מחזור 25 בליגת העל: מכבי לוקחת 3 נק קריטיות מאשדוד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Emil, ‏21/3/08.

  1. roeiuzan Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    2,108
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא יצא לי לראות את המשחק של מכבי חיפה אבל מוזר לי שקרוסה קיבל אדום, שחקן שקט, כרטיס ראשון שלו העונה.
     
  2. C.F.C Member

    הצטרף ב:
    ‏7/2/08
    הודעות:
    435
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מתוק, פשוט מתוק כל מילה נוספת מיותרת. סוף סוף אנחנו רואים קבוצה שנלחמת, עם אופי שלא נשברת, כמה התגעגעתי לך מכבי חיפה סוף סוף חזרת לעצמך (גם אם זה לשבועיים), סוף סוף הקהל מעודד ולא מקלל, סוף סוף אנחנו מצליחים לנצח קבוצת צמרת (שבועיים רצוף!). עכשיו אנחנו חזק במירוץ לאופ"ה וסוף סוף יש סיבה לחייך בעונה האיומה הזאת.


    אגב מקום שלישי מוליך לאופ"ה בעונה הבאה?
     
  3. 13.11.1997 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/1/08
    הודעות:
    1,087
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן מקום שלישי מוליך לאופ"א. הפועל ת"א איבדה את היתרון שלה, ועכשיו היא עוד פעם בסכנה. הפועל והרצליה כאמור חייבות את הנקודות ואם הם יתחלקו בהן אז שתי הקבוצות הללו, יהיו בקרבי תחתית ואף אחת לא תצא מהלחץ הזה. בעיקר מכיוון שמכבי ת"א ואשדוד נפגשות מחר גם כן לקרב תחתית אחת הקבוצות חייבות את הנקודות האלה. אם הפועל ת"א מפסידה ואשדוד מצליחה להוציא תיקו המהמשחק מחר הן זהות מבחינת הנקודות, אבל הפועל עדיפה בגלל הפרש שערים. אם הפועל מנצחת היא בהפרש 4 נקודות מהקו האדום דבר שיניח לה שקט מחזור אחד. גם הרצליה חייבת את הנקודות כדאי להתרחק מהקו האדום, ומאזן הנקודות שלה כרגע ( לא כולל המשחק מול הפועל) זהה למאזן של מכבי ת"א.
     
  4. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,196
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    איכס גוטמן, איכס.
    מוציא בדקה ה 70 קשר ומכניס בלם, רק בגלל החילוף הזה אני מקווה שהפועל תפסיד. אנטי כדורגל היה ואנטי כדורגל נשאר.
     
  5. Giallorossi Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/06
    הודעות:
    2,364
    לייקים שהתקבלו:
    0
    האמת, אין מאמן שמתאים יותר לאופי של המועדון הזה מאשר גוטמן.
     
  6. אבו Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/06
    הודעות:
    10,824
    לייקים שהתקבלו:
    13
    הפועל כפר סבא קבוצה כ"כ נאיבית, פשוט מפחיד. לדקור אותם אחד אחד.
     
  7. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,772
    לייקים שהתקבלו:
    8,316
    בפירוש לא, אבל אם השופט שורק רק אחרי שהבעיטה נבעטת רק אז הוא יכול לשנות את החלטתו אלף פעם כל עוד הוא עדיין לא מחדש את המשחק.

    הפועל ת"א מקבלת רק אוויר לנשימה לא יותר, אני ממש לא חושב שהם טובים יותר מהרצליה והאנטי כדורגל שלהם בעזרת השם בסוף יעלה להם ביוקר, זה עדיין לא אבוד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/3/08
  8. מור!!! Member

    הצטרף ב:
    ‏21/5/06
    הודעות:
    395
    לייקים שהתקבלו:
    2
    ניצחון חשוב לנתניה,היינו חייבים לנצח אחרי שחיפה ניצחה,עכשיו צריך לנצח כל משחק ולהשיג כמה שיותר נקודות כי כל משחק מכריע לגבי המקום השני
     
  9. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    דירסאו וסטרול קיבלו אדום.
     
  10. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    נצחון חשוב ביותר על מכבי פתח תקווה. לצערי, לא היה שידור (רק שעתיים לפני המשחק הבנתי שלא תהיה לי הזדמנות לראות את המשחק) ולכן הייתי צריך להצמיד את האוזן לרדיו. כשמכבי נתניה הבקיעה את השער, הלכתי לאבא שלי וסיפרתי לו והוא אמר לי "אתה עוד שנייה בוכה, אתה בטוח שאנחנו הבקענו?". כמה לחץ השתחרר. כבר הרגשתי את מכבי חיפה על הגב.

    על פי שדרי הרדיו, זה היה משחק משעמם. שניר גואטה סחט מחמאות מהשדרים ואני מקווה מאוד שמעכשיו, הוא לא יזוז מההרכב. הוא שחקן נהדר והוא מוסיף למכבי נתניה המון. לפחות פתחנו פער של 3 נקודות מהמקום השני.
     
  11. אלי אוחנה ג'וניור Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/07
    הודעות:
    1,068
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טעיתי וצריך להודות בטעות. משחק משעמם לא היה, פנדל מוחמץ, 4 שערים, לא מעט מצבים וכדורגל טוב היה לנו במשחק ואני מרוצה.
    המשחק הטוב ביותר של בית"ר ירושלים העונה, המשכנע ביותר ואשמח אם היכולת הזו תימשך עד סוף העונה. במבחנים האחדים שבהם עמד טברטקו קאלה, הוא צלח ועשה את העבודה שלו. גל אלברמן ממשיך לשחק מצוין, משמיט משחקני היריבה כדורים ומתסכל אותם. יואב זיו ממשיך לאכזב, אז הוא כבש מול שער ריק, מצטער אבל אותי זה לא מרשים, גם אשתי הייתי שמה את הכדור ברשת ויודעים מה? עם יותר סטייל. שמעון גרשון ותומר בן יוסף לא הורגשו במיוחד בצד ההגנתי של בית"ר מהסיבה שהוא לא היה עסוק במיוחד, מלבד מס' מצבים לא מנוצלים. רומולו בתקופה די... איך לומר? Unfabulous. דרק בואטנג ועידן טל בעוד משחק טוב, שער יפה כבש הגנאי, לראות את הכדור מסתובב לו באוויר בדרך לרשת היה כיף.
    נקווה להמשכיות.
     
  12. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,772
    לייקים שהתקבלו:
    8,316
    טוב, ראיתי עכשיו את התקציר ובגדול לירן ליאני עם שיפוט רע מאוד. לשער של קרית שמונה אני אתייחס בסוף.
    האדום לקרוסה מוצדק לחלוטין, היה פנדל על פאנטיני 2 דקות אחרי השוויון שליאני לא שרק אבל הפנדל שנשרק לבסוף לדעתי זה לא פנדל. ברק בכר הצמיד את היד לחזה, היד הזה לא מנע שער, אם לא היה פוגע ביד היה פוגע בחזה וזה לא פנדל.

    עכשיו בקשר לשער, נתחיל מזה שבעיקרון השער הזה הוא חוקי כי לא היה נבדל של בלו, הבעיה היא שליאני שרק לפני שהכדור נכנס לשער אבל אחרי שהכדור יצא מרגלו של בלו לכן, במצב שכזה, זה גול חוקי כי הכדור יצא מרגלו של בלו ורק אז באה השריקה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/3/08
  13. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    שנייה לפני הגול השני של הפועל להרצליה היה מצב של שחקן מול שוער שנשרק לנבדל שלא היה. אחרי זה אמיר אפרת יבוא בטור בעיתון שלו ויגיד שדופקים אותם.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הפועל כפר-סבא ומכבי פ"ת ממשיכות לזייף וההפסד שלהן היום מכניס אותם חזק למאבקי התחתית. פ"ת הציגה מחצית ראשונה לא רעה, אבל כרגיל לא כבשה ונתניה עקצה בהתקפה הראשונה שלה ולאחר-מכן הציגה שיפור. כפר-סבא נראת רע מאוד, היא אפילו לא נלחמת. היה ברור שהיא תפסיד, אבל לא ציפיתי שהחלק ההגנתי יהיה עד כדי כך רע. את שלושת השערים הראשונים ניתן היה למנוע. בית"ר לא צריכה שייתנו לה מתנות. רביעייה שנייה ברציפות וכל הכבוד להם.
    הניצחון שלנו היום על הרצליה סופר חשוב. כרגיל, הכדורגל היה בינוני מאוד, אבל התוצאה הכי חשובה ועלינו זמנית למקום השמיני. גם הרצליה לא הציגו כדורגל גדול היום, הרצליה הייתה חלשה בידיוק כמונו. לא אהבתי את העובדה שטלקיסקי החלש סיים 90 דקות ולא הוחלף על ידי עובד. אני נגעל מהקבוצה שלי, שלא מסוגלת לתת גול בלי מצב נייח וגם מהחילוף ההגנתי של גוטמן. יכלנו לעשות את העבודה קלה יותר אם היינו מבקיעים ולא מוצאים פעמיים את העמוד.
    מכבי חיפה הפגינה היום הרבה מאוד אופי והצדק נעשה, היא חזק במאבק על גביע אופ"א. אני מאמין שהם יגיעו לאירופה בגלל הסגל שיכול להפיק כדורגל טוב ובסה"כ לחיפה יש את הכלים ההתקפיים הכי טובים מהקבוצות שנאבקות על הכרטיס. הראש של דייגו קרוסה כבר הרבה זמן לא במכבי חיפה והמעשה שלו היום הוא רק דוגמא. הוא יעזוב, אבל הוא לא אבידה גדולה, ממש לא...
    אם סכנין לא תסיים במקום השני או השלישי, היא בוודאי תסתכל על המשחקים נגד בני-יהודה כגורם מרכזי לכך. נקודה אחת בלבד הם לקחו מהזהובים. אם ק"ש תמשיך בכושר הנוכחי(רואים בבירור שההצהרה על עזיבתו של בן-שמעון בפומבי פוגעת), היא לא תגיע לאירופה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/3/08
  15. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    בלי אוהד כהן נתניה הייתה מביסה את פתח תקווה.
    העיקר 3 נקודות . .