מחזור 22 בליגת העל: בני יהודה לא נכנעה לבית"ר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏23/2/07.

  1. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחד מהמשחקים הכי מגעילים של מכבי העונה ובכל זאת ניצחון.
    רבאק כמה החטאות?! כל כך הרבה פעמים שהשחקנים באים מול שוער ולא עושים כלום.
    בימים אחרים היינו תופרים להם חמישיה.

    קיצר אם נסיים מקום 2, מחזור 31 עולים לטדי.

     
  2. ReL Member

    הצטרף ב:
    ‏27/7/04
    הודעות:
    3,759
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ארץ נהדרת אחשלי.

    סטרול טוב , אבל זה מצחיק להשוות אותו ללואיס . לואיס הוא בלם שבחיים לא ראיתי אחד כמוהו בליגה שלנו , בלם מהרמות הגבוהות באירופה , בקלות הוא יכל להשתלב בספרד או איטליה ואני חושב שאתה יודע את זה.

    אני רואה שאתה לא ממש מסמפט את שכטר , אולי בגלל שהוא אגואיסט? אני מת על איתי , שחקן נשמה שנותן הכל בשביל הקהל , כאלו שחקנים אני אוהב . אומרים שהוא לא מוסר מספיק , אבל מה לעשות שהדריבל שלו פשוט מושלם ? הוא נתן לנו העונה מספיק רגעים לשמוח לא הגיוני שהוא איכזב אותך כל פעם .
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏25/2/07
  3. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    כן אה?


    לא יאומן, אמרנו את זה כל כך הרבה העונה.. אבל איזו ליגה ח-ל-ש-ה.
    שני משחקים כל כך גרועים שמסתיימים ב1-0 קטן לקבוצה הפייבוריטית, ועוד אחד שלפחות מציל קצת את הכבוד, אבל בכל זאת.. כמה עוד נוכל לסבול?
     
  4. לא מצאתי כינוי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    2,890
    לייקים שהתקבלו:
    1
    משחק מגעיל? לדעתי דווקא זה אחד המשחקים הכי טובים שלכם העונה, למרות שזה לא קנה מידה בגלל ששיחקתם מול הקבוצה הכי גרועה בליגה, ורק שהיא 1- שחקנים התחלתם לשחק כמו בני אדם, ואז הצגתם יכולת לא רעה בכלל. אני די בטוח שזה הפעם הראשונה או השנייה העונה שמכבי תל - אביב בועטת לשער יותר מ10 פעמים.

    W.Wonderkid
    אני כל כך מזדהה איתך לגבי מה שאמרת על הרמה של הליגה. זה פשוט סיוט, אבל אני לא מבין איך אני ממשיך משבת לשבת לראות לפחות 3 משחקים מליגת "העל", אם לא יותר. כנראה שזה בגלל שזה הליגה היחידה שיש לי בה קבוצה שאני אוהד. לפעמים אני אומר לעצמי שזהו, הפעם אני יראה רק את המשחק של בית"ר, ואת המשחק המרכזי (שלרוב נופל על משחק של בית"ר), אבל מה לעשות. אני ממשיך לראות שבוע אחרי שבוע. לפחות יש את הליגה האנגלית, שאני רואה לפחות משחק אחד ממנה בשבוע, את ליגת האלופות, ואת איטליה וספרד שלראות פעם ב.. משחק מהליגות האלו גורמות לי להבין מה זה כדורגל אמיתי. אך אך, עד מתי נזכה לרמה העלובה הזאת?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/2/07
  5. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    חזרתי עכשיו מהמשחק,ולמרות שהיו הרבה מאוד מצבים למכבי, וקבוצה ממול שלא הייתה על המגרש, בגדול השער היה מקרי,מסמל את מכבי ת"א של השנה, או יותר נכון את המחץ ההתקפי שלה,וזה שוב מוכיח שאם תהיה אליפות בקרית שלו םבסיום השנה, זה יהיה עוול לכדורגל.
    בסיום הקהל לא היה מרוצה, לא מעט שריקות בוז, במזל האפסים מפ"ת לא כבשו את הבעיטה החופשית בדקה ה90.

    והמסקנה הכי חשובה וחיונית שמכבי ת"א צריכה להפנים, ומהר!
    הדבר הראשון שצריך לעשות מחר בבוקר הוא להתיר את החוזה של משה ביטון ולגרש אותו מהארץ. שחקן כל כך חלש לא ראיתי כבר הרבה זמן.ולחשוב שעוד שילמו עליו 250 אלף דולר לבני יהודה.. הוא פלופ יותר גדול מחואן ורון. עשה פעולה אחת טובה במשחק, וגם היא כשעבר שחקן בסיבוב באמצע המגרש. שחקן פתטי.
    אני זוכר אותו בבני יהודה, חד, אפקטיבי, אפילו הוזמן לסגל הנבחרת,ואז הגיעה הפציעה והעלימה את השחקן ההוא.
    נמני כרגיל מציל את מכבי, אין חדש תחת השמש.
     
  6. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק מצ'עמם בטירוף היה היום בקופסא בין נתניה המקומית להרצליה, דווקא לפני המשחק ציפיתי למשחק התקפי עם הרבה שערים והתאכזבתי מאוד אחריו, נתניה ממשיכה ברצף שלה והיא כבר עם 10 משחקים רצוף ללא הפסדה, מאז שעטר הגיע נתניה משחקת כדורגל מצוין (חוץ מהיום) והמיקום שלה בטבלה גם בהתאם. ההפסד הזה של הרצליה ממשיך לסבך אותה בתחתית, למזלה היא לא ירדה אחרי המחזור הזה מתחת לקו האדום בזכות הכח שגם הפסידה אבל עדיין שתיהם עם אותו מספר נקודות. הרצליה ממשיכה לא להרשים ההגנה שלה גרועה מאוד, הכי גרועה בליגה וההתקפה, שהיתה הדבר היחיד שהחזיק את הקבוצה הזאת גם היא לא בתקופה טובה הרבה בגלל יאניק קמאנן, קמאנן התחיל טוב מאוד כולל משחק נהדר מול חיפה אבל מאז דעך ולא מזכיר במהומה את קמאנן של המשחקים הראשונים שלו בהרצליה.
    כמה מילים על אמיר טגה, טגה היה המצטיין היום במגרש ולא רק בגלל השער שלו, טגה הוא שחקן נשמה, סמל ונלחם על המגרש 90 דקות. יש לו בעיטה טובה, מהיר מאוד, פיזי ולדעתי הוא אחד הקשרים האחורים הטובים בליגה והוא גם שווה זימון לנבחרת הבוגרת ואני לא מגזים, חלאס נמאס כבר לראות את באדיר. גם סאנוגו היה טוב מאוד היום בנתניה והוא זה שגם התחיל את המהלך של השער כשבעט כדור חזר שנהדף ע"י הינגס.
    כמה מילים על מרכז ההגנה של נתניה, סטרול ומארין. שני בלמים מצוינים כמו שכבר אמרו פה לא נותנים מספיק קרדיט לסטרול הוא בלם מעולה והשילוב שלו עם מארין שעליו נאמרו כבר כל הסופרלטיבים האפשרים יוצרים מרכז הגנה מצוין.

    אשדוד חוזרת לעצמה ומנצחת 3-0 בבית את הכח, סוף סוף אחרי כל-כך הרבה משחקים אשדוד מנצחת ועושה את זה בסטייל וכמובן שעל הכח. הנצחון הזה של אשדוד מרגיע קצת את הרוחות בעיר הנמל, למרות הנצחון אירופה אשדוד לא תגיע ואליפות בכלל אין על מה לדבר כך שגם השנה אשדוד תהיה קבוצת אמצע טבלה סימפטית לא יותר מזה. באשדוד אני רוצה לציין את עידן שריקי שהיה נהדר, שריקי בישל את השער הראשון ליניב עזרן וגם כבש את השני. לשריקי יש העונה כבר 9 שערים, ללא ספק העונה הטובה ביותר של שריקי, כל הכבוד לו http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/eusa_clap.Xxx
    בכלל כל המשולש" עזרן, שריקי והולצמן היה מצוין שלושתם הגיעו לאינספור מצבים ועשו בינהם גם כמה צירופים מאוד יפים.
    ההפסד הזה של הכח משאיר אותה עוד מחזור מתחת לקו האדום, אמנם רק בגלל הפרש שערים אבל הכח נראת רע מאוד. אתם שואלים מה הבעיה של הכח? להכח יש בעיה בעיקר בהתקפה. הכח הגיעה היום ללפחות 3-4 מצבים מצוינים אבל לא נצלה אותה הרבה בגלל תקווה שתפס יום חלש מאוד והרבה להחמיץ. גם בהגנה יש צרות לאורי מלמיליאן הקבוצה שלו ספגה 3 שערים היום, אבל אפשר לראות שרוב השערים הגיעו ממתפרצות קטלניות של אשדוד והבעיה המרכזית של הכח היא ההגנה.

    ואם המשחק של נתניה היה משעמם מה נגיד על מכבי ת"א, מגעיל פשוט מגעיל. כל-כך הרבה החמצות במשחק אחד לא ראיתי, נמני בקלות היה יכול לכבוש היום שלושער אם היה קצת יותר חד ליד השער, אותו כנ"ל מרדיקוביץ'. השער הזה של מכבי כמו שאמרו כאן כבר אחרים מאפיין את מכבי של העונה הזאת, אני כבר לא סופר כמה שערים הבקיעה מכבי ממצבים נייחים אני לא אתפלא אם זה נושק ל-10. כמה מילים על אלי כהן, כהן הוא מאמן נהדר ובנתיים הוא גם מאמן העונה שלי מה שהוא עשה השנה במכבי ת"א זה יוצא מן הכלל, זה שהקבוצה שלא לא משחקת התקפי זאת לא בעיה שלו, למכבי ת"א יש מקסימום 3 שחקנים טובים בקבוצה, אז איך רוצים שכהן ישחק התקפי? אלי כהן עשה השנה ניסים במכבי ת"א ועשה על ומעבר.
    יש משהו בדברים של אייל לחמן על איגוד השופטים, זה כבר לא צירוף מקרים שהשופטים שוגים דווקא נגד הפועל פ"ת, יכול באמת להיות שהם מושפעים מהתקשורת ויכול להיות שלא אבל עם עובדות אי אפשר להתווכח, כמעט כל משחק השופטים טועים לרעת הפועל פ"ת. ועוד איזה טעויות טפשיות, רואים בבירור בלי הילוך חוזר שמרדיקוביץ' עושה הצגה. מה שכן נמאס כבר לשמוע את אייל לחמן אומר שהקבוצה שלו לא משחקת אגרסיבי ושהוא לא מאמן אגרסיבי, האיש חי בסרט, איך הקבוצה שלך לא אגרסיבית אם היא עושה הכי הרבה עבירות בליגה ובהפרש ניכר משאר הליגה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏25/2/07
  7. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,417
    לייקים שהתקבלו:
    2,297
    השער של שריקי היה השער ה-300 העונה בליגת העל.
     
  8. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,187
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    אני לא מבין את כל אלה שאומרים שמכבי שיחקה משחק משעמם היום, ושבסיום המשחק היו שריקות בוז מהקהל. מכבי השנה קבוצה משעממת. עם נמני היא עוד נראת כמו קבוצה שרוצה לתקוף, אך בלעדיו מכבי פשוט קבוצה אפורה. אני לא בא בטענות לאלי כהן כי זה הסגל הקיים ואין ספק שהוא מוציא את המקסימום מחומר השחקנים הקיים. אין ספק שגם אם מכבי תסיים במקום השלישי או הרביעי לנוכח הרף ציפיות שהיה להם בתחילת השנה, וההשקעה הנמוכה יחסית מצד לוני, מקום שלישי ורביעי ייחשב הישג לכל הדעות.
    ואוהדי מכבי, אין טעם להגיד שבוע אחר שבוע שאתם מאוכזבים מאיך שמכבי משחקת, ושהכדורגל שלה לא מהנה. זאת הקבוצה השנה, זה סגל השחקנים וזה לא הולך להשתנות בתקופה הקרובה.
     
  9. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    ברור שאני לא משווה אותו ללואיס מארין, אבל עדיין, בלם בינוני לא היה מצליח להיות מתואם בצורה כל כך מושלמת עם לואיס מארין, ככה שאני נותן לאבי סטרול את כל הקרדיט.

    אני לא אגיד שכשהוא משחק, אני מרגיש שאנחנו משחקים עם שחקן פחות, אבל אני מרגיש שהקבוצה מתחלקת ל-2: מכבי נתניה ואיתי שכטר. חשבתי שעם ראובן עטר זה יעלם, אבל זה לא קורה. יש לו שני חלוצים לפניו למסור להם, מלא שחקנים עושים את ההצטרפות להתקפה, לכן אין צורך שהוא כל פעם מחדש ילך עם הראש בקיר והמקסימום שהוא ישיג זה את הכדור ליד דגל הקרן.
    וזה לא שאני לא מחבב אותו, אני פשוט מודאג. אני נורא אוהב אותו, אבל יום אחד הוא עוד יעשה לי התקף לב.
     
  10. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    הייתי במשחק, ושוב כמעט קיבלתי התקף במגרש. כמה הזדמנויות מכבי צריכה לקבל כדי להבקיע שער? מול כמה שחקנים צריך לשחק כדי לתת הופעה טובה? למה תמיד מנצחים 0:1 קטן עם יכולת עלובה. מכבי פתחה טוב את המשחק וגם הבקיעה את השער של נמני למרות שלפרי כהן היה חלק גדול בשער אבל ניתן את כל הקרדיט לאבי. מאז הגול, הפועל פ"ת שלטה במשחק עד המחצית, מכבי לא עשו כלום חוץ מלהתגונן והלרחיק כדורים. המחצית השנייה נפתחה ישר עם הזדמנות גדולה של מכבי אבל החמיצה ואז הורחק שחקן הלפעול פ"ת, והינה חשבתי שהקבוצה שלי הולכת לדרוס, לתת הצגה, להבקיע עוד שניים שלושה שערים, אבל כנראה בפעם ה-100 העונה טעיתי לגביה. מכבי הייתה יכולה לגמור את המשחק כבר בדקה ה-65-70 עם עוד שני שערים ברשת של רפי כהן, אבל זה לא קרה, ומכבי המשיכה לתקוף והייתה צריכה להביס את פ"ת אבל החלק ההתקפי של מכבי לא פוגע השנה, ממש חלש. בשאר הדקות מכבי העבירה את הזמן בחצי שלה כמו קבוצת תחתית שרוצה כבר לגמור את המשחק. היה נראה שפ"ת מתקרבת עוד ועוד לשער השיויון, במיוחד בדקה ה-90 עם הבעיטה החופשית אבל למזלנו הכדור הלך גבוה. אז שוב, מכבי מסיימת עוד שבת ללא הפסד, כבר 17, אין יכולת גדולה אבל אבי נמני אחד.

    שריקות בודדות, אלו ממש לא שריקות בוז. אפשר לשמוע אותם רק בשער שאתה נמצא בו.
     
  11. David De Gea Rade Prica היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏18/9/03
    הודעות:
    7,794
    לייקים שהתקבלו:
    191
    מין:
    זכר
    http://www.liga.co.il/leaguespic/1151084427beutar.Xxx בית"ר ירושלים - בני יהודה http://www.liga.co.il/leaguespic/1042573750bnei.Xxx

    ראשון, 20:50, טדי אשר בירושלים.
    שופט: אסף קינן


    בית"ר ירושלים תארח הערב (ראשון) ב-20:50 את בני יהודה במשחק המרכזי של המחזור ה-22. עבור המגן השמאלי של בית"ר, רוני גפני, יהיה מדובר בדרבי פרטי מול קבוצתו לשעבר. גפני, שתפס את מקומו של דוד אמסלם הפצוע, יפתח בהגנה לצידם של שמעון גרשון, תומר בן יוסף ויואב זיו, שיעלה לשחק עם תפרים מעל עינו השמאלית, זכר למכה שחטף במשחק מול הפועל פתח-תקוה בשבוע שעבר (0:1).

    המאמן, יוסי מזרחי, שלא תירגל את ההרכב באימון בבית וגן, צפוי להחזיר את גל אלברמן לחוליית הקישור במקומו של ז'וז'ה רמאליו הברזילאי. אלברמן יתופקד לצידו של דרק בואטנג כשמיכאל זנדברג ומילובן מירוסביץ' הצ'יליאני ישלימו את חוליית הקישור במערך של בית"ר. מזרחי עדיין מתלבט את מי להציב בחוד ההתקפה לצידו של טוטו תמוז, כשההתלבטות היא בין קלאבייר שוונק לטוטו רושל. המאמן הירושלמי הציב בתחילת האימון את רושל בהתקפה אך לקראת סיום האימון הוא העביר את חולצת ההרכב לשוונקי.

    http://images.one.co.il/images/d/gg122992.Xxx
    מתאמנים - תמוז, יצחקי וגפני.

    הרכב משוער: איציק קורנפיין, רוני גפני, שמעון גרשון, תומר בן יוסף, יואב זיו, דרק בואטנג, גל אלברמן (ז'וז'ה רמאליו), מילובן מירוסביץ', מיכאל זנדברג, טוטו תמוז, קלאבייר שוונק (טוטו רושל).


    בבני יהודה נשמו לרווחה לאחר שאסי דומב ערך מבחן כשירות באימון הקבוצה ונראה שעבר אותו בהצלחה. דומב, שהחסיר שלושה אימונים בגלל פציעה במפרק הרגל, צפוי לפתוח בהרכב בטדי.

    הזהובים ערכו אימון מסכם לקראת המפגש בטדי ומלבד הקשר, אלי אברבנל, שמושך פציעה מתמשכת בגיד האכילס והבלם הקרואטי, ישה ורדאן, שנמצא בחופש, לרשותו של המאמן, ניצן שירזי, עמד סגל מלא. ורדאן לא ישחק בטדי בעקבות הכרטיס האדום שספג בשבוע שעבר נגד מכבי פ"ת. בעקבות היעדרותו של ורדאן, שירזי יערוך מספר שינויים בהרכב. הבלם, יאיר אזולאי, שישחק בצוותא עם דומב במרכז ההגנה ואילו הצעיר איציק עזוז יחזור לעמדתו הטבעית בצד ימין.

    http://mad.walla.co.il/archive/213675-5.Xxx
    חוזר למרכז ההגנה, יאיר אזולאי.

    הרכב משוער: וינסנט אניימה, איציק עזוז, יאיר אזולאי, אסי דומב (יניב אלול), סאלם אבו-סיאם, הרוויה קובאצ'ביץ', אימורו לוקמן, ראובן עובד, אסי בלדוט, מטה בטורינה, ליאור אסולין.
     
  12. MHFC Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/06
    הודעות:
    1,645
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דווקא לפי התקציר שראיתי, מכבי ת"א עוד שיחקה טוב בהתחשב למשחקים האחרים שלה העונה. היו לה הרבה מצבים והזמדנויות, ואיכשהו זה עוד הסתיים רק ב-1-0. שבחון מרדיקוביץ', מוסא הגיעו להזמדנויות מצוינות מול השער, אבל החמיצו. מה שהכי הצחיק אותי שאלי כהן אמר בסיום המשחק שאם היו לו את הסגל של ביתר ושל מכבי חיפה, אז המשחק של מכבי ת"ר היה הרבה יותר אטרקטיבי. אז אני שואל, אי אפשר עם הסגל של מכבי ת"א לפתח משחק אטרקטיבי, ולא אפור ומשעמם?...בכל אופן אם מכבי ת"א תיקח אליפות העונה (והיא לא תקח, אני חותם איתכם עכשיו על זה), זה יהיה אסון. בית"ר עוד בסדר, היא עוד איכשהו מציגה כדורגל מעניין, למרות שהיא לא מרשימה, אבל היא נראית יציבה, והכי פחות גרועה בליגה החלשה הזו, ולכן כנראה האליפות תגיע לבירה, אבל מכבי ת"א? אוי ואבוי אם היא תזכה באליפות.

    אשדוד סוף כל סוף מנצחת, לאחר 7 משחקים שבהם לא חוותה את ההרגשה לנצח. כמו תמיד, המשולש של אשדוד; עזרן-שריקי-הולצמן מבקיע ברגע שאשדוד כובשת, וגם אמש זה קרה. אני מאמין שהניצחון הזה הוציא סופית את אשדוד מהמשבר שבו הייתה נמצאת כבר למעלה מחודש.

    מדהים איך ששונתה מכבי ת"א, מאז שהמלך עטר הגיע לקבוצה. 10 משחקים ללא הפסד יש לנתניה (פעם האחרונה שהיא הפסידה היה בקרית אליעזר מול מכבי חיפה בממחזור 12). ולא רק זה, הניצחון אתמול העלה את נתניה למקום ה-4 בטבלה, ו-6 נקודות בלבד מהמוליכה בית"ר ירושלים, למרות שיש לה משחק חסר היום מול בני יהודה בטדי. כרגע נתניה הרבה בגלל חולשתה של הליגה, מסוגלת עוד להגיע למקום השלישי, ואפילו השני, כי לטעמי הפועל ת"א ומכבי ת"א ל נראות יותר טוב ממנה.

    מחר משחק מול כפר- סבא, נקווה לניצחון ירוק, אבל בצד של מכבי http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx .

     
  13. Gady Member

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    648
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מדומניי שאנחנו הולכים לראות משחק משעמם היום בטדי, מצד אחד, בית"ר תתקוף ותשלוט ברוב המשחק ומצד שני בני יהודה מגוננת בכל שחקניה ויוצאת למתפרצות. אם בני יהודה ייסגרו טוב בהגנה וייצאו למתפרצות מהירות, הם יכולים לקחת בשינים תיקו או אפילו ניצחון, שיש לך שחקנים כמו ראובן עובד בהתקפה, אתה חייב לנצל את המתפרצות שלך, ולעשות בונקר בהגנה.
    שיהיה בהצלחה לזהובים מת"א http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/rolleyes.Xxx .
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ממש כמה מילים על משחקי אתמול:

    מכבי ת"א שיחקה מעולה ומעניין מה היו הדעות פה אם זה היה נגמר ב4\5-0, מה שהגיע בהחלט לקבוצה של אלי כהן, רוב העונה מכבי משעממת אבל ברקוביץ צריך להתבייש שהוא אמר אתמול בתכנית סיכום המחזור שמכבי שיחקו מכוער. אבי נמני הוסיף המון למשחק של מכבי והיה מדהים לראות את מכבי מחמיצה 5 פעמים בהתקפה אחת. השער שמכבי הבקיעה הייתה בגלל טעות שוער אבל הגיעה לה לנצח ויש לה הגנת ברזל בהחלט. אייל לחמן כמעט בכה אתמול בשידור ישיר בראיונות, עם כל הכבוד והצער ואולי אני מרחם עליו, גם ללא הכרטיס האדום פ"ת לא הייתה חוזרת, היא הגיעה למצב אחד בלבד.
    משה ביטון הוא עגלה ומחמיצן כרוני. מה שמעניין לראות אם מכבי תציג את אותה יכולת נגד קבוצה יותר מאוזנת.

    אשדוד ניצחה אומנם את רמת גן 3-0 שנראה קליל, אבל עמידר הייתה הרבה יותר טובה והחמיצה המון - קבוצת תחתית, עמידר מחמיצה המון מצבים והיא לא מגיעה ליותר מדיי בכל משחק, בכללי השנה היא החטיאה מלא. אשדוד יצאה למתפרצות ובחלק ההתקפי באמת כל פעם שהיא יצאה קדימה זה נראה טוב מאוד. המאבק על ההשארות בליגה יהיה עיקש מאוד בין הרצליה להכח והפועל פ"ת כבר ירדה ליגה. אשדוד לא יכולה להשיג יותר מהמקום החמישי בו היא נמצאת עכשיו, היא צריכה לחזק את ההגנה שלה ומקווה שבמשחק הבא גם נראה כדורגל טוב מאשדוד, למרות שהשנה הקבוצה של חזן יוצאת למתפרצות ולא מנסה לשלוט במגרש בניגוד לשנים עברו.

    אמיר טאגה היה פנטסטי במשחק שלך נתניה נגד הרצליה, נתניה שיחקה כדורגל טוב ומהיר והרצליה בהחלט שלא יכלה לעשות יותר מדיי. טאגה איים המון על השער של הרצליה ואני שמח לראות את נתניה של עטר ממוקמת גבוה ומשחקת כדורגל חיובי מאוד יפה. מטאגה ייצא שחקן גדול, באמת, אחד מהשחקנים הטובים בארץ בעמדתו. הרצליה צריכה לחפש נקודות במקום אחר.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מכבי פ"ת – הפועל ת"א

    http://www.liga.co.il/leaguespic/1042574471mpt.Xxx VS http://www.liga.co.il/leaguespic/1042574394hta.Xxx

    תאריך המשחק: 26.2.07 – יום א'
    שעת המשחק: 20-30
    איצטדיון: "האורווה", פ"ת.
    יישפוט: משה בוחבוט

    מכבי פ"ת של גיא לוזון ממוקמת במקום השישי במרחק של 3 נקודות מהמקום החמישי. פ"ת פתחה את העונה טובה וירדה ביכולת לחלוטין, חלק מכך בעקבות הניסיון הלא מוצלח לשלב בהרכב את שלושת החלוצים המוכשרים, ללא קשרי אגף מתוחכמים שיכולים באמת ליצור את המצבים. הבעייה של מכבי פ"ת היא ההתקפה, כי ההגנה שלה יציבה לחלוטין. הקבוצה הבקיעה רק 19 שערים, ההתקפה השלישית הגרועה בליגה.
    פ"ת נפרדה מג'ובאניני וקאלדיירה לאחר שהמאמן גיא לוזון לא רצה בשחקים לאחר תקרית ארוכה. הקבוצה בירידה גדולה מאוד ביכולת וניצחה רק פעמיים במהלך הסיבוב השני בליגת העל(את הפועל פ"ת בדרבי ואת אשדוד). בשמונת המשחקים האחרונים הפסידה הקבוצה 5 פעמים והמאמן גיא לוזון יודע שדרוש שיפור גדול ביכולת של קבוצתו.
    במשחק האחרון הפסידה הקבוצה לבני יהודה לאחר שהתחילה את המשחק טוב אך איבדה היתרון והפסידה.

    במשחק הקודם העלה לוזון מערך של 4-5-1 כאשר לירן כהן בו לוזון מאוד מאמין מתופקד מתחת לחלוץ. באותו משחק שיחק רוזנטל בהרכב הפותח והראה יכולת לא רעה בכלל, כך שהוא ודיאלו ייתחרו על מקום בהרכב של הלוזונים, לירן כהן צפוי לחזור לעמדתו המקורית, באגף. אורי לוזון וסולי צמח ייפתחו בקישור המרכזי בעקבות היעדרותם של אסי משיח ובלסינק קאקו. פטריק סופו ועומר גולן ייפתחו בחוד. בפ"ת מקווים שגולן ימשיך להבקיע. נאור פסר ככל הנראה ייצטרף לחוליית ההגנה של לוזון לאחר שחרור ג'ובאניני, והוא יישחק כבלם או כמגן(ואז גנון עוזב את עמדת המגן הימני ועובר לשחק בלם ופסר מחליף עימו).

    בקבוצה דיברו כבר על הפרשה שמאחוריהם והקפטן מגאמדוב אמר:"הלוואי וכל הפרשה הזו לא הייתה קורת, לוזון מאמן נהדר והוא לא התנכל לאף אחד". עומר גולן אמר:"מכבי פ"ת קבוצה טובה והיא תתגבר על הכל, יש לנו סגל מספיק רחב לגמור את העונה במקום טוב ויש לנו עוד שחקנים מוכשרים". עומר גולן דיבר על ההפסדים ואמר:"נגד בני יהודה היינו טובים ואנחנו מקווים להמשיך לשחק ככה ולהפסיק את הירידה בכושר שלנו".

    מכבי פ"ת: אוהד כהן; גנון, מגמאדוב, פסר, עאמר; צמח, לוזון, כהן, רוזנטל(דיאלו); סופו גולן.

    http://images.one.co.il/images/d/gg111031.Xxx
    פסר. בהרכב פ"ת.

    להפועל הייתה נחיתה קשה. הקבוצה הפסידה 4-0 לגלאזגו ריינג'רס בגומלין גביע אופ"א, החמיצה הזדמנות לעלות לשמינית הגמר, ומנגד ראתה את מכבי חיפה עושה את העבודה נגד צסק"א מוסקבה. העונה היפה של הפועל ת"א באירופה נגמרה. ניר לוין התראיין לאחר המשחק ואמר:"חבל לגמור ככה את המסע(גם סלים טועמה ושביט אלימלך הדגישו את הנושא), אבל שום דבר עדיין לא סגור בליגה ואנחנו מתחרים על האליפות".
    הפועל ת"א חייבת לנצח מחר את מכבי פ"ת באורווה כדי לחזור למקום השני, לאחר הניצחון של מכבי ת"א, אתמול. בהפועל מקויים למעידה של בית"ר שתשחק לפניהם ולצמצום הפער לקראת הסיבוב השלישי.
    להפועל ת"א ומכבי ת"א אותו הפרש שערים שגם עם ניצחון קטן של 1-0 הפועל מדלגת למקום השני. הפועל ת"א עם חמישה משחקים ללא הפסד אך רק שני נצחונות ביניהם. הקבוצה רוצה להמשיך את הקצב בליגה לאחר שניצחה את אשדוד במחזור שעבר.

    במועדון השבוע עסקו בעיקר בפרשת יוסי אבוקסיס. בהפועל ת"א הכחישו את הידיעה לפיה ההנהלה ביקשה מאבוקסיס לפרוש בתום העונה. היו"ר מוני הראל אמר שההחלטה היא רק של אבוקסיס ואם יוסי יירצה לשחק גם בעונה הבאה זה מה שייקרה. בנוסף הראל ניחם את השחקנים וערך איתם שיחת עידוד באימון המסכם. את התשובה הסופית יוסי אבוקסיס ייתן לקראת סוף מרץ ואם הוא יחליט שהוא פורש הוא ייקבל תפקיד בכיר בקבוצה. אבוקסיס ינוח וייפתח על הספסל נגד מכבי פ"ת.

    מי שיישלם כנראה את מחיר ההופעה המבישה בגלאזגו הוא הקשר וולינגטון הברזילאי שפרט לאותו משחק נתן יכולת טובה. אבוטבול מועמד לפתוח במקומו בקישור האחורי. חאבייר פאאס התנצל בפני המאמן לוין על ה"שביתה האיטלקית" והוא חוזר להרכב בייחד עם דואני כבלמים, באדיר חוזר לקישור. להפועל יש בעייה בהתקפה. סלים טועמה מלך הבישולים שלה ואולי המצטיין העונה בהפועל, לא יישחק בגלל חמישה צהובים. ברוך דגו חולה ומחוץ לסגל בייחד עם טל חן(צהובים גם הוא). לוסיאנו דה ברונו וגילי וורמוט ייכנסו להרכב הפותח, שיכלול את אוגבונה כחלוץ בודד ואת ברדה באגף.

    http://images.one.co.il/images/d/gg121363.Xxx
    ניר לוין. הרכב שונה לגמרי.

    הפועל ת"א: אלימלך; בונדר, פאאס, דואני, אנטבי; אבוטבול, באדיר, וורמוט, דה ברונו, ברדה; אוגבונה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/2/07