מחזור 21 ליגת על: בית"ר מנצחת וחוזרת למאבק האליפות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏27/2/09.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    חשיבות המשחק היום היא אדירה. בית"ר יכולה להישאר הרחק מאחור או מצד שני להתקרב עד כדי 5 נקודות ולהיכנס רשמית למירוץ.
    הכל יכול להיות, בית"ר הוכיחה השנה שלא צריך יותר מדי כדי להכניע אותה גם בטדי. נתניה היא אלופה בלנצל טעויות יריב כך שאם בית"ר לא תזהר היא תאכל אותה.

    המשחק החל, רק שיהיה כדורגל מהנה..
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בשבועות האחרונים אלבארז ספג לא מעט ביקורות. היום הוא כיוון כמו שצריך וניצל את הנמנום הלא מובן של שטראובר, ויכול להיות שהשער שלו יחזיר את בית"ר חזק למאבק האליפות. הקבוצה של ראובן עטר פתחה את המשחק לא טוב, אבל בית"ר הצליחה להשוות מהר אחרי התקפת כדורגל נאה מאוד, והשחקנים קיבלו ביטחון. בית"ר מציגה היום התקפות שלא ראינו ממנה כבר הרבה זמן, וכמובן שמגיעות מחמאות לברוכיאן שהיום הגיע לשחק אחרי תקופה רעה מאוד שלו. כבר שכחנו את פתיחת הרגליים בבעיטה החופשית של פרנסמן. אני אוהב גם את הפעולות של יצחקי(אם כי הוא לא יודע לנגוח, זה לא יעזור).
    נתניה התחילה את המשחק בהנעת כדור לא רעה בכלל. שוב היא מובילה על בית"ר אבל מאבדת את היתרון. העברתו של שכטר לצד ימין לא עשתה לו טוב, בתחילת המשחק הוא היה מאוד פעיל. הקישור של נתניה לא קיים בדקות האחרונות. משהו לא עובד בקבוצה של מתיאוס, ואני מקווה מאוד שהוא יכניס את עובד אם נתניה לא תשתפר בפתיחת המחצית השנייה. עובד יכול במהלך אחד להכריע משחק, ונתניה, אם נודה באמת, דיי אפורה היום בלי שלו מנשה. אני יכול לציין לחיוב את גזל על ניהול משחק טוב. וחבל על הנמנום של שטראובר. נתניה צריכה להמשיך להעפיל לחץ בחצי של בית"ר, כמו שהיא עשתה מההתחלה.
    משחק כדורגל מאוד מהנה עד עכשיו, אני מקווה שנראה עוד שערים. אני חושב שבית"ר תשמור על שער היתרון ואולי תבקיע עוד אחד. לא רק מבחינת רמת הכדורגל מהנה היום. גם הממטרות פתאום החלו לפעול, יורם ארבל מוציא את העצבים על סיאבונגה שלא תורם כלום למשחק של נתניה..

    עריכה:
    מתיאוס הגזים עם הוצאתו של בן-דיין, אני ממש לא מבין את החילוף, הרי לפי מה שאמרו הוא לא נפצע. מתיאוס לא יוכל לנצח קבוצת צמרת בלי השחקנים הכי חשובים שלו. שכטר בעט פעם אחת לשער במחצית השנייה ואיכזב. נתניה לא עשתה הרבה ומתיאוס כמובן לא עזר לה, מדוע ראובן עובד לא נכנס לשחק?; בשביל מה נתניה הביאה אותו אם במצב כזה שהקבוצה לא עוברת את החצי הרבה זמן, עובד בכל-זאת נשאר על הספסל?;
    בית"ר חזרה לליגה והניצחון שלה לא טוב לנו בכלל, בגלל העובדה שכנראה הפועל תסיים את הסיבות השני במקום השני ובית"ר במקום הרביעי, והמשמעות היא שבית"ר תארח את הפועל בסיבוב השלישי. יהיה לנו גם ביקור בקריית-אליעזר. אם נגיע גם לאורווה בכלל אין מה לדבר. אליפות עאלק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/3/09
  3. אלי אוחנה ג'וניור Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/07
    הודעות:
    1,068
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק בינוני ומטה היה היום ב-'טדי'. פתיחה חלשה שלנו ופתיחה סבירה של מכבי נתניה, בהמשך המחצית ראינו בעיקר משחק אופי של בית"ר, ונפילה של נתניה. המחצית השניה הייתה חלשה למדי. בכל אופן, בית"ר ירושלים עדיין מחוץ למירוץ האליפות, לדעתי. בסה"כ עוד משחק שמחזק את הקבוצה בצמרת, לא יותר.
     
  4. בועז Member

    הצטרף ב:
    ‏24/8/02
    הודעות:
    3,196
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עדיף בשביל הכדורגל בארץ שלא יגיעו לפה אנשים כמו לותאר מתיאוס. אנשים כמו לותאר מתיאוס, זה אנשים כמו דרג בואטנג וכמו פבריס פרננדז ששיחקו בביתר. כאלה שבאים וחושבים שהכל כאן קטן עליהם.
    מאמלל להיות אוהד נתניה שנתון לקפריזות של כזה מנג'ר לא מקצועי. היום אגף שמאל של נתניה היה בכל החצי השני ריק לחלוטין וקלמי סבן שיחק ווינגר, אני לא מבין למה הוא ניפה את השחקן הכי פרודוקטיבי שלו העונה מהסגל, למה הוא הוציא את בן דיין במחצית, למה לקחת החלטות כאלו שבסופו של דבר הרסו לנתניה את המשחק. מבחינתי הוא האשם הכי גדול היום בהפסד, יותר משטראובר שספג שער ליצני ויותר מסבן שנראה מבולבל כל פעם שהגיע לרדיוס של 5 מטר מרחבת בית"ר(הוא לא היה רע, זה פשוט לא זה...).
    לאיתי שכטר אסור לשחק חלוץ בודד לעולם, הוא הולך ככה לאיבוד במאבקי כוח עם בנאדו וגרשון שגדולים ממנו בהרבה, הוא חייב לשחק עם הפנים לשער אבל כנראה שלותאר חושב אחרת. ליבי עם האוהדים של נתניה, הקבוצה הזו חסרת כל ברק בחלק ההתקפי. ממי לעזאזל חשב מתיאוס שתבוא הישועה? גזל? פרנסמן? סבן? סינוגבה? כמה החלטות לא נכונות, כולן של איש אחד שבטח גם לא יודה שטעה.
     
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    בית"ר ירושלים נתנה מחצית ראשונה טובה, שוב הראתה במספר מהלכים שיש לה כדורגל שאף קבוצה בארץ לא מסוגלת לתת, הפועל ת"א הכי מתקרבת אבל זה בטח לא עדיין הקלילות והקלאסה של שחקני בית"ר, יצחקי היה מאוד לא מרוכז בסיום מצבים וזה למעשה מה שמנע מבית"ר ניצחון יותר בראש שקט.
    בחצי השני בית"ר פשוט לא הייתה קיימת, נראה ששחקני בית"ר היו די בלחץ ודי קפאו ולא היו מסוגלים לעשות שום דבר בהתקפה, נתניה החזיקה יותר בכדור אבל לא הצליחה להגיע למצבים בכלל, פרט לעוד שטות של קאלה הטיפש שכמעט נתן לנתניה במו ידיו תיקו לקראת הסיום.

    בית"ר חזק במירוץ, כל הקבוצות ימשיכו לאבד נקודות, בית"ר עוד תתקרב, אבל יהיה מעניין לראות אם בית"ר מסוגלת בכלל לפתח רצף כלשהו.
     
  6. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    ממזמן הגעתי למסקנה-מכבי נתניה היא קבוצה מסכנה.

    אם דופקים מולה בונקר כמו שבית"ר דפקה היום במחצית השנייה, אין לה שום דבר למכור מלבד מצבים נייחים (כל משחק ההתקפה של נתניה מתבסס על מתפרצות ומצבים נייחים), וזאת קבוצה שנמצאת במירוץ לאליפות בליגה שלנו-זה אומר הכל על הליגה עצמה.
     
  7. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,002
    לייקים שהתקבלו:
    1,369
    דווקא נתניה במחצית הראשונה הניעה כדור בצורה יפה מאוד,
    אך לאחר השער שהבקיעה היא טיפה נסוגה והלכה בשיטה של כדורים ארוכים ולמעשה הזמינה את ספיגת שני השערים.

    בית"ר צריכה להגיד תודה שיש לה שחקן כמו ברוכיאן בקבוצה,
    עם הטכניקה, הבנת המשחק, הנחישות והתרומה הגדולה שלו על כר הדשא, שחקן ענק אין ספק.
    רק חבל שהוא נעלם במהלך המחצית השניה, אך זה לא מוריד מערכו, שחקן שפשוט כיף לראות משחק.

    כבר אמרו כמה מעליי ואני אצטרף אליהם, מתיאוס שגה לחלוטין שהחליט להוציא את בן דיין,
    אם יש שחקן שיכול לעשות את ההבדל בנתניה הוא אך ורק דדי בן דיין, שטות מוחלטת של מתיאוס,
    אני שם לב שהגרמני, באופי שלו, לא מספיק סבלני וטעות אחת שהובילה לספיגת שער והשחקן מוצא את עצמו מוחלף.
    בכדורגל, בעיקר מאמנים, צריכים לדעת לשמור על איפוק וגם להפעיל שיקול דעת, לא מוציאים שחקן שאולי הכי יעיל בקבוצה.
    גם להסיט את קלמי סמן מצד ימין לשמאל התבררה כהחלטה מיותרת וטעות שלא הועילה לקבוצה.
    מה שכן, התרשמתי מאוד מאוראל דגני, משחק הקרבה יוצא מן הכלל של הבחור הצעיר הזה, לטעמי הוא שווה הרכב ראשון.

    למרות שחיפה מזייפת, בלשון המטה, במחזורים האחרונים, עדיין כל עוד היא מוליכה הכל תלוי בה.
    אך אין ספק שבית"ר קיבלה פוש מהניצחון הערב, תהיה להם עבודה לא קלה מול מכבי פ"ת ורוני לוי.
     
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    יש אישור על כך שבן דיין הוחלף מסיבה מקצועית? אני חושב שיש גבול לכל תעלול... אני מאמין שיש סיבה להחלפה של בן דיין, הוא היה פצוע שבוע שעבר, אז אולי הוא לא היה כשיר.
     
  9. אביעדדד Member

    הצטרף ב:
    ‏1/2/09
    הודעות:
    127
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הכושר הגופני של נתניה ברמה אירופאית.
    אוראל דגני מגן העתיד של הנבחרת.
    יופי של שחקן.
    שחקן עם יכולות אירופאיות.
     
  10. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,627
    לייקים שהתקבלו:
    9,788
    עכשיו סיימתי להתבייש אחרי המבול שהיה הערב אבל לא היה אכפת לי הגשם אחרי הניצחון הזה שמקרב אותנו 5 נקודות למכבי חיפה המוליכה.
    אחרי פתיחה רעה מאוד נתניה כבשה בצדק מבעיטה חופשית של פרנסמן אבל אז בניגוד לכל מה שציפיתי , מספר 8 - אבירם ברוכיאן השחקן הכי מוכשר בבית"ר התחיל לשחק כדורגל והביא את השיוויון אחרי דאבל פס עם יצחקי ועקיפה מצוינת על בן דיין.
    צריך גם מזל והשער של אלברז היה רק מזל וטימטום של שטראובר שעסוק כנראה בלצעוק על שחקני ההגנה שלו במקום להיות עירני.
    אני לא יודע אם זאת הוראה של עטר אבל השחקנים של בית"ר שיחקו רוב המשחק עם עקבים ומסירות יפות , אצל שום למרות שרוב העונה הובלנו את הטבלה בפער גדול לא ראינו את זה , אני שמח שעטר נותן לשחקנים חופש פעולה ורואים את זה גם במערך ההתקפי והלא מתוכנן של הקבוצה.
    אבל מה שהעסיק אותי יותר היה בדקה ה-92: מר קאלה יוצא לו בשטותיות החוצה מאבד את הכדור ובמזל שחקן הגנה שלנו (אלבארז?) מציל מהקו , אני חוטף עוד שניה התקף לב אבל כל זה השתלם עם צעקה ענקית בסיום , רק עכשיו אני מצפה מהשחקנים לפשל באורווה ולהחזיר אותי למציאות , ניצחון ואליפות זה לא מילה גסה , גם לא עבור ראובן עטר.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏3/3/09
  11. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,002
    לייקים שהתקבלו:
    1,369
    בן דיין חצי כשיר עדיף על קלמי סמן, מגן ימני מטבעו, באגף שמאל.
    אך לא נתחיל לשפוט את מתיאוס עכשיו, מטעויות לומדים וממשיכים הלאה.
    במחזור הבא הם מארחים בקופסה את עירוני קריית שמונה.
    החבורה של אלי כהן זקוקה נואשות לנקודות, והניצחון על חיפה נתן להם דחיפה להמשך וזו קבוצה מסוכנת, צריך לאמר את האמת.
    כפי שציינתי לפני מספר ימים, המשחק במחזור הבא יהיה מבחן אופי לקבוצה של לותר מתיאוס.
     
  12. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,797
    לייקים שהתקבלו:
    5,895
    טוב שבית"ר ניצחה כי מבחינתי היא קבוצה יותר טובה מנתניה רק מה, למה יאמר צריך לקבל לראשו נעליים? מה קרה, אפילו בתא הכבוד מתנהגים שם כמו פרימיטיבים? באמת בושה וחרפה ובמקום להתנצל הייתי מצפה מקורנפיין לדאוג לכך שהחבר'ה האלה לא ייכנסו יותר לאיצטדיון!

     
  13. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    הרבה זמן שלא ראיתי משחק נייטרלי בליגה הישראלית(משחק שהפועל לא משחקת בו) ובאמת נהנתי. היה יופי של משחק, 2 הקבוצות שיחקו טוב, משחק משוחרר ויפה, בעיקר בזכות בית"ר. פשוט תענוג לראות את ברק יצחקי, לחזור לישראל זה הצעד הכי מטומטם שהוא יכל לעשות. הוא גדול על הליגה הזאת. מצד שני שכטר שחקן מעצבן לראות אותו. אני לא יכול לסבול שחקנים שהולכים עם הראש בקיר, הוא יכול להיות מול גרשון ובנאדו, כשכנפו(סתם דוגמא) פנוי לבד ועדיין לנסות ללכת עם הראש בקיר. נהניתי גם לראות את קלמי סבן במחצית הראשונה, תמיד חשבתי שהוא שחקן נהדר. נלחם, השתחרר מצוין, רץ, כידרר, מה לא? וגם אוראל דגני היה מצוין. יש לישראל 4 מגנים ימניים מצוינים לעתיד:דגני המדובר, קנדה, שפונגין ובקשי שהרבה לא מכירים פה אבל בנוער הוא תמיד מצטיין וגם בקבוצה הבוגרת הוא נראה מצוין. מרין איכזב אותי היום עם הופעה חלשה. ברוכיאן היה נהדר, הפעם האחרונה שהוא נתן הופעה כזאת הייתה נגד הפועל בסיבוב הראשון. הקהל של בית"ר הוכיח עוד פעם כמה הוא עלוב. עזבו את הזריקות נעליים על יאמר, כל המשחק הם שרו 3 שירים ורבע, וגם הם לא היו שירים לעודד את הקבוצה אלה שירים נגד הערבים. העיקר ארבל אומר שהם קהל נהדר שלא מקלל, כשברקע שומעים:"אני שונא אותך סלים טועמה, אני שונא את כל הערבים". באמת קהל ראוי לשבח http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/eusa_clap.Xxx
     
  14. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    יש כאן אנשים שבאמת ובתמים לא מבינים מדוע לותר מתיאוס הוציא את דדי בן דיין במחצית? התשובה היא פשוטה - אבירם ברוכיאן פשוט לא ספר אותו וכל צד שמאל היה להשכרה. כבר אמרתי את זה כאן בעבר: הסוד של דדי בן דיין הוא בהרתעה שהוא יוצר רק משום שיש לו יכולות התקפיות מצויינות ביחס למגן, דבר שמרתיע חלק גדול מהתוקפים בכדורגל שלנו. את אבירם ברוכיאן בטדי זה לבטח לא מרתיע והוא פשוט עשה מה שהוא רצה. אני הייתי בהלם שככה נראה מגן בליגת העל. זה בחיים לא היה נראה קל יותר מבחינתו של אבירם ברוכיאן.
    מהצד השני, דווקא קלמי סבן נתן הופעה מעולה וגם באגף שמאל הוא שמר על יכולת גבוהה, אם כי החוסר שלו ברגל שמאל זעק לשמיים.

    קצת מבאס אותי להפסיד לביתר ירושלים (אני אגלה לכם משהו שלבטח לא ידעתם - אין קבוצה בעולם שאני שונא יותר מביתר ירושלים). בכלל, קשה לי להאמין שהפסדנו להם 6 פעמים בשתי העונות האחרונות במפעלים החשובים. יש גבול עד כמה קבוצה יכולה להפסיד לאחת אחרת. אפילו מכבי חיפה הצליחה בעונה שעברה להשחיל לנו צמד בקופסא. וחבל שזה קורה לנו פעמיים כשאנחנו מובילים.

    היום אין לי טענות לשחקנים, כי הם דווקא היו בסדר גמור. שתי הקבוצות שיחקו בקצב גבוה, במיוחד מכבי נתניה. חבל רק שלירן שטראובר שוב מפסיד לנו השנה נקודות. אני מאוד אוהב אותו וחושב שקבוצה כמו מכבי נתניה, שרק עושה את צעדיה הראשונים בליגה של הגדולות, צריכה שוער קריזיונר עם עבר בקבוצה שרצה צמרת ואף לקחה אליפות כמוהו, אבל אין מנוס מלהודות שהשנה הוא קרס בכל המשחקים החשובים שלנו, כולל באירופה. אני רק מקווה שבמסגרת גביע המדינה זה לא יקרה.

    ביתר ירושלים לא חוזרת למירוץ, כי היא אף פעם לא נעדרה ממנו. השנה האלופה תיקבע במחזור מאוחר. יכול להיות אפילו שעד למחזור האחרון לא נדע מה צפוי לקרות. מה שבטוח, שמכבי נתניה שלי תהיה חלק מכל זה, והלוואי שהיא תהיה זו שתזכה בסוף בקצפת.
     
  15. בועז Member

    הצטרף ב:
    ‏24/8/02
    הודעות:
    3,196
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יכול להיות שברוכיאן חגג עליו, אני מבין את הרצון שלו לשתק את ברוכיאן והעובדה שקלמי סבן עבר לשם באמת די הוציאה את אבירם ברוכיאן מהמשחק, בחצי השני הוא היה צריך יותר ויותר להגיע לאמצע לקבל כדורים ובכלל נראה היה שהוא די לא במשחק.

    השאלה שצריכה להישאל היא האם כשהוא ויתר על בן דיין בגלל היכולות ההגנתיות שלו, הוא הבין שהוא גם מוותר על היכולות ההתקפיות שלו. לא פעם העונה בן דיין שיחק באגף שמאל בחלק הקדמי(ווינגר), בהתחשב בעובדה שקפריזיונר החליט להדיח את מנשה מהסגל, אתה לא חושב שהיה מקום להסיט את בן דיין קדימה יותר בכנף שמאל? יותר מדי פעמים ראינו את קלמי סבן רץ לו באגף שמאל ומנסה להוציא כדור לכיוון הרחבה, אפילו פעם אחת לא קרה שהכדורים שהוא מסר פגשו ראש או רגל של שחקן שלו, והחוסר ברק הזה, המחסור במסירה האחרונה בסופו של דבר הביא לביתר ניצחון בלי לעבוד קשה מדי בחצי השני.