מחזור 22 בספרד:: ברצלונה רוצה לנקום באלאבס. ריאל מתארחת אצל אוססונה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏9/2/17.

  1. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,447
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    איסקו ומוראטה יעשו את טעות חייהם אם יישארו במדריד עונה נוספת. אין אצל זידאן שום שיקולים מקצועיים.
     
    rivaldo ו-EsheD אוהבים את זה.
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני חושב שההבדל הגדול בין ריאל ובארסה למשל הוא שלזידאן יש רוחב גדול לתמרון. כבר כתבתי בעבר לא פעם איך אפשר לשחק עם הסגל הנוכחי בצורה טובה הרבה יותר בלי קשר לבייל הפצוע התמידי. כמובן שאני מתעלם מה-3-5-2 המיותר הזה. זידאן יכול לשחק עם חאמס בשתי הכנפיים(הוא פצוע, הוא לא יציב, הוא איטי, אבל הוא שווה את הצ'אנס וליותר מ-60 דקות ואז לזרוק אותו לספסל אם הוא לא טוב. הוא מוסיף משחק עומק לקבוצה הזו), הוא יכול לשחק עם איסקו קרוב לשער במקום קרוס למשל שלא תורם להתקפה מלבד מצבים נייחים והוא גם לא מחלץ כדורים גדול(בפורום של ריאל יש דיון על התרומה של טוני). אפשר לנסות את כריסטיאנו כחלוץ רחבה החל משריקת הפתיחה. וכמובן שאפשר גם מוראטה ע"ח בנזמה.

    איסקו לא במקום הזה של מוראטה, הוא לא מבזבז את הזמן. זה בזבוז זמן הדדי. הילד לא רוצה לגדול, לא רוצה לפרוח. הוא השחקן ששיחק הכי הרבה בריאל מדריד מאז שהגיע לקבוצה להוציא את כריסטיאנו רונאלדו. אתמול הוא דווקא עשה את שלו עם גול מצוין. רוב העונה זה לא קורה. רוב הזמן זה לא קורה. ממשיך ללהטט רחוק מהשער. בכל-מקרה, כנראה שהוא לא יישאר, וכך גם חאמס. אחרי כמה עונות שקטות, מסתמן מהפך בסגל של ריאל מדריד ולא חשוב כיצד תסתיים העונה הזו.
    עוד מילה על מוראטה, בריאל מדריד הוא סובל מהחיבוק האהבי של זידאן כלפי קארים. הוא יוכל ללכת לקבוצה אחרת ושם תהיה תחרות הוגנת יותר. אבל מוראטה לא שווה מקום בהרכב של קבוצת על לדעתי. ואני מאוד אוהב את הילד. הוא שווה הרכב אולי בארסנל אם אלכסיס משחק אחורה יותר. אולי בליברפול.
     
  3. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,622
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    דור,אולי על הנייר איסקו שיחק הרבה.
    אבל בפועל,הוא כמעט תמיד חילוף ראשון,ואם כולם בריאים הוא מחליף ראשון במקרה הטוב.
    מבחינת מעמד הוא בירידה מתמדת,וזה שכול שנה מביאים לו עוד שחקן על אותה משבצת לא מוסיף לביטחון שלו. הוא שחקן שצריך להיות כינור ראשון,זה שהכול המשחק בנוי עליו. ולשחק מתחת לחלוץ לא בכול מיני תפקידים בקישור שממצאים לו.

    מוראטה זה לא דומה,אין לו שום סיכוי להכנס להרכב גם אם יקפוץ על הראש עד הסוף העונה. מה שנקרא משחק מכור.

    כמו ש-Civil תאר,בצורה הכי טובה שאפשר. יעשו שניהם בשכל אם יעזבו בסיום העונה. עם כל הצער שלי כאוהד הקבוצה.
    הם במקרה הטוב דורכים במקום,אם לא הולכים אחורה.
     
  4. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    תענוג של מחצית בין לאס פלמאס לסביליה. כדורגל טוב, קצב גבוהה ושחקנים מאוד מוכשרים on display. מהמקרים הבודדים בהם אני באמת נהנה מהליגה הספרדית (לא בגלל שהיא יותר או פחות טובה מליגה אחרת, זו סתם העדפה אישית).
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני אהיה מופתע אם המשחק הזה יסתיים ללא שערים. מדובר בשתיים מהקבוצות המעניינות ביותר בליגה, היו שותפות למשחקים מטורפים, ובסיבוב הקודם לאס-פלמאס הובילה בפיחואן עד הדקה ה-89 אבל אז סארביה השווה בפנדל וקרלוס פרננדס קבע מהפך מדהים ברגע האחרון. אני מקווה שצירופו של חסה שצריך להוריד חלוד כמו שראינו במחזור הקודם - יתן דחיפה מוראלית ללאס-פלמאס שמבחינת הכישרון ובהתחשב בכך שאין לה אירופה על הראש מן הסתם - שווה יותר מהמיקום שלה בטבלה. לאס-פלמאס בבית עם 24 נק' שזה מרשים, 6 נצ' ו-6 תוצאות תיקו. היא היחידה שלא הפסידה בבית פרט לריאל מדריד. מצד שני פרט לריאל מדריד וסלטה ויגו היא לא שיחקה נגד קבוצות הצמרת בבית, ואולי הסיבוב הזה היא תיקח יותר נקודות.

    בינתיים בשאר המחזור:
    - תיקו מאופס עלוב בין בטיס לולנסיה כבר אתמול, שלא מקדם אף אחת מהן. ולנסיה, עם משחק חסר(יושלם בעוד עשרה ימים) במרחק 4 נקודות מהקו האדום.
    - אתלטיק בילבאו עם 2:1 על דפורטיבו לה-קורוניה והיא שביעית, במרחק נקודה מויאריאל. בבית, בילבאו עם 27 נקודות מתוך 12 משחקים.
    - הצוללת קיבלה מתנה גדולה מהשופט היום והצליחה להשוות נגד מאלגה במדריגל עם פנדל של ברונו סוריאנו. מאלגה עדיין ללא ניצחון תחת המאמן החדש
    - ספורטינג גיחון עם ניצחון גדול בלגאנס והיא חוזרת לעניינים. קאנייה ובורוגי כבשו במחצית השנייה וספורטינג אחרי טריליון שנה בלי ניצחון - רחוקה שתי נקודות מהקבוצה אותה ניצחה.

    בליגה נוצר מצב מצחיק שחלק מהקבוצות שיחקו רק 9 משחקי בית וחלק שיחקו כבר 12 פעמים בבית.
     
    golding אוהב/ת את זה.
  6. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,580
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    עוד משחק לא טוב של סביליה. תודה ללאס פלמאס שהחמיצה את המצבים שלה ולסרחיו ריקו, לטעמי השוער הטוב ביותר בליגה העונה.
    סמאפולי ניסה לחזק את האמצע ולתת לאנזונזי עזרה כשפתח עם קראנוויטר, אבל זה לא ממש עזר והוא החליף את אנזונזי בצדק במחצית השנייה, גם כי הוא חייב מנוחה וגם כי הוא הרבה פחות יעיל וטוב בשבועות האחרונים. סמפאולי בבעיה כי שני המגנים השמאליים הטבעיים שלו פצועים והוא נאלץ לאלתר.
     
  7. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    ריקו היה נהדר, אם הוא משחק ככה כל שבוע אז קשה לחלוק על הקביעה הזו. לא חושב שסיביליה הייתה לא טובה, לאס פלמאס קבוצה ביתית מאוד ומהמעט שראיתי ממנה קשה להתמודד איתה. דווקא במחצית השנייה סביליה הייתה טובה מאוד.
     
  8. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    וואו:


    ואז הוא מחמיץ פנדל!
     
    Franco אוהב/ת את זה.
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    טורס כבש את שער העונה ב-2014/15 כשעבר את כל ההגנה של ויאריאל והבקיע. וזו הבעיה איתו. הוא כובש פעם בתקופה ארוכה איזה גולאסו ענק, כביכול מזכיר איזה חלוץ גדול הוא היה בפריימרליג, והוא כמובן קרוב לליבם של אוהדי אתלטיקו, אבל בפועל הוא החלוץ הפחות טוב של אתלטיקו והמספרים שלו מזעזעים. מאוד לא יציב, אני זוכר אותו בדרבי של מדריד משחק איום ונורא וכלל לא מטריד את ההגנה אפילו. אי-אפשר לומר שהקאמבק שלו בקולוצ'ונרוס היה מוצלח מידי - 23 שערים ב-94 הופעות עד למשחק היום.
    השער עצמו מטורף כמובן, מהשערים היותר יפים שראינו העונה יחד עם הגול של קווין פרינס בואטנג ושל דני גארסיה נגד ולנסיה במחזור הקודם.
     
  10. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אני אחזור ואכתוב פה פעם אחר פעם שיזכרו לבקר את טורס - הוא כבר לא חלוץ העל של פעם, מזמן לא והוא לא קרוב לכך, אבל התרומה שלו היא ממש לא איזה גולאסו פעם בכמה זמן, התרומה שלו היא לא רק גולים, העבודה שהוא עושה על המגרש עוזרת מאוד לקבוצה מבחינה הגנתית להרוויח את הכדור מחדש וגם מבחינת משחק ההתקפה בשטח שהוא מפנה לשחקנים אחרים (מעבר לזה שיש לאתלטיקו יותר מהלכי פוזשן בזכות העבודה ההגנתית שלו).

    מודה ומתוודה שהעונה אני פחות צופה באתלטיקו, אבל בשנתיים האחרונות, וגם במעט שיצא לי העונה, כל פעם שאני רואה את טורס במדי אתלטיקו אני מתרשם מהעבודה שלו והתרומה שלו לקבוצה. לא משהו יותר מדי יוצא דופן, אבל כן תרומה שהיא מעבר לגול המזדמן עליו אוהבים להיתפס.

    חייב להודות שדווקא בשיאו לא הרגשתי אליו חיבה ריבה, גם לא משהו שלילי, היום הרבה יותר קל לי להעריך את הכוכב לשעבר שמתגלה כבחור שבא לעבוד קשה בשביל הקבוצה שלו ושם את האגו בצד. לא סתם סימאונה מעריך אותו.
     
    gilad16 ו-golding אוהבים את זה.
  11. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,623
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    איזה פראיירים סלטה , עד דקה 86 הריחו את הניצחון ואז מהפך ב3-4 דקות.
    הגול השלישי של אתלטיקו תענוג
     
  12. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    כל גול של אתלטיקו בצבע היום, נוספים לרשימה - טיל אוויר אוויר של קראסקו וניצול מרשים של הגנה לא קיימת לפוצ'יוולי ברחבה.
     
  13. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    איסקו משחק גרוע גם כי זידאן מאמן כאילו הוא במנג'ר, שם את הטקטיקה ומחכה למחצית.
    נגד סביליה הקבוצה נראיתה נורא, ואז הוא מגיע למשחק אתמול ובמשך 60 דקות עד שדנילו נפצע (!!!, כלומר אם הוא לא היה נפצע אז לא היה משתנה כלום) כולם חוץ ממנו רואים איך השיטה פשוט מסרסת את הקבוצה. רונאלדו ובנזמה לבד בהתקפה מול כל ההגנה של היריבה, מודריץ' כשחקן השלישי הכי קדמי צריך לרוץ קדימה כאילו הוא בייל ואיסקו רחוק מהשער עושה דריבלים באמצע כי אין אף אחד באיזור שלו שאפשר למסור לו. ומה שזה עושה למרסלו, הוא פשוט לא מסוגל לשחק בשום תפקיד חוץ ממגן, חייב את הקשר שיהיה איתו על הקו או שיקח את המגן לאמצע.
    מילא זה היה עובד בהגנה, אבל השחקנים פשוט לא מתואמים ל3 בלמים.
    ואז יש את ההתעללות בחאמס ומוראטה, כאילו הסגל משופע בשחקנים שהם לא ואסקז הגבר ובנזמה. אמנם ואסקז נכס לכל מועדון, אבל הוא בסופו של דבר שחקן די מוגבל, אין מה להשוות לחאמס. מה שעם מוראטה זה פשע. בנזמה פשוט מסריח את המגרש, ולא מספיק שהוא הולך לקבל 8 מיליון יורו בעונה מה שיבטיח לנו סרחון באיזור לעתיד הנראה לעין, מוראטה עוד הולך לעזוב, אובמיאנג כמו סוארז יתנדף ויחורר שערים באחת היריבות שלנו ואלכסיס גם כן איכשהו ימצא את עצמו באיזה אינטר, אנחנו נשארים עם הדושבג מספר אחת בכדורגל האירופאי שמקבל יחס שרק טוטי ברומא זכה לו בעבר. ואפילו טוטי מדי פעם רואה את הספסל.
     
    idans10 ו-EsheD אוהבים את זה.
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    שמח שמה שכתבתי מאז מינויו של זיזו פתאום מקבל גיבוי אצל הרוב. אם בהתחלה עוד תקפו אותי (לא רק פה, גם בפורומים אחרים וגם בפורומים קולומביאנים) על כך שאני סתם מגונן על חאמס, הרי שהיום אפשר לומר בפה מלא שהשיקול של זיזו לחאמס וגם כנראה לשחקנים נוספים הוא בערך 90-10 לטובת שיקולים לא מקצועיים. לא היה לי ספק מלכתחילה. אני לא אחזור על מה שכתבתי כאן כי מי שקרא יודע מה אני חושב על המצב, אני פשוט שמח לראות עוד אנשים שפקחו את העיניים. ביום שריאל תחליף מאמן ו/או שזידאו יפסיק ללכת על השיקולים הלא מקצועיים שלו, אולי ריאל גם תחזור לשחק כדורגל. במצב הזה, אני מאוד מקווה שחאמס ימצא את הקבוצה שתשקיע עבורו את הכסף שהוא שווה וכמוהו גם איסקו ומוראטה. לאף אחד מהם לא מגיע להתייבש על הספסל, בטח לא כששאר השחקנים שמשחקים נראים זוועה.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הליגה הספרדית מציגה העונה משחקים נהדרים וכדורגל מעולה וזה הרבה פחות בזכות ריאל ובארסה שמזייפות וכמובן אתלטיקו. תענוג לצפות בסלטה ויגו, בלאס-פלמאס ואחרות ועוד ועוד.

    - מתחבר לגבי הנאמר לגבי טורס מבחינת ההערכה כלפיו. הוא לא היה כוס התה שלי בשיאו למרות שהאיכויות שלו היו ברורות. עכשיו אני קצת חמל כלפיו.
    - סביליה מצליחה לנצח גם בלאס-פלמאס שרושמת הפסד ביתי ראשון העונה וכעת רק ריאל מדריד נותרה עם מאזן נקי מהפסדים במשחקי הבית. תראו כמה סביליה השתפרה: ניצחה בשישה מתשעת משחקי החוץ שלה העונה לעומת 0 נצחונות אשתקד, הזוי.

    אתלטיקו מדריד הייתה חייבת את הניצחון אתמול כמו אוויר לנשימה וזו אולי הפעם היחידה העונה שאתלטיקו באמת הייתה אתלטיקו להוציא שלושה משחקים - הניצחון על באיירן מינכן בליגת האלופות וכן התיקו בקאמפ-נואו, והתיקו בגביע המלך. אתלטיקו נלחמה עד הרגע האחרון, האמינה בעצמה וצ'ולו היה בטירוף. במשחקי הבית היא חזרה למוטב ואגרה מספיק נקודות מאז התבוסה הקשה בדרבי לריאל מדריד, ופחות מניצחון על סלטה אתמול היה ממש שבר כלי. קראסקו עם גול מטורף(מס' 1 באתלטיקו השנה חוץ מגריזמן) ומגיע לגריזמן לכבוש את שער הניצחון. אין ספק שהקהל נהנה לראשונה מזה הרבה זמן. גולים בצבע, מהפך ודרמה בסיום. סלטה נראית קצת כמו באווירת סוף קורס, ההדחה מהגביע שברה אותה לדעתי.