מחזור 24 בליגת העל: מכבי חיפה מארחת את אשדוד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏26/2/10.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אתמול בהחלט נחצה קו אדום מבחינת האוהדים של הפועל באר-שבע. ברור כי אלו רק כמה מטורפים שמוציאים שם רק לקבוצת אוהדים גדולה ותומכת, הרי לבאר-שבע יש קהל גדול ואיכותי - אבל חייבים לשים לזה סוף. אני באמת מבין את העצבים של האוהדים - עזורי עשה כמעט את כל הטעויות האפשריות בבניית הקבוצה והוא מתכחש לכך, ההרכבים שלו הגנתיים ומרגיזים ובאר-שבע בקושי מנצחת קבוצות נחותות ממנה. אבל, אם אלונה ברקת תפטר את עזורי היא תעשה טעות - ייצא שכאילו 'האלימות ניצחה' ואסור לשדר דבר כזה לכל המטורפים, לא משנה איזה קבוצה הם אוהדים. זה נראה ברור שעזורי לא ימשיך בבאר-שבע בעונה הבאה. מיותר לפטר אותו עכשיו משום שהסגל בינוני מאוד ואני בספק כמה אקסטרה יוכל לתת מאמן אחר למועדון. ולא שיש יותר מידי שמות פנויים שהם מכובדים.

    יש משפט אחד לגבי יוסי שיבחון שמתאר אותו מצויין. אמיר אפרת כתב את זה בטור שלו בידיעות אחרונות - 'כאשר שיבחון לא משחק אתה שואל איפה הוא, וכשהוא פותח בהרכב אתה לא מבין למה הוא לא על הספסל'. תמיד כשהוא נכנס כמחליף הוא כובש\מבשל\מביא למפנה במשחק של מכבי, אבל כשהוא מקבל את חולצת ההרכב - התרומה שלו נמוכה מאוד, וכמובן שבמשחקים החשובים הוא עושה במכנסיים.
    אתמול בוזגלו ערך את ההופעה ה-100 שלו בליגה. לא משחק שהוא ירצה לזכור, אבל אני התלהבתי מהסטט' שלו - 24 שערים ו-33 בישולים, כשהדגש על בישולים. זה ממוצע של עשרה בישולים לעונה.

    מצפייה בתקציר של המשחק בין רעננה לבני-יהודה - מסתמן כי עד לפנדל היה משחק שווה כוחות לחלוטין. תמיר פור עשה שטות אדירה - גם פנדל מטופש וגם כרטיס אדום שגמר לרעננה את המשחק - 'הרצחת וגם ירשת?'; ראדי כבש שער שני העונה בבעיטה מרחוק, שני הגולים בשלושת המשחקים האחרונים והוא בתקופה טובה יחסית. זנדברג קיבל בכל העיתונים את הציון 3 וגם בתוכנית ההיא ב-5+ LIVE עם מודי בראון(בהחלט היה מצחיק אתמול וגם שאר המגישים באולפן לא הפסיקו לצחוק) זה היה הציון שלו, ובינתיים הוא לא מספק את הסחורה, וזה בעדינות.
     
  2. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    מסכים לגמרי עם דור. אם אתה עכשיו נכנע לטרור של חלק מאוהדי באר שבע אפשר לסגור את הבאסטה. עזורי צריך לגמור את העונה בקבוצה ושחקן כמו רביבו אפשר גם למכור בקיץ. במצב שהמאמן מותקף ע"י 'אוהדים' רביבו מוצא לעצמו זמן לעשות לעצמו שם: "אם עזורי ממשיך אני עוזב." אפשר לחשוב מיהו דוד רביבו...מה שכן מוזר לי שלא שומעים את אלונה ברקת או האם היא כן משמיעה את קולה?
     
  3. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,777
    לייקים שהתקבלו:
    1,826
    לכל חברי הפורום קודם כל כאוהד שרוף של ב"ש שבא לכל משחק שלהם,אני מגנה כל תקיפה נגד מאמן קודם כל האוהדים האלו מבחינת האוהדים של ב"ש כבר לא חלק ממסורת האוהדים המפוארת.

    קודם כל אני חושב שעזורי היה צריך לתפוס אומץ אחרי המשחק ולהתפטר כולכם יודעים מה עזורי עשה עם 25 מיליון.

    וחברה תהיו אובייקטיבים זה כבר מגעיל אפשר לחשוב שהקהל של מכבי חיפה לא עשה את המוות לרוני לוי והאוהדים של בית"ר(אני לא מתכוון לפגוע באוהדי הקבוצות האחרות)

    אני חושב שהתקשורת הצהובה של אופירה אסייג עברה כל גבול אף פעם לא מציגים את הדברים הטובים עושים אותנו כברברים אך זה רק קומץ קטן של אוהדים מקווה שתילמדו להעריך את תושבי הדרום.

    התקשורת בארץ כל כך ירודה שכל דבר עושים ממנו משהו גדול יותר.אין לנו את היחסי ציבור שיש במרכז זה מראה שהתקשורת בארץ עווירת(תמיד מציגים את ערי הפריפריה שכל תושבהם לא מתורבתי)אז לכל הת"א שחיים בבועה שלהם די להיות נאורים.ותדעו בב"ש יש אנשים ברמה שלא תדעו(אבל אין לי כח להכנס לפוליטקה עכשיו)

    ן alexshw אתה כמו התקשורת חושב שכל האוהדים של באר שבע ברברים.

    תראו השחקנים כמו האוהדים שימו לב לעזורי אין שיטת משחק.אפילו שחקנים מתבטאים נגדו

    כחו את עזורי לביתר ואז תראו מה אנחנו סובלים,שאף קבוצה לא תסבול כמו שאנחנו סובלים מעזורי
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏28/2/10
  4. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    המאבק נגד עזורי גובר משבת לשבת רק בגלל העובדה שלפני כחודש לערך פורסם בעיתון מקומי שאלונה שוקלת להמשיך עם גיא עזורי בשנה הבאה.

    ולכל אלה שעוד לא שמו לב , אנחנו רק 6 נק' מפליאוף תחתון , ובשבוע הבא אנחנו מול מכבי בבלומפילד וזה יכול לרדתת ל3 נק' בלבד.
     
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    ברור שיש בב"ש אנשים ברמה.
    זו עיר של מלא סטודנטים, אבל כנראה שהם לא הולכים לוסרמיל.
    התמונה הכללית שמצטיירת , לא מחמיאה לאוהדי ב"ש.
    וגם לאלונה מתחיל להימאס, כך על פי YNET.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/2/10
  6. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    עזבו אותכם , על ב"A הכי קל ליפול כמו שנאמר פה בדיון.

    כשמכבי חיפה עשו עוולה לרוני לוי וזרקו עליו מקל של דגלון ועוד מלא דברים אף אחד לא התייחס, כקלינגר קיבל איומים על חייו בקרית שלום אף אחד לא ניפחד את זה ככה בתקשורת , כשלוזון עבר התעללות בוולפסון גם על זה הבליגו ועוד ועוד אבל כשזה בב"ש ?! זה מקרה חריג מאוד , האוהדים של באר שבע קניבאלים , רק הם אשמים.
     
  7. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    שי, קבוצה שהמאמן שלה חיזק אותה במהלך העונה ב- 16 שחקני רכש והייתה לו יד חופשית לחלוטין להביא מי שהוא רוצה בכל שלב, משמע חופש כלכלי שכל מאמן בליגה היה חולם לו, ונמצא כרגע 6 נקודות מהפלייאוף התחתון, ובנה קבוצה שחוטפת תבוסות מכל קבוצה שטובה ממנה ובנוסף מקבוצות כמו מכבי פ"ת ואשדוד... אז אני לא יודע מה איתך.... אבל יש פה טעם לפגם, יש פה מקרה של קבוצה שנכשלה נקודה. לא מעניין אותי הפלייאוף העליון. אם היינו מפסידים בכבוד מול הגדולות לדוגמא, ונמצאים באותו מצב בטבלה, אני מבטיח לך שאף אחד לא היה עושה רעש, אבל הצורה שאנחנו מפסידים היא לא צורה, אנחנו מתפרקים שבוע אחר שבוע וזאת בעיה של מאמן 100 אחוז, שלא יודע איך להתמודד עם המצב הזה ואיך לגרום לשחקנים שלו להראות טוב יותר.

    יש אווירה לחוצה בבאר שבע, אין מה לעשות וזה לא סוד, וכולם ידעו את זה לפני שהגיעו. פה זה לא אשדוד, פ"ת או בני יהודה, השחקנים והמאמן לא יכולים לעבוד על הקהל, ברגע שהקהל רואה שהקבוצה נראית פח, הקבוצה היא בלוף אחד גדול, זה לא עובד עלינו. זה כנראה עובד עליכם... אלה שמשום מה מתפעלים מהמקום השמיני בליגה הכל כך איכותית שיש לנו... אבל אנחנו רואים את הקבוצה שבוע אחר שבוע, וקבוצה שהושקע בה כל כך הרבה כסף, ובסופו של דבר תלויה רק בשחקן אחד... זה אחד הדברים המגוחכים שהיו בכדורגל הישראלי.


    וחבר'ה.. מה אתם מגיבים לאלכס....? הרי ברור שהילד בא במטרה לעצבן... אותי זה דווקא משעשע..
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/2/10
  8. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    כאילו שמישהו מצדיק את התופעות השליליות האלה, אבל אף אחד לא הגיע לרמות היחס והאווירה השלילית שיוצרים האוהדים, כמו שיש בב"ש.
    באים אוהדים וחושבים שצריך לרוץ לאליפות. מקללים ועושים את המוות שם, גם כשיש 9 ו -10 שחקני בית בהרכב.
    יש שם כל מיני מקורבים כמו שלום אביטן שרק מתסיסים את האווירה כנגד כל מאמן.

    אם לאלונה ימאס ואפשר יהיה להבין אותה, מה תעשו אז?
    קבוצת אוהדים? איזה בעלים נורמלי ירצה לקחת את הקבוצה במקרה כזה?
    מה גם שזו פריפריה ולא מרכז הארץ.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/2/10
  9. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    איפה ראית 9-10 שחקני בית ????

    עד שהמאמן כושר הזה היה לו אומץ לשים שחקנים מוכשרים כמו דוידזאדה ומשה אסולין בהרכב היה לנו רק אחד כזה במשך 20 מחזורים.
    שלום אביטן ממזמן אבל ממזמן לא בעסק של הפועל ב"ש.

    אף אחד פה לא חשב על לרוץ לאליפות , אבל חשבו פה להראות קבוצה טובה , סבירה שכייף לבוא לראות אותה שמסיימת במקום 4-6 . ולא קבוצה שנראית פח אשפה שעושה בונקר אחרי שכובשת ושתלוי במאור מליקסון אחד ,ושרחוקה 6 נק' מפליאוף תחתון.
     
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    לא העונה, בעונות קודמות, כשהיה הרבה יותר שחקני בית ועדיין לא היה שקט.
    אביטן יכול לא להיות בעסקים של הפועל ב"ש, אבל פה עדיין יש לו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/2/10
  11. שלו Guest

    הפועל ב"ש היתה לפני אלונה ותישאר גם אחריה. היא רוצה לעזוב? שתלך, היא לא מפחידה אף אחד. אבל אנחנו מעריכים אותה ויודעים שהיא נכס חשוב לעיר.
    אני חושב שגיא עזורי פשוט פגוע מהקהל והוא מנסה להסיט את אלונה וכלי התקשורת השונים נגדינו בלא סיבה. ואם זה יתברר כנכון הוא יהרוס לעצמו את שמו כמאמן, סליחה, מאמן כושר וזה לא רחוק מלקרות.
     
  12. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,602
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    1. בלי לפגוע בך, אבל הרבה זמן לא שמעתי מישהו כל כך מנותק כמוך. אתה לא מכיר את העובדות, לא מכיר את מה שקורה בשטח, מה שלא מפריע לך להפריח תיאוריות שאין בינהם ובין המציאות שום קשר.
    מזכיר לי מאוד את התקשורת של המרכז שכותבת כתבות וטורים על באר שבע ואין לה מושג.
    שלום אביטן? נו באמת.
    2. אוהדי מכבי חיפה זרקו על רוני לוי חפצים וכמעט פגעו בו פיזית אחרי 3 אליפויות ברציפות, אולי הם הקהל החוליגני בליגה?
    אוהדי הפועל ת"א עשו את המוות ללוזון ולנדאו כשכל בלומפילד יושב על לוזון עוד מהמחזור השני, אולי הם הקהל החוליגני בליגה?
    אוהדי בית"ר י"ם תקפו את האוטובוס של השחקנים, שמו מודעות אבל עם השם של יצחק שום וגרמו לגוטמן לתאשפז בזמנו בבית חולים, אולי הם הקהל החולגיני של הליגה?
    אוהדי מכבי ת"א עשו דברים לא פחות גרועים מכל הדברים למעלה לקלינגר אחרי שחרור נמני, אולי הם הקהל החולגיני בליגה?
    3. לתקשורת מתאים להיתפס להפועל באר שבע. הם בדרום, הם לא נמצאים בבועה של המרכז, הם אנשים חמים ולכן זה מוזר לנו, אז בואו הנפוך אותם למפלצות.
    לא רק שאוהדי הפועל באר שבע הם ברובם (לכל קבוצה יש קומץ) אוהדים נפלאים אלה שאצלנו הקומץ הוא הרבה פחות קיצוני ממה שיש לקבוצות כמו הפועל/מכבי ת"א, מכבי חיפה ובית"ר י"ם.
    4. אני חוזר ואומר, לא יעזור לעזורי הניסון להסיט את האש לעבר הקהל של באר שבע. אני מקווה מאוד שחקירת המשטרה תסתיים ויהיו מסקנות כדי שכולנו נראה שההר הוליד עכבר. כמובן שאם השמועות יהיו נכונות כולנו מגנים את המעשה ורואים זאת בחומרה, אבל לאור הפרטים שכולנו שמענו אין ספק שההר יוליד עכבר.
     
  13. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    בסדר אני מנותק מהמציאות, אבל אוהדי ב"ש מוצאים סיבות לקלל כל מאמן.
    "אם שלושה אנשים אומרים לך שאתה שיכור, אז אתה שיכור", תשאל כל אחד שאימן בב"ש, איך זה, והוא יהיה בדעה שלי.

    באווירה שיש אתם לא תצליחו. וזה לא משנה אם עזורי מאמן או ליצן.
    אין שום יציבות בהפועל ב"ש. ברור שלא רק הקהל אשם. הבעלים הקודם כנראה הרס את תשתיות הנוער, אבל כדי להקים הכל מחדש צריך סבלנות.
    ב"ש נמצאת בלחץ מטורף, זה פשוט מפריע לה להצליח.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/2/10
  14. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,602
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    לא בא להעליב אותך אבל התגובות שלך מראות על חוסר בקיאות בהפועל באר שבע. מקודם הזכרת את שלום אביטן, עכשיו אתה מערבב בין מחלקת הנוער למצב הקיים כשאני לא מבין מה הקשר.

    הפועל באר שבע במשך שנים הייתה בבעלות של אלי זינו. בגלל אלי זינו, המאמנים שהגיעו לכאן היו כאלה שעלו פחות כסף או שהסכימו לבוא למועדון שאדם כמו אלי זינו עומד בראשו.
    מעולם לא הגיעו לכאן מאמנים כמו קשטן, אלישע לוי ואפילו לא כמו ראובן עטר או ניר קלינגר. תמיד המאמנים שהגיעו לבאר שבע היו או שנים אחרי ההצלחה שלהם כשהם נכשלים בכל מקום שהם מגיעים אליו (אלי כהן, ניר לוין) או כאלה שלא הצליחו בשום מקום אחר (גילי לנדאו, מרקו בלבול).
    למעט גוטמן (שלקחנו איתו גביע) והוא בעצמו אמר שהשתנה רבות בשנים האחרונות, שום מאמן שנכשל בבאר שבע לא הצליח במקום אחר.
    אם הסיבה לכישלון של המאמנים זה הקהל הבאר שבעי מדוע שום מאמן מהעשרות שעברו בבאר שבע בעשרים שנה האחרונות לא הצליח במקום אחר?

    האווירה בבאר שבע הייתה אווירה שעזורי לא היה מקבל בשום מקום אחר בארץ. עד המחזור העשירי, למרות המון צעדים לא מובנים, למרות 4 תבוסות (תוך 10 מחזורים כן) הקהל לא רק שתק אלא המשיך לתמוך בקבוצה.
    אבל, אחרי 10 מחזורים, ו 4 תבוסות מחפירות הקהל החליט להשמיע את דעתו, ובצדק.
    בחיפה למשל, הקבוצה שאתה אוהד, האוהדים בקריית אליעזר היו עושים לו את המוות כבר במחזור השלישי.
    העונה הפועל באר שבע הובסה כבר 4 פעמים (ועוד 2 פעמים הפסידה רק 3-1 בבית). בעשרים שנה האחרונות אגב זה רק פעמיים, בעונות הירידה של 98 ו04. עוד תבוסה אחת והפועל באר שבע עושה שיא מועדון מבחינת מספר התבוסות בעונה אחת.

    כולם יכולים להציג את אוהדי הפועל באר שבע כשונים, כמוזרים, כגיהנום למאמנים, אבל הסיבה היחידה לזה היא בורות, היא חוסר הבנה של האנשים והיא הסטיגמה שקיימת במדינת ישראל כלפי תושבי הנגב.

    לגיא עזורי היו את כל הסיבות, גם על הדשא וגם מחוץ לדשא כדי להצליח, אוהדי באר שבע לא אשמים שהוא לא מאמן כדורגל.
     
  15. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    בחיים אוהדים של מכבי חיפה לא היו יוצרים את האווירה שיוצרים אוהדי הפועל ב"ש, גם בעונות שהקבוצה אכזבה מאוד.

    למה שיגיעו מאמנים מדרג ראשון לב"ש?
    כשגוטמן עבר להפועל ב"ש בפעם הראשונה, הוא בעצמו לא היה מאמן מוביל ואילו מעמד של הפועל ב"ש היה יותר גבוה אחרי שהקבוצה הצליחה להגיע פעמיים לאירופה דרך הליגה.

    אתה חושב שמכבי חיפה והפעול ת"א מצליחים במקרה באירופה?
    אתה חושב שמכבי חיפה במקרה לוקחת מלא אליפויות?
    לא. כי זה קודם כל הניהול. היציבות. מסתכלים לטווח רחוק.
    זה לא רק כסף. התקציב של מכבי חיפה מעולם לא עלה בהרבה על יריבותיה, והיו עונות שהיה שווה להם, או נמוך בהרבה במקרה של ארקדי.
    אז האמצעים הכספיים של הפועל ב"ש יותר קטנים מן הסתם, אבל די משמעותיים, אבל בלי שקט ויציבות לא תהיה הצלחה. לא תהיו קבוצת צמרת.
    לא יהיה לך הוקוס פוקוס בקבוצה גם אם קאפלו יבוא לאמן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/2/10