מחזור 22 בליגת העל: בני יהודה לא נכנעה לבית"ר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏23/2/07.

  1. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,439
    לייקים שהתקבלו:
    2,305
    אגב חיפה תוכל להשיג נקמה על הרצליה כאשר היא פוגשת אותה במחזור האחרון עם אפשרות להוריד אותה ליגה. http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx
     
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,769
    לייקים שהתקבלו:
    8,313
    זה ברור הראל אבל כל כל אחד וקבוצתו, זה ברור לא?

    בגדול, חוץ ממשחקים מהליגה האנגלית אני תמיד יראה את משחקי ליגת העל, לכל אחד יש העדפות, פרט לליגה הזרה או לקבוצה שקרובה ללב כל אחד פה אני מאמין שרובנו נעדיף משחק מליגת העל.
     
  3. Gady Member

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    648
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מספר מילים על משחק אתמול, הפועל ת"א - מכבי פ"ת.

    משחק החזרה של הפועל ת"א מאייברוקס הגואש לאוורוה המשעממת. מחצית ראשונה נטולת מצבים גדולים, לוין עלה בלי טועמה, אבוקסיס ודגו, ואפשר להבין למה ההתקפה של הפועל בקושי נעה. 2 מצבים שעוד אפשר להגדיר אותם מצבים במחצית הראשונה, הם, בדקה ה-5, דיאלו עשה פריצה נהדרת מאגף שמאל, ורק אי דיוק וריכוז של לירן כהן, מנעו את ה1:0 ללוזונים. בדקה ה22, בעיטה מעולה של כהן, אבל הצלה גדולה של ורמוט מקו השער, מחצית מאופסת בלי שום אירועים נוספים. רציתי להדגיש את הטעות החמורה של בוחבוט, בבירור רואים ששחקן של פ"ת נוגע ביד אחרי בעיטה של באדיר. מחצית שנייה: חילוף של לוין בתחילת המחצית השנייה, אבוטבול נכנס, אולייבריה יוצא, חילוץ מעולה לטעמי. אוליביירה היה חלש מאוד, ואבוטבול הכניס כוחות להפועל שהייתה נראת רדומה. 3 דקות מאוחר יותר הגיע הגול היחיד במשחק, הגבה מעולה של אנטבי שמצאה את הראש של אוגבונה אחרי טעות באשמתו המלאה של גנון לפי דעתי, פשוט לא סגר אותו כמו שמגן צריך לסגור. עוד מצב אחד מסוכן מהראש של עומר גולן לקורה והחוצה. פשוט משחק משעמם, 5/6 מצבים לשתי הקבוצות בכל המשחק אם אפשר לקרוא להם מצבים בכלל.

    בכל מקרה, הניצחון של הפועל אולי עוזר להם במאבקי הצמרת, אבל הביא להם הגרלה ממש לא נוחה לקראת הסיבוב ה-3. מקווה למשחקים יותר מרובי שערים ומענינים בסיבוב ה-2, ולא משו בסגנון של שתי משחקי אמש המשעממים ובלתי מפתיעים. נקווה שיהיה טוב..... :aaa031:
     
  4. Riki Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/05
    הודעות:
    5,747
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה עובר עליי למען השם, אבל שלמה שרף צודק אנשים.
    הליגה שלנו פרוצה, אין אף אחת שמבוססת בטבלה, אף אחד שסגורה על אליפות.
    סעמק, זנות כזאת שיש להם בעונה הזאת ואף אחד לא מנצל את זה כראוי.
    אפשר לדרוס את הליגה, גם שכול ''הטובות'' עגלות.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    חזרתי הביתה לפני שעה מטיול שנתי במדבר יהודה, לכן לא יצא לי להגיב על שני המשחקים שסגרו את הסיבוב השני ואני אעשה זאת עכשיו, אשתדל להגיב בנקודות ספציפיות ולתת סיכום כללי יותר כי כוח רב אין לי.

    מכבי פ"ת - הפועל ת"א: משחק חלש מאוד של הפועל, הברקה אחת של אנטבי שהראה שהוא המגן השמאלי הטוב ביותר בארץ בכל מה שקשור בהגבהות(המגן המרים הטוב בארץ, תיקון), וסיום טוב של אוגבונה ואנחנו עם 3 נקודות. במשחק לא היה הרבה מאוד כדורגל והקישור שלנו היה מביש. באדיר היה חלש מאוד פרט לדקות הראשונות, וולינגטון לא מצא את עצמו ודה ברונו שכח שהוא משחק עם הצבע האדום. גילי וורמוט עשה שוב רק מהלך אחד טוב כל המשחק וזה ההגבהה שבסופו של דבר באדיר בעט והגיע לנו פנדל. בגלל האין קישור אחורי, פ"ת יצאה להתקפות ומזל ששמרנו על שער נקי, אני בעיקר מאוכזב מדה ברונו שהיה חלש ומברדה שמאז הרביעייה נגד הכח לא משחק כדורגל כמו שצריך. צריך לדעת לנצח גם משחקים כאלה, פ"ת לא היו חדים והם משלמים על כך ביוקר. אליפות לא ניקח, קיבלנו לוח משחקים קשה מאוד. אי אפשר לקחת אליפות עם כל-כך הרבה הימורים בהרכב, אין לנו יותר מדיי מניות בטוחות. בקשר לחלק ההגנתי, לא יודע להגדיר מה הבעייה שלנו, לאוו דווקא במשחק הנוכחי שההגנה הייתה לא רעה. אני תמיד שמח שאנחנו מנצחים את מכבי פ"ת, ולווין עם 7 מתוך 9 נקודות, כאשר את פ"ת ואשדוד שהפסדנו להם בסיבוב הקודם, ניצחנו, לקחנו ב5 נקודות יותר מבסיבוב שעבר. לטעמי המשחק נגד כפר סבא שהם היו בעשרה שחקנים והיינו חייבים לנצח ולא ניצחנו, אולי ישפיע מאוד בהמשך, אני מתאר לעצמי מה היה קורה אם הפער מבית"ר היה 2 עכשיו אבל לא רוצה להתעסק ב"אם". פ"ת לפחות הראתה ניסיונות ואם היא תמשיך ככה נקודות היא תשיג.

    הפועל כפר סבא - מכבי חיפה: בדיוק שהשדר אמר שרק מכבי חיפה והפועל ת"א לא ספגו נגד כפר סבא, חיפה ספגה גול. הפועל כפר סבא יכולה להיות מאוכזבת מהתיקו שלה, זה שאומרים שזו עדיין חיפה והיא אלופה זה לא אומר כלום. חיפה באה שבעה מאוד מאוד למשחק, שהיה ברמה ירודה מאוד, לא מתאים לכפר סבא של השנה, יבואה היה מאוד מאוד חסר בקבוצה הזו, ההתקפה הייתה איטית מאוד ולמרות שכפר סבא הגיעה למצבים של 4 שחקני התקפה 20-25 מטר מהשער לא קרה שום דבר. לטעמי מערך ה-4-5-1 של אוחנה לא פגע בקבוצה, פשוט החלק ההתקפי היה ביום חלש. כפר סבא חלמה שנייה בהגנה וחיפה השיגה נקודה, התיקו הזה לא תורם לאף אחת מבין הקבוצות ונראה שהן גמרו את העונה. חיפה במרחק 7 נקודות ממקום שמוליך לאירופה, מוקדם מדיי להספיד אותם אבל ביכולת הזו שלהם בליגה הם לא ייתקדמו לאן שהם רוצים. כפר סבא לא תרד ליגה ולא תגיע לאירופה. שתשחק לפחות כדורגל יפה, וכפר סבא של השנה - פיספוס.