מחזור 22 בליגת העל: הפועל ת"א מול מכבי פ"ת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏11/2/11.

  1. JackSparrow Member

    הצטרף ב:
    ‏26/11/10
    הודעות:
    402
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה זה קשור? לא מגיעים לרבע מהפועל? אתה בדרך כלל מדבר שטויות ואני שונא לראות תגובות שלך, כבר הבנתי שאתה כלכך אנטי, לא יודע למה, או בגלל שזו האישיות שלך או בגלל שאתה חושב שזה מגניב אבל פה כבר עברת כל גבול ואני אכתוב לך דבר מאוד פשוט:

    "תוב עחי".

    לא אתייחס אליך יותר, לא חשוב מה הדבר הבא שתגיד, תהנה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/2/11
  2. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    זה קשור כי כל ההודעות שלך הם שטות אחת גדולה. למה זה שמכבי ניצחה 3:0 את העגלה מרמת גן זה אומר שהיא תפקדה?

    הלוואי על מכבי לתת מחצית שניה כמו שהפועל נותנת מול מכבי פ"ת, שכמעט ולא יוצאת מה-30 מטר שלה, אבל את זה אתה לא תוכל לדעת, כי אין לך מושג בכדורגל.

    מחצית שניה גדולה של הפועל, עם כל הכבוד להחמצה של בן חיים, הפועל שטפה את הדשא ב-20 הדקות הראשונות של המחצית הראשונה ועצם הבונקר של מכבי פ"ת על ה-16 אומר הכל. עד הגול של תמוז היה צריך להיות אולי 3:0 להפועל, איזה לחץ, איזה הנעת כדור, אין ספק שהדיבורים של יוסי בהפסקה עשו את שלהם.

    זה כל כך מרגיז לראות את מכבי פ"ת פתאום אחרי הגול של תמוז יוצאת מהבונקריזם המחליא הזה. למה? למה לעזעזאל אתם לא יכולים לשחק ככה מדקה 45? הרי סביר להניח שהלחץ הבלתי פוסק של הפועל בעקבות הבונקר לא היה מתרחש ואולי היינו רואים מאבק אמיתי ואולי גול, למרות אניימה. לא מובן לי השיטה הזאת שהקבוצה, עם שחקנים מצוינים, ממשיכה לדבוק בה מול קבוצות גדולות אחרי שהוכח לא פעם ולא פעמיים שהיא מסוגלת להתחרות בהם ולא רק זה, גם לנצח אותם...לא מובן לי, אולי זו המנטליות של השחקנים שם, אבל מבחינת משחק הכדורגל, הם יכולים לשחק שווה בשווה מול הגדולות ומשום מה בוחרים לעמוד בבונקר עד שמקבלים גול במקום לשחק נטו מההתחלה.

     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏14/2/11
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/7/Black354X281/211927.Xxx

    שלוש נקודות, שני שערים ויום אהבה אחד. אז בסוף הצלחנו להתגבר על המנחוס הזה שנקרא מכבי פ"ת(כל משחק ממש קשה נגדם) ואפילו להשלים עליהם דאבל - יופי טופי. העיקר צימקנו חזרה את הפער ממכבי חיפה ואפשר לחזור להיות רגועים. התגעגתי כל-כך לאווירה ולרחש ביציע(החל מהדקה ה-60 היה טירוף), שלושה שבועות בלי בלומפילד זה יותר מידי בשבילי שלא נדבר שחלק מהמשחקים אפילו לא ראיתי - הגעתי רעב בטירוף. חבל שהשחקנים היו פחות רעבים והמחצית הראשונה הייתה אחת החלשות ביותר שלנו בעידן גוטמן, לבטח מהצד ההתקפי. אפס תנועה של השחקנים וכל הדיבורים בתקשורת על כך שהם רוצים לשמח את גוטמן נראו כמו חרא אחד גדול.

    הייתי אומר שיש סיבה לדאגה לקראת משחק העונה בעוד שבועיים, אין ספק שיש מקום לשיפור באספקטים רבים של המשחק ושחקני ההתקפה שלנו תמיד מקבלים את ההחלטה הלא-נכונה(או במקרה של ורמוט - לא מנסים לקבל החלטה) - אבל מכבי חיפה ממש לא משחקת יותר טוב - 70% מהניצחונות שלה היא השיגה העונה בדרך כזאת ואפילו ביכולת נמוכה יותר ממה שהצגנו היום. אף קבוצה בליגה לא משחקת כדורגל טוב, אולי רק אלו שאין עליהן לחץ - מכבי פ"ת היא אחת כזאת, ק"ש וכו'...כמוכן במחצית השנייה הראינו קצת יותר יוזמה והקבוצה של פרדי דוד לא עברה את החצי למעט הזדמנות נהדרת אחת שאניימה הדף.

    אלרואי כהן ערך היום את הופעת הבכורה שלו בהפועל ושיחק יותר דקות ממה שרציתי שישחק וחובה להתייחס אליו - ראו שיש לו פרפרים בבטן, הוא נכנס בסיטואצייה קשה שכל הקבוצה תקועה, ממש נזרק למים העמוקים בשלב מוקדם מידי ובהתחשב במשחק הראשון שלו באדום - אני מרוצה. בעיקר מהדריבל הפנטסטי שהוביל בסופו של דבר לשער השני. לאט-לאט הוא יקבל יותר ביטחון ויהיה מתואם עם שחקני ההתקפה כמובן. החילוף השני שלא בוקסיס גם היה נכון - אבוטבול יותר טוב מידין שלא מוסר אף פס קדימה וזה מתסכל.

    כמה שחקנים נוספים ששווים איזכור - הבנתי שבונדר נבחר לשחקן המצטיין - יש לו פעולות מתסכלות אבל הוא בישל שער אז כל הכבוד. אני רוצה לציין את שאר חוליית ההגנה - דדי שבוע שני ברציפות מפגין משחק ברמה גבוהה ובאדיר לא עשה אף שגיאה בהגנה. ערן זהבי משקיע המון וטוב מאוד שצמד החלוצים שלנו הבקיעו היום.

    לא תמיד אני מתייחס ליריבה אבל בנוגע למכבי פ"ת - זנדברג אומנם מציק עם ההתלהמות הקבועה אחרי כל החלטה של השופט - אבל הוא סיפק מסירות נהדרות. התרשמתי ממגמאדוב שהיה כמו סלע בהגנה, ההיפך הגמור מדנין למשל. וכמה חבל מבחינתינו על האוהד הדביל שזרק כוס קולה למגרש, בשביל מה זה טוב? אני מחזיק אצבעות שלא נקבל משחק רדיוס נגד מכבי חיפה, במקום שתיהיה חגיגת כדורגל במשחק נפלא שכזה, בסוף האירוע יהפוך לזוטר ודל - חבל!
     
  4. JackSparrow Member

    הצטרף ב:
    ‏26/11/10
    הודעות:
    402
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מחצית ראשונה גרועה על הפועל ת''א, מחצית שנייה בסדר. שמתם לב שאלרוי כהן ודה רידר שניהם נפצעו במשחק הראון שלהם בהפועל ת''א כשהם לבשואת המספר 8?