מחזור 24 בליגת העל: מכבי חיפה מארחת את אשדוד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏26/2/10.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    גם בעונה חלשה שלו, יצחקי כבש שניים מהגולים היותר יפים בקריירה שלו וזה אומר הרבה מאוד עליו. השער השלישי שלו פשוט מושלם - מסוג הגולים שאוהדים מחפשים בנרות במגרשי הכדורגל. השער הזה הוציא את אוהדי בית"ר מהאדישות וכל מי שהגיע לטדי היום וודאי לא מתחרט על כך. בית"ר השתפרה בחצי השני והחזיקה הרבה יותר בכדור, חורים בהגנה לא היו ולדעתי הדבר היחיד שלא דפק בבית"ר זה הקפטן שלה, ברוכיאן שממצב קורץ בעט לידיים של זוגבו. ברוכיאן לא מעורב מספיק והוא ממש לא חד. בית"ר חוזרת לפלייאוף העליון ונתניה ועטר מנגד צריכים לעשות חושבים. השער של אלמוג כהן הציל אותם מתבוסה, אבל אי-אפשר להתעלם מחוסר היציבות של הקבוצה ואף אדישות שחלק מהשחקנים הפגינו היום.

    רק דיברתי על כך שבני-יהודה לא משכנעת מספיק גם נגד הקטנות. מסתמן שהיום היה משהו אחר. בני-יהודה הצליחה לכבוש שלישייה קלילה אפילו שגלבאן ועטר לא בלטו. צעד מסויים בדרך להבטחת המקום הרביעי.

    הפועל חיפה לא הצליחה למנף את הניצחון שלה על בית"ר - היא הובילה פעמיים בעכו והצליחה לחזור רק עם נקודה מהמשחק הזה - מאוד מאכזב מבחינתה. לא מובן איך קבוצת תחתית שכובשת בדקה ה-81(טרטצקי שוב בישל לפי מה שקראתי וכל הכבוד לו על התרומה ההתקפית זה השבוע שני ברציפות), לא מצליחה לשמור על היתרון עד הסיום, זו פשוט בושה.

    באר-שבע רק עם תיקו בבית מול אחי-נצרת שהגיעה למשחק אחרי רצף איום. צריך להמציא מילים חדשות כדי לתאר את הפועל באר-שבע, שגם היא הובילה פעמיים והצליחה לסיים רק בתיקו, ועוד בווסרמיל. עזורי הפעם לא אשם וגם השחקנים מזייפים כל הזמן, זה לא רק המאמן. עזורי הפעם הוציא את אדמו שהוא אנטי כדורגל והכניס את אוהד קדוסי וגם את רביבו בחצי השני, כלומר עבר למערך התקפי יותר, אבל זה לא עזר. מליקסון שהתחיל גם להפציץ מרחוק, זו הנחמה היחידה עבור אוהדי באר-שבע.
     
  2. שלו Guest

    אם תבוסה בבלומפילד תביא לפיטוריו של האיש שהרס אותנו, מצידי להפסיד 0-8. רק שילך כבר!
     
  3. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    לא ידעתי האמת איפה לכתוב את זה אז אני אכתוב את זה כאן כי זה בכל זאת קשור לדיון המחזור.
    כבר מספר מחזורים שמתי לב שאתם מעלים פריוויואים של משחקים שמתקיימים בראשון ובשני כבר במוצאי שבת. אני מבין שהכוונה להעלות אותם מספר ימים קודם לכן או לפחות יום קודם בישביל שנספיק לדבר על המשחק הקרב, אך שימו לב שתמיד אתם מעלים אותו במרכז השבת או לפחות עדיין במצב שמדברים על משחקי המחזור שמתקיימים בשבת. זה סתם קוטע את רצף ההודעות על המשחקים שכבר שוחקו.
    לדעתי, עדיף להעלות אותו בשבת בלילה או בראשון בבוקר, כך הוא יהיה גם יותר רלוונטי וגם לאחר שיעלה תהינה התגובות עליו ולא על משחקים ששוחקו ואינן קשורות כלל להודעה הזו.

    קחו זאת לתשומת לבכם, ומצטער אם כתבתי את זה כאן ולא בהודעה פרטית, לא רציתי לשייך זאת למנהל ספציפי אחד.
    שיהיה המשך גלישה מהנה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏28/2/10
  4. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,623
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    ממש ממש ממש לא מערך התקפי דור.

    כשאתה נמצא במגרש אתה רואה את הכל , החילופים שנרשמים אולי יעבדו על התקשרות ועל כאלה שלא ראו את המשחק .
    אבל לא יכול להיות שמאז שקדוסי נכנס (דקה 52) ברק בדש הפך להיות לקשר ימני ומבזבז את כוחותיו בלעשות גליצ'ים והגנה.
    וגם כשפדידה פתח הוא שיחק בכנף.

     
  5. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,477
    לייקים שהתקבלו:
    3,867
    יצחקי: "חילופי מאמנים נותנים מוטיבציה"

    עוד חובבן ישראלי. למה לא משלמים להם משכורות של חובבנים?
     
  6. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,232
    לייקים שהתקבלו:
    25,761
    מין:
    זכר
    הם צריכים 35 מאמנים בעונה ואז הם יקחו אליפות.
     
  7. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,627
    לייקים שהתקבלו:
    9,788
    מחצית ראשונה לא טובה שלנו, אמנם כבשנו פעמים אבל זה היה משתי ההתקפות היחידות שלנו ומי ששלטה היא נתניה שלא ממש איימה על השער למעט ניסיונות של גזל מרחוק.
    המחצית השנייה הייתה סיפור שונה כאשר ניצלנו את זה שנתניה השאירה הרבה שטחים ריקים מאחור וגם יכולת מצוינת של יצחקי שהיום כבש 3 ויכל לכבוש כמות כפולה אבל התעקש לפרגן לעזריאל ולואסקז שהחמיצו ברשלנות.
    אפשר להסתכל על זה בשני זוויות, הראשונה היא ששום השפיע על השחקנים לרעה והוציא להם את החשק לשחק ולכן שהוא עזב הם סוף-סוף התחילו לרוץ(במיוחד יצחקי) ומצד שני אפשר לשאול למה השחקנים עד עכשיו לא השקיעו ולא הקריבו את עצמם בשביל האוהדים ועצמם, אין ספק שבית"ר השנה עם חומר השחקנים שלה הייתה צריכה להיות במקום הרבה יותר גבוה וברק יצחקי עד עכשיו בעונה רעה כבר עם 12 שערים אבל בליגה העלובה של העונה שבה שכטר הברווז עם 18 שערים וארבייטמן עם 19 הייתי מצפה ליצחקי ליותר.
     
  8. roy D Member

    הצטרף ב:
    ‏16/1/10
    הודעות:
    41
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המראיין בא בכוונה להכשיל את יצחקי ולגרום לו לדבר לרעת שום ולקבל כותרת, יצחקי דחף איזה תירוץ לעניין בשביל לא למעוד בראיון.

    תעבוד על ההומור שלך.
     
  9. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,796
    לייקים שהתקבלו:
    5,895
    ברצוני להתייחס לאווירת הטרור שיצרו אנשים בבאר שבע כי מה שקרה הערב לגיא עזורי היא פשוט שערוריה שמישהו צריך לתת עליו את הדין. לא מקובל עליי שכמו בירושלים רק שום היה אשם בכשלונות הקבוצה, היום השחקנים הראו שהם יותר גרועים מהמאמן המפוטר. למה בבאר שבע רק עזורי אשם? מה, הוא שיחק היום 90 דקות?

    מה שקורה בבאר שבע פשוט מפחיד ולדעתי הגיע הזמן שבהתאחדות יתחילו להעניש בחומרה את ה'אוהדים'. מה יקרה בשבוע הבא אם באר שבע לא מנצחת? ירצחו את עזורי? מה קורה לכם שם בבירת הנגב? השתגעתם? קודם כל הקבוצה לא היתה מועמדת לשום דבר לכן העליהום שעשו גם פה במשך שבועות היה לגמרי מיותר. לבאר שבע היה חשוב לתקוע יתד בליגה העליונה, אבל משום מה בבאר שבע האמינו שהם מועמדים לאליפות.

    לגבי בית"ר, בכל כך הרבה מקרים קורה שהקבוצה מנצחת אחרי שיש מאמן חדש, אני לא הייתי יותר מדי מתלהב מהניצחון היום. הוא חשוב לאוהדים, אבל אלופים כבר לא תהיו שם. אמסלם ייצטרך בשבועות הקרובים לארגן את השורות ואז נראה אם יש לאיש יכולות אמיתיות.


     
  10. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,477
    לייקים שהתקבלו:
    3,867
    נכון לעכשיו תגובת המשטרה היא שהם לא מוצאים את ה"תלונה" שהוגשה ע"י עזורי, בואו נחכה לראות אם הדבר אכן קרה.


    ואם זה כן קרה, יש משטרה וכדאי שהיא תעשה את העבודה ותעיף את החוליגנים לכלא. אותם 3-4 אנשים לא מייצגים ושלא יקראו להם אוהדים של באר שבע.
     
  11. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,627
    לייקים שהתקבלו:
    9,788
    אנחנו יודעים שאנחנו לא נהיה אלופים כבר ממחזור 7 אבל אתה כרגיל ממשיך עם הנוהג שלך לכתוב בשליליות על כל דבר שקשור בבית"ר ולא משנה מה זה, אתה מסתכל על המקרה מבלי להיכנס יותר מדי לעומק, מישהו חושב בכלל על תוצאות העונה?
    שום השאיר את הקבוצה במצב מפורק ולמעשה הפיטורים שלו נועדו רק כדי לעצור את המפולת ולסיים את העונה בכבוד.

    -----
    רק אוהדי ב"ש כאן ראו את כל המשחקים של הקבוצה שלהם מתחילת העונה והם יודעים את כל הנתונים על המערכים של עזורי ועל הרכישות והביזבוזים שלו על שחקנים ואת העובדה שאין שום בנייה לעונה הבאה ושהעונה הזאת לא שווה כלום, ממש כמו בבית"ר.
    במכבי חיפה האוהדים זרקו על רוני לוי מקלות וריססו לו על הרכב, בהפועל ת"א את לנדאו ולוזון רק שוטרים הוציאו מהאיצטדיון, במכבי ת"א קלינגר קיבל איומים על חייו ובבית"ר זרקו על גוטמן את כל הבא ליד וזרקו אבנים על האוטובוס, אלימות יש בכל הכדורגל הישראלי אבל נוח להיות מורים רק שזה נוגע לקבוצות מסוימות שאין סביב האוהדים שלהם צבא תקשורת שיגן עליהם ויטפח אותם, זה לא קורה רק בב"ש.
     
  12. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    מסכים.

    חבורה של 5 אוהדים פשוט הוציאה שם רע לכל אוהדי הפועל באר שבע תוך 2 דקות, ואי אפשר להגיד שלפני זה השם שלנו היה טהור.

    איזה מאמן שפוי ירצה להגיע לכאן, עכשיו שכל הכותרות באתרי האינטרנט צועקות: "עזורי הותקף: "זה כמעט נגמר באסון"" ואני מניח שגם מחר בעיתונים לא יפסחו על הפרשה..
     
  13. שלו Guest

    במשטרה טוענים שלא הוגשה שום תלונה. יכול להיות שעזורי מנסה להוציא אותנו יותר ממה שאנחנו.
    במידה וזה יתגלה כשקר אני מקווה שהוא יעוף על טיל.
     
  14. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    שי.... התגובה שלך מנותקת מהמציאות, באמת שאין לי כח לחזור על השורות שרשמתי שוב ושוב, אתה מוזמן לחפש אותם בהודעות קודמות, כי אני ממש לא מתכוון לעשות זאת שוב. אליפות...? שוב, רק אוהדי קבוצות אחרות העלו את המילה הזאת בהקשר של באר שבע, אף אחד מאיתנו לא העלה לשנייה את המילה הזאת, שלא קשורה אלינו בשום אופן.

    בבית"ר ירושלים יש שחקנים איכותיים, אז אולי שם יש מקום להאשים גם אותם. אצלנו יש 96 אחוז נגרים, ומי אשם בזה? אני? מי אם לא מאמן שקיבל תקציב גבוה מאוד לרכש, מאמן שהביא העונה 16 שחקני רכש שונים, מתוכם 8 זרים, מי אשם? אז חלאס עם ההתייפייפויות האלה, אנשים לפעמים עיוורים כל כך שזה לא ייאמן.

    אם מישהו פגע בו פיזית, זה כמובן קו אדום שאין לחצות, ואם זה קרה צריך למצוא את אותם האנשים ולמצות איתם את הדין.

    לקלל מותר, ואנחנו נמשיך עד שגיא עזורי ילך הביתה, כי הקבוצה שהוא בנה פה היא אחת המגוחכות שיש בליגה והיה לו את כל הכלים לעשות פה יופי של קבוצה. בפועל יש בקבוצה 3 שחקנים שבאמת יודעים לטפל בכדור, ואחד מהם (בדש) הגיע בכלל בסוף ינואר... אז מי אשם...? סבתא שלי? קשה לי להאמין.
     
  15. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    אני לא מאמין שאשכרה אוהדים האמינו שעזורי בדה את האירוע ממוחו.

    וכמו שכתבתי למר אוחיון-הנה המשטרה הודיעה שכן התקבלה שיחה בעת האירוע, וכן יש להם את מספר הרכב. אז כן-תתמודדו עם האמת: יש מספיק אנשים מפגרים, חסרי שכל ובליעל שיעשו דברים מכוערים כאלה בגלל כדורגל. וכן הם מגיעים מהעיר שלנו.
    האמת כואבת...