מחזור 21: מבחנים קשים למשולש הצמרת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Franco, ‏3/2/17.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אין לה מקום, אבל ויתרנו לו מתחילת הדרך אז הוא התרגל לטוב, אין מה לעשות, מוכן לקחת אחריות על זה.
    את סלטה היינו מנצחים גם עם קבוצת הבנות, הובלנו 2:0, זילזלנו בהם, יכולנו לכבוש עוד חמישייה. האדום של יאגו אספס מפגר, את המשחק הזה היינו מנצחים בכל-מקרה, הלאה. ממליץ לך גם לשחרר מקאסמירו, לא מבין מה אתה רוצה ממנו.
    הפנדלים נגד פאריס נתונים לויכוח רק בעולם הברסאי שלך, זה היה שוד, זו הייתה בושה.
    אין לי כח למחזר את הנתון הזה. בארסה קיבלה הכי הרבה פנדלים בספרד בשנתיים האחרונות ונשרק נגדה פנדל אחד בשנה וחצי האלה.
    מדיבור כללי וחותך על 'בלי השופט לא זוכים בכלום' ירדת לרזולוציה של משחק אחד שהוכרע עוד לפני שהתחיל למעשה, מרשים.

    אני בטוח שאם פיקה היה מקבל את האדום שראמוס ספג בקלאסיקו היית מגיב אחרת, אני התעלמתי מהעניין הזה בכלל והודיתי בפה מלא שבאיירן הודחה מול ריאל בעיקר בגלל שיפוט שערורייתי.
     
  2. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    אבל אף אחד לא שאל אותך מה אתה מעדיף. זה פורום, יש מגוון דעות ואתה רשאי להתייחס או להתעלם עבור מה שאתה מוצא לנכון. "תוקף אותי" אתה קצת עף על עצמך הייתי אומר וסתם נתפס לקטנות כמו "התחת של זידאן". גם דור השתמש במונח הזה כמה פעמים ולא קרה לו כלום. אין מה לעשות צריך גם תחת בשביל לקחת אליפות ולזידאן יש וואחד תחת השם ישמור טפו חמסה. יחד עם זאת שיש לי לא מעט ביקורת על היכולת של ריאל לאורך כל העונה (כן, אפילו שאתם במרחק נגיעה מאליפות וצ'מפיונס) אמרתי וחזרתי כמה פעמים שמגיע שאפו לזידאן על זה שכל שחקן שעולה מהספסל נותן הכל בשבילו ולא משנה כמה הוא מיובש וכמה ההחלטות לא מקצועיות (מוראטה/בנזמה) יש היררכיה והכל מתקתק כמו שעון.

    זה יהיה נחמד אם תתייחס עניינית לנאמר בתוכן ההודעות ולא תתאים את עצמך לפי זהות הכותב כמו שאתה עושה כרגע. לגביי השיפוט אני לא מוצא סיבה להרחיב בעניין כי נראה לי שהגענו לקצה. לא הבנתי למה הכללת ל"אנחנו" כשהזכרת את זיומאי, אבל באותה הזדמנות אני ימליץ לך לבדוק מה הייתה התגובה של ראוליטו בפעם האחרונה שברצלונה זכתה בצ'מפיונס ומכאן אני חוזר להתייחסות האחרונה שלי לסיונרה החסר מושג - הכי קל זה להטיף מוסר ולנסות לחנך פה את כולם. חלאס, תסתכל קודם כל על עצמך.
     
  3. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    תמצית שלי מי? זה אותם חבר'ה שהנפצת קודם שברצלונה הנוכחית זו ברצלונה של גווארדיולה ושקופחנו נגד יובה? חלאס עם ההמצאות האלה כבר.
    לטעון ששני הפנדלים לא היו ולא נבראו בכזאת נחרצות זאת עוד גניבת דעת מבית היוצר של המארקה והאס שמאכילים אותך. ובתור הקבוצה שזכתה פעמיים באלופות משני שערים באופסייד זה נראה לי כבר פתטי לחזור ולשלוף את המשחק של בארסה בגשר בכל הזדמנות שמדברים על ענייני שיפוט.

    בהקשר של ריאל הייתי הולך "יעילה יותר" לפני טובה ודומיננטית יותר. לדעתי האישית זו אחת הקבוצות החלשות של ריאל בשנים האחרונות אבל עם תוצאות אי אפשר להתווכח. אתם בדרך לדאבל וזה מה שיזכרו בסוף.
     
  4. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,647
    לייקים שהתקבלו:
    2,488
    איפה היית באותו יום רביעי בדיון המשחק מול פסז?
    אם לא הבנת הכל מוקצן בכוונה, מה שהלך אחרי אותו משחק, ומה שקרה בזמן המשחק מול יובה ( בבית), היו פה תגובות הרבה יותר מביכות של שמחה לאיד. אבל כבר הבנתי מה היא האג'נדה שלך.
    דרך אגב, כתבתי עובדה, כשטעויות באות בצרורות כבר קשה להעלים עין. מעניין מה אמרו האוהדים בשנות ה50-60.
     
  5. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,647
    לייקים שהתקבלו:
    2,488
    אתה מטיף על תגובות כאלה ואחרות? הבנאדם בעל החוסר מודעות הכי גדול שאני מכיר, הזייה גדולה.
     
  6. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,259
    לייקים שהתקבלו:
    6,230
    נכון זה פורום. כשאני אומר שאני מעדיף לנהל דיון עם תוצאות טקטיות של הקבוצה, ואתה מעדיף לאכול את הראש על השיפוט וניתוח האופי שלי ושל שאר המגיבים פה, אז כן, אף אחד לא שאל אותי מה אני מעדיף.

    לגבי השימוש שלך במרכאות "תוקף אותי" - לא כל כך הבנתי את המסר שלך. ולא, עמודים על גבי עמודים, דיונים על גבי דיונים זה לא להיתפס לקטנות. דור (Raulito?) יכול להשתמש במונח הזה כמה פעמים שהוא רוצה, אבל אתה רואה אותי מגבה את זה? אני מתווכח פה גם עם אוהדי ריאל על דעותיהם, אנחנו לא חסינים אחד מהשני. אפשר לומר שיש לו תחת והצליח להשוות מול ברסה במשחק הראשון לקראת הסיום, ויש לו מזל אדיר נגד באיירן שהשופטים עזרו לו, אבל להגיד שכל האליפות (שאגב לא הוכרעה עדין, אתה יודע את זה, נכון?) וההגעה לגמר ליגת האלופות היא בחסות התחת שלו זה להתעלם מכל מה שהקבוצה עברה העונה. בדיוק כמו שהחבר שלך כאן חושב שללא הטעויות לא היינו מגיעים לכלום העונה.

    אם יש לך זמן, וזה מסקרן אותך, תנסה ללכת דיונים אחורה ולראות כמה פעמים הגבתי לך באופי ענייני אך ורק למה שאתה כותב. נכון, גם היו פעמים שחטאתי, וידעתי לשים לזה STOP, והגבתי לך כאוהד ברצלונה. זה לא בושה, אני גם בן אדם, אני גם תחרותי, ואני לוקח באופן אחר את מה שאתה אומר לעומת מה שסיונרה אומר, בדיוק כמו שאתה עושה ובדיוק כמו חברים קרובים אלי עושים כשצופים במשחק בבית. מה שכן מפריע לי, שכל דעה שלנו היא גניבת דעת, כל הבחנה שלנו היא פסיכולוגיה בשקל וכל הודעה שלנו כאן היא לא עניינית.

    מפה והלאה אני אמשיך להגיב לכם אך ורק לתוכן ה"מקצועי" של ההודעה, נשבר לי כבר האכילת ראש הזו. לגבי מה שאמרת בפסקה הראשונה, זה נכון. זידאן בנה את מרץ-מאי כבר בתחילת העונה, כשידע לתת לאיסקו לנוח די הרבה, כשנתן ל-ואסקז ואסנסיו את הדקות, ואיך לומר? הפציעה של בייל היא אחד הדברים הטובים שקרו לנו העונה.
     
    סיונרה אוהב/ת את זה.
  7. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,079
    לייקים שהתקבלו:
    651
    1. הצהוב של יאגו אספס בוטל.

    2. זה שלא מדבר על שיפוט: אבל קובע בנחרצות שסוארס כבש שער בנבדל, למרות שהכדור הגיע משחקן הגנה, ועוד שני פנדלים גבוליים שנוח להתקומם עליהם בפורום (הנפילה של ניימאר היא יותר פנדל מהנפילה של כריסטיאנו נגד סלטה, פשוט קל להמציא חוקים שניימאר נתקל בשחקן אז זה לא פנדל, אם כי הפנדל השני היה הצגה למרות שאפשר למצוא בזכוכית מגדלת נגיעה). גם הפנדל ה"ברור" של די מריה, למרות שהוא לא הסתכל בכלל על המקרה מקרוב.
    אבל עדיין יזכיר את התשעה פנדלים נגד צ'לסי (ושוב, אותו מקרה, לפחות שלושה גבוליים אבל יחד עם התעלמות לטעויות לרעת הצד השני, זה קל כל כך), וישכח את השער בנבדל בגמר ליגת האלופות.

    3. אני עדיין מתפלא שאתם לא מבינים שיש הבדל בין תפיסה ברחבה שלא נשרקה לפנדל, או נבדל של מילימטר (שהיו לטובת ולרעת בארסה העונה מספיק פעמים, אבל אלה טעויות לגיטימיות), לבין כדור שעובר את הקו חצי שער, או 3 נגיעות כדור יד ברחבה. אתם באמת לא מבדילים? או שימשיכו להזכיר לי על משיכות ברחבה וברב החוצפה להשוות את המקרים.

    4. אז כמו שאמרתי, ההתאחדות ביטלה את הצהוב על ה"התחזות" של אספס בטענה שהיתה נגיעה. אז אם ככה, למה גם כריסטיאנו לא קיבל צהוב? הרי בשני המקרים לא נשרק פנדל. סתם שתדעו, צהוב היה מרחיק אותו מהמשחק מול מלאגה.
     
    zivmay אוהב/ת את זה.
  8. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    לא מצליח להבין את הלוגיקה במקרה של הפנדלים/הצגות של יאגו וכריסטיאנו. אלו שני מקרים נפרדים. האם התוצאה במקרה אחד אמורה להשפיע על התוצאה במקרה השני?
    השופט לא חשב שכריסטיאנו צלל וחשב שיאגו צלל, לכן אחד קיבל צהוב והשני לא קיבל כלום. ההתאחדות חשבה אחרת וביטלה את הצהוב, איך זה בדיוק משפיע על המקרה הנפרד שבו השופט לא חשב שכריסטיאנו צלל? האם יאגו ורונאלדו לא יכולים לצלול או לא לצלול במקביל? האם זו חידה בפסיכומטרי שאומרת "יאגו צולל רק אם כריסטיאנו לא צולל, אם יאגו לא צלל, מה קרה בהכרח?" מה הקשר בכלל?
    אתה מבין שהדיון הופך מדיון על כדורגל לדיון מוזר וחסר כל היגיון.
    "אתם", מי אלו "אתם"? יש פה כמה כותבים שלא מסכימים ביניהם על כלום.
     
  9. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,079
    לייקים שהתקבלו:
    651
    אתם - אלה שכתגובה לטענות של אוהדי בארסה על שיפוט נוראי לרעתם, מעלים טעויות מינוריות כאלה.

    וזה בדיוק מה שהתכוונתי. את יאגו הוא ראה צולל, את כריסטיאנו לא. מישהו ציפה למשהו אחר? לא חושב. הטענה היא על חוסר בשוויון - לאף אחד מבינהם הוא לא נתן פנדל, והטלוויזיה ראתה בדיוק מה קרה. אז כן, סלטה קופחה בקטע הזה, וגם אתה מסכים איתי בקטע הזה.

    באופן כללי,
    לא אהבתי את הטענה שב2-0 הייתם יכולים לעלות עם הנשים ולנצח 5-0. זו שחצנות (לריאל אין קבוצת נשים להעלות למשחק הזה, אגב), כי בלי האדום אולי סלטה כן היתה יכולה לחזור. מי יודע?
     
  10. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    לא נטענה על ידי מעולם. קשה לי להגיב לדברים כאלו.
    ואני לא מסכים איתך. יאגו צלל, הוא הרגיש נגיעה קטנה מראמוס מאחורה וקפץ ללא קשר לעוצמה שבה זה קרה. לעומת זאת, רונאלדו נתקע ברגל של שחקן ללא עבירה ונפל, לא הגיע לו פנדל אבל גם לא צהוב. אם ההתאחדות החליטה לבטל ליאגו את הצהוב כי זה לא מספיק ברור מבחינתם אז לא באמת אכפת לי, אבל מה הקשר לרונאלדו?
    ובוא נניח לרגע שהייתה טעות, איך זו בדיוק אשמתי? או אפילו אשמת ריאל? זאת אשמתה של ריאל מדריד שהשופט נגד באיירן הרחיק את וידאל אבל לא את קאסימירו?
     
  11. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,647
    לייקים שהתקבלו:
    2,488
    שמע, אין ספק שאתה רואה את העולם בצורה שונה מרוב האנשים. לא נתקלתי בכמות שקרים כמו זו כל חיי ( הודעה אחר הודעה אגב).
     
  12. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    א. אני שמח בשבילך. אנשים נוטים לשקר, נניח שכל מילה שלי הייתה שקר בפני עצמו אז 97 מילים זה לכל היותר 97 שקרים, אני מניח שאתה מעל גיל 20, מה שאומר ששיקרו לך לכל היותר 5 פעמים בשנה (קצת פחות, שלא תגיד ששיקרתי ש97 חלקי 5 זה 20). הסביבה שלך מלאה באנשים ישרים. לי משקרים לפחות 5 פעמים ביום.
    ב. אם אני רואה את העולם בצורה אחרת מרוב האנשים אז כנראה שאני לא משקר, אני אולי טועה, אבל לא משקר. אם אני רואה את העולם הפוך ממך ומשקר בכל מילה שלי, אז מכאן יוצא שההיפך ממה שאני אומר הוא בעצם שקר, ככה שעל פי איך רוב האנשים רואים את העולם אני דווקא דובר אמת.
    ג. עכשיו אחרי שישבנו את הסתירות הלוגיות והמספריות בהודעה שלך, אני אדבר קצת אמת. אתה בכיין. זה נובע מכל הודעה שלך שלא רק קשורה לברצלונה אלא גם לקבוצה השנייה שאתה אוהד. מעולם לא ראיתי הודעה שלך שלא קשורה לאיך דופקים אותך או את הקבוצות שלך.
    ד. אם נעשה ניקוי לכל הבכיינות ונתייחס לתוכן עצמו אז נקבל הודעה, כמו ההודעה האחרונה שכתבת, שהיא משפט אחד, חסר כל הסבר, כל נימוק או כל התייחסות עניינית לכלום. בשביל רמה כזאת של הודעות אני יכול להשקיע את הזמן שלי בלקרוא תגובות על כתבות של מיכאל יוכין, אין לי צורך להיות חבר בפורום כדורגל מיוחד.
     
  13. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,647
    לייקים שהתקבלו:
    2,488

    למה אתה יוצר סתירות לוגיות כשאין? ( רמז: בנאדם החושב שהוא מתוחכם, אבל האמת היא שהוא סתם מתוסכל).
    למה אתה מזכיר את הקבוצה השנייה בכל הודעה? ( ראית דיונים דומים גם שם? רמז: לא, כי אתה פשוט בנאדם שקרן)
    שורה תחתונה, העלנו כאן נושא שעולה בספרד פעם אחר פעם, לא מכבודך להתדיין על זה בישראל? אם אתה לא רוצה להשתתף אתה מוזמן להישאר בחוץ.
    רק בפעם הבאה, כשבארסה תהנה מאיזו טעות שיפוט קריטית, בבקשה אל תהיה צבוע ותראה את עצמך, כמו שעשית עד עכשיו.
     
  14. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    זה שאתה לא מבין שיש לך סתירה לוגית לא אומר שאין, אלא שאתה פשוט לא מבין. לעומת סתירות לוגיות שזה עניין קצת מסובך, את המשמעות של שקר קצת פחות לגיטימי שאתה לא מבין. לדוגמא, אדם שלא מסכים איתך לא משקר, הוא פשוט לא מסכים איתך. דוגמא הפוכה, כשאתה מאשים אדם שהוא עשה משהו, והוא לא עשה אותו, אז זה שקר. לכן, אתה לא רק שחסר מושג בשפה העברית, ביכולת לחבר משפט, אלא גם משקר. מעולם לא באתי בטענות לשופט, בנוגע לשום משחק בשום ענף ספורט. יש לי טענות כלפי ההוראות שמעבירים להם (ולא, לתת לריאל לנצח את המשחק זה לא הוראות שקורות בשום מקום חוץ מבראש שלך ושל סיביל) אבל לשופט עצמו מעולם (כלומר מאז גיל 13 שהבנתי איך העולם עובד) לא התלוננתי על השופט הספיציפי במשחק. אבל תמשיך לקרוא לי שקרן ולשקר.
    בישראל פחות אכפת לי, הפורום יותר חי והשטויות שאתה רושם נבלעות בין הודעות של אנשים אחרים. כמות הפעמים שהתלוננת על זה ששורקים לג'ון אוגו על כל דבר הספיקה לי בשביל לדעת להתעלם.
     
  15. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,647
    לייקים שהתקבלו:
    2,488
    ברור שאני לא מסכים איתך, כי אני בחיים לא אסכים עם שקר ( מקווה שזה מובן לך עכשיו). דיברת על ישראל? וכל מה שאתה מוכן להזכיר זה את מקרה אוגו? ( שד"א המון אוהדים מסכימים עם הטענה הזו) מה זה אומר עליך? מעליל עלילות שווא.