מחזור 22 בליגת העל: הפועל ת"א מול מכבי פ"ת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏11/2/11.

  1. JackSparrow Member

    הצטרף ב:
    ‏26/11/10
    הודעות:
    402
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1-1 חיפה מול אשדוד... כנראה שבגלל בני יהודה אני הולך ליפול בווינר.

     
  2. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    אני מעריך שבאשדוד נראה מחצית שנייה נחמדה. אשדוד פתחו טוב, כבשו ממצב נייח (שמירה טובה חמד...), אבל אחרי ההחמצה הנוראית של צ'קול מכבי חיפה הבינה שהיא צריכה להתחיל לשחק. שער השיוויון היה מבצע קבוצתי נאה ובהמשך קיבלתי את ההרגשה שהכל תלוי יותר בירוקים מאשר בקבוצה הביתית.

    מה קרה לדווידוביץ????? שוב נראה את אדרי בשער...(סמיילי בוכה)
    עריכה: הוא חולה. בסדר, כל עוד הוא לא נפצע זה בסדר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/2/11
  3. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    שי יש לך שידור טוב לחיפה?
     
  4. JackSparrow Member

    הצטרף ב:
    ‏26/11/10
    הודעות:
    402
    לייקים שהתקבלו:
    0
  5. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    עוד שבוע, עוד גניבה של חיפה מבלי להגיע למצב כל המשחק כמעט, התרגלנו...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/2/11
  6. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    שמח שחמד יישם את מה שייחלתי לו ליפני המשחק, צמד נהדר ורק שימשיך ככה.
     
  7. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    עומר, מכבי חיפה מענישה בצורה הכי כואבת את היריבות שלה. במחצית הראשונה אשדוד באה לשחק כדורגל, אבל בשנייה היא הסתמכה על הבונקר שלה כדי להוציא מהמשחק נקודה. מכבי חיפה לא משחקת טוב, אבל מנצלת בצורה מקסימלית את ההזדמנויות שלה. היו דקות שמכבי חיפה שיחקה מול קבוצה עם הגנה של כדוריד כך שאולי הגיע הזמן שהיריבות של מכבי חיפה יתחילו לשחק כי כרגע נראה שהמזל הולך עם הטובים.

    גניבה? תקרא לזה איך שאתה רוצה, מכבי חיפה שיחקה לפני עונה כדורגל מבריק ובדקה ה-94 של העונה נשארנו עם לב שבור. אם נקח בצורה הזאת את האליפות אז אשמח ואוכל להגיד בלב שלם שהנקמה שלנו הושלמה. אני כאוהד מכבי חיפה הרגשתי כאילו האדומים גנבו בעזרת לוזון את האליפות שלנו כך שלי אין בעיה אם נזכה בצורה הזאת באליפות. מה שכן, אם זה לא מצליח אז אלישע לוי גמר את תפקידו בקבוצה...
     
  8. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,593
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    אחד המשחקים הכי גרועים שראיתי מבית"ר בשנים האחרונות, לא זוכר משחק שהתעצבנתי בצורה כזאת, זאת בגידה בסמל, באוהדים בכולם, הרוש עם עוד טעות מפגרת הפסיד לנו את המשחק כי סכנין כמונו לא הייתה כובשת עוד 20 שנה אם לא טעות שוער, קבוצה מסריחה ומגעילה ביזבזה זמן מדקה 30 לא ראיתי דבר כזה חוץ ממכבי ת"א בעונה שעברה בטדי מחזור 30.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏12/2/11
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    צריך לבדוק כמה פעמים בעשור האחרון מכבי חיפה השיגה את הנקודות ממש סמוך לדקה ה-90. לא משנה כמה חיפה תשחק לא טוב - אי-אפשר לקחת לה את האופי והווינריות. נכון שאיבוד האליפות אשתקד לא כל-כך מסתדר עם המונח 'ווינריות', אבל מכבי חיפה בכל-זאת הקבוצה הכי ווינרית בכדורגל הישראלי ולכן היא מועמדת בכירה לזכות באליפות העונה. לא היה לי ספק בשום שלב במשחק שחיפה תיקח את כל הנקודות. באשדוד יכולים רק להצטער על החמצה מזעזעת של צ'קול מול שער חשוף, הרי מפיגור 2:0 מכבי חיפה לא הייתה מסוגלת לחזור. ממש מתלבש לכתוב את הכותרת 'צמד-חמד' ובחיפה ראו שיש על מי לסמוך גם כאשר דבאלישווילי פצוע. רק חבל שורד הוא תמיד הקורבן אצל אלישע.

    עכשיו כל הלחץ עלינו, על הפועל ת"א, ומכבי פ"ת היא ממש לא יריבה נוחה, גם אם המשחק בבית. מקווה להרחיב על המשחק בהמשך.

    נו מה, נכתוב שוב שמכבי ת"א שיחקה חלש? היא ממשיכה לאגור נקודות ולהתקרב להפועל ת"א. מכבי עברה עד עכשיו חלק מסוים מהמשחקים הקשים ומה שחשוב עבורה זה להגיע לפלייאוף במרחק מינורי מהמוליכות. כמובן שברגעי ההכרעה היכולת תיהיה חייבת להשתפר, אבל האוהדים כן יכולים להיות מרוצים. בטח מדור מיכה שהציג הופעת בכורה של תותח. טוב לראות משב רוח מרענן בכדורגל הישראלי. אחרי תצוגת כדורגל כזאת בטח יהללו אותו בתקשורת והוא צריך להישאר מפוקס. עכשיו מעניין אם איווניר ימשיך להריץ אותו או שלא. אין סיבה שלא.

    הזוי שדווקא אחרי שדודו ביטון עזב את הפועל פ"ת - פתאום יש לה משחק התקפה. פ"ת כבשה תשעה שערים בשלושת המשחקים האחרונים - מישהו ממש התבלבל שם. עידו אקסברד ורפי דהן מספקים את הסחורה שבוע אחרי שבוע. קלינגר נכשל בגדול בפן המנטאלי - אחרי החמישייה מול אשדוד הוא לא הצליח להוריד את חניכיו לקרקע ובאר-שבע לא מסוגלת לתת שני משחקים טובים, חבל.

    קשטן יצטרך להשיג עוד הרבה נצחונות כדי שהקהל יירד ממנו, אם בכלל. הנסיגה של עכו החלה לטעמי, לי זה ברור שהיא לא תשמור על המקום שלה בפלייאוף העליון. כל הסאגה סביב ערפאת לא תורמת למועדון.

    בתקופה האחרונה מכבי נתניה חזרה לשחק כדורגל ועוד בלי חן עזרא וזה בהחלט השתלם לה. כבר הרבה זמן שהקבוצה של ראובן עטר לא הייתה בחצי העליון של הטבלה. אני מאוד מקווה שנתניה תשמור על המיקום הזה. והפועל חיפה? ניצחון גדול בק"ש ועכשיו נפילה, אסור לאבד ככה יתרון במשחק ביתי.

    אני בטוח שאחרי המשחק הזה של בית"ר, רוני לוי פשוט רוצה לדפוק את הראש בקיר. כל מה שהוא דיבר עליו ירד לטימיון - לא רק שבית"ר הפגינה משחק חלש מאוד - השחקנים לא רצו מספיק ונזכרו להשקיע רק ברבע השעה האחרונה. סכנין כבשה גול שטותי אבל מאז הניצחון שלה לא עמד בשום סימני שאלה. עזריאל ויבואה חייבים לשחק יחד, זה לצד זה, אבל גם אם המערך לא היה נכון - לא ייתכן שבית"ר תשחק ככה. כמה כיף לסכנין לחגוג ניצחון מול היריבה השנואה ואין ספק שזה נותן קצת חמצן לדראפיץ. עם ההפסד היום(מספר 10 העונה, לא יאומן!) בית"ר חוזרת כמה צעדים אחורה. לא שמישהו מאמין שבית"ר תרד ליגה, אבל שימו לב שיריבותיה לתחתית ניצחו היום - סכנין, הפועל פ"ת, וגם בני-יהודה ונתניה התרחקו ממנה.

    בהתייחסות לתחתית בליגת העל - הפועל רמת-גן כבר ירדה ליגה זה ברור וכואב הלב על טלקיסקי וטופוזאקוב שהם חלק מהכישלון הזה, הפועל אשקלון גם עמוק בבוץ. סכנין תסיים במקום ה-14 כי ההפרש בינה לבין הפועל פ"ת הרבה יותר גדול מאשר שתי הנקודות בטבלה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/2/11
  10. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,163
    לייקים שהתקבלו:
    907
    ושעידן טל יילך איתו.

    ודור אם השחקנים האלה לא יתעוררו ויתחילו להבין שאנחנו קבוצת תחתית אז אנחנו נסיים בפלייאוף התחתון ואנחנו חד משמעית נרד ליגה, אני הייתי בארבע מתוך חמישה אימונים השבוע ורוני לוי עבד באופן מצויין וראוי לציון על כל חלק וחלק, הסביר להם בפירוט על כל שחקן ושחקן של סכנין והם נראו כמו שהם נראוף שחקנים זונות והראשון הוא עידן טל.
     
  11. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    ביכולת הזאת אתם לא תקחו אליפות, אני יכול להבטיח לך (גם אנחנו לא כמובן, אז תחשוב לבד מי תיקח?) השיטה של לוזון אומרת שלא משנה איך אתה משחק ב-30 המשחקים ונגד הקטנות, בסופו של דבר זה נקבע מול הגדולות במאני טיים, וכרגע, מכבי חיפה לא מדגדגת את הפועל מבחינת יכולת, ואם זה יגיע לזה במחזורי הסיום, בקרייה, בבלומפילד, הפועל תנצח בקלות את מכבי חיפה.

    כן זה גניבה, כי לא הגעתם למצב אחד אמיתי לגול במשך כל 90 הדקות פרט ל-2 הגולים של חמד. לנצל את ההזדמנויות המקסימליות? אני קורא לזה נאיביות של אשדוד: 2 שערים בלי שמירה ברחבה, תומר חמד עוצר כדור, מסתובב בחופשיות בועט, זה מה שנקרא נאיביות. ולא אמרתי מילה על ההחמצה של צ'קול ב-1:0, שמזכירה מכירת משחק יותר מהחמצה.

    ובקשר לזה ששיחקתם מושלם, בשנה שעברה כל קבוצה באה ועמדה על ה-16 מולכם, זה היה בולט לעין הרבה יותר מה"כדורגל המלהיב" של מכבי חיפה, ובכלל ממרץ, בליגה הייתם די פחים, ועם כל הכבוד לגניבת האליפות של הפועל, אתם הפסדתם את האליפות, לא הם זכו בה, בחודשיים האחרונים של העונה שעברה שיחקתם גרוע כמעט בכל המשחקים שלכם...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/2/11
  12. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,593
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    לא מסכים, דווקא עידן טל נלחם והיה היחיד שהראה קצת אגרסיביות בבית"ר, מבחינת כדורגל היה זבל כמו כולם.

    גם רוני לא חף מאשמה, איך בן-לולו וגל לוי נכנסים לשחק שסטיבן כהן ושי חדד לא רואים דשא? יבואה אפס בצורה שקשה לתאר.

    כמו שכבר כתבתי זה אולי המשחק הכי גרוע של בית"ר בשנים האחרונות, מתחרה ראוי לתבוסה בקרקוב ולתבוסה למחבלים לפני כמה שנים 4-1 בק. אליעזר, שום כלום מבחינת כדורגל, השקעה ולחימה, נגעלתי ואם נמשיך לראות כדורגל כזה מצידי שנראה ליגה ונשחרר את כל הסגל, בושה וחרפה זה אנדרסטייטמנט למה שהיה היום.

    אנחנו קבוצת תחתית עד לסיום העונה, נקווה שרוני ישאיר אותנו בליגה ובקיץ ישחרר חצי סגל ויבנה קבוצה תחרותית ולא קבוצה של קוקסינלים כמו שראינו היום.
     
  13. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,163
    לייקים שהתקבלו:
    907
    עידן טל נלחם עם עצמו אדם, הוא לא שחקן כדורגל בטח שלא ל-90 דקות, הוא יכול להיכנס ל20 דקות-חצי שעה כשהקבוצה ביתרון ולעזור בהנעת כדור אבל שום דבר מעבר, כנ"ל ברוכיאן עם כמה שזה עצוב שהשחקן הכי מוכשר בארץ הוא גם השחקן הכי פחדן בארץ.
     
  14. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    מן הסתם שבמרץ אחרי אחת העונות המושלמות של קבוצה ישראלית בליגת העל בעיקבות הקיזוז הייתה ירידת מתח ופציעות בקבוצה, היכולת מאותו חודש באמת הייתה רעה ולא מזכירה את הטרור שעברו קבוצות הליגה בחודשים שלפניו, אבל זה עדיין לא סותר את העובדה שעונה שעברה הייתה עונה גדולה של חיפה.
     
  15. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכבי חיפה לא גנבה, אשדוד הקלה עליהם עם שני השערים. מה בדיוק גניבה אם קבוצה מנצלת שני מצבים לשערים? זה ניצול של מאה אחוז, ואם גם את זה היא לא היתה עושה אף אחד לא היה מנהל כאן דיון על הימים שאחרי הקיזוז. חיפה מנצחת כל מחזור, אי אפשר להמשיך לקשקש על גניבות משחק כשמנצחים כל מחזור.