מחזור 25 בליגת העל: בית"ר מנצחת 0:1 את הפועל ת"א

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י שי, ‏3/3/11.

  1. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    אז אתה כאילו מסכים איתי?
    כמו שאמרתי, שחקנים סגל סבירים לקבוצה שרוצה אליפות אבל אין את ה1-2 האלה שיהיו ברמה מעל הקבוצה ויבנו את המשחק. את האמת שיצחקי אולי היה צריך להיות כזה.
     
  2. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    יצחקי פצוע כל העונה, אין לי ספק שאם הוא משחק, מכבי היום מקום 1 ואבי נמני מאמן, אפילו שהוא לא מאמן. יצחקי הוא מסוג השחקנים שלוקחים קבוצה בינונית והופכים אותה לטובה, או קבוצה טובה והופכים אותה למצוינת. אבל זה כל הסיפור של מכבי! הקבוצה בנתה את עצמה סביב יצחקי, זה לא יכול להיות, קבוצה לא יכולה להיות בנויה סביב שחקן אחד.

    למכבי יש סגל טוב, אבל, לא מספיק. כיום הפועל הכי טובה בארץ בבירור, אבל אם מכבי לא תחליף בשנה הבאה את כל הסגל, אלא רק איפה שצריך, 2 מגנים, קשר התקפי שנותן את הפס לגול ועוד חלוץ, אז אנחנו נראה שינוי לא קטן במכבי ולו מבחינת יכולת המשחק ובצורה טובה. יספיק לתואר? נחייה ונראה, אבל אסור למכבי להעיף את כל הסגל רק כי השנה שוב יסיימו במקומות 3-4, שזה עד כמה שזה בזיוני, הישג עבור המועדון שכבר 7 שנים לא היה בחלק העליון של הטבלה! ובשנה שעברה עם סגל של מקום 7 הגיע למקום שלישי. אז נכון עם סגל שעל הנייר ועל פי הכסף אמור להיות ראשון אבל שוב יהיה שלישי, אבל בהתחשב בכל התחלואות של המועדון הזה ב-15 השנים האחרונות, יציבות לצמרת זה גם חשוב, כי זה הבסיס להתקדם עוד מקום למעלה, תוך שנה? שנתיים? לא יודע. אבל גם הפועל לא הגיעה לאליפות תוך שניה. הם ניצלו בליגה, הגיעו למקום שני ושנה אחרי זה דאבל ועכשיו עוד דאבל, רק מה? שבמכבי יביאו מ-א-מ-ן!
     
  3. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    זה לא קצת מצחיק שמצד אחד לדעתך אם יצחקי היה הייתם מקום ראשון ומצד שני להפועל יש סגל יותר טוב? להפועל יש את זהבי וורמוט, לחיפה יש את רפאלוב ודאבלשווילי(שעד העונה לא תפסתי ממנו אבל באמת שהוא חלוץ מצוין), אפילו לקבוצות כמו ק"ש ופ"ת יש יותר משחקן מבריק אחד שמעל הרמה הכללית של הקבוצה, בעצם לכל קבוצה כמעט חוץ מלכם, רמת גן וסכנין.
     
  4. JackSparrow Member

    הצטרף ב:
    ‏26/11/10
    הודעות:
    402
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה טועה, נמני לא מאמן... אתה לא יכול להגיד שלנמני לא היה קשור להפסדים שלו... זו שטות. גם אני הייתי רוצה את נמני כמנהל מו''מ או משהו, אבל עובדה שהוא היה אמור לשבת ביציע והחליט בכלל לשבת בספסל ולהתערב בהכל, זה נראה לך נורמלי?

    עומר, נמני לא מאמן, אתה רוצה להגיד לי שההרכבים שהוא היה מעלה היו טובים? שהיחסי אנוש שלו עם השחקנים היו טובים? גפני באנקר זה טוב? קולאוטי באנקר זה טוב? היום ראינו דברים יפים מאוד מההתקפה שלנו + הקשור האחורי אלברמן את סידיבה... אל תגזים.

    גם הסגל של מכבי לא כלכך טוב כמו שאתה מנסה להפוך אותו, יש לך כמה פאקים בו... בידיוק כמו שרשמת, בעמדת המגנים ופללימיקר ואז אולי סו, סו, נראה 4-4-2 נורמלי

    שכם, יצחקי הוא חלוץ גדול והכי טוב בארץ יחד עם שכטר, אתה באמת מאמין שהיינו מקום שלישי איתו? מאמין שהיינו מקום 2.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/3/11
  5. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    עזוב זה שראית היום דברים יפים איפה היו אותם דברים בכל המשחקים של איווניר? מול סכנין נראית חרפה, מול אשדוד נראית פח, מול אשקלון היית עלוב ואם היתה להם טיפה הגנה היינו מפסידים. מול הפועל חיפה נראינו כמו ליגה ג', היום בזמן הקריטי של החצי שעה האחרונה התבקרנו מול עכו. מה איווניר הביא למכבי? מה? כלום ושום דבר! כבר היה עדיף להישאר עם נמני ושיגמור את העונה ואחרי זה או שהיו ממשיכים איתו או שהיו נפרדים כמו שצריך...אל תגנוב דעת! איווניר לא הוסיף שום דבר למכבי והוא אשם בהחלט בזה שהעונה גמורה למה אדון איווניר קיבל את מכבי במינוס 8! והיה יכול להיות היום בשיוויון עם הפועל ת"א בראשות הטבלה! אתה שומע? בשיוויון! אבל מכבי איתו נראית אפילו יותר גרוע מאשר היתה עם נמני. הפסידה להפועל חיפה, תיקו עם הפועל ותיקו עם עכו, התוצאה = מכבי במינוס 6 ו-7 כשלחיפה והפועל יש משחק חסר והעונה גמורה באופן סופי! אז שאדון איווניר לא יביבל את השכל, נמני כן מאמן, נמני לא מאמן, זה לא משנה. איווניר היה, לפי הצהרותיו, אמור לתת משהו למכבי, הוא לא נתן כלום, והוא נכשל. הוא הודח בבושת פנים מהגביע, הוא נראה זוועה בליגה, וגם היום החצי שעה האחרונה היתה זוועה, אז מה אתה מבלבל לי בשכל על דברים יפים מההתקפה והקישור האחורי? את מי זה מעניין? היחסי אנוש של נמני הרבה יותר טובים מאשר של אדון איווניר, אתה שמעת איך הוא מדבר לשחקנים? "סיימת להתאפר" "אתה רוצה ללכת לאוטובוס"? הלו אתה מאמן לא קואצ'ר...ההרכבים שנמני העלה היו הרבה יותר הגיונים מאלה שהעלה איווניר בחודש וחצי האחרונים. עכשיו תוסיף למכבי את ה-5 נקודות שהיא איבדה, בבית, מול הפועל חיפה ועכו, ומה קרה? מכבי היום עם 54 נקודות, נקודה פחות מחיפה והפועל. וחלילה חס אם מכבי לא היתה שומרת על התיקו בחירוף נפש מול הפועל, אלא מנסה ללכת קדימה ולנצח, אז היא גם במקום הראשון בטבלה, אז תסלח לי ידידי, האחריות היא כל כולה על אדון איווניר, ושלא יעז לבוא ולהאשים אנשים. היום הוא האשים את נמני. ואחרי הפסד להפועל חיפה "מה אתם רוצים שנהיה כמו ברצלונה?" אחרי שלא הגענו לרחבה! של הפועל חיפה...די הוא פאתטי, אין לו מושג באימון, וכן, עם נמני מכבי היום, עם כמה שהוא לא יודע לאמן, היתה במקום יותר טוב, בבית נמני לפחות לא התבזה! בבית! מול הפועל עכו! לא הפועל ת"א או חיפה, עכו, מפורקת בחצי קבוצה! אז שיחזור לקשקש בערוץ, כי במכבי לא נשאיר אותו! שבוע שעבר את השחקנים הבכירים. מחר את הקהל. די לגנוב דעת, גם אתה וגם מוטי איווניר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/3/11
  6. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,962
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    עומר, גם מכבי חיפה והפועל ת"א איבדו נקודות באופן טפשי העונה.
    מה זה "אם". לכולם זה קורה.

    מכבי ת"א בצדק מקום שלישי והקיזוז יעשה עמה חסד גדול.

    ותשמע אי אפשר להחליף מאמנים כמו גרביים בטח בשוק המאוד בינוני שיש בארץ. אני חושב שמגיע לאיווניר לבנות את הסגל לעונה הבאה אלא אם כן גולדהר ימשיך להשתולל וינחית איזה איש מקצוע טוב מחו"ל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/3/11
  7. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    לא אני עניתי לו לטענות הדביליות שאיווניר הביא משהו חדש למכבי, שיש שינוי ושנמני, שהוא לא מאמן, הוא פושע מלחמה...העיקר לזרוק שטויות לאוויר.

    זה לא שאני מאמין ב-אם הזה, אני הראשון שאומר שאין כזה דבר -אם!

    אתה אומר שאתה חושב שלאיווניר מגיע, בגלל שאתה אוהד חיפה, שרואה שהבן אדם לא יודע לאמן את נערים ג' אז אתה יודע שמכבי לא תאיים עליכם כל עוד איווניר שם. אבל אני בתור מי שרואה את הקבוצה שבוע אחרי שבוע, ועם סגל שחקנים מספיק טוב בשביל לקחת אליפות ואם לא אז להיאבק באמת על האליפות, אומר לך, שאסור בתכלית האיסור לתת לו לבנות סגל ואסור בתכלית האיסור לתת לו להמשיך!

    להחליף מאמנים כמו גרביים? לא זכור לי שמכבי החליפה מאמנים כמו גרביים...נמני היה כמאמן שנתיים. איווניר חתם רק עד סיום העונה והוכיח בינתיים שאין לו מושג. אז איפה להחליף כל שנה? וחוץ מזה, כן אם צריך, אז מחליפים. לא ראיתי שבצ'לסי לדוגמא, מישהו התלונן אחרי שמאמן אחרי מאמן נכשל והוחלף והגיע אנצ'לוטי, שהשנה נכשל רק בגלל עייפות החומר המצטרבת...ובשנה שבערה הביא דאבל מדהים, בעונה הראשונה שלו.

    איש מקצוע מחו"ל? תן לי את דרור קשטן ואני אומר תודה רבה ולא מדבר על המאמן עד סיום העונה עד אחרי שריקת הסיום. כן זקן לא זקן, כן איבד לא איבד, דרור הוא הפיתרון של מכבי. גם יסיר את הקללה שהוא הטיל. גם יהיה לו את הרצון להצליח וגם כי פאקינג מגיע לו לחזור לאמן את מכבי! וזה במיוחד אם השנה עם הליגת פח שלנו, הוא יסיים בפלייאוף העליון עם כרטיס לאירופה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/3/11
  8. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אני חושב שאתם נסחפים. למכבי תל אביב יש סגל טוב מאוד ולפחות 3-4 שחקנים שהיו מוצאים את מקומם בשתי הקבוצות שנמצאות כרגע במקומות הראשונים ואני חושב שמה חסר שם זו הכוונה של מאמן ושיפור נקודתי בעמדות מסויימות.
    למכבי תל אביב יש את השחקנים שיכולים לסחוף קבוצה לאליפות שעשו את זה - ברק יצחקי שציינתם וגל אלברמן, שמול הפועל עכו זה היה משחקו הטוב ביותר שראיתי ממנו העונה.
     
  9. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    מכבי ת"א בבעיה כי לדעתי יש בעיה עם הסגל הזה. ברור שאיוניר לא התשובה, אבל יותר מדי ביקורת מופנית
    כמו בבאר שבע למאמן. גולדהאר השקיע מיליונים רבים בקבוצה, אבל יותר מדי שחקנים לא שווים את הכסף שהם מקבלים. אולי בקיץ גולדהאר יבזבז פחות כסף ויחזק את הקבוצה בצורה הכי טובה. למרות הקיזוז כרגע נראה שמכבי ת"א אפילו לא מאיימת על המקום השני של מכבי חיפה.
     
  10. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    למה מה ההבדל בין המקום השני למקום השלישי? עוד סיבוב באירופה? אל תצחיק אותי. זה לא שמקום שני הולך לאירופה ושלישי לא...שלישי ושני זה אותו הדבר מבחינת החשיבות. שניהם הולחכים לאירופה ולא נותנים שום דבר אקסטרה, זה או אליפות או מקומות 2-3 זה לא שמקום שני נותן איזשהו פרס.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/3/11
  11. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,962
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    עומר, כל מקום מתחת לראשון הוא כישלון צורב למכבי ת"א. באמת אין הבדל מבחינתכם.
     
  12. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    זה מה שאני אומר. בדיוק שכמו עבור מכבי חיפה פחות ממקום ראשון הוא כישלון.

    מה ההבדל בין שני לשלישי? שום הבדל.
     
  13. JackSparrow Member

    הצטרף ב:
    ‏26/11/10
    הודעות:
    402
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה אכן צודק שאיווניר לא מביא שינוי כזה גדול למכבי, אבל אל תשכח איך שהשחקנים יותר נלחמים ויותר רוצים, אני יודע שרק עם מלחמה לא רצים למכולת (כנראה שאיווניר כן חושב) אבל גם אל תשכח שקיבלת את מדו בחזרה ואת ההתקפה מדו - בוזגלו - עטר- רנגלוב בחזרה שזו התקפה מעולה פשוט, אתה יכול להגיד שלא?

    היו ראית דברים נחמדים בהתקפה, אל תגזים, שחקנים שיחקו יותר קרוב אחד לשני(לא כל המשחק לצערי, חלקים מהמשחק וזה חבל)

    אל תגזים, מכבי לא שיחקה יפה יותר עם נמני ובטח שלא היו לו הרכבים הגיוניים יותר, איך? עם 3 קשרים אחוריים ועם רוני גפני וקולאוטי באנקרים? העפת כדורים סתמית זה נקרא לשחק טוב יותר? וגם נמני איבד נקודות בבית... מה עם חיפה וקריית שמונה?

    אל תגזים לא התבזנו מול עכו, שיחקנו מעולה ב60 דקות האחרונות ושוב פעם הלכנו אחרות בדקות קריטיות וספגנו, חבל... מה עם העיניין שאתה רואה יותר פירגון אצל החלק הקדמי? לא יודע עד כמה זה קשור למאמן אבל אתה רואה יותר פירגון וזה כבר טוב ויפה מאשר לראות את השחקנים דופקים את הראש בקיר.

    אני רק שמח שראיתי אותך כותב שאתה יודעו מבין שנמני לא מאמן.

    אתה אבל לא מבין שהקהל של מכבי ת''א לא סבלני וזו הטעות אצלנו, במקום להשאיר את רוב הסגל עונה הבאה אני בטוח שיעיפו את הרוב וזו תהיה הטעות שלנו. במקום לשלוח עכשיו את אובארוב לחפש שוער בחו''ל, הם מחכים לרגע האחרון...

    אל תגזים גם, בדרבי המחצית שנייה שלנו היית מצויינת, אפילו אוהדי הפועל אומרים לי את זה. אתה אוהב להגזים ואני פשוט לא מבין למה אתה כזה...

    הבעיה בין מכבי העונה לבית''ר של פעם, זה שבית''ר הביאו שחקנים מכל הקבוצות הגדולות בארץ ופשוט החלישו אותם, מכיב לא עשו זאת וזו הטעות גדולה (למרות שבתקציב כזה אתה לא צריך לקחת שחקן מאף קבוצה ופשוט לדרוס את הליגה)

    לא יודע אם רשמתי את זה כבר למעלה, אבל למכבי ת''א יש הרכב סביר, לא הרכב יותר מידי טוב שאתה יכול לקחת איתצו מהפועל את האליפות, בעיקר לא כשיש לך שחקנים כמו קולאוטי, סבן, זיו\ סטרול (שהוא נחמד ולא יותר מזה, מה היה כל הלחץ להביא אותו?), כל השאר השחקנים די טובים אבל עדיין חסר את הפליימיקר ואני מאמין ומקווה שבשנה הבאה מי שלא יהיה מאמן יטפל בזה ולא נדפק עד פעם.

    עריכה: ואה... אני מקווה שסוף סוף מישהו ילמד את השחקנים האלה משהו על ניצול מצבים כי זה פשוט לא יאומן כמה הם מחטיאים
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/3/11
  14. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    איזה יותר מלחמים ורוצים? איך קבעת את זה? על סמך מה?

    זה שאני יודע שנמני לא מאמן, לא לימדת אותי, עוד לפני שנתיים וחצי כשזרקו את נמני לתפקיד המאמן אמרתי שאסור לו להיות מאמן. אבל אם כבר אנחנו מתעסקים בלהשוות בין מוטי לאבי, לאבי אין תעודה ואין נעליים ועדיין עשה את אותם "הישגים" של איווניר, איך? כנראה שהבעיה אם כך היא לא באבי...זה עדיין לא אומר ששניהם צריכים להיות המאמנים, כי לא, האחד אני שמח בשבילו שהוא לא מאמן את מכבי, כי די, כולם נכנסו בו רק וזה היה הורס בסופו של דבר את כל מה שהוא עשה כשחקן ועכשיו יש לו שקט ואני שמח, והשנה הוא פשוט בדיחה בתור מאמן, שיחזור לקשקש בערוץ הספורט.

    התבזית מול עכו, עשית בונקר מביש, הקפטן שלך ביזבז זמן כאילו זה מול אולימפיאקוס! איפה זה ואיפה זה?

    אתה לא רואה יותר פירגון בחלק ההתקפי זה סתם אשלייה שאתה חושב.

    המחצית השניה שלך בדרבי לא היתה מצוינת...היא היתה בינונית, 20 דקות ראשונות היית טוב ולחצת, 25 דקות אחרונות נסגת אחורה וב-15 הדקות האחרונות עשית בונקר.

    לא זה לא טעות שלא לקחנו שחקנים מהפועל וחיפה, כי הפועל לא היתה משחררת לך אף שחקן וגם חיפה, וגם לא היה לך אופציות להביא שחקנים מקבוצות אחרות. למה מי היית מביא מחיפה שהיו משחררים לך?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/3/11
  15. JackSparrow Member

    הצטרף ב:
    ‏26/11/10
    הודעות:
    402
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סתם הבאתי את חיפה כדוגמה, אין שם מישהו שאתה באמת יכול להביא והוא יכל להועיל, אולי רק מסיללה...

    הפועל תאמין לי שהיו משחררים, היום הכסף מדבר\ ץזרוק לטביב מיליון שקל הוא ישחרר לך גם את אניימה (וחזו הסיבה שאי רוצה שטביב יהיה הבעלים שלהם).

    שמע אחי, השחקנים אכן יותר נלחמים ומקריבים, קח לדוגמה את מדו, מתי בפעם האחרונה ראית אותו יורד לגליצ'ים? הנה, שבוע שעבר ומול עכו הוא ירד להרבה גליצ'ים, ותאמין לי שאפילו בחו''ל הוא נחשב שחקן שלא נלחם כלכך, מה שאומר שהזעזוע אכן הצליח בקטנה.

    עומר, בבקשה תיהיה יותר צפיציפי, ב60 דקות הראשונות אתה שיחקת מעולה אבל ב30 דקות האחרונות? היה כלכך עצוב לראות את מכבי...

    אני לא מאמין שזה כלכך אשלייה, אל תשכח שפעם השחקנים היו סתם בועטים ודופקים את הראש, תראה, אפילו היום היה פירגון ואם איני טועה רנגלוב מסר כדור לעטר מול שער ריק.

    הדבר הראשון שאתה צריך להביא שנה הבאה? פליימיקר.

    איזה שחקנים לפי דעתך צריך להעיף שנה הבאה על טיל?

    עריכה: תאמין לי שאף אחד לא שוכח את נמני כשחקן, אפילו אני שלא אוהב אותו בלשון המעטה כמאמן עדיין אוהב אותו כשחקן אבל הוא לא,מלך" בשבילי כמו בשביל רבים אחרים... אתה לא יכול גם הלגיד שסתם תקפו אותו כי רוב הדברים היו מוצדקים, למה בכלל היו מלא משחקים שהוא הפסיד והוא שלח את מזרחי? מה הקטע?

    שנה הבאה כנראה שהפועל יתחלשו וחיפה תשאר אפורה כרגיל בלי לקנות יותר מידי שחקנים ואז אולי האליפות תחזור הביתה (ומי יודע, אולי גם הגביע)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/3/11