מחזור 21: מבחנים קשים למשולש הצמרת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Franco, ‏3/2/17.

  1. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,448
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    נתעלם ברשותך מהאתנחתא קומית, כולנו פשוט על הרצפה עדיין.

    דומיננטיות לא מתבססת רק על הנעת כדור, סביליה לדוגמא בביקור האחרון שלה בברנבאו הייתה דוגמא קלאסית למה שאני מתכוון. אתה לקחת מהמשחק הזה רק את תוצאת הסיום ובזה מבחינתך נגמר הסיפור. אבל האנדלוסים הגיעו למספיק מצבים בשביל לצאת עם נקודה ומעלה.
    סוג המשחקים הזה חזר על עצמו מול לא מעט יריבות של ריאל מדריד העונה, ההגנה שלה פגיעה מאוד וקבוצות לא השכילו לנצל מצבים עד שריאל בסוף הענישה. זה החוק החזק בענף, מי שלא כובש - סופג.
     
  2. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,278
    לייקים שהתקבלו:
    6,234
    אני שמח שאני ו @סיונרה קורעים אותך מצחוק, גם בלי להתכוון.

    אני לוקח רק את תוצאת הסיום, כמדומני, זה מה שמביא את הנקודות, לא? או שמא זה הבכיינות? הצלילות? הטענות לשיפוט מוטעה? כי אם כבר העלת את "החוק בענף הזה", החוק הוא לנצח, ולא מי שלא כובש - סופג.

    אתה הופך כל משחק באשר הוא וטוען "הי, שוב ריאל לא הייתה דומיננטית", ואנחנו שואלים - את מי זה מעניין? אחלה, במשחק נגד סביליה, ואני אעזור לך - גם נגד ברצלונה בקאמפנאו ולה קורוניה - לא היינו דומיננטים, אבל לכל אורך העונה הקבוצה הייתה דומיננטית, וזה מתבטא במשחקים הסופר קריטיים האחרונים נגד ויאריאל ו-ולנסיה וכן השער שוויון בקלאסיקו.
     
  3. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    קראו לי והאשימו אותי בהרבה דברים, פסיכולוג שקר עוד לא היה, תודה לך. אתה שוב שוגה בשימוש בשפה העברית (ובמקרה הזה גם האנגלית) שום דבר ממה שרשמתי אינו טענה לקונספירציה. להיפך, אני חוזר וטוען שאין פה שום קונספירציה. אתה וזיומאי אלו שטוענים כבר כמה חודשים שהשופטים, ההתאחדות, הזונות שפיקה הולך אליהן אחרי משחקים וכמובן "חוקי המשחק" כולם נגדכם, זאת ידידי קונספירציה. לקרוא לך בכיין זאת לא קונספירציה, זאת לכל היותר האשמה.
    אני אשחרר ביום שאתה תשחרר אותי מהבכיינות בדיונים על כדורגל. אם ייפתח דיון "שופטים דופקים את ברצלונה" מבטיח לך שאשאר בחוץ. בינתיים, אאני מקווה שאולי עכשיו תבין איך נראה דיון שיוצא מהקשרו והופך לחגיגת רפש שמתאימה לטוקבקים בוואן ולא לפורום שבו יש אנשים שכותבים עם פסיקים ונקודות ומכבדים את עצמם.
     
  4. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,654
    לייקים שהתקבלו:
    2,489
    אבל כולנו וזוכרים אותך בדיון אחרי פסז, ודיברת שם כמו 90 אחוז מהפורום.
     
  5. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,654
    לייקים שהתקבלו:
    2,489
    רק אני זוכר את נאבאס מככב בלפחות 50 אחוז מהמשחקים? למרות שהוא קיבל גול כמעט בכל משחק.
     
  6. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    עובדתית זה לא נכון. לא אמרתי מילה אחת (רעה) על השיפוט.
     
  7. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,448
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    לא מבין מה אתה מנסה להשיג בציניות הילדותית הזאת עוד פעם ועוד פעם. אתה רוצה לנהל דיון שנחכה לתוצאת הסיום בכל המשחק ועל סמך ההפרש כל אחד ייתן את הפרשנות שלו? העליתי נקודה שבראייה כללית על כל העונה הזו היו לא מעט יריבות שהיו דומיננטיות (ולא רק בהחזקת הכדור חכמולוג) על ריאל מדריד (כולל בברנבאו) ובכל זאת יצאו מהמשחקים ללא כלום. בעינייך זה חסר משמעות? על הכיפאק שיהיה לך לבריאות.

    "כל משחק באשר הוא" כמה קל לגנוב דעת.
     
  8. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,448
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    עבור מי שעוד לוקח את ההזיה הזאת ברצינות. אפס מודעות עצמית לצד 100% של הטפות מוסר.

    יאללה סלאמת.
     
    zivmay אוהב/ת את זה.
  9. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,278
    לייקים שהתקבלו:
    6,234
    אני לא מבין מה אתה מנסה לעשות? לקחת תגובות נקודתיות שלו ולהשליך את זה עליו בלי לתת רפרנס לכל הדיון?
    אני במקרה זוכר את הדיון הזה. שתי התגובות הראשונות הן באמת כדי לתת את הדעה על השופט, אבל אין פה שום דבר ברמה של "יאו השופטים האלה חולים על בארסה איזה מכורים בארסה מנצחת בזכות שופטים איזה תחת יש לאנריקה". התגובה השלישית היא כחלק משרשור תגובות שלך שחבל שלא תייגת אותן גם. תגובה אחרונה אולי לא במקום, אבל שוב, יש הבדל בין ללגלג על החלטה של שופט לבין זה שאתה וזיומאי משליכים את ההחלטות האלה על אליפות של עונה שלמה.
     
  10. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,278
    לייקים שהתקבלו:
    6,234
    אני תוקף אותך בדיוק באותה הציניות שאתה עונה פה לכל אחת מההודעות, אז תחליט אתה מי ה"ילדותי" פה. אני מעדיף לנהל דיון שבו אני נותן לך את ההספק של הקבוצה על פי מדד הנקודות שהיא צוברת במשחקים קשים כשהיא משלבת במשך חודשים 2 משחקים בשבוע מאשר דיון שאני צריך לשמוע בו איזה תחת יש לזידאן וכמה חבל שהשופטים אוהבים את ריאל.

    אני מנסה עמוד אחר עמוד לנסות ולתת את הביקורת הטקטית שלי על הקבוצה, החל מזה שזידאן משתמש בטקטיקה שאני יצאתי נגדה לכל אורך העונה, ובסוף אני רואה איך היא השתלמה. אני מנסה להסביר במפורט איך כל שחקן הושפע מהטקטיקה, איך איסקו ומוראטה מצליחים לבלוע את התחושה שהם עדין על הספסל במשחקים חשובים ושבנזמה עדין לא קשור לענף. אבל כמובן שבמקום להתייחס לזה, אתה מעדיף להקניט, להשתמש בציניות מוגזמת, לספר לנו כמה סיונרה ושאר אוהדי ריאל עיוורים.

    השיא הגיע שאחרי הניצחון הגדול שלכם על פ.ס.ז', ההודעה הראשונה שנשלחה בפורום הייתה של זיומאי שיצא נגד אוהדי ריאל. במקום לשמוח מהניצחון שלו. אתם לא מעוניינים להתדיין על הקבוצות ברמת הכדורגל? לפחות תהיו ישרים להגיד את זה, ולא להתחיל להטיף לי על אובייקטיביות.
     
  11. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    שתי אפשרויות, האחת היא שאתה באמת לא מבין את ההבדל בין להגיד שהשופטים טעו ובין מה שאתם עושים, ואז אפשר לסלוח לך. אני מבין שהנושא קצת רגיש אצלך (הפסיכולוג חוזר) ולכן אעשה הקבלה לעולם שאותו אולי אתה מבין טוב יותר.
    סיונרה : "כריסטיאנו עשה טעות שמסר לבנזמה במקום לחאמס"; סיונרה (גרסאת סיביל) : "רונאלדו עושה הכל כדי לדפוק את חאמס, הוא בכוונה מוסר רק לבנזמה, הוא שונא את ריאל, הוא שונא אותי, והוא פשוט קקי"
    השנייה היא שאחרי חודשים של ויכוח אתה מבין שאתה פשוט בכיין שהורס כל דיון על כדורגל ולכן רק לשם הניצחון בויכוח שרק אני, אתה זיומאי ובוטרגניו קוראים מוכן לוותר על כל יושרה שיש או אין לך ולהוציא דברים שכתבתי מההקשר ברמה שהיא קרובה לפושעת.
    בכל מקרה, ההודעה הזאת לא מוציאה אותך טוב.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הנה תמצית ההבדל בדיונים כאן לאורך כל העונה:
    אוהד ריאל מדריד: מודה שללא השופט סיכוי גדול שלא היינו עוברים את באיירן מינכן ושנעשה להם שוד| 'הויכוח' היה על איכות הכדורגל ואני חושב שבמינכן 3:1 לנו היה הרבה יותר משקף.
    אוהד ברצלונה: הרמונטדה נגד פאריס הייתה אלוהית, חשמל, אין דברים כאלה, השופט היה בסדר גמור.
    אז לה, היו שם שני פנדלים שלא היו ולא נבראו ומצד שני פנדל ברור שלא נשרק לדי-מאריה ועוד נבדל גבולי מאוד של קאבני. זכרונות מסטמפורד-ברידג' מ-2009.

    ריאל הייתה טובה יותר, דומיננטית יותר, לאורך כל העונה והיא גם הובילה את הטבלה כמעט כל העונה והמשחק החסר הזה נגד סלטה ישב לנו כמו עול.
    לזה שדיבר על 'קיילור מככב ב-50% מהמשחקים' - יעני אתה אומר שכל מה שכתבת עד היום זה הבל-הבלים, כלומר זה ברור לי, אבל עכשיו פלטת את זה. קיילור כל העונה 'מוכר אותנו' הוא טוב בדיוק בחודש וחצי האחרונים. בטיס(ברנבאו), סביליה בפיחואן(הגול הדרמטי של יובטיץ'), ולנסיה בברנבאו(בעיטה חופשית מקילומטר), לאס-פלמאס בברנבאו, נאפולי בצ'מפיונס, כל זה על קצה המזלג.
     
  13. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,654
    לייקים שהתקבלו:
    2,489
    הפנדלים נגד פסז, ניתנים לויכוח. עובדה יש המון תצלומים מהמון זוויות שמראים אחרת ממה שאתה טוען ( תכחיש גם את זה? אז יש לך בעיה חמורה).
    מנגד הטעויות של ריאל הםן קריטיות בעונה הזו. אם לא הטעויות, אתם לא זוכים בכלום השנה.
    בכל מקרה, אני לא מאמין בצירופי מקרים, במיוחד שיש המון.
    דרך אגב, הצלילה של רונאלדו שלא לוותה בהוצאת כרטיס הייתה שיא השיאים, וקאסמירו ששוב לא קיבל צהוב שני ( פשוט העלבה של אינטליגנציית הצופים). שתי פעולות קריטיות רק במשחק הזה, עצוב מה שנהיה מהליגה הזו.
     
  14. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    ״אם לא הטעויות, אתם לא זוכים בכלום השנה״. אתה באמת חושב שזו אמירה שיש לה מקום באייסוקר?
     
    שי ו-אלעד אוהבים את זה.
  15. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    "נתון לויכוח", תמצא בנאדם אידיוט מספיק כל נושא בעולם נתון לויכוח. יש כאלה שיכולים להתווכח על זה שקומוניזם זה דבר טוב, שהאבולוציה לא קרתה, שחייזרים מהלכים בינינו ושהפרמייר ליג היא הליגה הכי טובה בעולם :p, זה לא הופך את הנושאים הללו לשנויים במחלוקת.
    אתה לוקח עבירה של קסימירו, שרק כבד ראייה (עיוורים לא יכולים לראות את המשחק) או שחקן של סלטה חושב שמגיע לו צהוב עליה והופך את זה ל"העלבה של אינטילגנציית הצופים". רונאלדו לא צלל, אני לא חושב ככה, השופט לא חושב ככה, אתה חושב ככה, זה הכל. תפסיק אחויה. אתה חושב שכל הכדורגל בעולם זה קונספירציה נגד הקבוצות שאתה אוהד, מי אני שאשפוט, אבל חבל שאתה מפיץ פה את כל הפורום בשגעון רדיפה הזה.
    עצוב מה שנהיה מהליגה הזאת? אל תצפה. מה אתה רוצה שאגיד לך. רק תפסיק. זה לא בריא. לא לי ולא לך.
    אתה לא מאמין בצירופי מקרים? אני לא מאמין ש"במקרה", בשתי ליגות שהקשר ביניהן הוא חסוס רואדה, יש שתי קבוצות שכולן דופקים אותן, ו"במקרה" אתה אוהד את שתיהן. זה אכבר צירוף מקרים. כנראה שהקונספירציה (שימוש מדוייק במילה) מקיפה לא רק את ספרד, ולא כוללת רק את המלך קרלוס, אלא גם מגיעה לישראל ולבירת הנגב. לא יכול לחכות שאיזה עיתונאי אמיץ יחשוף את הקשר המלוכלך בין איגוד השופטים הספרדי, איגוד השופטים הישראלי, עופר עיני, ההסתדרות, הבונים החופשיים, ריאל מדריד, מכבי ת"א, 12 קבוצות ליגת העל האחרות, הסוכן של ג'ון אוגו, אידי אמין, פלורנטינו פרס, חיזבאללה, מנהלת ליגת העל, ההתאחדות האנגלית לכדורגל, ההתאחדות הספרדית לכדורגל, המלך קרלוס, ביבי נתניהו, עיריית רהט, עיריית גבעתיים, דידי הררי, החברה הישראלית של סרג'י רוברטו וכמובן לא לשכוח את זורקון מלך היקום שמפקח שהכל מסתדר.