מחזור 24 בליגה הלאומית: ב"ש שוב מנצחת את רעננה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏20/3/09.

  1. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    במשחקים הקודמים העסק הזה של המחצית הראשונה החלשה היה עוד טרי ולא תמיד שמו לב אליו. אולי משום כך גיא לוי אף פעם לא עשה שינוי לפני המחצית, אלא רק בזמן במחצית. הפעם הוא כנראה החליט עוד בביתו לפני היציאה למגרש שאם זה שוב קורה, הוא עושה את השינוי בכל מחיר. אני לא חושב שזה היה רק משום שרפי עמוס היה שחקן צעיר ואני מאמין בגיא לוי שגם אם זה היה, סתם לדוגמא, חנן פדידה, אז החילוף היה מגיע. אי אפשר לדעת מה עובר בראש של מאמן. אפשר רק לנסת ולנתח אחרי מעשהו מה קרה וכמה הוא צדק. הפעם כל האשראי הולך לגיא לוי.

    הנצחון של הפועל באר שבע היה ספק מוצדק. מצד אחד, ברור שהיא הייתה טובה יותר, בטח בדקות האחרונות (ועמיחי שפיגלר אמר את זה לפני שהם נכנסו לקצב המטורף שלהם), אבל ברוב המשחק היא הייתה רעה והפסידה להפועל רעננה בכל מאבק על הכדור. איפשהו, היא הזכירה לי מאוד את ביתר ירושלים בעונת האליפות הראשונה - אף אחד לא רוצה לקחת אחריות, אבל ברגע שהשער הראשון מובקע, פתאום כל השחקנים רוצים להראות שהם יודעים לשחק כדורגל בצורה טובה. ולכן, בקטע הזה, אני מצטרף למה שאמר לירן, עדיין אין להם לגמרי את האופי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/3/09
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,781
    לייקים שהתקבלו:
    8,318
    מה שאתה אומר זה ניחוש, אולי הוא בא עם הדיעה הזאת מהבית ואולי לא.. את זה נראה בשבועות הבאים, למרות שכמובן אני מקווה שלא יהיה הצורך בלבצע חילופים מוקדמים.
     
  3. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,760
    לייקים שהתקבלו:
    6,970
    לא הבנתי, גיא לוי עשה חילוף שהיה ידוע שהוא יקבל על כך ביקורת מהקהל, והוציא שחקן צעיר שהיה גרוע בדקה ה30. לאחר מכן הוא הוציא בלם והכניס חלוץ. ואתה טוען שהחילופים האלה מלמדים שאין לגיא לוי ביצים? אני טוען ההפך. גיא לוי לא סופר אף אחד כשמדובר בהחלטות מקצועיות.
    עמוס היה קטסטרופה, הוא הוציא אותו. היינו בפיגור, זרקו נפצע, איפה ש99 מתוך מאה מאמנים היו מכניסים בלם נוסף, הוא חיכה, ראה את המגמה במגרש, והכניס חלוץ.
    פציעות של שחקנים והרחקות הם חלק מהמגרש. זה נכון שבלי הפציעה של זרקו, פדידה לא היה נכנס, אבל זה לא מוריד אפילו במעט מההחלטה הנכונה של גיא לוי להכניס במקום זרקו חלוץ.

    נראה לי לירן שהתגובות שלך מונעות הרבה מאוד מהרגש השלילי שלך כלפי גיא לוי. אני מרגיש אתה מחפש את הטעויות שלו ומתעקש לייצר כאלה גם איפה שהם לא נמצאים.
    גיא לוי החזיר אותנו בעזרת החילופים למשחק ולניצחון חשוב, לא יזיק לך לתת לו על זה קצת קרדיט.

    אמונה עבורך היא סיסמא ריקה מתוכן. עבורי זה משהו פנימי שדוחף אותי להמשיך לשיר ולדחוף את הקבוצה בפיגור, תמיד להאמין שאפשר לנצח.
    אם כל הכבוד לרעננה, וציינתי את זה כבר בשבוע שעבר, אנחנו בכושר הטוב בליגה היום.
    לא הפתיע אותי הניצחון היום, לא הפתיע אותי החזרה מפיגור, כן מפתיע אותי שאוהדים שלנו ממשיכים להראות שבוע אחר שעבר (הפעם זה אתה, לפני חודש מול עכו בבית זה היה אלפי צופים) שהם לוזרים לא פחות מהקבוצה.
    אולי הגיע הזמן שעם עליית הקבוצה לליגה הראשונה גם הקהל שלנו יעלה את עצמו מבחינת אופי ויאמין גם כשאנחנו בפיגור (לא לדבר על לפני משחק בית כמו היום שהתנאים נוטים בבירור לכיוון שלנו).
     
  4. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,781
    לייקים שהתקבלו:
    8,318
    אתה יודע שאני לא שונה ממך בקטע הזה.....

    זה לא משנה אם אני מאמין שננצח או לא... אני תמיד אהיה איפה שהקבוצה כי זה לא משהו שנשלט. תמיד נבוא ונעודד כי הפועל באר שבע זה הרבה יותר מגיא לוי או מכל שחקן שעל המגרש, לכן אמונה או לא אמונה... במגרש תמיד נהייה, נשמח או נתאכזב.

    אמונה היא לא סיסמא ריקה מתוכן, היא הרבה מעבר לכך, אבל שאתה נכווה מאות פעמים במהלך החיים הקצרים, זה משהו שאין לך שליטה עליו. מה שחשוב הוא שהקהל שם בשביל הקבוצה תמיד, מי מאמין יותר בניצחון או מי מאמין פחות זה כבר פחות מפריע לי. אם הקבוצה תצדיק את זה, לקהל יהיה ביטחון עצום בקבוצה, ואני כל כך מחכה לרגע הזה. יש לי ביטחון רק במשחקי החוץ, בבית אני ממש חסר ביטחון. בניגוד לקבוצות אחרות שהיו לנו פה בעבר, שידעו להפוך את הבית למקום מפחיד.

    אין לי משהו שלילי מראש נגד גיא לוי, שצריך אין לי שום בעיה לחלק את המחמאה. וברגע שזרקו נפצע, הוא בהחלט לקח החלטה גדולה ולקח סיכון ענק שהשאיר אותנו לא מעט דקות עם 10 שחקנים, על כך בהחלט מגיעות לו מחמאות.
     
  5. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,760
    לייקים שהתקבלו:
    6,970
    אגב, כשחזרתי הביתה ראיתי את התקציר של המשחק, האם רק אני ראיתי את התנועה המגונה של חנן פדידה לעבר יושבי שער 2 בוסרמיל?
     
  6. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,003
    לייקים שהתקבלו:
    1,375
    לא רק אתה, ראיתי ונדהמתי באותו רגע, משום מה שכחתי מהמקרה, יש לו איזשהו תאקל עם הקהל?
     
  7. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,781
    לייקים שהתקבלו:
    8,318
    ראיתי את זה רק בטלוויזיה אחר כך, אני לא שמעתי על שום בעיה של פדידה עם הקהל, פיספסתי משהו? נדמה לי שהוא היה באטרף,ואיכשהו השתרבבה לה התנועה הזאת... לא יודע.
     
  8. Ringo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/8/08
    הודעות:
    40
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם אני בתור אוהד של הפועל חיפה שראה את פדידה עושה ככה לא הבנתי. אח"כ אמרתי לעצמי שאולי הוא התכוון לעשות יש (כאילו להניף את היד שלו למעלה) ויצא לו ככה. מי יודע?
     
  9. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,624
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    זה משהו מוזר התנועה של פדידה , נראה לי שאפילו בשער 2 לא שמו לב לזה כי אחרת לא היו עוברים לו על זה בשתיקה.

    משה , שבוע שעבר אלקיים היה הרבה יותר גרוע מעמוס היום ולא הוחלף לפני ההפסקה . עמוס עוד ניסה לעשות מהלכים , בא לכדור , עבר שחקנים , מסר פתח באגף ,הוכשל על ידי שחקני רעננה לעומת אלקיים שלא עשה שום דבר שבוע שעבר ולא "זכה" לחילוף .
     
  10. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,760
    לייקים שהתקבלו:
    6,970
    אוקי, ניסיון להסביר את האירוע, או כמו שאומרים, לכל מטבע יש 2 צדדים, השאלה באיזה צד מדובר:
    מהצד הראשון, חנן פדידה טען בראיון לאחר המשחק שהתנועה הייתה תנועה של אגרוף, בדומה לתנועה שעושה רונלדו לאחר כיבוש שערים.
    מהצד השני, היכרות קטנה לשערים בוסרמיל למי שלא מכיר: בוסרמיל כמעט בדרך קבע נפתחים 4 שערים. שער 6 - הנחשב ליציע של האוהדים המבוגרים של הקבוצה. שער 3 - שנמצא מאחורי השער ונחשב ליציע של היותר צעירים. שער 5 - היציע של החברה המעודדים. ושער 2 - שהוא היציע של האוהדים היותר קשים של באר שבע. כשבתוך יציע 2 (בצמוד לשער הכבוד) ישנו גוש של אנשים שתמיד מקללים.
    ולמה אני עורך לכם תקציר של השערים והיושבים בהם בבאר שבע? שכן חנן פדידה הלך לעבר שער 2, עבר על כל השער, ובחר לעשות את אותה תנועה דווקא לעבר הגוש של האנשים שתמיד מקללים וששחקני הקבוצה "לא מסמפטים" בלשון המעטה.
    גם העובדה שאני לא זוכר את פדידה חוגג בצורה זהה בעבר (כולל היום בשערו השני) גורמת לי לחשוד שהתנועה כוונה כלפי אותם אנשים שתמיד מקללים את השחקנים, פעמים רבות גם במילים קשות.

    הראל, במכתש כל שחקני הקבוצה, בלי יוצא מהכלל, היו חלשים. אני לא בטוח שאלקיים היה חלש בשבוע שעבר יותר מבונפלד ואופיר שאיבדו בלי הפסקה כדורים. או אביתר אילוז שרמת גן פשוט תקפו פעם אחר פעם מהאגף שלו ובכל פעם הגיעו להזדמנויות לכיבוש. ועדיין, החילוף הראשון של גיא לוי במכתש היה של יוסי אלקיים.

    בקשר להיום, גם את אלעד הייתי מוציא בדקה ה30. הייתי עושה חילוף כפול ומוציא את עמוס ובונפלד שהיו מתחת לכל ביקורת.
    אלעד בונפלד רשום היום על השער הראשון. הזילזול שבו הוא סגר את ההרמה בגול הייתה כל כך מכעיסה שאפילו הסגירה הלקויה במרכז ההגנה לא לוקחת ממנו את האשמה על העובדה שהוא שוב לא מתאמץ בהגנה והגול הראשון רשום בעיקר על שמו. כפי שכבר אמרתי בעבר, לאלעד בונפלד אין מקום לא בהרכב של הפועל באר שבע ולא בסגל של הפועל באר שבע.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏21/3/09
  11. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    חבל על החילוף המיותר של רפי עמוס. הוא סתם שובר אותו. אם הוא כל כך לחוץ על המשחק הזה שלא יפתח איתו וזהו... ואם הוא היה כל כך נוראי, תחכה למחצית... כלום לא בוער.
    מאוד מוזר מה שפדידה עשה כי אני לא זוכר שום ריב שלו עם הקהל. באמת נראה לי שהוא התכוון למה שאמר אחרי המשחק.

    בקרב בין הפועל ירושלים לאחי נצרת, אני מאוד מאוד מקווה שזו תהיה הפועל ירושלים, הרבה זמן היא לא הייתה בליגת העל, ועוד דרבי בליגת העל לא יזיק לאף אחד.
     
  12. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,003
    לייקים שהתקבלו:
    1,375
    גם אוהדי בית"ר ירושלים מאוד מקווים, אני מאמין, כך תהיינה להם 6 נקודות מתוך 6 אפשרויות במפגשים מולם בדרבי בליגה. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx
     
  13. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,624
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    משה , אני לא מוצא הבדל בין המחצית הראשונה של שבוע שעבר למחצית הראשונה של היום .
    כולם היו גרועים בשני המחציות האלה , כמו שלא היה חילוף שם בדקה 30 גם היום לא היה צריך להיות החילוף הזה.
     
  14. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,760
    לייקים שהתקבלו:
    6,970
    אני דווקא מאוד בעד חילופים במחצית הראשונה. למה חייבים לחכות למחצית או לדקה ה60? השחקן רע? מאבד כדורים בלי הפסקה, במיוחד שמדובר בשחקן צעיר שרועדות לו הרגליים, למה להשאיר אותו במגרש? אם עמוס היה נשאר על המגרש היינו יכולים לספוג אולי עוד שער ואז הביטחון שלו היה בכלל בריצפה.
    חילופים מהסוג הנ"ל, בטח לשחקנים צעירים, הם סוג של ניעור. עמוס קיבל את הצאנס, לא לקח אותו, ולא הייתה סיבה להשאיר אותו למגרש. מבטיח לכם שעכשיו הוא יעבוד הרבה יותר קשה כדי שאת הצאנס הבא שהוא יקבל (והוא עוד יקבל העונה, בטח אם ננצח שבוע הבא בעילוט ונסגור את סיפור העלייה) הוא יקח ולא רק יפתח בהרכב אלא גם ישפיע על המשחק לחיוב.

    והראל, יש הבדל בין משחק חוץ במכתש, עם המגרש הבעייתי, שהרבה שחקנים מתקשים למצוא את עצמם, למשחק בית, שכל התנאים מוכנים, ועדיין עמוס הוא החלש במגרש.

    בקשר להפועל ירושלים, אני מקווה מאוד שהפועל י"ם תעלה, אבל רק הפועל י"ם מאוחדת. לפועל י"ם הנוכחית, שהיא קרועה מבפנים (עם כל הסיפור של הבעלים וקטמון) אין מקום בליגת העל.
    הפועל י"ם מאוחדת, עם אוהדים שתומכים ( ולא ה200 שמגיעים היום) ובעלים אחרים, הייתה עולה לדעתי מאחד מחמשת המקומות הראשונים ולא היינו מדברים בכלל על הסיכוי שלהם להתברג למקום השישי ולעלות דרך המבחנים.
     
  15. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,624
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    לא בטוח שמשחק בית שלנו העונה הוא כזה משחק בית לוחץ את היריבה ותומך בנו , כבר רראניו הרבה פעמים שבמשחקי בית אנחנו מפשלים.

    אני בטוח במיליון אחוז שרפי עמוס כשיקבל את ההזדמנויות הבאות שלו ישחק עם עוד יותר חוסר בטחון , אתה רק היית צריך להסתכל על העיניים האדומות שהיו לו כשיצא הבייתה והלך עד לביתו ברמב"ם ברגל (כי הוא שומר שבת) , הוא פשוט חיפש איפה לקבור את עצמו.