מחזור 23 בלאומית: ק"ש מנצחת, רמה"ש מאבדת נקודות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Number 8, ‏19/2/10.

  1. The best of The best Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/06
    הודעות:
    1,040
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוקי אני אעשה סדר בבלאגן לצערי לא יכלתי לכתוב מפאת הזמן אז אני אתחיל כמובן מטדי...
    נס ציונה הגיעה אל טדי אחרי 7 משחקים רצופים ללא הפסד (8 אחרי המשחק) במחצית הראשונה 200 כתומים מעודדים בלי הפסקה ואני בנייהם, רפי כהן העלה לנו את חמת הזעם לרמות שאין לתאר בטדי, פתח בהרכב הכי הכי הגנתי שיכול להיות יוסי אסייג בחוץ זיו כבדה (החלים) בחוץ שוטה בבושווילי בחוץ סהר לוי בחוץ במקום כל התותחים האלו הוא פתח עם גאגא צקטיאני (טפו טפו טפו - החלוץ הכי טוב בליגה) לבד בחוד לבד.
    ועם 4 שחקני קישור עם אוריינטציה הגנתית מובהקת חמו שערי ברנשטיין ואזולאי כל החצי הראשון ירושלים מסתגרת ונס ציונה מצידה משחקת מבוקר במקום לעשות מכבש על השער המקומי, גאגא צקטיאני שנשאר זאב בודד בחוד עשה את הבלתי יאמן ומכל כדור אבוד עשה חצי גול אוהדי ירושלים בעצמם לא האמינו "מי זה החלוץ הזה" ? שאלו בתמיהה אבל מסכן גאגא בחצי הראשון לא קיבל כדור אחד!
    בחצי השני רפי כהן הועיל בטובו לעלות את אסייג.
    ולא דיברתי על השיפוט ממש שופטים באדום מה שאיברהים אבו זעיילה עשה לנו התעללות! לא ראיתי שיפוט כה חד צדדי ויעידו על כך המקומיים איתם שוחחתי, הפנדל שנכבש על ידי שי אהרון לא היה ולא נברא ואני נשבע לכם.
    יו"ר נס ציונה הורחק אחרי שאמר כמה מילים לאבו זעיילה ובצדק אבו זעיילה פשוט התעלל בנו.
    רפי כהן הבונקריסט אחרי הפנדל העלה את כבדה ובבושווילי ואכן ההרכב הרצחני הזה אחרי 5 דקות בבושווילי מבשל לטאקיצני את הרביעי שלו בחמישה משחקי ליגה, מכאן החל מכבש רציני על השער המקומי אבל אלילת המזל שיחקה לירושלמים והמשחק נשאר בשיוויון, פשוט בושה שרפי כהן מול קונוסים כאלו עולה במחצית הרשונה בהרכב הגנתי ומחכה לקבל שער חובה מכלום ורק אז לשחק התקפי, על האמת מגיע לנו בתקווה שהמאמן הפחדן ילמד משהו מהמשחק הזה.

    המשחק שישודר השבוע יהיה בנס ציונה שתשודר לראשונה העונה בשידור ישיר, מול רמת השרון.
    עכשיו אני חייב "לנגח" כאן לא באופן אישי אבל באופו כללי כמה מחברי הפורום, עם כל הכבוד לאשקלון ויש לי כבוד במה הם שונים מנס ציונה ? שיותר מחצי עונה הם נראו כמו חבורה של קונוסים ?
    על זה שהם הביאו "שמות" שידרו אותם ? שנס ציונה יותר מחצי עונה היא קבוצת צמרת לכל דבר ואשקלון לא ? את אשקלון שידרו העונה יותר מ6 פעמים וזה מבלי לספור... את נס ציונה שהיא מתמודדת לגיטימית על הכרטיס לליגת העל בעלת מתקן בין הטובים בליגה וקהל ויומרות לא שידרו פעם אחת אז אל תספרו לי סיפורים על קבוצה לוהטת או לא לוהטת נס ציונה לא הפסידה 8 משחקי ליגה רצופים(טפו טפו טפו...) ומשחק בייתי מול רמת השרון זה לא משחק אפור בטח כשמדובר בנס ציונה ועם כל הכבוד לנצחונות של אשקלון הם עדיין לא בפורמה לאיים על המקום ה-6 ומעלה אז בבקשה ממכם מספיק להתלהב מכלום.
    וכן הנהלת נס ציונה איימה על ערוץ הספורט וההתאחדות לכדורגל לבל תעז לשדר את המשחק בקרית שמונה עם כל הכבוד בליגה יש עוד קבוצות בלי כל קשר לאם נס ציונה ראויה לשידור או לא. את אשקלון כקבוצת תחתית לא התייאשו לשדר פעם אחר פעם.
    כשהיתה כאן אופציה לשדר את נס ציונה כפר סבא שתי קבוצות צמרת (נגמר 3:0) שידרו את הרצליה שמשון משחק משעמם ומגעיל.
    מספיק להיות יפי נפש וצבועים,.
    החשש היחידי בנס ציונה הוא מהיעדר עמדת שידור, איצטדיון מתקדם אבל בלי עמדת שידור, (עמדת שידור תוקם בתום העונה כשיתחילו לבנות את היציע המזרחי) ערוץ הספורט בשיתוף עם מנהל האיצטדיון יצטרכו למצוא פתרון הולם למשחק שעל פי התחזיות הולך להיערך בתנאי גשם.

    אגב, סגן היו"ר האגדי של נס ציונה, האיש שמשמש כיד ימינו של היו"ר קובי כדורי והולך איתו יד ביד כבר 30 שנה עובדיה שמש חלה במחלת דם נדירה והוא מאושפז במצב לא קל בבית חולים תל השומר, בנס ציונה ובעיר בכלל כואבים מאד את מצבו של שמש שזקוק לתרופות בשווי כולל של למעלה ממליון שקל על מנת לצאת מהתסבוכת הרפואית הקשה אליה נקלע בקבוצה נרתמו לעזרתו ופנו ליענקלה שחר (יליד נס ציונה) וביקשו ממנו לערוך בנס ציונה משחק ראווה למען שמש שכל הכנסות המשחק יהיו תרומה לשמש.
    יענקלה שחר נעתר לבקשה ומכבי חיפה תתארח בנס ציונה בחודש הבא ככל הנראה למשחק ראווה שכל הכנסותיו יהיו לצדקה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/2/10
  2. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    לא צבוע ולא יפה נפש. אני הכי שונא שאנשים זורקים ביטויים מכלילים לאוויר, כמו "אוהדי הצלחות" וכאלה-ביטויים שנפוצים בין אוהדי כדורגל.

    אני התנגדתי מאוד לשידור המשחק בין שמשון להרצליה אז. אבל עכשיו אני גם מתנגד לנס ציונה-רמה"ש. אני הכי אובייקטיבי שיכול להיות, כפי שאתם רואים לא אוהד אף קבוצה מהליגה הלאומית. איך שאני קורא את המפה נכון לעכשיו-אנחנו נקבל כדורגל הרבה יותר טוב ואטרקטיבי בצפון.

    אבל ההחלטה כבר נפלה והיא לא תשתנה. אנחנו כבר נדבר בשבת אחרי המשחק בק"ש ונראה מי צדק..
    ועוד דבר-בושה שערוץ הספורט נותן לפוליטיקה להשפיע עליו. וכן אני יודע שזאת לא פעם ראשונה ובטח לא אחרונה, אבל זה מקומם כל פעם מחדש.
     
  3. הפועל_כפר_סבא Member

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    1,182
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אריאל אחי היקר אני לא יודע מי דיווח לך מה אבל הרי הפרטים שלך לא כ"כ נכונים!
    כן, היה לשמשון משקוף מ-30 מטר והחמצת פנדל שלא הגיע לה אבל חוצמזה החבורה של המאמן המהולל לופא קדוש באו לגנוב נקודה כמו רוב הקבוצות שהגיעו אלינו השנה..
    פשוט לא ייאמן איך קבוצה מסוגלת לשים 5 שחקנים ברחבת ה-5 כמעט בכל התקפה שלנו, כזה דבר עוד לא ראיתי...
    ב-10 הדקות האחרונות שכבנו על השער שלהם ובדקה ה-90 שי דוד הצליח להחטיא מול שער ריק..
    שלא יהיו טעויות, שיחקנו חרא היום, מודה!
    יש לנו בעיה קשה מאוד מול קבוצות קטנות ו/או בונקריסטיות כמו י-ם, לוד, מרמורק והיום שמשון שלקחו לנו נקודות יקרות..

    מה אני אגיד לכם? אכזבה! אכזבה גדולה להגיע שוב לדלי ולבעוט בו בעיטת וולה עצבנית.
    אכזבה גדולה לראות את כל קבוצות הצמרת מאבדים נקודות ולא לנצל את זה, פשוט אכזבה!
    חסרה לנו יציבות, אנחנו נאיבים בטירוף, אנחנו קבוצה בינונית אבל למרות זאת אני עדיין חושב שאנחנו צריכים ויכולים לעלות ליגה השנה ואני מאמין שבסוף זה יקרה בעזרת ה', לילה טוב ושנדע ימים טובים יותר!
     
  4. The best of The best Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/06
    הודעות:
    1,040
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ידידי אתה עדיין מתנהג בצביעות אם אתה שואל אותי.
    תסתכל אחורה אני יודע שאתה לא כמוני (כל שבוע אני הייתי מצפה ומחכה לראות אולי הפעם...) אבל לא סופרים את נס ציונה בערוץ הספורט כשהיו משחקים קורצים אף פעם לא שידרו אותנו ויותנן כהן בחוצפתו כבר בשישי דיווח שהולכים לשדר את את אשקלון קרית שמונה מבלי בכלל לחכות ולראות את תוצאות המחזור של שבת ושני... מה זה מלמד ?
    מה רצית שישתקו בנס ציונה ? שירקו עלייהם (ועל שאר הקבוצות) ויגידו שיורד גשם?
    יש גבול לכל תעלול לקבוצה יש ספונסרים והקבוצה חזק בצמרת מספיק עם האיפה ואיפה.
    מעבר לכך אם אתה כל כך אובייקטיבי תסכים איתי שמשחק כזה שיש בו קרב על המקום השני הוא משחק מעניין אלה אם כן לדעתך הוא משעמם... תסכים איתי שזה מסקרן לראות קבוצה שחצי עונה בצמרת ולראות מי זו ולמה היא בצמרת ? תסכים איתי שכייף לגוון ?
    אתה בכלל מסכים איתי ? כי לא נראה לי שאתה מסכים.
     
  5. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    אני מסכים איתך על הקיפוח של נס ציונה. אני מסכים איתך שזו בושה שקבוצות אפורות כמו הכח עמידר רמת גן ובית"ר שמשון תל אביב זכו לשידור בערוץ, אבל נס ציונה לא.

    אבל לא מסכים שמכל המחזורים, דווקא במחזור הזה בחרו כן לשדר את נס ציונה. לא שממול יש משחק כמו ק"ש-אשקלון, משחק בין שתי הקבוצות הלוהטות בליגה. הפער בין אשקלון לנס ציונה הוא כולה 2 נקודות. בליגה הזאת מומנטום הוא שם המשחק. לק"ש ואשקלון יש 5 ניצחונות ליגה רצופים. שתייהן כבשו בצרורות ב6 המשחקים האחרונים.
    אתה יודע שעירוני רמה"ש כבשה רק 3 שערים ב6 משחקים האחרונים? ונס ציונה בסה"כ 8, זה לא עומד מול הסטיסטיקות שהצגתי למעלה. כמו שרמת השרון כרגע בתקופה חרא והיא לא ראויה לשידור כי היא עשתה מעצמה צחוק בשני השידורים האחרונים, ככה אשקלון למרות המיקום בטבלה ולמרות פתיחת העונה הרעה כן ראויה לשידור נכון לעכשיו.

    הנה, עוד שבועיים נס ציונה מאחרת את הפועל אשקלון. ממול יש אומנם אחווה עראבה נגד הפועל כפר סבא, אבל במצב כזה אני תומך בשידור של נס ציונה-אשקלון ואם המומנטום יימשך כך (כלומר אשקלון ON FIRE בעוד כפ"ס ועראבה מדשדשות) אני בטוח שנס ציונה תזכה סוף סוף לשידור המיוחל ממגרשה שלה. אז הנהלת נס ציונה לא יכלה להבין את זה לבד? לא יכלה לחכות עם הפוליטיקה לעוד שבועיים? לא יכלה לחכות למחזור נגד קבוצה אטרקטיבית, ולא לקחת מהצופים משחק כה מבטיח? שבוע לאחר מכן נס ציונה תצפין לקריית שמונה, גם משחק שעל הנייר ישודר.

    ואני לא מבין בכלל למה אני מתווכח איתך. אתה הרי אוהד נס ציונה, אז אני לא באמת מצפה ממך להגיד "וואלה, נכון" ולהבין שאומנם קבוצתך מקופחת אבל על הנייר המשחק בין ק"ש לאשקלון צפוי להניב לנו כדורגל התקפי וכנראה גם לא מעט שערים.

    זו הייתה ההודעה האחרונה שלי בויכוח המיותר הזה בו אני עומד מול שני אנשים לא אובייקטיבים (אחד אוהד את הקבוצה, השני .. לא יודע מה עובר עליו). את צמד ההודעות הבאות נביא ביום שישי ושבת לאחר המשחקים. לדעתי אני אצא פה צודק בסופו של דבר, נחכה ונראה.
     
  6. הפועל_כפר_סבא Member

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    1,182
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נווה חליטני, אין שידור, א-ין- ש-י-ד-ו-ר!!
    תתמודד עם זה חמוד, אל תהיה עצוב!
     
  7. The best of The best Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/06
    הודעות:
    1,040
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פעם ראשונה שאני לוקח עוד צעד קדימה ומנגח אותך בצורה אולי אישית למרות שאני ממש נגד ואני רואה בך ידיד לפורום אבל אתה מדבר שטויות במיץ!!!
    מי אמר שאשקלון אחרי קרית שמונה יהוו גורם בצמרת ?
    מי אמר שהפער בן אשקלון לנס ציונה הוא 2 נקודות ? הוא עומד על 4 להזכירך!
    הסטטיסטיקה לא מעניינת כאשר יש 2 קבוצות שמתמודדות על העליה.
    מי אמר שבעוד 2 מחזורים אשקלון תהיה איפה שהיא היום ?
    אני מוכן למרות שזה מעשה טיפשי להתערב איתך כבר היום שהמשחק של נס ציונה רמש ראוי הרבה יותר מבחינת פוטנציאל מאשר ק"ש אשקלון.
    צאו מהסרט הזה שנקרא אשקלון אז עשו 5 נצחונות מה עשיתם אותם מנצ'סטר יונייטד ? אתם פשוט פאתטים לחלוטין מעניין היכן הייתם עונה שלמה, פשוט צדיקים.
    אגב, בתור נציג נס ציונה בתור זה שאתה טוען שהוא לא אוביקטיבי, נס ציונה לא צריכה להתחנן לשידור היא קבוצת צמרת בליגה השניה בישראל היא לא צריכה לחכות לשבוע שבו יאמרו לה שהיא עדיין לא ראויה לשידור.
    אם אתה טוען שהמשחק הזה לא ראוי לשידור אז אתה אתה לא מבין כדורגל ידידי ודעותינו ישארו חלוקות אין לי דבר אישי נגדך נטו מקצועי נטו כדורגל וחבל.
    נס ציונה קבוצה שהרבה יותר ראויה לשידור מאשקלון ונכון אני אוהד של נ"צ נכון שאני לא הכי אוביקטיבי, אני אומר לך בלב שלם אני הכי שלם עם מה שאני אומר ונס ציונה כן ראויה לשידור, לא יודע איך ייגמר המשחק (משחק קשה) אבל יהיה שווה שידור
     
  8. idans Member

    הצטרף ב:
    ‏25/8/04
    הודעות:
    1,481
    לייקים שהתקבלו:
    27
    חחחחח אתה כל פעם הורג אותי בהגזמות שלך..
    בכל מקרה יצא לי להיות במשחק חוץ מהשערים אף קבוצה לא הגיעה לעוד מצב אחד ששווה אזכור בכלל.
    הפנדל לא היה ולא נברא..ושאפו גדול על כמות הקהל שלכם.
    אני לא מכיר את השחקנים שלכם אבל מה שכן אפשר להגיד שרפי כהן מעמיד את השחקנים שלכם מאוד טוב ונכון על המגרש, וגם סוגרים מצוין...

    אני השלמתי עם זה שהפועל יורדת ליגה, עד שלא יהיה איחוד עם קטמון לקבוצה הזאת אין זכות קיום.
     
  9. The best of The best Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/06
    הודעות:
    1,040
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עידן אני שמח שאתה מחמיא לנו ואני בהחלט רואה שאתה אוביקטיבי אבל אל תשכח אני לא אמרתי שהגענו להזדמנויות קורצות, מצד שני כן שכבנו על השער שלכם והגענו לחצאי הזדמנויות.
    מצד שני אתה החמאת לרפי כהן וזה לא מקובל עלי, אם היה לו שכל והיה פותח בהרכב התקפי הייתם מפסידים.
    אני בתור אוהד אורח הייתי רוצה לשמוע את דעתך על טאקיצני ?
    האוהדים שלכם לא הפסיקו לשאול עליו.... העיקר שימשיך כך!!
     
  10. הפועל אשקלון =] Member

    הצטרף ב:
    ‏5/8/07
    הודעות:
    211
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני שם לב כואב פה לאנשים שערוץ הספורט מוצא לנכון לשדר את אשקלון העונה!
    ולא רק בתקופה האחרונה...גם כאשר היינו בתחתית ולפני הרצף נצחנונות שלנו היינו מציגים כדורגל בין היפים בליגה ופשוט לא הצלחנו לתרגם את זה לגולים..

    חברה אין מה לעשות אשקלון הקבוצה המעניינת בליגה מביאה הרבה עניין מביאה צבע ומביאה קהל ...מה שיותר מחצי הליגה אין להם..
     
  11. הפועל_כפר_סבא Member

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    1,182
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה צודק! אשקלון זו אימפריה! לקחה עד היום 6 אליפויות, 7 גביעים (כולל 2 דאבלים), הופיעה בצ'מפיונס ליג פעם אחת ויש לה את הקהל השני בגודלו בארץ.. מדהים!
     
  12. Ariel Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    2,399
    לייקים שהתקבלו:
    91
    זו נראית לי הליגה היחידה בעולם שהקבוצות מתחננות שישדרו את משחקיהן. מאבק הנהלות הקבוצות בערוץ הספורט הוכחה לחוסר העניין בליגה- היציעים הריקים לוקחים איתם את העניין והדרך היחידה של הקבוצות לזכות בחשיפה היא דרך מרקע הטלויזיה.

    רק לשם השוואה, בעונות הקודמות של ליגת המשנה היו קבוצות שניסו להתחמק משידור טלויזיה בתירוצים שונים ומשונים רק כדי שקהל האוהדים יגיע לעודד מהטריבונה ולא מהכורסא בבית.
     
  13. נועם אסולין Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/09
    הודעות:
    397
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יאלה מספיק..
    כפ"ס עם כל העבר "המפואר" שלה בליגת העל בקושי מביאה קהל ..
    אשקלון עם עונה בודדת בליגת העל נחשבת לאחת הקבוצות עם היותר קהל בלאומית ובמיוחד בתקופה האחרונה.

    כמה אוהדים יהיה במשחק של נס ציונה? 200? זה כבר מוריד את כל הערך הספורטיבי של המשחק.
    לעומת זאת בקריית שמונה יהיו אני מאמין 1500 לפחות וזה כיף לראות משחק ככה.
     
  14. הפועל_כפר_סבא Member

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    1,182
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אסולין אל תקשקש, מתי שבאמת צריך לבוא קהל אז הוא בא בכמויות ואתמול היו מול שמשון 1,000 איש! מה שכתוב בעיתון זה שטות..
    חלאס, בואו נסגור את העניין: קרית שמונה אשקלון לא משודר, מי שרוצה לראות את המשחק שייסע למגרש.
     
  15. idans Member

    הצטרף ב:
    ‏25/8/04
    הודעות:
    1,481
    לייקים שהתקבלו:
    27
    בוא נתחיל מזה שאין לקבוצה הזאת אוהדים, נגדכם היו 150 בערך (כמעט כולם מכרים ומשפחות)..קח לדוגמא: ששבוע לפני המשחק הזה קטמון הביאה לחורה (כפר בדואי בדרום) 800 איש! ולמשחקי בית 2000-2500 איש וזה עוד בליגה ג!!!!
    לגבי החלוץ התרשמתי ממנו מאוד, הוא מאוד חזק וטכני אבל משחק אחד זה לא מספיק כדי לקבוע כלום. כי גם בסיבוב הקודם פארקר הרשים אותי (כבש שער נצחון) ולפי מה שאני קורא פה כל שבוע הקשר שלו לכדורגל מקרי בהחלט.