מחזור 25 בלאומית: כפ"ס מנצחת 3-0 את הפועל חיפה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏3/4/09.

  1. kfiros Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/07
    הודעות:
    1,649
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב שרעננה קרובה מאוד להצטרף לרביעייה למרות התקופה הרעה שלה לאחרונה.גם אם המגמתיות תמשך, קשה לי לראות אותה מסיימת במקום ה7 ואילך. 5 נקודות זה מצד אחד לא הרבה אבל מצד שני כשמי שצריכות להדביק אותו הן הפועל ירושלים, נצרת וכפר סבא.. זה משנה קצת את העניין.

    לגבי המקום השישי- באמת מעניין מה שקורה שם. אחרי שאחי נצרת נראיתה כמבטיחה כמעט ודאית של המקום הזה, שוב נפתח המאבק על הכרטיס למבחנים. הפועל ירושלים נראית מאוד רצינית ובאופן אפילו מפתיע מתברגת לאט לאט לתמונת העלייה (המועמדת הודאית ביחד עם קריית אתא לירידה בתחילת העונה), גם הפועל כפ"ס חזק חזק בעיניינים עם מרחק 2 נקודות. משולש מאבק מעניין, מזכיר מאוד את זה שבארצית.
     
  2. Joni Member

    הצטרף ב:
    ‏2/8/07
    הודעות:
    309
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין ספק שתוצאות המחזור האחרון משחקות לידי הפועל ירושלים...
    ב"ש עם עבודה מצויינת ביססה עוד יותר את הדעיכה של אחי נצרת, שמפסידה כבר פעם שנייה ברציפות. בלי קשר, אין צל של ספק שהיום ב"ש עלתה סופית לליגת העל.

    מה שכן, אסור לשכוח ששני הנצחונות האחרונים של הפועל היו מול שתי קבוצות חלשות יחסית (לוד והרצליה) וקשה לדעת האם תהיה ליכולת הזו המשכיות גם נגד קבוצות חזקות כמו חיפה, ב"ש, עכו ור"ג (4 המשחקים הבאים). בשישי הקבוצה יוצאת למשחק החשוב ביותר העונה, קלישאות כמו "להיות או לחדול" הומצאו על משחקים כמו זה.
    באופן אישי, אני מאמין בשחקנים אבל מפחד מההתנהלות של לופא, שאני לא מחזיק ממנו כמאמן. אני מקווה שבחיפה מעדיפים לתת צ'אנס לנסיעה נוספת לטדי במקום לעילוט בעונה הבאה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx ...
    גם המקום ה-5 לא חתום סופית עם הפועל רעננה המתפרקת.

    יאללה הפועל, הביאו את היום!
     
  3. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    היה תענוג אתמול, למרות המחיר הפעוט שהגרון שלי הורג אותי כרגע.
    אני האמת מאוד התאפקתי ב2 הגולים הראשונים ונתתי לעצמי להתפרק רק בשער השלישי המדהים של אופיר חיים. בחגיגות העלייה בסוף, שהיו ספונטניות ונפלאות, וכללו אחד בשם אופיר חיים שנכנס לתוך היציע ורקד עם האוהדים, ואחד אסי רחמים שהתחבק עם האוהדים כאילו כדי להגיד זה מתנת הפרידה שלי לכם, הכל התפרץ.
    4 שנים של נדודים בין המגרשים של הליגה השנייה, 4 שנים שחלקם במאבקים עם אלי זינו, 4 שנים של סבל שעומדים להיגמר.
    החגיגות ביציאה מהאיצטדיון כשאנחנו רוקדים מחובקים מחוץ לאיצטדיון, ממשיכים לשיר גם באוטובוס, צמרמורת, זה המילה שמתארת גם את מה שעבר עלי.
    הנה התקציר של האתר הרשמי:
    http://www.hapoelb7.com/site/#
    עלינו ליגה, עלינו ליגה, אולה אולה אולה.
    עלינו ליגה, עלינו ליגה, אולה אולה אולה!