מחזור 23 בליגת העל: בית"ר מנצחת את הפועל 1-2; בצמרת הפער קטן ל-3 נקודות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏17/2/17.

  1. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    כנראה זה עניין של הרגל. לא גדלתי בנתניה לא נתקלתי באנשים שקוראים לקבוצה "מכבי" וגם אני מעולם לא קראתי לה ככה. אז בפורומים השונים אני אם אני כותב על מכבי ת"א אני מוסיף את השם משפחה אבל זה בעיקר בשביל לכבד כאלה שזה כן צורם להם בעין. במצב רגיל אין לי שום בעיה וזה אפילו בא לי בטבעיות לקרוא להם מכבי.
     
  2. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,744
    לייקים שהתקבלו:
    6,968
    המגן של בית"ר אנטואן קונט הוא גניבה רצינית. ברור שהוא לא היה מגיע לישראל בלי המקרה המפורסם בצרפת, אבל הוא בנוי מצוין, משחק חזק, מהיר, תומך בהתקפה, הבישול שלו אתמול הראה גם שהוא לא נגר בניגוד לרוב המגינים שמגיעים לכאן, נראה כרגע כשחקן מאוד איכותי.
     
  3. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,784
    לייקים שהתקבלו:
    6,462
    היה מקובל בנתניה לקרוא למכבי נתניה ״מכבי״. זה היה הכי טבעי וזה פחות נפוץ היום.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  4. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    איך שהוא קיבל את הכדור היה טעות לנסות לעצור אותו, הייתה לו אופציה להקפיץ בנגיעה לעומק, אבל זה כבר לא משהו שאני מצפה משחק בליגה הזאת וממנו בפרט. שיש לך צהוב לתת כניסה כזאת? שיא הטמטום, גם אם זה לא נגמר בכרטיס.
    קלטינס שווה הרבה לקבוצה שלנו אין ספק אבל הייתי שמח אם היה לנו קשר טיפ טיפה יותר אינטלגנט. והלוואי שיצא ממנו משהו יותר מקובי מויאל 2. לא רואה את זה קורה.
    ובקשר ללחץ של הפועל תל אביב, כמע תמיד יכל לשחרר את הלחץ ממנו ולהחזיר כדור בנגיעה, במקום זה מעדיף להסתבך בדריבלים שהוא האחרון. למזלו שחקני הליגה הזאת ברובם כל כך כבדים שזה מצליח לו.
     
  5. Blanco 7 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/7/10
    הודעות:
    686
    לייקים שהתקבלו:
    307
    מין:
    זכר
    הגעתי למשחק בידיעה ברורה שנקודות מול בית"ר הם בונוס עבורינו. ידעתי שאין לי סיבה להתאכזב יותר מדי אם נפסיד. את הנקודות שלנו נצטרך להוציא מול יריבותינו לתחתית, ובית"ר לצערי היא לא אחת כזאת. התחלנו את המשחק נהדר באמת עם שער מהיר מאוד וכרטיס אדום לקלטינס. היה נראה שאנחנו בדרך הנכונה לנצח את בית"ר לראשונה מאז עונת רב"ש. משום מה מאז שבית"ר נשארה בעשרה השחקנים, השחקנים שלנו הלכו אחורה וירדנו למחצית עם תיקו מתסכל. ציפיתי שבמחצית המאמן והשחקנים יבינו את הטעות של עשר הדקות האחרונות ויצאו קדימה במטרה לכבוש את השער השני, אבל בית"ר פשוט העלימו את החסרון המספרי ובדקות מסויימות לא ידעתי אם אנחנו בעשרה שחקנים או הם. אחרי השער השני פשוט הרגשתי חסר אונים, מאוכזב, מתוסכל, כל המילים האלה.
    בסוף המשחק מצאתי את עצמי יושב ותופס את הראש - מיואש ברמות. הרבה זמן לא הרגשתי ככה בכדורגל - מאז ה3-2 של זהבי בדרבי ההוא. נכון התחלתי ואמרתי שנקודות מול בית"ר הן בגדר בונוס, אבל אם איך שהמשחק התחיל והתפתח - אי אפשר לצאת ממנו לא מאוכזב מאוד.
    במחזור שבו כל יריבות התחתית שלנו איבדו נקודות ויכלנו לצאת מהקו האדום פשוט נכשלנו בגדול. למזלנו גם בשבוע הבא ליריבות התחתית שלנו מחכים משחקים מאוד קשים ולנו מצפה רעננה בבית - משחק שחייבים להוציא נקודות!
     
  6. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,627
    לייקים שהתקבלו:
    9,788
    אחד הניצחונות המפתיעים שלנו בהתחשב באיך שהמשחק התפתח, גם לקבל גול דקה שניה וגם לרדת ל-10 שחקנים עוד במחצית הראשונה ועדיין לנצח זה משהו שאני לא רגיל מבית"ר במשחקי חוץ ובמיוחד מול הפועל שם כל הניסים והנפלאות קורים לנו.

    נתחיל מהשיפוט, טעויות שיפוט זה משהו שקורה ומתאזן ואפשר לקבל את זה ואפשר גם לבדוק כאן שאני לא מאלה שמתלוננים יותר מדי על השיפוט בשנים האחרונות. אבל אתמול היה שיפוט ביתי ברור לעין, פפיר הלך עם הפועל בכל החלטה קטנה. עבירות קטנות של בית"ר שוות צהוב, עבירות קטנות של הפועל לא נשרקות ואלה שכבר מחייבות שריקה וצהוב הכרטיס נשאר בכיס. קלטינס למשל לא היה צריך לקבל את הצהוב הראשון, הצהוב השני גם לא הייתה עבירה קשה במיוחד והצדיקה אמנם צהוב על משחק מסוכן אבל אם השופט לא היה שולף לו צהוב לא מוצדק כמה דקות קודם לכן אז האדום היה נמנע. בהפועל רייכרט, איזיקה ושיש היו צריכים לצאת באדום. רייכרט בכל תאקל מחפש את הרגל של השחקן ולא את הכדור, בושה של ספורטאי, בתחילת המחצית השניה היה שם פאול מלוכלך שלו על קונט, בלי צהוב ויותר מעצבן בלי התייחסות מיוחדת של הטלוויזיה על פאול שיכל לשבור רגל. איזיקה על החניקה מתחת לאף של השופט, אין יותר אדום מזה, ושוב רק צהוב. גל שיש במחצית הראשונה עוצר מצב של עידן ורד עם תפיסה ברורה בחולצה מול הקוון לא מקבל צהוב. בדקה ה-90 הוא עוצר את אביסידריס עם עוד תפיסה ברורה בחולצה והפעם מקבל את הצהוב שהיה צריך להיות הצהוב השני. רמה נמוכה מאוד של שיפוט, שמח שניצחנו למרות השופט.

    שקורצקי אימן אותנו אירחנו את הפועל ב"ש בטדי. במחצית הראשונה שיחקנו טוב יותר והגענו לכמה מצבים ולפני השריקה הורחק לב"ש שחקן. איבדנו את הראש ושיחקנו לא נכון כי קבוצות של קורצקי לא יודעות להתקיף וזה נראה סופר מאולץ. תוצאת הסיום: 0-3 לב"ש בטדי עם שחקן אחד פחות..
    לכן אני ואף אוהד בית"ר לא הופתענו שהפועל נראיתה אבודה לאחר ההרחקה של קלטינס, החילופים היו מוזרים. הוא הכניס שני חלוצים על חשבון שני השחקנים הטובים ביותר שלו על המגרש וגם כאלה שיכולים לייצר מצבים. ההרחקה של קלטינס אמנם הייתה מטומטמת מבחינתו(למה להרים רגל שברור שלא תזכה בכדור?) אבל שיחקה לטובתנו. בכלל זה היה נראה שתוכנית המשחק של הפועל הייתה לעלות בהתלהבות, לגנוב גול ואז להתגונן. למזלם הם הצליחו להבקיע כבר בפתיחה אבל חוץ מזה לא היה להם מה להציע. קורצקי לא מתאים לקבוצה כמו הפועל, מינוי הזוי שיכול להוריד אותם ליגה. ברשצקי שחקן מאוד מעניין, יש לו הרבה כדורגל. ההגנה חלשה מאוד, אתמול אם הרוש לא מציל אותם הם חוטפים 4. משומר ושיש שחקנים שעבר זמנם והבלם הצעיר ביטון מבולבל מאוד, יותר מדי איבודים ועבירות, שכטר חגג עליו אתמול.

    אצלנו לא משחק גדול כמו תמיד אבל הניצחון מתוק מאוד.
    עידן ורד היה חלש מאוד, המון איבודים ומשחק לא אחראי ומבולבל. עזרא מוסיף לנו משהו אחר למרות שהוא לא מעורב יותר מדי במשחק אבל בשורה התחתונה אחרי 7 משחקים יש לו כבר 4 בישולים ושער, עם הזמן עוד יתרום יותר. שכטר כרגיל השחקן הטוב ביותר של בית"ר, הוא אמנם החמיץ מצב גדול אבל העבודה שלו בהתקפה נהדרת. לוקח עליו את 2 הבלמים ומשחק מצוין עם הגב לשער. קונט אחלה שחקן.

    הפנים להפסד בסכנין בראשון.
     
  7. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,278
    לייקים שהתקבלו:
    6,234
    שקבוצות יעלו עם 10 שחקנים מול הפועל. הטקטיקה המושלמת.
     
  8. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    נכון, אמא שלי עד רגע ההריסה קראה לקופסא "מגרש מכבי" - כי ככה כולם היו קוראים לו פעם.
    בכל אופן, לי אישית לא יצא לקרוא לנו מכבי - אבל גם לא לאלו מתל אביב. משתדל לרשום מת"א
    כשאני מתייחס אליהם.
     
  9. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    נדמה לי שיש לאוהדי מכבי נתניה חיבה למכבי תל אביב. סוג של קבוצה שניה כזה.לא?
     
  10. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,784
    לייקים שהתקבלו:
    6,462
    הפוך.
    הדור הישן בודאות שונא את מכבי ת״א.
    בדור החדש זה כבר משתנה מאדם לאדם.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  11. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    אין לי מושג מאיפה הבאת את החרטוט השפל הזה.
    אבא שלי לא מסוגל לראות אותם מנצחים, על מה אתה מדבר?
     
  12. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    מכבי ת״א שנואה על ידי כלל האוהדים הוותיקים בליגה. גם אצלנו למבוגרים יש שנאה עזה אליהם.
     
    Don Joan Roman אוהב/ת את זה.
  13. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    לא יודע. אני רואה את אוהדי נתניה פה ואת עמיחי שפיגלר וזה הרושם שנוצר.
     
  14. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,784
    לייקים שהתקבלו:
    6,462
    ופרימו? :)
     
  15. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    הוא מהדור הישן לא? :D