מחזור 25 בליגת העל: הפועל מתרסקת בחיפה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י David De Gea, ‏16/3/07.

  1. MHFC Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/06
    הודעות:
    1,645
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אבל ברגע שהשחקנים משתינים בקשת על הקהל ומפסידים 4-0, צריך לשרוק בוז, הפועל ת"א לא רק שהיא שיחקה גרוע היא גם לא ניסתה ממש ממה שראיתי במחצית השנייה. ואולי שריקות בוז היו מעט אולי גורמות להפועל ת"א לשחק כדורגל.

    זה כן הולך ככה.
    קח לדוגמא את הקהל של מכבי חיפה ששרק בוז מול מכבי פ"ת בניצחון 1-0 במהלך המחצית השנייה, לאחר שראה את השחקנים מזלזלים ונותנים למכבי פ"ת לשלוט. וזה עוד לאחר 2 ניצחונות ב-3 המשחקים האחרונים, שזאת גם הייתה אחת התקופות הטובות של מכבי חיפה בהתחשב לעונה הרעה הזו.

     
  2. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קצת באיחור, אבל הנה התגובה שלי ממש בקצרה על משחקי המחזור ה-25 בליגת העל:

    המשחק הראשון שאתייחס אליו הוא המשחק בין הפועל פ"ת למכבי נתניה. אחלה משחק היה בקופסא, שתי קבוצות התקפיות שמשחקות כדורגל יפה. דדי בן דיין הרבה שהוא חייב היה להיות בסגל לנבחרת עם צמד ושקשטן הוא אידיוט גמור שהוא לא מזמין אותו. נתניה לא שיחקה כדורגל גדו, אבל מבחינתה השיגה את מה שרצתה, נצחון שקטע רצף של שני הפסדים לתל-אביביות ונצחון ראש בסיבוב השלישי. הנצחון הזה בצירוף ההפסד של הפועל ת"א גורם לנתניה לחשוב ולפנטז על אירופה שוב פעם, זה אפשרי מאוד, גם אשדוד וגם מכבי פ"ת לא נראות מי יודע מה ונתניה יכולה לעשות את זה. כמה מילים על מוסא סאנוגו, שחקן מוכשר בטירוף, רואים שיש לו כדורגל, אבל ההתנהגות שלו מבישה, יש לו מזל שהשופט לא ראה את האגרוף, על כזה דבר צריך להרחיק את השחקן לכמה משחקים טובים. נתניה לא צריכה את סאנוגו, יש לה מספיק חלוצים טובים ומוכשרים כמו שכטר, אוקוצ'ה, ימפולסקי, חיים.
    מבחינת הפועל פ"ת, שוב פעם משחקים יפה, מובילים, מגיעים להרבה מצבים, מקבלים הזדמנויות לגמור את המשחק ומחמיצים. הפועל פ"ת תרד ליגה, זה שהם נזכרו לשחק כדורגל במחזור ה-20 לא יגרום לה להשאר בליגה, פ"ת נאיבית בטירוף, קבוצת תחתית לא יכולה לשחק ככה, פ"ת ממש לא תכליתית וככה היא בחיים לא תשאר בליגה.

    עוד נקודה להכח בלקראת מאבקי הירידה, עוד פעם כפ"ס יורדת מאוכזבת. שתי הקבוצות יוצאות מאוכזבות מהמשחק רק שרק קבוהצ אחת יכולה להיות מאוכזבת מכך שלא נצחה. כפ"ס שטפה ת המגרש והמשיכה את היכולת הנהדרת שלה ממשחק גביע הטוטו נגד בית"ר. הכח מנגד שיחקה רע מאוד, התגוננה, ורק בעזרת ישראל פילוסוף גנבה נקודה שלא היתה ראויה לה מכפ"ס. אף אחד או לפחות אני לא ציפה שהכח תשחק יותר טוב, אנשים צריכים להבין, הכח היא קבוצת תחתית אפורה שמשחקת בעיקר על מתפרצות ואבי תקווה אחד. להכח יש הגנה לא רעה בכלל, אבל הבעיה בעמגת השוער הורסת אותה. עכשיו אחרי שפילוסוף הציג משחק כזה גדול הכח צריכה להתפלל שגם הוא לא יפצע וימשיך באותה יכולת.
    כפ"ס כמו שאמרתי צריכה לצאת מאוכזבת מהמשחק היא תקפה את השער של פילוסוף פעם אחרי פעם, בעטה לשער אינספור פעמים ולא הפסיקה ללחוץ את הכח. אבל היתה לה בעיה של תכליתיות, כפ"ס יכלה לסיים את המשחק עם 5 שערים אבל החמיצה והחמיצה. סךהכל כפ"ס גמרה את העונה ועדיף מבחינתה שתתרכז בגביע הטוטו שם היא יכולה לזכות בתואר, בליגה היא גמרה את העונה ממזמן.

    שאפו, שפוט שאפו ענק להרצליה על משחק נהדר. הרצליה הגיעה לאינספור הזדמנויות מול האין הגנה של בני יהודה, בוקסה במשחק ענק, קאמנן מראה שהוא אחד החלוצים הטובים בליגה וכמובן דוויס הנהדר בקישור. אבל צריך לזכור, בני יהודה במשחק קטסטרופלי, כאילו הם חזרו לאותה תקופה נוראית, אין מרכז הגנה ראובן עובד חושך והיחיד שמתפקד זהו ליאור אסולין. כמה מילים על עובד, אין ספק שראובן הוא כשרון אדיר, אבל העונה או לפחות מאז הסיבוב השני הוא חלש מאוד, כנראה שהוא כבר חשב על מעבר לקבוהצ גדולה ושכח לשחק כדורגל. למרות ההפסד הזה, בני יהודה לא בסכנת ירידה וגם היא גמרה את העונה, ניצן שירזי צריך להתחיל לחשוב ולתכנן את העונה הבאה, חסר לו שנראה גם בעונה הבאה את אותה בני יהודה.
    מבחינת הרצליה כבר פירטתי, משחק ענק של כל הקבוצה, עכשיו הם צריכים להתחיל לחשוב על שבוע הבא, או בעצם עוד שבוע וחצי, כמו שפרדי דוד אמר המשחק הזה הוא כבר היסטוריה, כולנו זוכרים מה קרה בפעם האחרונה שהרצליה כבשה רביעיה, הרצלהי צריכה להמשיך באות יכולת גם בהמשך. היא עדיין מתחת לקו האדום, משחק הבא מחכה לה משחק תחתית חשוב מאוד, היא חייבת לנצח את הפועל פ"ת כדי לעבור את הקו האדום.

    בניגוד למשחקים אחרים נהנתי לראות את מכבי ת"א במשחק שפתח את המחזור ה-25 נגד אשדוד. מכבי שיחקו כדורגל יפה מאוד, מהשוער עד ההתקפה כולם שיחקו מצוין. אני מאוד מודאג ממכבי של השנה, קבוצה עם הגנה ושוער מצוינים, קישור מאוזן ביותר והתקפה שנראת בתקופה האחרונה טוב מאוד. גם לאל נימני לדעתי מכבי ת"א היא קבוצה חזקה מאוד, כל הכבוד לאלי כהן שעשה מקבוצה חלשה מאוד קבוצה שנאבקת על האליפות, אלי כהן הביא זרים מצוינים כמו קאלה, מרדיקוביץ', מרטינוביץ' וגם הזר היחדי שבו לא פגע, ראזיץ', שוחרר ובמקומו הגעי איליץ' שנראה בנתיים מצוין. מכבי בשקט, בשקט כבר במקום השני שמוביל לאירופה שזו מבחינתם היתה המטרה. כמה מילים על העימות בין ז'אן לקאלה, קאלה התנהג בצורה מגעילה אבל אני מעדיף שוער משוגע ומצוין על פני שוער רגוע אבל גרוע. קאלה סנתיים עושה את העבודה על המגרש, אבל הוא צריך להרגע עם הכאפות לצעירים.
    אשדוד לאט לאט רק במקום ה-6. זה היה ברור שאחרי כל המשחקים היפים שבהם הקבוצה לא נצחה מול בית"ר והפועל אשדוד תתחיל לשחק פחות טוב. אשדוד נראתה לא רע בכלל נגד מכבי, הגיע למצבים אבל החמיצה הרבה מאוד. הבעיה היא שאשדוד הרגילה אותנו להרבה יותר ממה שהיא מראה וגם למיקום יותר גבוה.

    בקשר למשחק המרכזי בין מכבי חיפה להפועל ת"א, כמו שחשבתי חיפה התפרצה על הפועל אחרי ההדחה המשפילה מגביע אופ"א על-ידי אספניול. הכל פשוט הלך לחיפה, רפאלוב נתן את משחק חייו, לא רק בגלל השער הנהדר, הוא היה בכל מקום על המגרש. גם דירסאו וסואן היו טובים מאוד בקישור האחורי ושיתקו את דגו וטועמה שהיו חלשים מאוד. בוקולי היה טוב מאוד וחרש את אגף ימין, גם קטן וקולאוטי היו טובים ופתאם חיפה מזכירה את אותה חיפה של השנים האחרונות.
    הפועל היתה חלשה להחריד בכל הפרמטרים, עבירות טיפשיות, הגנה חלשה ביותר, בונדר ואנטבי ביישו את המעמד וגרמו לקשטן לחשוב שנית על הזימונים. פאאס המשיך עם החוסר יציבות וביחד עם דואני שהפתיע אותי לרעה היו חלשים מאוד במרכז ההגנה. מי שהכי הפתיע אותי לרעה הוא סלים טועמה, טועמה היה חלש מאוד, טועהמ לדעתי הוא השחקן הכי חשוב של הנבחרת במשחק נגד אנגליה ואם ככה הוא נראה שבוע לפני המשחק הכי חשוב של הנבחרת בקמפיין מצבנו רע. גם באדיר הבאנקר של קשטן היה חלש מאוד, אין ספק שאם אבוקסיס היה על המגרש היינו רואים הפועל אחרת.
    אני מבסוט מהנתוצאה, הפועל מתרחקת מאיתנו 5 נקודות וסיכוייה לזכיה באליפות נחלשו בצורה משמעותית, מה גם ששבוע הבא מחכה לה משחק לא קל בכלל נגד מכבי פ"ת. חיפה שיכנעה מאוד, עלתה על הפועל בכל פרמטר, אין ספק שהנצחון מוצדק וגם התוצאה.
    אגב, איזה טמבל יצא אינשטיין "אין ספק שהשער של רפאלוב יפה יותר משל דה לה פנייה" http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/bduh.Xxx
     
  3. Gaudi Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/07
    הודעות:
    750
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם ההגנה של הפועל הייתה חלשה אז איך חיפה הגיעה רק לשלושה מצבים בכל המשחק?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/3/07
  4. Gustavo Boccoli Member

    הצטרף ב:
    ‏19/12/06
    הודעות:
    1,042
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כי חיפה לא יושבת ליריבה על השער. אבל תחשוב שמתוך מעט המצבים של חיפה, היא כבשה ארבעה שערים.
     
  5. a.m Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/06
    הודעות:
    1,289
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גול עצמי של פאהס, אדום לדואני, פנדל שאמור היה להישרק, בשער הראשון סגירה גרועה על בוקולי, בשער של רפאלוב הוא עשה מבונדר פורפרה, כמעט ספגתם מקייסי בגלל שכל ההגנה לא הייתה במגרש, משחק חלש מאוד של אנטבי ובונדר...

    מה אני אגיד לך... יום מושלם של ההגנה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/3/07
  6. ManUtd Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    3,278
    לייקים שהתקבלו:
    26
    j.k15

    אבל זו הייתה מעידה חד פעמית, ועל פעם אחת לא שופטים קבוצה שלמה על חוסר אכפתיות, כמו שלא שופטים שחקן אחרי משחק אחד בקבוצה חדשה (כן, אני יודע השוואה דבילית, אבל זה בערך אותו דבר).

    אתה יודע מה, בוא נחכה למשחק הבא של הפועל נגד מכבי פ"ת, ואז נראה אם האוהדים היו צריכים לשרוק בוז או לא, זה כמובן תלוי בתצוגת המשחק שלהם.
     
  7. Gaudi Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/07
    הודעות:
    750
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני רק אומר שזו לא הייתה כזו דריסה כמו שעושים מזה.
    הגול של רפאלוב, הגול של בוקולי, המצב של קייסי מהקרן. זה כל המצבים שחייפה יצרה.
    אם איכשהו שני הגולים הראשונים לא היו נכנסים, הייתם מדברים על משחק שקול ו- 0-0 משעמם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/3/07
  8. matanhh Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/03
    הודעות:
    95
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל הכבוד לחיפה על הלחימה ועל המשחק הטוב,עכשיו שאין אירופה היא תצליח יותר וסיים מקם 4-5 . והפועל עם ההפסד הזה אני חושב שתשבר ותשחק גרוע במחזורים הבאים והמאבק לדעתי יהיה בין מכבי הטובה ומשתפרת ממשחק למשחק ומציגה כדורגדל טוב וביתר והאליפות תקבע במחזור האחרון איזה דרמה. הפועל כבר סבא צריכה להיות מאוכזבת לא לנצח את רמת גן אחרי שמגיעים להרבה הזדמנויות לא נורא קבוצה מצויינת שאם תמשיך ביכולת הזאת עוד תעקוף את מכבי פתח תקווה ואשדוד שמפסידות הרבה נקודות מבחזורים האחרונים ומי יודע אולי תסיים מקום רביעי שיוביל לאינטרטוטו כי מגיע א להיות באירופה קבוצה מצויינת כפר סבא בשוט חזר לא קצת ריכוז ומזל מול השער ואז יתר שערים תכבוש.לסיכום המחזור הפעל פתח פתח תקווה ירדה ליגה סופית ,והיורדת השנייה תקבע במחזור האחרון בין הרצליה לרמת גן ולדעתי רמת גן תרד כי היא קבוצה מגעילה שלא משחקת יפה ומגיע להזדמנויות ומצליחה פה ושם להוציא נקודות שלא מגיעה לה לעומת הרצליה שמשחקת טוב וכובשת ולפעמים מפסידה נקודות מחוסר ריכוז או מזל ומשחקת הרבה יותר יפה מרמת גן לכן ההימור שלי הרצליה נשארת!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/3/07