מחזור 23 בליגת העל: בית"ר נוקמת בהפועל ומנצחת 1:2

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏13/3/09.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כותרת הדיון קצת מפריעה לי. 'בית"ר נוקמת בהפועל'? - נקמה פיצפונת אולי. זה ממש כלום לעומת ה4-0 שהבאנו לבית"ר לפני כחודש. אתמול בית"ר הבקיעו מכלום ולעומת זאת הגולים שלנו בבלומפילד היו פשוט כאלו שאחריהם מלקקים את האצבעות. הפועל שיחקה בסדר יחסית, בהתחלה חששתי מתבוסה ולפחות ההפסד הוא צנוע. לא היה לנו שום סיכוי מלכתכילה לנוכח ההיעדרויות, כך שאני לא מאוכזב יותר מידי. ההפסד היה צריך להגיע כי אנחנו נראים רע גם ככה בתקופה האחרונה ורק המזל הציל אותנו בדרבי למשל או נגד חיפה לפני הפנדלים. שני השחקנים המצטיינים שלנו העונה איכזבו מאוד: יבואה כמובן הבריז לנו, ואניימה היה חייב להדוף בלי קושי את הבעיטה החלשה מאוד של ברוכיאן. הפועל איבדה יותר מידי כדורים ולאלא היה דיי פזיז בפעולות שלו. כל הכבוד לויקטור מרעי על משחק לא רע בכלל. מעניין מה יהיה איתו בהמשך. אני לא מבין למה גוטמן בא בטענות דווקא לוורמוט, הוא היה בסדר. קנדה המשיך לפשל בהגנה וחבל. הסיכויים לאליפות קטנים מאוד גם בגלל האטרף של בית"ר וגם בגלל הפצועים הרבים שלנו, ואסור לשכוח את חיפה שחזרה לגרד נצחונות. ובכל-זאת, אני רוצה לסיים את העונה הזאת בטעם טוב. ביום שבת מחכים לבני-יהודה בבלומפילד. יאללה הפועל!
     
  2. King Kenny Member

    הצטרף ב:
    ‏21/4/06
    הודעות:
    5,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין לי כוח להרחיב על המשחק אתמול בטדי חוץ מדבר אחד, ויקטור מרעי. ממש התרשמתי מהחבור הצעיר אתמול, הוא די זריז, משחק ראש לא רע בכלל, טכניקה טובה והוא גם בנוי טוב. עוד ראינו שהוא יכול לעמוד תחת לחץ לאחר שבמשחק הראשון שלו בבוגרים של כל קבוצה מבקיע גול ועוד בטדי. אבל זאת התרשמות לפי 35 דקות אבל אני מקווה שימשיך כך המשחק הזה לא יתגלה כהבלחה חד-פעמית.
     
  3. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    נקמה לא חייבת להיות דווקא באותה תוצאה כמו במשחק הקודם. מספיק ניצחון ו0:1 קטן כדי לנקום, במיוחד ששתי הקבוצות נמצאות חזק בתמונת האליפות.
     
  4. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,163
    לייקים שהתקבלו:
    907
    זו נקמה כי זה הסגנון של הפועל, "סגנון דחיקה", טוב לא העתק מושלם אבל משהו בסגנון, 90 דקות עושים בונקר ובסוף גונבים גול משום מקום, הפעם בית"ר לא שיחקה טוב אבל ניצלה טעויות קריטיות של האדומים, זה ניצחון צהוב-שחור בסגנון אדום ולכן זו הנקמה המושלמת.

    כל השחקנים נלחמו וזה הכי חשוב, עם 2 הנקודות שלקחו לנו היינו צריכים להיות מרחק משחק אחד מהמקום הראשון ובהחלט יכול להיווצר מצב שהאליפות תוכרע לא על המגרש הירוק אלא בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל.

    בנוגע לפנדל: הרי ברור שהדין לאדומים שונה והדין לבית"רים שונה זה תמיד היה ככה וזה תמיד יהיה ככה אין לי שום אשליה ששופט כלשהוא יהיה הוגן עם הבית"רים מול האדומים שלא לומר ייתן לנו פעם אחת איזו מתנה נגדם, פנדל של מיליון אחוז וכל הקשקשנים יכולים לקנות טלסקופים כי מי שלא רואה שאניימה שולח את היד השמאלית שלו אל הברך של בן שושן ומונע ממנו את הגישה לכדור צריך להססכל במכשיר, אבל לא נורא, ככה יותר כיף, כשמנצחים למרות השופט, למרות הרצונות של התשקורת, למרות מליון ואחד סיבות, בצורה הכי קשה, הכי מתוקה והכי "אדומה" שיכולה להיות.

    כל הכבוד לכל ה-11 שעלו לשחק אתמול, נלחמו ונתנו את הנשמה שלהם על הדשא כשהתודות הם בעיקר למגן הימני האדיר שלנו כריסטיאן אלבארז, איזה מגן ומחמל נפשי בקבוצה הזאת: עמית בן שושן שכמו תמיד נתן מעצמו 200 אחוז, בישל לעידן ורד, סחט פנדל ואדום והיה פעלתן מאוד, לא שחקן גדול אבל שחקן שיודע לשים את הרגל בזמן הנכון במשחקים הנכונים, שתמיד עושה הכל למען קהבוצה, מסוגל לתת משחק עם 2 שערים ובישול, שהמאמן יוריד אותו לספסל, יעלה אותו לחמש דקות והוא צתמיד יחהיה מוכן ומזומן לתת את ה-כ-ל, נכס.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/3/09