מחזור 23 בלאומית: ק"ש מנצחת, רמה"ש מאבדת נקודות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Number 8, ‏19/2/10.

  1. The best of The best Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/06
    הודעות:
    1,040
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן מאד התאכזבתי מהכמות הירושלמית אבל התרשמתי מהקומץ שלא הפסיק לעודד גם כשהיה רע וגם כשהיה טוב, נאמנים לקבוצה בצורה מוחלטת.
    אני זוכר שבפנדל שלא היה ולא נברא אמרתי לכמה אוהדים מנס ציונה שהנה בן חמו יהדוף את הפנדל אבל נזכרתי ששי אהרון הולך לבעוט "ושכחתי" שהוא בועט פנדלים כמו אומן, אוהד ירושלים כבר דאג להזכיר לי שזה הולך לחיבורים, וכך היה.
    בכלל שי אהרון (ולא על פי משחק אחד) אם לא הוא ירושלים זה סיר בלי מכסה הוא פשוט משלים כל חוליה חסרה צועק מנווט בועט עושה הכל, שחקן שאני ממש מכבד ומעריך - כל הכבודhttp://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx
    לגבי ירושלים אם לא יהיה שיפור ביכולת יהיה לכם באמת קשה, כמה שאני מתוסכל מהתיקו אצלכם נס ציונה באותו משחק היו חלשים יחסית לאיך שאנחנו נראים בעת האחרונה אבל זה עדיין מסתכל אותי שלא ניצחנו.
    לגבי גאגא שיהיה בריא ושייתן מחר משחק טוב ויהיה בסדר... הבחור לא רואה את פארקר, פארקר לא בנעליים שלו, גאגא מ5 משחקים כבש 4 שערים, הוא לוקח על עצמו את כל מלאכת ההבקעה ומשקיע 150% אני יודע שלנס ציונה הגיעה הצעה למכור אותו לקבוצה בליגה הראשונה בקפריסין תמורת סכום לא מבוטל אבל כמובן שבקבוצה סירבו לכל מהלך שכזה.