככינוי גנאי לשחקן שתרם לנו הרבה מאוד וישב שנה בגלל הקבוצה בחוץ לא היית מצדיק את ההתנהגות והיית מבין שיש חלקים רקובים בקהל שמכניסים רעל לאיצטדיון.
    יש שריקות בוז שאני חיי איתם בשלום, יש חלקים בקהל שלצערי גדלים עם הכישלונות שמבישים בהתנהגות שלהם (רק נציין שהמשפחה של בכר שבעבר הייתה מגיעה למשחקים ויושבת ביציע מאחוריו כבר לא מגיעה ושוב תבין במה מדובר).
    אוהדי הצלחות כפוי טובה.
     
  9. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    מצטער עבור משפחת בכר אבל זה הכדורגל. כשאתה מצליח אתה על גג העולם, וכשלא אז אין לך יותר מדי ימי חסד. אבל בכר כן מקבל פה ימי חסד אדירים. לא תשמע קריאות מתפטר העונה בצדק, למרות העונה המביכה הזאת. אז בגלל כמה בודדים המשפחה לא באה..? יותר נראה לי שזה בגלל חוסר ההצלחה. עדיין הקהל שלנו נוהג בבכר בכפפות של משי, ובצדק.

    Sent from my Redmi 4A using Tapatalk
     
  10. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,744
    לייקים שהתקבלו:
    6,968
    יש כבר קריאות. זה שזה לא הרוב ושמדובר במיעוט זה לא אומר שזה לא קיים. ושוב הרמה שמגיעים אליה בקללות מחליאה אותי וזה מה שצורב לי שיורדים לרמה כל כך נמוכה כלפי דמויות כמו בכר וצדק וקצת חבל לי שאני לא ביציע עם אותם חברה שזה קורה להעמיד אותם במקום הייתי מוציא אותם הכי קטנים שיש ומסביר להם למה אני מעדיף את צדק ובכר בכל יום עליהם.
    לא יודע באיזה יציע אתה יושב אבל האנטי גובר וגובר היום שריקות בוז שכבר נשמעו היטב על כל מסירה פחות טובה ועל כל מסירה אחורה מה שלא היה בעבר, במקום לתמוך רק מוסיפים לחץ, במקום לעלות רק מורידים, לא חושב שזאת ההתנהלות שצריכה להיות במהלך משחק אחרי שלוש השנים שעברנו, בטח לא בכמויות שהיו היום.
     
  11. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,785
    לייקים שהתקבלו:
    6,462
    הקהל בארץ קהל נוראי כשלא הולך. בגדול. יש מקרים יוצאי דופן.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  12. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    שער 5.
    על בכר לא שמעתי כלום, אז זה מזערי ולא שווה התייחסות, הוא לא צריך להתייחס ואם הוא מתייחס אז הוא בבעיה

    השריקות נגד צדק מובנות ובמקום. כמו במקרה בוזגלו, אל תצפה להתלכלך על המועדון ולצפות שתחזור להיות מה שהיית. בעיניי הקהל צדק ירק בפרצוף שלנו כשפירסם פוסט נגד המועדון, אז הוא שרוף, מבחינתי בצדק. בזמנו בוזגלו עוד נתן לנו תרומה אדירה על הדשא, צדק כרגע בעיקר מסריח את הדשא, ואני לא מאשים אותו, אשם מי ששם אותו, אבל שלא יתפלא, הפוסט שלו כנגד המועדון הביא את מערכת היחסים לסיום אחד אפשרי. הוא אשם, שיישא בתוצאות.

    Sent from my Redmi 4A using Tapatalk
     
  13. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,744
    לייקים שהתקבלו:
    6,968
    הפוסט שלו לא התקרב לפוסטים של בוזגלו והיה מובן אחרי שהקריב אולי את הקרירה בשביל המועדון וקיבל יחס שלא הגיע לו.
    אני נחשב כאן הרבה פעמים כסניגור מוגזם של המועדון אז אם אני אומר לך מידיעה אישית שהיו הרבה דברים לא בסדר בהתנהלות וביחס אליו ושאני מבין לגמרי את הפוסט שלו (ועובדה שלאחר מכן היה פיוס עם המועדון כי גם המועדון יודע שהוא טעה עם שיר לא מעט) אז תסמוך עלי שאתה יכול להמשיך להסתכל עליו כמו שהסתכלת תמיד 99% השחקנים במקומו היו עושים דברים קשים יותר.
     
  14. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,744
    לייקים שהתקבלו:
    6,968
    נ.ב
    אל תהיה תמים, היום מקללים ושורקים בוז לכולם, ראיתי כאלה אפילו למליקסון, או שאולי גם הוא עשה משהו נגד המועדון.
    יש אצלנו אנשים שאחרי שהיו בטופ איבדו את זה, כאילו הם לא מסוגלים לראות ולחוות משהו אחר, מבחינתם אין אמצע ואפשר לראות את זה גם בתגובות כאן שאוהדים שלנו אומרים שאנחנו הכי חלשים בליגה עם סכנין ואשדוד, כאילו שהם לא ראו את בית״ר משחקת כמו קבוצה מליגה שנייה בחלק מהמשחקים תחת לוזון או את הפועל תל אביב לא כובשת שער איזה שישה משחקים רצוף או את קריית שמונה תחת קורצקי לא מצליחה לעבור תחצי גם כשהיא בפיגור וכן הלאה וכן הלאה (או מכבי חיפה שלא הצליחה לכבוש מול סכנין החלשה בגביע וזה הרגיש שגם אם תיתן לה עוד 200 דקות היא לא תצליח להגיע למצב בכלל לא לדבר על לכבוש).
     
  15. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    זה לא משנה מה אתה יודע. זה משנה מה הקהל רואה. ואם המועדון מטייח ומשקיט דברים שחשוב לדעת, שלא יתפלאו שזה יוצא נגד השחקן והמועדון.
    הקהל רואה שחקן שנראה רע מאוד, שיצא נגד המועדון בפומבי, ומשמיע את קולו. מוצדק. אם מחביאים אינפורמציה זו בעיה של צדק והמועדון .

    Sent from my Redmi 4A using Tapatalk