מחזור 24 בליגת העל: בית"ר מביסה את חיפה 4-1

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י David De Gea, ‏9/3/07.

  1. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    זה לפי דעתך. זה לא אומר שכולם חושבים ככה.

    בכל מקרה,
    הפועל פ"ת ובני יהודה נפרדו בתיקו 1:1. הזמן של לחמן ופ"ת הולך ואוזל
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏11/3/07
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    רק לי כואב על הפועל פ"ת? הקבוצה הזאת מספקת שבוע שני רצוף משחק מצויין ובכלל, במשך כל העונה הקבוצה הזאת משחקת טוב הרבה יותר גם מהרצליה וגם מהכח אבל פשוט מחמיצה בצורה מזעזעת. הפועל פ"ת כנראה תירד ליגה וחבל חבל על הקבוצה הזאת עם קהל הרבה יותר מוסיף לליגת העל מזה של הכח והרצליה ובאמת כואב הלב על כל ההחמצות האלה שמונעות מהקבוצה כל כך הרבה נקודות חשובות.

    אבל אין פה קסמים, שאתה במקום האחרון במשך עונה שלמה זה לא סתם.
     
  3. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    אני לא מאמין שיש פה מישהו שבאמת מאמין שלמכבי ת"א מגיע נכון לרגע זה לזכות באליפות יותר מהפועל אם לזה התכוונת... חוץ מאוהדי מכבי ת"א כמובן.
     
  4. Gustavo Boccoli Member

    הצטרף ב:
    ‏19/12/06
    הודעות:
    1,042
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפועל פ''ת היא באמת קבוצה סימפטית שיכולה לעשות משהו. הרבה שחקנים צעירים שבעוד כמה שנים השם שלהם יהיה יותר גדול. הבעיה היא המאמן, אני פשוט לא אוהב את הכדורגל של לחמן. הוא 8 נקודות מיציאה מהקו האדום, אין לו מה להפסיד, למה לשחק הגנתי?
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לירן, מה אתה כל-כך מופתע, הכתובת הייתה על הקיר שהקבוצה תרד, לא עשו כלום עם הכסף שהקבוצה קיבלה על שבחון ותמוז, בנו כאן קבוצה נחמדה ולא יותר, לחימה זה לא מספיק, שאתה מחמיץ המון אתה משלם מי כמוני כאוהד הפועל של השנה יודע במשחקים מסויימים. אבל, פ"ת לא כל העונה שיחקה כדורגל טוב, אלא רק בתקופה האחרונה, היו משחקים שלה בעיקר בהתחלה שהיא לא הגיעה בכלל לשער. גם ניצחון היום לא היה משאיר אותה בליגה לדעתי. אולי עדיף לקבוצה לרדת, להיבנות מחדש ואולי מאיר שמיר שבזכותו הקבוצה הייתה בתחילת שנות האלפיים כמוקש גדול, יעזור בבנייה החדשה הזו. לחמן לא צריך להיות שם.
    כמו שאתה אמרת בעצמך, הם לא סתם במקום האחרון. מזל רע יש פעם, פעמיים, שלוש, אבל המזל הולך עם הטובים, ואני מאמין שמזל בדר"כ מתקזז, פעם הוא לצידך ופעם לא. היה ידוע שהפועל פ"ת תיאבק על הירידה עם הרצליה ועמידר אבל לא חשבו שכבר בסיבוב השני היא תוכרז כקבוצה שירדה ליגה. זה ממש לא מקרה כפר סבא שצפויות הפתעות.

    בני יהודה השמיטו היום נקודות מיותרות מאוד, יותר נכון היו צריכים לנצח את המשחק על הנייר אבל שיחקו רע מאוד, נקודת האור שהיא שבאטורינה חזר להבקיע. שבוע שני ברציפות שבני יהודה לא באה לשחק ויוצאת עם נקודה למרות בליץ' של היריבה. לפחות הקבוצה תישאר בליגה, תתחיל את העונה הבאה עם ניצן שירזי כמו שצריך, תבחר את סגל השחקנים יותר טוב ובני יהודה תתחיל את השנה הבאה כדי להגיע למקום כל-שהוא ולא כדי להישאר בליגה.

    הרצליה בינתיים בפיגור נגד כפר סבא, אבל להכח לא צפוי משחק קל נגד הקבוצה של הלוזונים. ההתקפה של כפר סבא סוף-סוף מנצלת מצבים,
    הקבוצה הייתה צריכה להיות במקום גבוה יותר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/3/07
  6. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    דיברתי על המשחק בשבוע שעבר בקופסא.

    הגיע הזמן! משה ביטון בחוץ, רועי דיין בפנים. אלי כהן עשה נכון, עכשיו רק שדיין יצדיק את מקומו בהרכב.

    יאללה מכבי!
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏11/3/07
  7. שגיא Guest

    הפועל פתח תקווה פראיירים, ורק בגלל זה הם ירדו ליגה. היום, בחמש הדקות האחרונות הם יכלו לכבוש שלושה שערים. הם הצליחו לכבוש רק אחד, וגם זה בלי יותר מידי תכנון. מסירת רוחב, פוגעת בשחקן שלא מצליח להשתלט עליו, אבל מגיעה בדיוק לסילה (מצויין), שנותן עוד מסירת רוחב שפוגעת בלוזון וחודרת לשער. כאמור עד היום הם היו חייבים לכבוש לפחות עוד שער אחד, שאם היה נכבש, אולי היה מוציא את הקבוצה הזאת לדרך חדשה. חבל, חבל על הפועל פתח תקווה.
     
  8. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    אתם מוכרחים לזכור שפתח תקווה מורכבת כמעט כולה משחקנים צעירים, שחקנים שחלקם משחקים לראשונה בחייהם בליגה הבכירה. שילוב של צעירים עם מבוגרים הוא השילוב האופטימלי, אך לפתח תקווה אין את השחקנים הוותיקים האלו שידריכו את הצעירים, ויעזרו להם. על הצעירים האלה מוטל מעל ומעבר העונה, ורואים שחלקם עוד לא בנויים לקרבות התחתית. אולי במידה והקבוצה תרד אל הליגה הלאומית השחקנים האלו, יצברו יותר ניסיון , יתחשלו ויחזרו מוכנים יותר אל הליגה הבכירה.

    כפר סבא גוברת 3:1 על הרצליה, ומתרחקת סופית מהקו האדום. לגבי הרצליה, נראה שהקבוצה במשבר עמוק עם הפסד רביעי ברציפות, ואני לא רואה מה יחזיר אותם למומנטום חיובי.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏11/3/07
  9. Barry Ferguson Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/07
    הודעות:
    2
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל, סלים טועמה עם עוד אמירה לא חכמה במיוחד: "גם להבקיע גול לא חוקי זה כיף". לגבי המשחק, אני חושב שאסף קינן צריך לקחת חופשה בת חודשיים לפחות. הוא נתן הופעה זוועתית, לא השתלט על המשחק ועד שכבר תפסתי ממנו שופט טוב, הוא שוב ירד למטה. זיטו אוגבונה שחקן נהדר, מבקיע בצרורות בזמן האחרון, ומשתיק פעם אחרי פעם את שרף השמן. הבעיה של אוגבונה היא בעיקר ניצול המצבים, אך אפשר לראות שהוא משתפר גם בתחום הזה. על שריקי אין ממש מה לומר. שחקן מצוין שממשיך להבקיע גם במחזור הזה. ועכשיו על הרגע הכי דרמטי של המשחק. טועמה מגביה כדור, אדג'יי קולט אך שומט, הכדור עובר את הקו אך לא במלוא היקפו, וההגנה של אשדוד מרחיקה. לא היה שער ולא נעליים, וחבל ששוב משחק מוכרע בגלל טעות שיפוט חמורה. במקרה הזה, קיימים סיכויים שגם אליפות הוכרעה בגלל הטעות הנוראית של קינן.
     
  10. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    מה אתה רוצה ממנו?

    אתה חושב שאכפת לשחקן אם השער חוקי או לא חוקי? במיוחד שזה בדקה ה-90....

    כל שחקן קונה שער לטובתו גם אם מדובר בשער לא חוקי, זה עדיין כיף אני בטוח.

    אמירה לגיטימית.
     
  11. -=Messi=- Member

    הצטרף ב:
    ‏3/11/06
    הודעות:
    1,134
    לייקים שהתקבלו:
    0
    להרצליה קורה את מקרה קרית גת שניצחו את חיפה 4:0 ואחרי זה היו בצניחה חופשית לליגה השנייה...אני דווקא יותר אוהב את הכח ואני לא אתנגד שהם ישארו בגלל שהכדורגל שלהם יותר יפה וכיפי.
     
  12. ReL Member

    הצטרף ב:
    ‏27/7/04
    הודעות:
    3,759
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1-1 במחצית בין מכבי ת"א לנתניה . הגול של נתניה היה הפעולה ההתקפית היחידה במשחק , ההתקפה שלנו נורא חלשה היום בקושי זזה , כל המחצית אני רק מתעצבן מאוקוצ'ה ואופיר חיים שהם רק תוקעים את ההתקפה ובסוף דווקא 2 האפסים האלו אחראים לגול שנתניה כבשה. וכמובן רק נתניה מסוגלת לקבל את הגולים המקריים האלו כמה שניות לפני סיום המחצית , תנו לאיליץ' עוד אלף פעמים לבעוט את הכדור וזה לא ייכנס.

    משחק נורא חלש וסגור בעיקר בגלל מכבי ת"א , לא ייאמן שמכבי ת"א הפכה להיות יותר הגנתית מהימים של קלינגר.
     
  13. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    האמת זה לא ממש דומה למקרה קרית גת כי קרית גת הייתה די קבורה בליגה השנייה במשך כל העונה כמעט, מצבה היה דומה לזה של הפועל פ"ת היום.

    הרצליה הייתה כבר מעל הקו האדום ביתרון של 3 נקודות, המומנטום היה איתה ופתאום נסיגה לא מובנת, הפסד בית נוסף לכפר סבא היום, 3-1. המצב של הקבוצה מתחיל להיות קשה יותר ויותר וצריכים שם להתעורר לפני שהכח כבר לא תהיה במרחק סביר.
     
  14. שגיא Guest

    משחק חלש של שתי הקבוצות. מכבי תל אביב, לאורך זמן, לא תוכל להמשיך לקחת נקודות עם היכולת הזאת. נמני משחק לאט ומתעקש לצרוח על השופט במקום לעשות את העבודה על המגרש, וגם הגול שלהם, יפה ככל שיהיה, לא היה מחוייב המציאות. משום מה הגנת נתניה נתנה לאיליץ' להתקדם מבלי שאף אחד מפריע לו לקחת בעיטה נוחה.
     
  15. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,304
    גם אם הכח יקבלו עכשיו 7 גולים אנחנו נרד ליגה.
    בגלל שחקנים כמו טרטצקי וטולדו שמקומם בליגה ג'.
    בגלל מאמן אידיוט שמוציא את השחקן היחיד שעוד מנסה לעשות משהו בשביל להכניס אפס כמו גיא שמיר
    בגלל שקבוצה שמבוססת על שני שחקנים לא יכולה לשרוד בליגה
    בגלל שכל מרכז ההגנה תלוי בשחקן אחד ושהוא לא משחק הקבוצה סופגת 10 שערים בשני משחקים וחצי.

    סמואל יבואה פשוט שחקן ענק וכל רגע שלו בארץ הוא פשוט בזבוז אדיר עבורו.