מחזור 22 ליגת העל: בית"ר מובסת 3:0 ע"י מ.חיפה בטדי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏12/2/10.

  1. ארסנל ונגר Member

    הצטרף ב:
    ‏5/11/08
    הודעות:
    913
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לראות את סטפן שאלוי, אחד מגיבורי ילדותי מתרגש לדרוך על הדשא בטדי... פשוט מדהים!
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מחצית סתמית של כדורגל עם מעט מאוד אירועים ליד השערים או בכלל מהלכי כדורגל ראויים אפילו של חיבור 5-6 מסירות מהירות, אבל הלוואי והתוצאה תישאר ככה. בית"ר עומד יפה מאוד בניגוד לציפיות המוקדמות, ומן הסתם ברור כי יש אכזבה רבה מהמשחק העייף וחסר המעוף של מכבי חיפה, שהחלוצים שלה כלל לא נגעו בכדור. אין שום מהירות במשחק של מכבי חיפה והם הסתפקו בניסיונות של קטן להגביהה עם החלק החיצון של הנעל - זה נראה יפה, אבל זה לא מועיל וזה לא הכדורגל של מכבי חיפה. מחצית סתמית שלה בידיוק כמו מול הפועל בקירייה.איך שראיתי את ההרכב של בית"ר, חשבתי לעצמי שהצבתו של עזריאל ממש לא במקום. תמוז יכול להתמודד מבחינה פיזית עם קינן וטשיירה והתיאום שלו עם יצחקי טוב מאוד. עידן ורד היה יכול להבקיע כבר שני שערים היום אבל הוא פיספס וחבל. בפרק הזמן הנוכחי הוא אולי השחקן הכי מסוכן בבית"ר ויש אוהדי בית"ר שהיו מעדיפים שהצ'אנס הכי טוב ליד השער ייפול לרגליו. אבל פעם אחת הוא בעט רע ברגל שמאל ובפעם השנייה הוא היסס וניסה למסור ליצחקי. רצוי שברוכיאן יתעורר כי הוא מסיים עוד מחצית חלשה. בית"ר משחקת לא רע בכלל אבל אני ממליץ לשחקנים שלה להפסיק להרים לרחבה כי טשיירה וקינן זוכים בכל כדור.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/2/10
  3. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    רפאלוב צריך לפנות את מקומו לטובת גאדיר במחצית.
     
  4. שגיא Guest

    חלש מאוד. לא באו לשחק כדורגל היום. אין תנועה, אין דיוק, אין הזדמנויות. מחצית חלשה מאוד שמאופיינת בעיקר בחולשה ויותר מזה - בחוסר מעורבות - של שני הקפטנים, יניב קטן ואבירם ברוכיאן.

    אני לא יכול לסבול כבר את משומר בהרכב. לא אכפת לי שהוא משקיע ומתאמץ. כל כדור שהוא מקבל באגף בהתקפה, הוא ישר מושך אחורה ומחזיר לדקל קינן או עלי עותמן וההתקפה נעצרת. מעבר לזה, אני לא מאמין שאלישע יעשה שינוי כבר במחצית, אבל סביר שאם לא יהיה שינוי בדקות הראשונות במחצית השניה אז גאדיר יכנס במקום ארבייטמן בנסיון לפרוץ את ההגנה של בית"ר בעזרת מהירות (בסיבוב הקודם זה עבד). מילה טובה בכל זאת מגיעה לליאור רפאלוב שהוא היחיד שעוד מנסה ועושה פעולות טובות יחסית.
     
  5. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,002
    לייקים שהתקבלו:
    1,369
    עם הסגירה של שחקני בית"ר בחצי המגרש שלהם, גם ורמוט ונאתכו לא היו מצליחים להניע כדור כפי שהם רגילים.
    אך למרות זאת אני טיפה מאוכזב מהמשחק שלנו, יכולנו והיינו צריכים לעשות יותר, לא היתה מספיק תנועה ללא כדור בחלק הקדמי וההגבהות הסתמיות הלכו לידיו של הרוש ללא תועלת. קטן בתפקיד נעלם, משומר מוגבל ואת זה כולנו יודעים, מסיללה לא התאמץ מספיק ובסך הכל לא הייתי שבע רצון.
     
  6. שגיא Guest

    וזה עובד שוב.

    אלישע הפתיע (אותי לפחות) עם החילוף, גם מבחינת הדקה וגם מבחינת המוחלף, לא שאני לא מסכים איתו, אבל בדרך כלל אלישע בא עם "חילופים מהבית" מה שנקרא. מילה טובה לאלישע ולגאדיר.
     
  7. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,623
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    איזה דביל בן יוסף.. למה ללכת להפריע לעידן טל להרחיק.
    ובכלל הכל התחיל מעידן ורד עם הההאחקקה הטיפשית בראש.

    אם הוא מישהו ציפה ופינטז על איבוד נק' בטדי אז גם זה נגמר , ואפשר לסגור את הליגה , נשאר מאבק רק על הגביע.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/2/10
  8. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    2-0 לחיפה, ארביטמן. צפוי, בייתר קבוצה מביכה, שום מאמן מביך שעושה הבל לאוהדים שלו.
     
  9. Fanatic Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/10
    הודעות:
    1,100
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חייב להגיד שבן יוסף הוכיח לי בפעם האלף שהוא בלם גרוע וטיפש ברמות קשות
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    שחקן כמו ברוכיאן לא מחליפים בדקה ה-62, בטח לא מאמן כמו יצחק שום שתמיד שומר בכפפות של משי שחקנים מסויימים. זו מחאה של שום על המשחק החלש מאוד של הקפטן של בית"ר, שנראה כמו הצל של עצמו. ברוכיאן איבד יותר כדורים מאשר מסר פסים מדוייקים לשחקנים שלו. אני בספק אם בן-שושן מסוגל לעורר כרגע את השורות. המהלך נועד יותר כדי להעיר את ברוכיאן. החילוף של תמוז היה מצויין והגיע מוקדם יחסית, אבל...
    חיפה פתחה את החצי השני בסערה. היה ברור שבית"ר לא תיהיה מסוגלת להציג משחק הגנתי ברמה גבוהה במשך תשעים דקות, אבל לקבל גול בהתקפה הראשונה של פתיחת מחצית - זו פשוט חוסר אחריות והפקרות. גאדיר תמיד מתעורר כשהוא רואה מולו את בית"ר. הוא היה השחקן מספר 1 על הדשא במשחק הקודם בין השתיים ועכשיו הוא כבש בנגיעה הראשונה שלו בכדור. וכמובן שגם ארבייטמן נתן את המנה הקבועה שלו. ופשוט בושה מבחינת הגנת בית"ר איך שמסיללה דירבל ביניהם, כאילו מדובר בקונוסים(בנאדו?). בית"ר יכולה לקבל גם את השלישי בדקות האלה, קטן מצליח להשתחרר בקלות והוא מגיע במהירות למרחק של 30 מטר מהשער.
    חיפה מבטלת עוד מוקש(נותר לה בסה"כ את מכבי אבל המשחק בקירייה, וגם אולי הקופסא זה איצטדיון מסובך, אבל נתניה נראית רע מאוד) והיא תזכה באליפות בצדק. הפער יהיה משמעותי כך שגם קיזוז הנקודות לא ישפיע. לפחות אני לא אחייה באשליות כך שהצלחת עוד עשויה להגיע להפועל אחרי תשע שנים עקרות.
     
  11. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    ברוכיאן היה הכי גרוע על המגרש והיה נכון להוציא אותו.ן כמו ברוכיאן? למה מי זה ברוכיאן, אבי נמני, שהוא מסוגל לשנות את המשחק בשניה אחת גם אם הוא היה מחוץ למשחק במשך 90 דקות? ברוכיאן אחד השחקנים הגרועים של בית"ר השנה אם לא הגרוע שבהם. אם לא טוט, ורד ויצחקי בית"ר היום קבוצת תחתית.

    וחוץ מזה בית"ר מפסידה רק בגלל אימרה אחת: מי שלא כובש סופג. במחצית הראשונה היו לבית"ר יזה 2-3 מצבים טובים לכיבוש כולל אחד וודאי של ורד והיא לא השכילה לשים גול, לעומת זאת מכבי חיפה במהלך מזליקי נטו (רפאלוב עם הגב...) עולה ל-0:1 ואחרי זה מבצע ענק של מסיללה ומשאיר כדור לארבייטמן שכמו את רוב שעריו השנה, דחק מ05 מטר בקלילות פנימה, אבל גם לדעת איפה לעמוד צריך וזה ייאמר לזכותו.

    בית"ר במצב רע מאוד יש להם מזל שהליגה כל כך פח ושיש קבוצות עלובות בליגה אחרת הם עוד היו יכולים להסתבך למטה...

    מחצית שניה מעולה של מכבי חיפה, אלופה בצדק, ואם למישהו עוד היה פינטוזים או חזיונות, מכבי חיפה תיקח את האליפות ה-12 שלה בהיסטוריה ותתקרב אלינו עוד יותר (אבל עדיין רחוק, אנחנו עם 19) אבל היא תשתווה להפועל ת"א בכמות האליפויות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/2/10
  12. קטלוני Member

    הצטרף ב:
    ‏15/12/08
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה אתם סוגרים את הליגה עכשיו?היא כבר גמורה מחודש ינואר.
     
  13. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    מחמאות גדולות לרפאלוב שממשיך לשמור על יציבות ועל כושר נפלא במחזורים האחרונים, למזלי יש לנו את אלישע שידע בדיוק את מי להוציא כדי להכניס את המהירות של גאדיר, שכ"כ אוהב את בית"ר http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
    בכל מקרה, במחצית הראשונה חיפה לא ידעה כ"כ למצוא את עצמה, אבל השער המהיר בשנייה גרם להבדלי האיכויות והכושר בין הקבוצות לקבל ביטוי, כמו כמעט בכל משחק של הירוקים העונה בליגה.
    אני אחסוך את המחמאות מהברורים מאליו(מסיללה,שלומי וקטן) ואגע דווקא בחיסרון של קולמה שפשוט לא הורגש. אין ספק שה500 אלף שהושקעו בעותמן היו פגיעה בול של שחר ואלישע וזה היה ברור עוד כשרק קנו אותו, כי הוא פשוט בדיוק מה שהקבוצה צריכה. אפק משופר. יכול לשחק באמצע, בכל אגף ימין ובמקרה הצורך גם באגף שמאל. גם כיאל כמובן תרם במשחק גדול באמצע, לפעמים יש לו מסירות שגורמות לך לשכוח שמדובר בליגת העל...

    בנוגע לבית"ר, זה כאילו מרחף באוויר שהקבוצה בדרך לפירוק. ברוכיאן ויצחקי לא בעניינים, אין הגנה ו-ורד נראה כשחקן היחידי שלא דומה לצל של עצמו(למרות שהיום גם טל היה לא רע בכלל)... שום אומנם לא יתפטר, אבל לא זכורה לי עונה שהורידה בצורה כל כך דרסטית מוניטין של מאמן כדורגל ישראלי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/2/10
  14. שגיא Guest

    טוב, סבלנו מחצית אחת בשביל המחצית השניה. הכניסה של גאדיר הוסיפה התלהבות ומהירות שהייתה חסרה במחצית הראשונה, השער הדי מקרי בפתיחת המחצית רק תרם לזה, ואחרכך בית"ר רדפה אחרי חיפה שעדיין לא איבדה יתרון לדעתי. מכאן ואילך ההגנה של בית"ר נראתה רע יותר ויותר מהתקפה להתקפה. מה שמסיללה עשה לשלושה שחקני הגנה בשער השני דורש ועדת חקירה לשחקני ההגנה.

    אפילו בוקולי חזר לכבוש ורק לראות את השמחה שלו בסיום שווה הכל. חבל שבוקארי לא הצליח לדחוק את ההזדמנות שלו פנימה, אבל אי אפשר להתלונן יותר מידי אחרי שזה נגמר 3-0, בטדי, אחרי 4 וחצי שנים.
     
  15. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    מצחיק אותי שמאשימים את ברוכיאן ויצחקי, עושה רושם שעם לבייתר היה את רונאלדו ומסי הם לא היו טובים. הכל בגלל המאמן העלוב הזה שום, עם ההרכבים ההזוים שלו, החילופים הרעים שלו, הכושר הגופני הלקוי שהקבוצה שלו נראת, פשוט מאמן בושה וחרפה, רודף בצע מגעיל וחסר הבנה בכדורגל.

    הוא לא ילך הביתה גם עם בייתר יפסידו מעכשיו את כל המשחקים בליגה, הוא רודף בצע שנמצא שם רק בגלל הכסף, ונוסע בשושו לחול כדאי לקבל הצעה מקבוצה זרה.

    איכס, שום איכס, מזמן לא סלדתי כמה מממן כדורגל.