מחזור 24 בליגת העל: בית"ר מביסה את חיפה 4-1

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י David De Gea, ‏9/3/07.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,773
    לייקים שהתקבלו:
    8,316
    הניצחון אתמול של מכבי היה 90 אחוז דיאן איליץ', שער גדול ובישול לא פחות יפה למרדיקוביץ' שלשם שינוי סיים כמו חלוץ אמיתי. ניצחון חשוב ביותר למכבי ת"א נגד קבוצה טובה, מכבי דבוקה לצמרת וברור לכולם שהמרחק בין מכבי לזכייה באליפות הוא כבר לא כזה גדול- הכל יכול להיות. נתניה מפסידה פעמיים רצוף, לשתי התל אביביות, כנראה לא עומדת תחת הלחץ או אני לא יודע מה, אבל נתניה חוזרת לאדמה ומי שחשב בכלל על המילה אליפות יכול להירגע, נתניה חזרה למקומה הטבעי. מעל כל הקבוצות הקטנות אבל מתחת לקבוצות הגדולות, שם מקומה.

     
  2. לא מצאתי כינוי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    2,890
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אני פה היחיד שחושב שסמואל יבואה הוא החלוץ הכי אנדרייטד בחלוץ? הבחור כולה בן 20 וב22 משחקים כבר יש לו 11 שערים. שנה שעברה למרות שהוא הבקיע 7 שערים הייתה לו בעיה בסיומת, הוא היה מחטיא על כל גול שהביא 3 מצבים קורצים במיוחד. הבחור הזה הופך להיות חלוץ ענק. אני מציע למי שיהיה המאמן שלנו שנה הבאה, במקום להביא שחקנים כמו שוונקי להסתכל על שחקנים כמו יבואה. פוטנציאל ענק להיות איגביני הבא. אבל כמו שאני מכיר את טביב, הוא ידאג לדחוף אותו למכבי חיפה בחצי מיליון דולר http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/dry.Xxx
    עריכה : ולירן אני מסכים איתך לחלוטין לגבי איליץ'. ועוד בידיעות אחרונות רשמו היום בבוקר שרק היום הוא פרע את השטרות אחרי משחקים מאכזבים. ממש לא מסכים עם השטויות שהם רשמו, גם שהוא לא כבש הוא היה דומיננטי, יש לו טאצ' מצויין בכדור והשיחרור כדור והמסירות שלו פשוט מצויינות. מכבי מצאו שחקן מצויין, הם חייבים להשאיר אותו לשנה הבאה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/3/07
  3. כפר סבא בנשמה! Member

    הצטרף ב:
    ‏5/8/04
    הודעות:
    775
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני כבר מזמן טענתי את זה ,הוא סופר מהיר,טכני אבל גם אגרסיבי מאוד ואי אפשר לעצור אותו .טביב יכול לעשות עליו הרבה מאוד כסף בעונה הבאה אבל אם הוא רוצה להגיע להישג כלשהו כדאי שישמור עליו לפחות עוד שנה (יש לו חוזה לעוד 4 עונות)
     
  4. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמה מילים על המשחק של מכבי ת"א נגד מכבי נתניה בבלומפילד. מאוד התאכזבתי מנתניה, נראה שההפסד להפועל במשחק האחרון בקופסא הוריד את הרוח מהמפרשים של חניכיו של ראובן עטר. הקבוצה כבר לא משחקת את הכדורגל היפה והשמח שלה, וכשאפילו ראובן עטר מתעצבן ומורחק אפשר להבין שנתניה בכלל לא רגועה. לדעתי ראובן עשה טעות שעלה עם אופיר חיים בהרכב, חיים לא עשה כלום במשחק ובכלל כל ההתקפה של נתניה היתה חלשה מאוד בהעדר סאנוגו שלמרות העצבים שלו הוא שחקן טוב מאוד. גם זה שאמיר טגה לא שיחק אקב פציעה השפיע מאוד על נתניה, הקישור האחורי שלה היה חלש מאוד, היה חסר השחקן שיוציא נתניה קדימה מתי שצריך. למרות כל הביקורת המחצית הראשונה של נתניה היתה לא רעה בכלל, אבל השער הנפלא של איליץ' גמר את נתניה שמאז ממש לא שיחקה. כנראה שנתניה עדיין לא שווה אירופה ומקום 5-6 הוא המקום האידיאלי ליהלומים.
    במילה אחת איליץ', בשתי מילים דיאן איליץ'. משחק ענק של הקרואטי המצוין של מכבי ת"א העניק לה את הנצחון, לא רק בגלל השער. איליץ' היה מצוין והיה בכל מקום במגרש, חילץ' כדורים, מסר, בעט והיה חתום על שני השערים של מכבי ת"א הראשון הוא עצמו כבש והשני הוא בישל בצורה נהדרת. נצחון מוצדק למכבי ת"א, אם אתם שואלים אותי אם השער של מרדיקוביץ' חוקי לדעתי הוא היה חוקי, כשיש ספק צריך לתת יתרון להתקפה. מכבי עכשיו רחוקה רק 2 נקודות מהפועל ונקודה אחת בלבד מבית"ר, מכבי עם הסגל הנוכחי יכולה לקחת אליפות, ואני עדיין לא מבין מה הבעיה של אלי כהן להגיד את זה, אנחנו רוצים לקחת אליפות.


    מודה ומתוודה, לא ראיתי את המשחק אבל לפי התקציר הרצליה לא הגיע למצבים וגם השער של ראמנן היה מטעות בהגנה של כפ"ס. הרצליה בכל המשחקים שראיתי משחקת רע מאוד, ההגנה שלה קטסטרופה ובהתקפה שלומי טולדו הזה לא זז.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏11/3/07
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,773
    לייקים שהתקבלו:
    8,316
    אולי אופיר חיים היה חלש אבל להגיד שהוא לא עשה כלום זה לא נכון כי יותר מהשאר הוא עשה בטוח.. הוא סידר לאוקוצ'ה את האחד על אחד עם קאלה עם מסירה מצויינת.
     
  6. שער 7 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/07
    הודעות:
    2,256
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כשבית"ר מנצחת בפוקס אף אחד לא מדבר, אבל כשהפועל מנצחת בפוקס כולם פתאום משתוללים?
    הפועל לא קנתה את המשחק, אין להפועל אמצעים כלכליים לקנות משחקים כמו חבורת רודפי הבצע והכסף של ארקדי, שבלי לקנות את השופט הם לא היו מנצחים באורווה. הכדור לא עבר, הראו את זה טריליארדי פעמים בטלוויזיה מאלפי זוויות צילום ובאף אחת מהן הוא לא עבר. השופט החליט החלטה ביזיונית בלי להתייעץ עם הקוונים (שהיו עיוורים לא פחות ממנו, אולי השמש סינוורה או שהם רצו קצת להשתזף בשמש הקייצית שהיתה אתמול בבלומפילד), הפועל שלי קיבלה מתנה וניצחה. אבל אם זה מה שיגרום לי אחרי 7 שנים לראות אליפות, אני קונה. מצידי שכל הגולים שלנו עד סוף העונה לא יהיו חוקיים. אני מוכן גם לעוור את השופטים (או שאולי השופטת תהיה הלן קלר...). זו תהיה הנקמה הכי מתוקה על אליפות השרוכים.

    נ.ב. : אז אישרו לנו שער לא חוקי, אז אוהדי הפועל צריכים לבכות בגלל שכולם מתנפלים על השופט???
    לא סתם הפועל היא הקבוצה הכי שנואה בארץ.

    ואין מצב שחיפה מוציאה תיקו הערב בטדי.
     
  7. שער 7 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/07
    הודעות:
    2,256
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אה, נזכרתי, סטיבי וונדר והלן קלר יכולים להיות זיווג קטלני באיגוד השופטים...
     
  8. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    משחק מצוין של מכבי, ללא ספק היה מגיע לה לנצח. אלי כהן הסיק מסקנות מהחצי שעה שלא שבוע שעבר, ואתמול הוא לא עשה בונקר בניגוד למשחקים אחרים. מכבי שיחקה התקפי, הגיעה למספר הזדמנויות, ורק שתדעו שזאת הפעם הראשונה מאז הניצחון בדרבי, שהצלחנו להפוך פיגור לניצחון. חוץ מזה, מילה טובה לאוהדים שאתמול הגיע יותר משבוע שעבר למרות התיקו ועכשיו אחרי הניצחון ואחרי שחזרנו למירוץ האליפות, הקהל ימשיך להגיע.

    כמה מילים של שחקנים, וכמובן שנתחיל באיליץ. דיאן איליץ נתן אתמול משחק ענק עם שער גדול ובישול והיה דומיננטי מתחילת המשחק. מאז שאיליץ הגיע למכבי, הוא לא נתן משחקים גדולים אבל היה יותר טוב ויעיל מראזיץ. עכשיו רק צריך לקוות שתהיה לו המשכיות.
    יובל שפונגין חזר להרכב וראינו כמה הוא היה חסר למכבי בתקופה שהוא לא שיחק. מכבי הלכה המון פעמים על צד ימין ושפונגין עשה המון בלאגן ותמיר כהן שבקושי הצליח לעצור אותו. רוב ההגבהות של שפונגין היו מדויקות וגם בהגנה היה בכלל לא רע. קצת היה חבל לי על שטרית שבקושי קביל כדורים, הוא היה כמה פעמים חופשי אבל העדיפו למסור לימין, אבל זה חד פעמי ובמחצית השניה הוא קיבל יותר כדורים.
    הקפטן שלנו צריך להירגע ולהפסיק לדבר עם שופטים. אתמול הוא קיבל צהוב בגלל דיבורים מיותרים וככה היה גם שבוע שעבר. בסוף הוא יגיע למשחק של חמישה צהובים והוא לא יוכל לשחק במשחקים האחרונים של הקבוצה ולא צריך להגיד ולהסביר כמה נמני חשוב לנו.
    רועי דיין שפתח במקום משה ביטון, לא היה טוב כמו חברו, אבל רוסו נכנס במקומו והיה יותר התקפי ממנו ובסה"כ נתן משחק טוב.
    מילאן מרדיקוביץ חזר לכבוש ובגדול. מרדיקוביץ, שחזר אחרי פציעה, לא היה אותו חלוץ לפני שנפצע. במשחקים האחרונים הוא היה חלש, אפרורי, לא משקיע אבל אלי כהן ישב איתו ואתמול הוא הבקיע שער של חלוץ גדול וראיתם את החיבוק שלו עם כהן. מרדיקוביץ חוזר להבקיע, ושיכולת והשערים ימשיכו גם למקחים הבאים.

     
  9. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,773
    לייקים שהתקבלו:
    8,316
    איך השופט אישר בלי להתייעץ? הרי מי שסימן לקינן זה קראסיקוב הקוון ורק בגלל זה השער אושר.
     
  10. אורדון במכתש Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/07
    הודעות:
    395
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חייב להגיב על השיפוט...
    תירגעו...זה לא מה שייתן את האליפות לאחת הקבוצות.

    שבוע שעבר בית"ר נגד אשדוד (פנדל לאשדוד ואדום לזיו היה צריך להיות)
    מכבי נגד אשדוד אז המשחק באשדוד עם אדומים לקאלה וכו'...
    הפועל פ"ת נגד בית"ר שהיה צריך להיות גול דקה לפ"ת...
    מכבי ת"א נגד הפועל פ"ת שהיה צריך להיות פנדל דקה 90...

    אין מה לעשות ככה זה...אבל זה לא מה שייתן את האליפות לאחת הקבוצות...
     
  11. כפר סבא בנשמה! Member

    הצטרף ב:
    ‏5/8/04
    הודעות:
    775
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הרצליה הגיע מלבד השער שלה לפחות לעוד 2-3 מצבים קורצים אבל כפ"ס הגיע הרבה יותר בקלות למצבים .ייאמר לזכות הרצליה שלמרות ששיחקה עם 3 בלמים היא שחקה משחק פתוח וקצבי.ואישית הייתי מעדיף שהם יישארו והכח ירדו.הכח היא קבוצה שמשחקת סגור ומכוער.סיבה נוספת היא האיצטדיון של הרצליה (אחד הטובים בארץ שבנוסף הוא מאיר לנו פנים(100% ב6 שנים האחרונות ניצחנו כל הזמן שם)
     
  12. -=Messi=- Member

    הצטרף ב:
    ‏3/11/06
    הודעות:
    1,134
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מזרחי חייב להכניס את בן שושן לקראת הסוף, זה לא שחקן שיכול לשחק משחק שלם, מן סוג של רוביניו. בלי אלברמן חיפה יכולים לחגוג כמו שאשדוד חגגו, אלברמן עוצר מתפרצות בשקט בלי שאף אחד מרגיש, פשוט ענק, חייבים אותו להיום. אסור לבן יוסף לפתוח, יותר מדי שטויות.

    ההרכב שלי:

    קורנפיין
    אמסלם, בנאדו, גרשון, זיו
    זנדברג, בואטנג, אלברמן, מירוסביץ'
    טוטו תמוז, יצחקי(אם כשיר, אם לא אז ליבוניר)
     
  13. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    גרשון מושעה. ו.. מי זה ליבוניר?


    מישהו נוסע היום לטדי?
    נקווה לטוב... כל הכרטיסים נגמרו אצל חיפה לפי מה שהבנתי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/3/07
  14. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,773
    לייקים שהתקבלו:
    8,316
    גרשון מושעה לכן בן יוסף יפתח בטוח.
     
  15. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    בנאדו ובן יוסף יפתחו ביחד בפעם הראשונה נדמה לי..
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏11/3/07