מחזור 23 בליגת העל: בית"ר סוחטת תיקו באשדוד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י David De Gea, ‏2/3/07.

  1. מ.ח.א Member

    הצטרף ב:
    ‏10/7/06
    הודעות:
    782
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה משחק הולך להיות ב"קופסא"
    משחק צמרת שהולך להיות פתוח ועם הרבה שערים בטח
    הפועל ת"א נמצאת במקום השלישי כשהיא 45 נקודות מן בית"ר
    מכבי נתניה נמצאת במקום השלישי ובמקרה שהיא תנצח היא תעלה למקום השלישי
    ותוכל להתחיל לחשוב על אליפות
    שתי הקבוצות עם ההתקפות הכי טובות לדעתי
    הפועל ת"א הבקיעה הכי הרבה שערים בליגה למרות שמאז שניר לוין התחיל לאמן היא ניצחה ניצחונות מינימליים בליגה של 1-0 אבל בכל זאת היא עם ההתקפה הכי טובה בליגה
    מכבי נתניה התחילה לשחק כדורגל פתוח והתקפי מאז שעטר הגיעה ויש לה התקפה מאוד מסוכנת
    ובכל זאת ערוץ 10 החליטו לשדר את המשחק של בית"ר
    אפשר לחשוב שארקדי גאידמק קנה את הערוץ
     
  2. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,251
    לייקים שהתקבלו:
    953
    יותר בכיוון של האוהדים של בית"ר קנו את הערוץ.
    האוהדים של בית"ר מגיעים למשחקים בכמויות גדולות ורואים את המשחקים בכמויות גדולות ולכן בית"ר משודרת, לא טוב לכם ולא נוח לכם עם זה? תביאו קהל, תביאו רייטינג וגם אתם תשודרו בימי ראשון.
     
  3. MHFC Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/06
    הודעות:
    1,645
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני עוד זוכר את הטראומה מול הכח בבית, אותו שער ארור של דן רומן שמנע מאיתנו לנצח http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/sad.Xxx
    עדיין לא ניצחנו את הכח העונה, וגם אם ננצח מחר, אני כמעט בטוח שזה לא יהיה בצורה משכנעת, אבל העיקר להראות יכולת, כדורגל, משחק משכנע, לחימה, נחישות, מה שכמעט ואין לנו העונה בליגה.

    אגב יש לי שאלה חשבוה מאוד.
    בדרך כלל לפני כל משחק בית שאני מגיע , חוץ מהקבוצות הפועל ת"א, ביתר, ומכבי ת"א, אני מטעין את כרטיס חבר המועדון שעה ורבע לפני המשחק משהו כזה, מחר יש לי משהו עד 4, ועד שאני אגיע לקרית אליעזר לקופות, יהיה 16:20-16:30, בדרך כלל אני מטעין כאמור יותר מוקדם את הכרטיס, אז האם יש בשעות האלה עומס בקופות?? זה חשוב מאוד.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏3/3/07
  4. Gustavo Boccoli Member

    הצטרף ב:
    ‏19/12/06
    הודעות:
    1,042
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המשחק ב17:05, יהיו אנשים ויכול להיות שהיה עומס בקופות. זה פחות משעה למשחק ולדעתי כבר יבואו הרבה אנשים.
     
  5. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,439
    לייקים שהתקבלו:
    2,305
    נו,איזה כיף לפתוח את הסיבוב השלישי באחד המגרשים היותר אהובים עלינו בשנים האחרונות.
    את האמת? בעקבות התקופה הרעה של פתח תקווה והעובדה שהם ללא חצי הרכב אני לא כל כך בטוח שאני קונה שם תיקו, אני רוצה לנצח!
    אז אחרי 3 הפסדים רצופים,4 משחקים ללא ניצחון שנעצרו אי שם בקריית אליעזר הגיע הזמן לחזור ליכולת הטובה שכבר הוכחנו שאפשר בהחלט להציג.
    פרדי ממשיך עם השטויות שלו ומצא חבר חדש, רגב וולק שיפתח שוב בהרכב,אולי הפעם זה פחות גרוע מבנתניה כי ישחק כבלם ולא מגן שמאלי אבל עדיין חיים מלכה היה לא רע בכלל נגד נתניה ואני לא רואה שום סיבה להחלטה הזאת.
    כפיר אדרי יפנה מקום לשי ביטון הצעיר, עוד החלטה מוזרה אבל האמת כמו שאדרי נראה בזמן האחרון אולי זה דווקא יעבוד לטובה.
    שיימן בפעולה ראשונה העונה לטובת האוהדים יעמיד 2 אוטובוסים וכרטיס כניסה למשחק ב-30 שקלים, הגיע הזמן!(ולפני שמישהו יגיב לגבי זה, גם אני חושב שאוטובוס וחצי מהשניים מיותר במקרה הזה.)
    בקיצור לפני המשחק אני לא קונה תיקו, בהנחה שהכח יפסידו ואנחנו לא נהיה מדהימים מחר וניקח נקודה אני גם לא יבכה.
    העיקר לנשום קצת כי זה הזמן להשיג נקודות.
     
  6. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    הסיבוב השלישי מתחיל מחר, חמישה משחקים ביום שבת בשני שעות פתיחה, הולך להיות מעניין.

    מכבי ת"א מארחת את הפועל פ"ת בבלומפילד שבוע שני ברציפות. שבוע שעבר הצהובים יצאו עם 0:1 קטן משער של נמני, אבל עם המום הזדמנויות. מכבי ת"א הייתה יכולה לסיים את המשחק עם רביעייה בשרשת של רפי כהן אבל שוב החלק הקדמי של הקבוצה המשיך לאכזב והחמיץ. אלי כהן ייאלץ שבוע נוסף להסתדר בלי שפונגין, ליאור ז'אן, ושירן ייני, כאשר לרשימה הארוכה מצטרף מילאן מרטינוביץ המוצהב. מרטינוביץ בורג מרכזי בהגנה של מכבי ביחד עם אבי יחיאל ויש ביניהם תיאום מצוין. מישאלוב צפוי לרדת מעמדת הקשר לעמדת הבלם.
    שבוע שעבר לאחר המשחק נגד מכבי, אייל לחמן נשבר בשידור ואמר שהשופטים מתנכלים בגלל הסטיגמה של "הכסחנים" להפועל פ"ת. פ"ת לא משחקת טוב ורק במזל לא חטפו תבוסה נגד מכבי. הקבוצה עושה רושם שהיא השלימה עם העובדה שהיא יורדת ליגה, אבל עדיין השחקנים מאמינים שאשפר לנצח את מכבי ת"א.

    מכבי חיפה מגיעה למשחק לאחר שסיימה בתיקו 1:1 עם הפועל כפר סבא ושוב הוכיחה שמכבי חיפה של אירופה שעברה את צסק"א מוסקבה, זאת לא מכבי חיפה של הליגה שבקושי מנצחת את כפר סבא. אפילו רוני לוי הודה שמכבי חיפה בליגה היא קבוצה בינונית. יניב קטן חוזר לסגל ראשונה מאז התיקו מול מכבי ת"א ורוני לוי רוצה להחזיר אותו לכושר לקראת אספניול ומתכנן לשלב אותו במחצית השנייה.
    הכח ר"ג ממשיכה להילחם על החיים שלה בליגת העל. הקבוצה של אורי מלמיליאן נמצאת מתחת לקו האדום אך רחוקה מאזור המבטחים רק בהפרש של שני שערים. הכח מאמניה שיכולה לנצח את חיפה כי בכל ארבעת המפגשים נגדה העונה, הכח לא הפסידה.

    בני יהודה מגיעה למשחק לאחר שחזרה מטדי בתיקו 0:0 גדול למרות שלא נפלה מבית"ר והייתה יכולה גם לנצח. ניצן שירזי התרחק עד מרחק של שבע נקודות מהקו האדום אך הוא לא בטוח שהקבוצה תישאר בליגה העונה ולכן כדי להרגיע את המצב הוא חייב לנצח. ראובן עובד שהיה בספק למשחק, חזר לאימונים סדירים וישחק נגד הקבוצה של אלי אוחנה.
    הפועל כפר סבא הבטיחה את הישארותה בליגה ורק מה שנשאר לה זה לסיים את העונה בכבוד. חלוצה המצטיין של הקבוצה והזר הפורה בליגה שלנו, בספק למשחק ואם אכן יתברר בסופו של דבר שהוא לא יוכל לשחק, יותר הרבה עבודה תוטל על דוארטה וכפר סבא תהיה בבעיה.

    מכבי פ"ת מתחילה את הסיבוב השלישי במשחק בית, כמו שסיימה אותו. במחזור שעבר הקבוצה הפסידה בבית 1:0 ולא הציגה יכולת משכנעת וגם גיא לוזון ראה את היכולת החלשה של שחקניו והוא מתכנן מהפכה בהרכב.
    פרדי דוד אמר ששחקניו הפסיקו להילחם ואפשר להגיד שהוא צודק. מאז הניצחון על מכבי חיפה הקבוצה לא מרשימה והפסידה שלושה פעמים ברציפות. עדן בן בסט שמושאל מחיפה, ינוח שבוע נוסף כדי שבמחזור הבא הוא יהיה כשיר לשחק.

    מכבי נתניה נמצאת בתקופה נהדרת. מאז שראובן עטר הגיע לקבוצה, נתניה משחקת כדורגל נהדר, התקפי, שוטף, הקהל בקופסא חוגג ואירופה נראית קרוב מתמיד. נתניה מגיעה למשחק לאחר שניצחה 0:1 קטן את מכבי הרצליה שהציב אותה במקום הרביעי, שלוש נקודות מהמקום השני ושבע נקודות מהמקום הראשון. בקבוצה עדיין מאמינים שאפשר לזכות באליפות אבל העדיפות הראשונה שלה היא כמובן להשיג כרטיס לאירופה וכדי להתקרב למטה היא צריכה לנצח את הפועל ת"א ובבית עם כל הקהל בקופסא המשימה בהחלט ניתנת למימוש.
    הפועל ת"א מתחילה את הסיבוב השלישי כשהיא נמצאת במקום השני. לפני המשחק נגד מכבי פ"ת, הקבוצה ידעה שאם היא מנצחת, היא נותנת במתנה ליריבה העירונית לוח משחקים יותר טוב מכל קבוצה אחרת בליגה אבל למרות זאת, הפועל ניצחה והעניקה לעצמה לוח משחקים די קשה אבל כל הכבוד להפועל שלמרות שידעה, ניצחה ולא עשתה שטויות. לפי דעתי המשחק בין שתי הקבוצות הוא משחק המחזור.

    בית"ר בתקופה האחרונה לא נראית טוב. למרות שהיא ממוקמת במקום הראשון בליגה עם הפרש ארבע נקודות מהעוקבות אחריה, הקבוצה לא מציגה את היכולת שדורשים ממנה.ארקדי גאידמק לא השקיע כ"כ הרבה על בית"ר כדי שתציג יכולת חלשה. בסיבוב הקודם בית"ר התארחה אצל אשדוד וניצחה בלי בעיה, הפעם לאור היכולת של הקבוצה, זה הולך להיות יותר קשה. יוסי מזרחי פוגש את קבוצתו לשעבר.
    מנגד, אשדוד מגיעה למשחק לאחר שניצחה אחרי שרשרת כשלונות. אשדוד צריכה לנצל את העובדה שבית"ר באה לחוצה למשחק, ועם הקהל הביתי שלה היא יכולה ללא ספק לעשות זאת. אשדוד תרצה להוכיח שהיא חזרה למסלול הנכון, בית"ר תרצה לשחק את הכדורגל שהיא יודעת ואת הכדורגל שמצפים ממנה, ומה שבטוח שמצפה לנו משחק טעון.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏3/3/07
  7. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכבי ת"א - הפועל פ"ת
    עוד לא התאוששנו מהשיעמומון בשבוע שעבר בבלומפילד שבו נצחה 1-0 מכבי ת"א משער של אבי נימני, והנה שוב פעם הולידה לנו ההגרלה מפגש קצוות בין שתי הקבוצות.
    מכבי מגיעה למשחק מאוד מרוצה, הנצחון של הפועל ת"א 1-0 על מכבי פ"ת סידר לה הגרלה מצוינת, 8 משחקי בית כולל בית"ר והפועל, ו-3 משחקי חוץ. מכבי רוצה למהשיך את הרצף שלה שבלי ששמנו לב עומד כבר על 18 משחקים ללא הפסד (!), רק שהבעיה היא שלא תוך כדי כדורגל מלהיב והתקפי כמו שהקהל רוצה. אבל מה אכפת לאלי כהן וחניכיו, בתחילת העונה אף אחד לא ספר את הקבוצה שרק קמה מהקרשים אחרי פרוייקט הגלאקטיקוס הכושל, ועכשיו מכבי במקום ה-3, רחוקה רק 2 נקודות מהמוליכה, בית"ר ירושלים, ואליפות היא לא מילה גסה, אפילו נימני השתכנע.
    מבחינת ההרכב, אלי כהן יאלץ להסתדר שוב בלי שפונגין שאליו מתווסף מרטינוביץ', מה שאומר מרכז הגנה בינוני שעם קצת יותר תעוזה מצד המלאבסים, אולי דווקא האחרונה בטבלה תשבור את הרצף המטורף של הצהובים-כחולים.
    בהפועל פ"ת התעסקו באמצע השבוע בעיקר בדברים שלא קושרים לכדורגל, כאמור באימון לקראת המשחק, ביום רביעי נכנסו האוהדים למגרש קיללו את לחמן ושחקניו ואפילו זרקו חפצים על המאמן. מבחינת כדורגל, פ"ת חייבת אבל חייבת את הנקודות, אם תשאלו את לחמן שום דבר לא גמור, להזכירכם פ"ת רחוקה "רק" 6 נקודות מהמקום שבו נשארים בליגה, והכל על הנייר עדיין אפשרי.
    לא יודע למה יש לי תחושה של הפתעה, הפועל פ"ת חייבת נקודות, גם מכבי רוצה להצמד לבית"ר והפועל ולהמשיך את הרצף, הסוף שתי הצדדים יצאו מרוצים, לחמן יעצור את כדור השלג ואלי כהן ימשיך את הרצף, X.

    מכבי חיפה - הכח עמידר ר"ג
    משחק שהוא על החיים ועל המוות. שום דבר מלבד נצחון על הכח ר"ג היום לא התקבל על-ידי האוהדים החיפאנים, במיוחד שביום חמישי הבא עלינו לטובה תארח חיפה בבלומפילד מפוצץ את אספניול הספרדית.
    במחזור הקודם סיימה חיפה רק ב1-1 עם הפועל כפ"ס בחוץ לאחר אותו נצחון חלומי על צסק"א מוסקבה בגביע אופ"א. בעקבות אותו תיקו חיפה מדורגת במקום השישי בטבלה כשפתאום אפילו מקום גם בשנה הבאה בגביע אופ"א יהיה קשה מאוד להשיג.
    בחיפה יהיה מעניין מאוד לראות את אלן מסודי. מסודי מראה סימני התאוששות בזמן האחרון ואפילו כבש במחזור האחרון נגד הפועל כפ"ס, שער שהעניק לחיפה נקודה. מסודי בתקופת עלייה וזה לא רק בגלל השערים, פתאום גם רואים אותו הרבה יותר אקטיבי במשחק, משחק יותר באמצע שם הוא מראה יותר את היכולות שלו. גם יהיה מעניין לראות את ארבייטמן שגם הוא נמצא ביכולת טובה, כזכור ארבייטמן בישל את השער למסודי במשחק האחרון והיה טוב מאוד.
    הכח של אורי מלמיליאן בצרות גדולות, היא מתחת לקו האדום כשהיא מחזיקה באותו מספר נקודות של מכבי הרצליה ורק מפאת הפרש שערים נמוף משל ההרצליינים, הכח מתחת לקו האדום.
    הכח מגיעה למשחק אחרי התבוסה הצורמת למ.ס אשדוד 3-0 בחוץ והיא עם נצחון אחד בודד בחמישה משחקים. בהכח מקווים שאולי הפוליגרף יציל אותם מהיכולת הנוראית ומאמבק הירידה.
    אני הולך על חיפה, אם אל עכשיו איי מתי...

    הפועל כפ"ס - בני יהודה
    משחק פתוח לגמרי צפוי לנו בלויטה, שתי הקבוצות גמרו את העונה ויסיימו במרכז הטבלה. למרות שכבר הבטיחו את הישארותם בליגה, העונה הזאת לא כל-כך מוצלחת לשתי הקבוצות בלשון המעטה, שתיהם ציפו לעונה יותר טובה וגם למקום בחלק העליון של הטבלה.
    במחזור הקודם הצליחו לחלץ הירוקים תיקו 1-1 בבית ממכבי חיפה במשחק משעמם מאוד, היום תנסה כפ"ס לשחק כדורגל טוב, חיובי והתקפי כמו שהיא יודעת ועל הדרך גם לגנוב איזה נצחון, אבל זה לא יהיה קל, כפ"ס כבר לא נצחה הרבה מאוד זמןת
    מנגד, בני יהודה גם היא אחרי שהצליחה לחלץ תיקו מבית"ר ירושלים בטדי. התיקו הזה למעשה הבטיח סופית את השארותם של הזהובים בליגה גם השנה ולאפשר לניצן שירזי לתכנן כבר את העונה הבאה. בבני יהודה ינסה ליאור אסולין לקדם את מכירתו לבית"ר ירושלים, כזכור אסולין הציע את עצמו לבית"ר. לאסולין יש כבר 10 שערי ליגה והיום הוא ינסה לכבוש אחרי בצורת של שבוע.
    אני הולך על X, שתי הקבוצות יתנו משחק כדורגל טוב, משוחרר ועם הרבה שערים.

    מכבי פ"ת - מכבי הרצליה
    משחק מעניין מאוד יהיה באורווה היום, שתי הקבוצות מגיעות בתקופה לא משהו בכלל, הרצליה של פרדי דוד אחרי ההפסד לנתניה בקופסא וההתקרבות לקו האדום, ומכבי פ"ת שממשיכה לשחק כדורגל חלש ובהתאם התוצאות, הפסד להפועל ת"א שחזרה מאירופה ונצחה 1-0.
    מבחינת הרצליה משחק מאוד קריטי, היא יודעת שהכח משחקת נגד חיפה ורוב הסיכויים שחיפה תנצח את אורי מלמיליאן וחבורתו וזאת האפשרות של הרצליה לפתוח פער מהקו האדום שיתן לקבוצה קצת אוויר לנשימה, מה גם שהיריבה, מכבי פ"ת בתקופה לא טובה וגם תחסר הרבה מאוד שחקנים.
    מנגד מכבי פ"ת, כמו שכבר אמרתי לא משחקת טוב והיא כנראה תסתפק גם השנה רק במקום טוב במרכז הטבלה. אין לי הרבה מה לפרט על הלוזונים, תיקו לדעתי יספק את לוזון שיחסר הרבה מאוד שחקנים חשובים.
    אני הולך עך הרצליה שתתפרץ על מכבי פ"ת מוכת הפציעות.

    על המשחק של הפועל ת"א נגד נתניה הרחיב בהמשך!
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏3/3/07
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,768
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    נתניה במומנטום אדיר, הקופסא תמיד היה מקום קשה לקבוצות אורחות, צפוי להיות משחק מעניין והפייבוריטית שלי היא נתניה. לא יודע אם המשחק הזה יתעלה לרמה גבוהה, כנראה שלא, אבל נתניה חייבת לדעת להוציא מהמשחק הזה 3 נקודות, כל תוצאה אחרת פרט לניצחון ואני מייחס את זה כאכזבה מנתניה. לא משנה מה ההצהרות של נתניה או מה המטרות נתניה תמיד צריכה לשאוף כל קבוצה בבית, יש לה את הכלים כמובן אני לא סתם אומר לשאוף, יש לה את הקהל וכמו שאמרתי יש לה את המומנטום כרגע. עטר עשה טוב לנתניה והשאלה לאן יוביל הטוב הזה, מוגזם לצאת במילים של אליפות כרגע אבל אם נתניה תמשיך בקצב הזה של צבירת הנקודות ובית"ר תמשיך להיראות רע אז אני בטוח שנתניה תדביק את בית"ר. השאלה היא אם נתניה מסוגלת להמשיך, האם נתניה יכולה להוציא נקודות קריטיות בסיבוב המכריע, מחר יהיה המבחן האמיתי שלה ואחרי המשחק מחר יהיה אפשר לדעת אם נתניה לא בנויה לכך או ש... היא תמשיך הלאה לקראת המבחנים הבאים.

    זה נשמע כמו תקליט, תקליט עצוב האמת, אבל אבוי לחיפה אם היא לא מנצחת את הכח בבית.. יש גבול לביזיון של חיפה בליגה והגבול חייב להיות עכשיו, אם הכח תוציא נקודה מקרית אליעזר... כבר לא יהיו מילים. חיפה של העונה היא ביזיון ושההישג באירופה לא יסנוור אף אחד, חיפה חייבת להציל את הכבוד שלה ולהילחם על לסיים את העונה עם טעם טוב- כמובן החל ממחר.
     
  9. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    http://www.liga.co.il/leaguespic/1042574471mpt.Xxx מכבי פתח תקווה - מכבי הרצליה http://www.liga.co.il/leaguespic/1042900495herz.Xxx

    יום ותאריך: שבת, ה-03/03/07.
    שעה: 19:00 בערב.
    שופט: לירן וקסברגר.
    אצטדיון: 'האורווה', פתח תקווה.

    משחק מאוד מעניין צפוי לנו במגרש 'האורווה'. מכבי פתח תקווה הצולעת והמדשדשת במקצת במחזורים האחרונים, תפגוש את מכבי הרצליה הצולעת והמדשדשת מתחילת העונה. מכבי הרצליה חייבת נצחון במשחק הזה, אם היא רוצה להיות שבוע נוסף מעל לקו האדום, אך מולה תשחק קבוצה בלתי צפויה, שניצחה כבר העונה את הגדולות והפסידה לא פעם לקטנות.
    התיקו לא טוב לאף אחת מן הקבוצות. עבור מכבי פתח תקווה זהו משחק ביתי מול קבוצה קטנה ולכן היא חייבת לקחת את מלוא הנקודות, אם עדיין יש לה חלומות להאבק על מקום באירופה. עבור מכבי הרצליה, זה עוד משחק מסוג המשחקים שבמבט לאחור בסיום העונה יהיה ניתן להסתכל עליו ולהגיד שזה היה המשחק שסימן מבחינתה את ההישארות או הנפילה.
    ובכל זאת, מי עדיפה בפני הנצחון? מכבי פתח תקווה. לא בגלל כדורגל גדול, אלא בעיקר בגלל הפנמת המצב הנוכחי והצורך להתעורר מהר. מה גם שהמשחק משוחק באצטדיונה הביתי.

    מכבי פתח תקווה - גיא לוזון מתכנן סערה בהרכב הקבוצה.
    מכבי פתח תקווה מגיעה למשחק הזה כאשר היא מדורגת במקום ה-7 ובמאזנה ישנן 31 נקודות ליגה. במחזור הקודם הפסידה הקבוצה 1:0 להפועל תל אביב של ניר לוין. אנשים בכירים בקבוצה, שטרם ויתרו על מקום באירופה, משדרים דאגה בשל מצבה של הקבוצה מבחינת יכולת. הקבוצה לא מצליחה למצוא את הנוסחא המתאימה שאיתה היא תרוץ קדימה וסובלת מתחילת העונה מחוסר יציבות. נצחון על מכבי הרצליה, עשוי להיות נקודה מפנה עבור הקבוצה של הלוזונים.
    מספר שינויים יערכו בהרכבה של מכבי פתח תקווה וזה לא יהיה אותו הרכב שהפסיד במחזור שעבר להפועל תל אביב: בקבוצה מאוד מאוכזבים מהיכולת של פטריק סופו ואורי לוזון ומרגישים כי השחקנים לא מתאמצים ומקריבים מספיק עבור הקבוצה ולכן שני השחקנים צפויים לרדת לספסל. קובי גנון, שלקה בקלקול קיבה, צפוי לפתוח בהרכב הקבוצה, אך עדיין לא ברור האם ישמש כמגן שמאלי או שמא יתופקד כבלם.
    ראשי הקבוצה שיבחו את יכולתו של אוהד כהן וציינו שהם מעריכים את תרומתו לקבוצה ושאלמלא הוא, הקבוצה הייתה נאבקת בתחתית, לטענתם.

    הרכב משוער: אוהד כהן; איסמעיל עמאר, ניצן דמארי, קובי גנון, נאור פסר; סולי צמח, בלאסינג קאקו, מוחמד דיאלו; דובב גבאי, עומר גולן.

    http://mad.walla.co.il/archive/183253-5.Xxx
    שומר את הקבוצה בתמונת אירופה. אוהד כהן.

    מכבי הרצליה - רוצים לסיים עם הרצף השלילי.
    מכבי הרצליה מגיעה למשחק הזה כאשר היא מדורגת במקום ה-10 ובמאזנה ישנן 18 נקודות ליגה. במחזור שעבר הפסידה הקבוצה 1:0 למכבי נתניה של ראובן עטר. בקבוצה נואשים לנצחון ורוצים מאוד לברוח קצת לקו האדום. לשם כך, הם צריכים קודם כל להתרכז בעצמם ולנצח ואחרי זה לקוות שהיריבות שלהן לתחתית לא הצליחו להשיג תוצאות מחמיאות.
    מספר שינויים יערכו בהרכבה של מכבי הרצליה וזה לא יהיה אותו הרכב שהפסיד בשבוע שעבר למכבי נתניה: עדן בן בסט, חולצה המושאל של מכבי הרצליה, יעדר מהמשחק הזה על מנת לקבל עוד מנוחה ולא לסכן אותו, בשביל שבמחזור הבא הוא יהיה כשיר ויוכל לעזור לקבוצה. המגן הימיני, ארז אליאב, שחזר מהפציעה וטרם חזר לכושר, צפוי לפתוח את המשחק על הספסל. גיא שמיר החולה, יפתח על הספסל גם הוא. מי שיחזור להרכב הוא קפטן הקבוצה, אייל טרטצקי, שאמור לתת כח לחלק המגרש האחורי של הקבוצה.
    פרדי דוד הטיח בשחקניו כי הם לא משחקים טוב בחודש האחרון וכי אינם מתאמצים. מעניין יהיה לראות האם נראה שינוי במשחק הזה.

    הרכב משוער: סקוט היגינס; איתן עזריה, יא יא פטי, רגב וולק, אייל טרטצקי; דייהו דייוויס, מהארן ראדי, שי ביטון, עומר בוקסנבוים; יאניק קמאנן, איגור מוסטראליץ'.

    http://mad.walla.co.il/archive/260734-5.Xxx
    חוזר כדי לעזור להגנה. אייל טרטצקי.
     
  10. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    http://www.liga.co.il/leaguespic/1042575383netanya.Xxx מכבי נתניה - הפועל תל אביב http://www.liga.co.il/leaguespic/1042574394hta.Xxx

    יום ותאריך: שבת, ה-03/03/07.
    שעה: 19:30 בערב.
    שופט: מאיר לוי.
    אצטדיון: 'הקופסא', שר טוב, נתניה.

    מי זאת בית"ר ירושלים? עבור רוב אוהדי הכדורגל הניטרליים, זהו המשחק המרכזי של המחזור ה-23. שתי קבוצות צמרת בכדורגל הישראלי, מהיותר טובות והתקפיות שיש לנו, עומדות להיפגש אחת מול השניה למפגש של הצהרת כוונות. מכבי נתניה רוצה להגיע לאירופה ולדגדג מעט את בית"ר ירושלים? זה מתחיל מול הקבוצה של ניר לוין. הפועל תל אביב רוצה אליפות? זה מתחיל מול הקבוצה של ראובן עטר.
    למה שתי הקבוצות צריכות נצחון, זה הסעיף היחידי שעליו אפשר לדלג בראש שקט, מבלי להשאיר חסכים אצליכם, הקוראים. תיקו במשחק שכזה, זהו הפסד לכל דבר.
    בסיבוב הראשון, ידם של האדומים הייתה על העליונה והם ניצחו את מכבי נתניה 2:1. בסיבוב השני, לפני 3 מחזורים בלבד, הקבוצות נפרדו בתיקו 1:1.

    מכבי נתניה - משחק עונה. לא פחות, לא יותר.
    מכבי נתניה מגיעה למשחק הזה כאשר היא מדורגת במקום ה-4 ובמאזנה ישנן 36 נקודות ליגה. במחזור שעבר ניצחה הקבוצה 1:0 את מכבי הרצליה של פרדי דוד. בקבוצה מרגישים שאפשר העונה לסיים לפחות במקום השני. המאמן מאמין בשחקנים, שלאט לאט מאמינים בעצמם וככה נוצר במכבי נתניה מעגל של אמון ובטחון אחד בשני, שמביא אותם למקום שבו הם נמצאים כיום. על מנת לתת חותמת סופית לכך שהקבוצה מוכנה לרוץ עד סוף העונה, מכבי נתניה צריכה לנצח את המשחק הזה ולהראות שהיא שייכת לליגה של הגדולות באמת.
    שני שינויים בלבד צפויים להיערך בהרכבה של מכבי נתניה וזה לא יהיה אותו הרכב שניצח בשבוע שעבר את מכבי הרצליה: מריוס בונדאה, קשרה הרומני של מכבי נתניה, פצוע ולכן הוא לא יעלה בהרכב. את מקומו צפוי לתפוס תמיר כהן. מזואה אנסומבו, שריצה בשבוע שעבר עונש הרחקה בשל צבירת 5 כרטיסים צהובים, צפוי לחזור להרכב הקבוצה.

    הרכב משוער: לירן שטראובר; אורי אוזן, אבי סטרול, לואיס מארין, דדי בן דיין; מזואה אנסומבו, אמיר טגה, תמיר כהן; איתי שכטר, אוקוצ'ה, מוסא סאנוגו.

    http://mad.walla.co.il/archive/251661-5.Xxx
    לקבוצה יהיה קשה בלעדיו. מריוס בונדאה.

    הפועל תל אביב - ריכוז היא מילת המפתח בקבוצה.
    הפועל תל אביב מגיעה למשחק הזה כאשר היא מדורגת במקום ה-2 ובמאזנה ישנן 39 נקודות ליגה. במחזור הקודם ניצחה הקבוצה 1:0 את מכבי פתח תקווה של גיא לוזון. בקבוצה יודעים שאם הם באמת רוצים לדבר על אליפות, הם צריכים לנצח את מכבי נתניה. הם מודעים לעובדה שהמשימה לא תהיה קלה, אך הם מודעים גם לעובדה שהדרך לאליפות היא לא קלה.
    מספר שינויים יערכו בהרכבה של הפועל תל אביב וזה לא יהיה אותו הרכב שניצח בשבוע שעבר את מכבי פתח תקווה: הקפטן, יוסי אבוקסיס, לא יכלל בסגל וזאת משום שהוא עדיין סובל מכאבים ברגלו. את מקומו צפוי לתפוס שי אבוטבול. ברוך דגו, שהיה חולה במשך כל השבוע ושיתופו במשחק היה מוטל בספק, יפתח בסופו של דבר בהרכב של ניר לוין. לוסיאנו דה-ברונו וגילי ורמוט שפתחו בשבוע שעבר, צפויים לרדת לספסל ולחכות להזדמנות שלהם משם.

    הרכב משוער: שביט אלימלך; דני בונדר, חאבייר פאהס, רמי דואני, יגאל אנטבי; ואליד באדיר, שי אבוטבול, ברוך דגו, סלים טועמה; אליניב ברדה, זיטו אוגבונה.

    http://mad.walla.co.il/archive/236351-5.Xxx
    ממשיך לחכות בחוץ. יוסי אבוקסיס.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    משחק חשוב מאוד שלנו נגד מכבי נתניה, בשבוע הבא יש לבית"ר ירושלים את מכבי חיפה על הראש ולמרות שזו תיהיה עייפה מאירופה ככל הנראה אני לא בטוח שבית"ר תנצח בכזו קלות, חבל שאנחנו עומדים להיאבד נקודות היום, ולמרות שאני תמיד אומר שאין מצב לאליפות, יחסית ליכולת של בית"ר שלא גבוהה בפער גדול משאר הליגה, אני עדיין משאיר לי תיקווה קטנה בלב שייקרה משהו טוב להפועל ת"א. החלטה פנטסית של ניר לוין לא להעלות את אבוקסיס בהרכב. מכבי נתניה קבוצה שמשחקת כדורגל מאוד מהיר, היא בדר"כ משחקת על הנעת כדור מהירה מאוד ולא כדורים ארוכים, המשחק נגד הרצליה היה חד פעמי, אבוקסיס במשחק הקודם בקופסא לא עמד בקצב ומרכז המגרש שלנו היה פרוץ. וולינגטון היה חלש נגד מכבי פ"ת אבל כך גם באדיר, מקווה שבאדיר ייתן משחק טוב בייחד עם אבוטבול במרכז המגרש. אליניב ברדה מאוד מעצבן אותי מאז הרביעייה נגד הכוח, הוא הולך עם הראש בקיר ולא מפגין יכולת טובה. דגו בצדק מקבל מקום בהרכב אחרי יכולת חלשה מאוד של דה-ברונו. אוגבונה במשחקים האחרונים, נגד נתניה ופ"ת ניצל את המצב הבודד שהגיע אליו ויש שיפור אצלו, אם כי משחק הראש זה הצד החזק שלו, וטועמה צריך להגביהה הרבה לרחבה למרות שיש את לואיס מרין. אנחנו לא נצליח לשלוט בקישור של מכבי נתניה וחייבים לצאת מהר קדימה להתקפות חכמות, וורמוט לא מספיק טוב ולכן הוא על הספסל ואני חושב שהוא צריך לחשוב מה עובר עליו, הוא כמעט לא נוגע בכדור שהוא משחק. בכל אופן, השלישייה של נתניה במרכז המגרש נהדרת, בונדאה ואנסומבו הם מניות בטוחות, ולמרות שהרומני לא משחק היום אמיר טאגה גם שחקן נפלא! אני אשים עין על תמיר כהן. שכטר כמובן הוא הסיכון הכי גדול בחלק ההתקפי אני מקווה שאבוטבול ייקח אותו. בכל הנוגע למשחק הראש ההגנה של הפועל מצויינת רק משחק הקרקע לקוי מאוד. אנטבי חייב לפתוח ולהוות אופצייה בהתקפה(שבונדר יירד למטה הוא פחות טוב בפן ההתקפי ויישאר שם), הוא יכול להתמודד עם אוזן ואנטבי וטועמה תמיד עושים משהו טוב באגף שמאל. אני דיי פסימי ואני חושב שצריכים לנצח את המשחק הזה ממש בשיניים, תיקו לא יהיה תוצאה רעה כי לא ניצחנו שם 6 שנים ונתניה של עטר קבוצה נהדרת, אבל יש הזדמנות להלחיץ מאוד את בית"ר ירושלים ולסגור את הפער לנקודה, מחזיק אצבעות היום לקבוצה מכל הלב.
    יאללה הפועל!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/3/07
  12. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    שבחון זרק מילה טובה לאוהדים, אנחנו משחקים שמונה משחקים בבלומפילד ואפילו אבי נמני מזכיר את המילים אליפות ומכבי ת"א באותו משפט. האוהדים מאמינים שיש סיכוי לאליפות ובעזרתם מכבי יכולה להתקדם כמה שיותר למעלה. צריך היום בלומפילד יחסית מלא לעומת שבוע שעבר, הקהל מאוד חשוב לקבוצה ונותן כוח ומוטיבציה. אני מאמין שנראה היום חמש אלף, ולפי ההצלחה(בעזרת ה') הכמות תגדל.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏3/3/07
  13. ENGLAND Member

    הצטרף ב:
    ‏28/7/06
    הודעות:
    684
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בית"ר לפי דעתי לא מנצחת היום.
     
  14. Beitar Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/06
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היום היא בטוח לא מנצחת http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/tongue.Xxx
     
  15. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הולך להיות משחק מאוד מעניין הערב בקופסא. שתי הקבוצות חייבות נצחון, תיקו לא יספק אותם. להפועל ת"א כבר אין את התירוץ של אירופה והיא חייבת לנצח אם היא רוצה להאבק לפחות על האליפות. גם נתניה חייבת לנצח אם היא רוצה להאבק על האליפות עם בית"ר או לפחות לסיים באחת משלושת המקומות הראושנים המובילים לאירופה.
    אתחיל עם הפועל ת"א, לדעתי ניר לוין עשה החלטה טוב מאוד כשלא עלה עם אבוקסיס וולינגטון בקישור, שניהם היו חלשים מאוד נגד מכבי פ"ת בשבוע שעבר. שי אבוטבול יוסיף הרבה מאוד יצירתיות לקישור האחורי של הפועל ויחד עם באדיר יצור קישור אחורי טוב מאוד.
    שחקן המפתח שלי ההפועל ת"א הוא סאלים טועמה. טועמה חייב, אבל חייב להיות טוב היום, כבר ראינו שכשטועמה טוב גם הפועל ת"א טובה. טועמה חייב לעשות כאב ראש לאוזן באגף שמאל, אם טועמה יהיה נייד ויראה את היכולות הרגילות שלו יהיה להפועל הרבה יותר קל נגד נתניה. שימו לב בהפועל לאוגבונה, בשקט, בשקט בלי ששמנו לב לחלוץ הניגרי יש כבר שמונה שערים בכל המסגרות ואם כל הביקורות אליו (במיוחד של שלמה שרף) הוא בנתיים מספק את הסחורה ומעבר לכך.
    נתניה גם היא כמו שאמרתי חייבת נצחון אם היא רוצה להאבק על האליפות או לסיים במקום שיוביל לאירופה שנה הבאה. החזרה של אנסומבו להרכב מאוד משמעותית, במשחק הקודם נגד הרצליה ראינו שמרכז השדה של נתניה לא תפקד טוב ללא אנסומבו והיום עם אנסומבו ואמיר טגה במרכז הקישור נתניה תהיה יותר טובה. נתניה תאלץ להתסדר ללא בונדאה הרומני, בנודאה לדעתי הוא אחד האנדרייטדים הגדולים בארץ, הוא שחקן מצוין, עושה הכל על המגרש, בועט, מוסהר, מחלץ ולדעתי הוא אחד המצטיינים של נתניה העונה. כנראה שתמיר כהן יחליף את בונדאה, אני וכבר אמרתי את זה הרבה פעמים מעדיף לראות במקום תמיר כהן את שי בירוק, בירוק הוא כשרון יוצא דופן שלא מקבל צ'אנסים מעטר להראות את מה שהוא יודע וחבל כי יש לו הרבה. אבל כם תמיר כהן שחקן טוב ויהיה מעניין לראות איך הוא ישחק, מה שבטוח שיהיה לו קשה להחליף את בונדאה.
    אני הולך על תיקו שיוציא את שני הצדדים מאוד מאוכזבים, אבל זה לא יהיה תיו משעמם אלא תיקו עם הרבה שערים.