מחזור 23 בליגת העל: מכבי מנצחת בדקה ה-99

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י HapoelFan, ‏15/2/13.

  1. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    הוא חייב לתת קונטרה לוולה האדיר של רועי דיין מאתמול..
     
  2. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,794
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    אם זה ככה אוהדי בית"ר יכולים להגיד לי, אבל מאז שגאיידמק בכח צירף את שני החבר'ה מצ'צניה הכל מתמוטט כמו מגדל קלפים רעועה. האם באמת גאידדמק והאוהדים שנגד צירוף שני השחקנים החדשים גרמו לנזק אמיתי? לדעתי כן.

    בשבוע הבא בית"ר שוב בקרית אליעזר ולא נגד האחרונה בטבלה...
     
  3. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,623
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    מסכנים בהפועל חיפה שהניצחון הזה עוד יסדר להם אולי עוד עונה עם קלינגר.

    אין טעם להגדיר את המשחק הזה. חלש, עלוב, בושה ופאתטי רק יחמיאו לשחקנים על משחק מביש.
    אני מצפה מקורנפיין ואלי כהן לנסוע מחר לקרית שלום ולסגור איתם על תוצאה מכובדת בשני המשחקים שלנו בבלומפילד בחודש הקרוב כי הזכרונות מה7-0 מתחילים לעלות, גם מכבי חיפה מסוגלת בקלות לתת לנו רביעיה.

    ניצחון היום יכל להרים אותנו ולקחת אותנו לדרך חדשה, היה ברור שבמידה ויגיע הפסד אז כל המערכות יתפרקו, מכאן באמת אנחנו נהיה נתונים לחסדי היריבות שלנו.
     
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,209
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    כן, אבל כנראה שההגנה שלהם תראה אחרת וגם המוטיבציה תהיה יותר גבוהה. מכבי חיפה צריכה להמשיך ולהתייחס רצינות לכל משחק ולנצל את החולשות הרבות של בית"ר, בעיקר שטחים גדולים שאמורים להווצר, אבל יום ראשון הבא בכל מקרה משחק חדש.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    טוב הכדורסל המחורבן תוקע את המשחק של ריאל מדריד באיחור מה שנקרא, אז כמה מילים על הפועל חיפה - בית"ר:

    נתחיל איך לא במפסידים - חוץ מהפועל(ותודה לאבוקסיס) - בית"ר היא הביזיון הגדול של החודש האחרון, היא לא עשתה כלום היום על המגרש והפועל חיפה הייתה קרובה מאוד לשער הרביעי, ממש משולשים עשו להם שם. אלי כהן אובד עצות מול המצלמה ובקצב הזה הפלייאוף העליון ייברח. מה גם שבשבוע הבא מחכה לה מכבי חיפה - נראה את בית"ר יוצאת מהברוך במשחק נגד הקבוצה השנייה הכי טובה בליגה.

    הפועל חיפה צריכה לזכור שהיא עדיין לא עשתה כלום, היא בסה"כ קפצה מעל הקו האדום. מה שכן, יש שיפור, רואים דרך וניצחון כזה שהוא לא איזה 1:0 בגניבה אלא ממש כדורגל טוב - יכול לתת לה את הדרייב להישאר בליגה. אני נמנע מלשבח את קלינגר יותר מדי(למרות שהבחירה בלירן כהן פנטסטית, הוא שחקן טוב) כי מוקדם והוא ייבחן אך ורק במבחן התוצאה, וגם אם ישאיר את הקבוצה בליגה זו ממש לא תהיה הצלחה.

    משהו לסיום: אי-אפשר להסביר את מה שקורה בבאר-שבע. ואשדוד? סופרת הפסד עשירי העונה, הם עוד היו במקום השני מתישהו, לא?
     
  6. wings Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/09
    הודעות:
    2,997
    לייקים שהתקבלו:
    722
    איך הגלגל מסתובב לו. בדיוק לפני סיבוב בטדי זה נגמר עם 3-0 של בית"ר על הפועל חיפה האומללה, אותו משחק אחריו היללו את אלי כהן כאילו מדובר במורניו הישראלי. חמור אם לא ננצח אותם בבית שבוע הבא.
     
  7. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    חוץ מהקטע הזה אין לי תלונות לשחקן היחיד של בית"ר שניסה ונלחם.
    קובי מויאל שחקן עלוב, נמאס כבר מהאפסיות שלו ומהעבודה שאין לו טיפת ביקורת עצמית כדי להבין למה וכמה הוא אפס. לא מתבייש לקלל את המאמן שלו.
     
  8. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    אלא אם אתה מוכן לומר שאלי כהן הוא אפס שיתקפל בפני ארקדי ושקרן חסר בושה שהוא אומר בכל במה בתקשורת שהוא זה שראה את קאדייב, התרשם ממנו והחליט להביא אותו לבית"ר מסיבות מקצועיות בלבד ובלי לחשוב בכלל על מה שכתוב לו בתעודות הלידה - אז אין בסיס אמיתי לטענות שגידמאק צירף בכוח את השניים האלה.
    מה שכן, אין בכלל ספק ש"האוהדים שנגד צירוף השחקנים" גרמו לנזק לבית"ר. אם הם לא היו מתחילים מול בני יהודה את המופע המביש שלהם שכלל קללות נגד טועמה והנביא מוחמד, ולא היו עולים לאימון כדי לומר את מה שהם חושבים על קאדייב, סדאייב, קורנפיין וגידמאק, לא היו מקללים במשחק נגד רמה"ש את אלי כהן ואריאל הרוש ולא היו מכים אוהדים שמעזים להשתיק אותם ולעודד את הקבוצה (במקום לשרוק בוז לקאדייב המסכן כל אימת שזה נוגע בכדור) - אין לי ספק שהיינו כבר במקום השלישי. רק דבר אחד, ל"אוהדים האלה שנגד צירוף השחקנים" יש שם, ועדיף להשתמש בו כדי להימנע מהכללה כלפי כל אוהדי בית"ר הטובים. שמם בישראל הוא "לה פמיליה", או ספציפית יותר גיא ישראלי ושלוחיו.

    לא צריך להפוך את "זו בושה אני תמיד הקורבן" לקללה. אם אלי כהן מחליק על זה בראיון גם אנחנו יכולים לא לנפח את זה.. אבל גם קובי מאז הגעתם של הצ'צ'נים נראה הרבה פחות מפוקס ותורם והרבה יותר עצבני. לא רוצה להעלות אשמות סרק אבל...
     
  9. EuropeGuy Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/12
    הודעות:
    2,593
    לייקים שהתקבלו:
    965

    על הפועל חיפה:
    נתון מעניין: אחוז הניצחונות של הקבוצה כשהיא כובשת ראשונה במשחק: 100%

    על בית"ר ירושלים:
    במשחק הראשון כשהפסידו לבני-יהודה, קיבלתי את זה שבגלל העניין עם הצ'צ'נים היע ההפסד, כשהגיע המשחק השני מול רמה"ש תארתי לעצמי שזה כבר יהיה מאחורי המועדון והשחקנים יתנהגו כמו מקצוענים, המשיכו להפסיד. במשחק מול בני-סכנין ואתמול מול הפועל חיפה הבנתי שכבר לא מדובר באיזשהו ריפיון רגעי, אלא בתלותיות מנטלית של ממש מצד השחקנים לקהל, לא מובן.
     
  10. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    כבר במחצית הוא צפה שהולכים להחליף אותו והתבכיין לתקשורת. הוא לא מפוקס מתחילת העונה, מלבד המשחק מול הפועל בבלומפילד הוא השחקן הכי חלש בבית"ר.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הפועל חיפה אכן נוקמת בגדול בבית"ר על התבוסה 3:0 בטדי, בידיוק כמו שמכבי חיפה עם בנאדו החזירה להפועל ת"א על אותו 3:0 בבלומפילד.

    ואותו משחק בבלומפילד היה אולי 'השקר' הכי גדול בעידן אבוקסיס כי אחרי אותו משחק חשבו שהוא מאמן. נכון שכבשנו גולים מכדורגל ושיחקנו לא רע, אבל לא בטוח שהתוצאה הייתה משקפת ומאז לא היה שום שיפור, שלא נדבר על זה שחיפה הגיעה במשבר ענק כשהשחקנים כבר עושים כנראה סבוטאז' לעטר. זה הניצחון הגדול היחיד שלו בהפועל חוץ מהדרבי.

    כשחושבים על זה לעומק - בית"ר קיבלה בראש מהקבוצה מהמקום האחרון בליגה כשהפועל חיפה הייתה בלחץ גדול בגלל הניצחון של הפועל רמת-גן למשל, בית"ר חטפה שיתוק ולא עשתה שום דבר.

    לגבי המשחק הערב: זה לא יהיה קל למכבי כמו מול הפועל כמובן, אבל אני מניח שהיא תיקח את הנקודות בזכות עטר וזהבי. בני-יהודה בכושר מעולה והיא מסוגלת לנצח כל קבוצה בליגה, היא היחידה שהצליחה לתסכל את חיפה של בנאדו וגלבאן בכושר מטורף - אבל בני-יהודה היא עדיין בני-יהודה, בועטת בדלי במאני-טיים וקבוצה מאוד לא יציבה. האווירה תהיה מעולה היום והיא תקבל דחיפה גדולה מהקהל אבל לטעמי זה גדול עלייה. אם נודה באמת - אמנם כל קבוצה יכולה לנצח אחת את השנייה בליגה, אבל יחסי הכוחות הם כאלה: מכבי הכי טובה בליגה, חיפה קצת אחרייה ואז הרמה די שווה. לדעתי עכו נניח בין הגרועות בליגה.
     
  12. EuropeGuy Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/12
    הודעות:
    2,593
    לייקים שהתקבלו:
    965

    בני יהודה לימדה אותי שלא כדאי לכדורגל הישראלי שהיא תצייג אותנו באירופה.
    הקבוצה הזו כל שנה מחדש אומרת ש"המטרה היא להגיע לאירופה", וכשהיא מגיעה לשם היא מופיעה על תקן תיירת.

    מצד אחד אני רוצה שתהיה ליגה כמה שיותר שיוויונית ותחרותית, מצד שני עם ההידרדרות התהומית של הפועל השנה יש סיכוי ממשי ששוב בני-יהודה תתפוס מקום באירופה, וזה לא בדיוק משהו שהייתי רוצה.
    נותר לי לקוות שבית"ר תצליח בגביע ומשם אולי תגיע לאירופה.
     
  13. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    מתי בית''ר הצליחה באירופה?
     
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,209
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    ואני חושב שלבית"ר אין בכלל אישור לשחק באירופה.
     
  15. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    אפשר להגיד הרבה דברים על קשטן, מאמן הגנתי, בונקריסט, משעמם, אבל הקבוצה שלו עומדת מצויינת מבחינה טקטית על המגרש. לא היה חסר הרבה כדי שהכתומים יכבשו במחצית הזאת, אבל כרגיל המסירה האחרונה זאת המחלה של הכדורגלנים בארץ, ורק זה מנע מהם לנצל את ההתקפות המסוכנות שהיא יצאה אליהן.
    מרינקוביץ חלש מאוד, לדעתי יעשה חכם קשטן אם יכניס את אור ברוך במקומו. קוסטה במרכז המגרש הוא השחקן הטוב ביותר בשתי הקבוצות.

    עם כמה שאני לא פוסל כאן הפתעה, במידה ומכבי יעלו לייתרון אני לא רואה איך בני יהודה חוזרת ממנו.