מחזור 26 בליגה הלאומית: החמישיה הראשונה כמעט סגורה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏10/4/09.

  1. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,753
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    אוהד לויטה לא נחשב עבורי שוער טוב. לקח את ההצלות ששוער צריך לקחת, ספג את השערים ששוער יכול לספוג, בלי הצלות מיוחדות, לא נותן להגנה שלו ביטחון מיוחד, עוד שוער ישראלי ממוצע, לטעמי הרבה פחות טוב מאיתמר ניצן. במיוחד כשמביטים על העונה האחרונה שלו בליגת העל, שם לויטה היה חלש מאוד.

    7,000 צופים, סוף סוף לבוא למשחק בלי מתח. תיקו לדעתי הוא תוצאה טובה, למרות שיכלנו לנצח, למרות פנדל של 100% שהיה צריך להישרק ושיפוט שהוא בגבול השערוריה (קוון שרואה פנדל ופוחד לסמן לשופט).
    כפר סבא באה ונתנה משחק טוב, לא פחדה לתקוף, בהחלט הגיע לה השיווין, גם היה נחמד לראות את 50 או 100 הירוקים מכפר סבא שהגיעו ונתנה עוד קצת צבע למפגש.
    אני אישית מבסוט. המנטליות הבאר שבעית עדיין דפוקה מיסודה. השחקנים עלו כבר ליגה והם יורדים מבואסים לחדר הלבשה, האוהדים תופסים את הראש כאילו ירדנו ליגה במקום לשמוח באיצטדיון על העלייה למרות התיקו, אבל אני מקווה שהמנטליות תשתנה כשנגיע להישגים "קצת" יותר גבוהים מעליית ליגה 8 מחזורים לפני סוף השנה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏14/4/09
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,773
    לייקים שהתקבלו:
    8,316
    אוהד לויטה לא נתן אתמול תצוגה של ציון 9, אבל בכלליות העונה הוא היה בסדר גמור, הוא צבר ביטחון, הוא משתפר, אני חושב שיהיה הרבה יותר חכם ללכת על שוער ישראלי מאשר לבזבז זר על שוער, אנחנו חייבים בלם זר וזאת העדיפות הראשונה.

    איתמר ניצן הוא האופציה הראשונה, שוער נפלא, אם לא הוא... אין לי בעיה עם לויטה.

    בקשר לאווירה, כמובן שהכי חשוב לקחת דברים בפרופורציות, חשוב להבין שעלינו ליגה ויש לנו על מה לשמוח ולחגוג, אבל האוהדים פה רוצים לנצח, האוהדים באים ודוחפים ורוצים לראות ניצחון... אין מה לעשות ואין לי בעיה עם זה. גם אני יצאתי אתמול עם תחושת החמצה מסויימת, למרות שכפר סבא באה ושיחקה בצורה נחמדה מאוד ובאמת הגיע לה השוויון, אבל עדיין... גם אם זה יהיה במחזור האחרון, תמיד רוצים פה ניצחון, בהנחה שלא מקללים ולא משתוללים... אין לי שום בעיה עם זה, זאת המנטליות הבאר השבעית ורק שישאר ככה.
    התלות בכדורגל, והלקיחה ללב, זה משהו שיש בצורה הזאת רק בבאר שבע, בשום מקום אחר בארץ לא לוקחים את הכדורגל כמו שלוקחים אותו פה, לכן גם אחרי שסותרים לנו, ויורקים עלינו, ואנחנו ממשיכים לדשדש בין המגרשים של לוד, רעננה, עכו וכל הגועל הזה, עדיין באים אוהדים בכמויות בלתי נתפסות. בגלל זה אנחנו הקהל הכי טוב בארץ.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/4/09
  3. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,624
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    אני דווקא בעד אוהד כהן
     
  4. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,753
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    ואני דווקא בעד לתת מהמחזור הבא (טדי) את הצאנס לדור דוידי ולראות מה הבחור שווה. מגיל נערים מדברים על דור כשוער מוכשר וכיורש של אסי. לאחר שהבטחנו את עליית ליגה אפשר לתת לדוידי לשחק. חוץ מזה שאני לא חושב שאם דור היה עומד אתמול אז היה שינוי בתוצאה או במשחק. אז לפני שנחשוב על יבריץ', אוהד כהן, לויטה או איתמר ניצן, אני מציע שנדבוק מה יש לנו בבית.

    תבין לירן, המנטליות שלנו דפוקה. נכון, אולי גם הנאמנות העיוורת אחרי הקבוצה, זאת שהביאה השנה 5000 אלף אוהדים גם כשלא הבטחנו את העלייה, לא לדבר על ה7000 אלף שבאו אתמול (עם שיווק נכון היינו מביאים גם 9000) קשורה לאותה מנטליות, אבל יש הרבה דברים לשפר במנטליות הבאר שבעית.
    השחקנים היו צריכים לבוא אחרי המשחק, לשאוב מאיתנו כוח, אנחנו היינו שואבים מהם, וכולם היו נזכרים שבסופו של יום הגדלנו את הפער מהמקום ה6 בעוד נקודה כשלמעשה העלייה כבר מובטחת.
    רק אצלנו הפכו את התיקו לבאסה, למפלה, כשאנשים שוכחים שעלינו ליגה, ואחרי שנים בלאומית מה שנשאר לנו זה בעיקר להנות מכדורגל ולשמוח, גם לאחר 2-2 בבית (שלא היה כזה גרוע מבחינת כדורגל דרך אגב).
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏14/4/09
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,773
    לייקים שהתקבלו:
    8,316
    מסכים איתך מאה אחוז. אבל אי אפשר לצפות שהכל יהיה מושלם.

    המנטליות מעט דפוקה, זה ברור, אבל כמו שאמרנו, יש אמונה עיוורת, יש מחלה בשם "הפועל באר שבע", אני מוכן שזה ישאר ככה. לא רוצה לשנות שום דבר ב"באר שבעיות", רוצה שהקהל ישאר בדיוק כפי שהוא עכשיו, זה אותו הקהל שהיה פה בשנות 90 (מבחינת כמויות, האופי מעט השתנה לטובה). יש טוב ויש רע, אני קונה שישאר ככה. (ברור שיש מקום לקחת דברים בצורה יותר נבונה.. אבל זה מה יש, לא כל כך מפריע לי)
    אם אתה אומר לי שהאופי ישתנה לטובה אבל הכמות תירד בקצת.. אני לא קונה. תראה את נתניה, הראתה בעבר שכן יש לה כמות לא מבוטלת, אבל מה יש שם עכשיו? כלום ושום דבר מבחינת קהל, אולי האופי שלהם יותר חכם, ויותר לוקח דברים בצורה נכונה, אבל אם מתישהו נגיע למצב הזה אני אהיה בדיכאון.
    שישאר ככה, ככה גדלנו וככה נמות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/4/09
  6. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,753
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    אני דווקא חושב לירן שתמיד יש מיקום לשיפור. הלוזריות אצלנו טבועה גם בקהל. אם נרצה להגיע להישגים מעבר לכמות קהל ועליות ליגה, נצטרך לשפר המון בתחום המנטלי, לא רק בקבוצה אלא גם בקהל.

    וכמה מילים על חן עזרא, שחקנה של נתניה, שגדל בבאר שבע והושאל השנה לכפר סבא ונתן משחק מעולה אתמול:
    מדובר בילד מוכשר שאני מכיר הרבה מאוד שנים עוד מהמגרש בבית ספר רעות בבאר שבע. מגיל קטן אבא שלו (שגם היה בזמנו שחקן בנוער של באר שבע ובעל יכולות בכלל לא רעות) מעביר לבחור אימונים פרטים ועזר לו לרכוש ידע בכדורגל. מגיל קטן מאוד הוא תמיד שיחק עם מבוגרים ממנו ותמיד היה הכי טוב במגרש. הוא גם אוהד של הפועל באר שבע מגיל מאוד צעיר.
    לא הפתיע אותי שהגיע למחוננים של טוברוק ואז לנתניה, לא הפתיע אותי לראות את השליטה והמהירות שלו עם הכדור.
    חבל מאוד שהוא שייך לנתניה, שדרשה עליו מחירים לא קטנים בקיץ. מי יודע, אם מתיאוס ישאר עונה נוספת ולא ירצה אותו יתכן שתהיה לנו אופציה להחזיר את הבחור למקומו הראוי.

    נ.ב
    מועדון הפועל באר שבע מתנצל בפני האוהדים -
    מועדון הכדורגל הפועל מתן באר שבע מתנצל בפני אוהדיה הנאמנים של הקבוצה.
    אשר הגיעו היום בהמוניהם על מנת לדחוף את הקבוצה בדרכה לליגת העל.
    צר לנו על עוגמת הנפש שנגרמה למאות האוהדים שנדחסו בשער שלוש.
    שהתבררה לנו הבוקר יום המשחק את התעניינות שהמשחק מעורר. כבר לא הייתה באפשרותנו
    לגייס שוטרים וסדרנים על מנת לפתוח את שער שש.
    אנו מועדון הפועל מתן באר שבע נמצא את הזמן על מנת לפצות הקהל הנפלא על עוגמת הנפש.
    חג שמח לכולם.
    מועדון הפועל מתן באר שבע

    יצאו גדולים למרות הטעות שנעשתה. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/eusa_clap.Xxx
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏14/4/09